25.1.08

Ρύπανση στο ψηφοδέλτιο

Ο/Η παρμπρίζ προτείνει μιαν πολλά απλήν ιδέαν για να απαλλαχτούμεν από το ππολούσιον του ψηφοδελτίου. Η συλλογή από έναν υποψήφιον 1000 υπογραφών απλών πολιτών, ή 100 υπογραφών εκλελεγμένων, θα εξοικονομουσεν δεκάδες δέντρα που πρέπει να κοπούν για να γινεί το χαρτίν πον να ρίξουμεν στην κάλπην, πάνω στο οποίον θα τυπωθούν τα ονόματα του Ουτόπου τζαι των άλλων.

Πολλά καλή ιδέα τζαι για το νέο κράτος που θα κάμουμεν με τους τουρκοκυπρίους. Ένας Τουρκοκύπριος για να είναι υποψήφιος σε οποιοδήποτε αξίωμα πρέπει να έχει 100 υπογραφές ελληνοκυπρίων τζαι 100 υπογραφές τουρκοκυπρίων πολιτών. Το ίδιο να ισχύει τζαι για έναν Ελληνοκύπριο υποψήφιο.

29 comments:

Anonymous said...

@ Αγαπητέ Aceras,

Γράφεις: “Ο/Η παρμπρίζ προτείνει μιαν πολλά απλήν ιδέαν για να απαλλαχτούμεν από το ππολούσιον του ψηφοδελτίου.”
Ππολούσιον=Pollution=Ρύπανση – Νομίζω ότι που την πολλήν κριτική που σου κάμνουν διάφοροι τύποι επειδή χρησιμοποιείς την κυπριακή διάλεκτο στο γράψιμο σου, έχεις επηρεαστεί και είπες να πετάξεις τζιαι καμιά λέξη εγγλέζικη σε στυλ εγγλεζοκυπραίου, για να διασκεδάσεις την κατάσταση! (Παρεπιπτόντως οι εγγλεζοκυπρέοι σε ποιαν εθνικότητα εν να τους κατατάξουμεν);

Anef_oriwn
Σάββατο 26/01/2008 – 00:45 π.μ.

Κομσομόλος said...

Εν σέβεν-νταίις τα ληγμένα κρουασάν που τρώεις είπαμεν;;;

Daemon said...

genika eimai entiposiasmenos apo to kameno sas eggefalo pou den exei tipota na pei kai nomizei oti i ikanotita tou na klaneis einai eggefaliki leitourgia.

Daemon said...

Έτσι να πω τζιε κάτι για το τραγελαφικό του ψηφοδελτίου που όμοιο του δεν υπάρχει ούτε στην Αφρική (καθώς είναι άδικο να προσβάλουμε τους αφρικανούς), να πω ότι το ψηφοδέλτιο διεκδικεί το ρεκόρ ανωμαλίας στο Γκίνες και μόνον που είναι υποψήφιοι ο Τασσος και Τζιμης, τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.

Anonymous said...

To comment box lei: "Πείτε το σχόλιο σας...Παρακαλόυμε να είστε κάπως ΚΟΣΜΙΟΙ. Αισχρά σχόλια θα διαγράφονται Ευχαριστόυμε."

Twra mpennw egw fly-by ke diavazw ta eksis 3 "omorfa" apo ton/tin user daemon:

"αν δεν αρρώστησαν με την ανωμαλία που έχει η κωλοτρυπίδα που έχεις για εγκέφαλο (ελπίζω να μεν σε πιάσειν πάλε οι π. ευαισθησίες τζιε να αρκεψεις να μου το παίζεις παρθένα π. βρίζοντας πολιτισμένα όπως στο παρελθόν"

"Εσένα π.παιδο αν δεν σου αρέσκει που είσαι ελληνόφωνος να πας να σε γ. στην Κούβα οι π. του Κάστρο σου τζιε μετά να πας στα ανάθεμα γιατί τζιαμε θα εβρεις το συγγενικό σύνολο από το οποίο είσαι καθολικά εξαρτώμενη."

"Mα γιατί απορείτε ρε πεοπαικτες που δεν μπορούμε να περιορίσουμε τον εθνικισμό? Είναι δυνατόν να παράγουν οι μουννιστες τα ανάλογα σκατά τζιε οι άλλοι να μεν αντιδρούν?"

------------------

daemon en kserw an trwis ligmena krouasanakia i oxi, jino pou mporw na paratirisw omws san enas fly-byer anagnwstis en oti ise polla krima re mana mou.

Prwton ise krima epidi gemwnnis ti psixi tou logou sou me 'dilitirio' askopa (ite o kasoulidis fki ite o tasos fki ite o xristofkias fki, ke i tris grammenous sas exoun)

Deftero ise krima epidi en ekatalaves akoma: oti je na eshis ena-thkio pramata na pis, xannonte mesa stis anathimiasis tou vothrou tis omilias sou. Ara pan je jina ta ena-thkio sou xamena mes ti vrwma.

Trito ise krima epidi en ekatalaves akoma pws tous athrwpous en tous krinoume me vasi ta politika tous pistevw, alla me to pion tou xaraktira ke twn praksewn tous (epidi allo i thewria, ke allo i praksi).

lipoume pou ediavasa etsi sxolio opws to diko sou. En kserw ta proigoumena sas me ton/tin anef-oriwn, alla i simperifora sou panw en polla prosvlitiki gia emena san fly-byer tou blog sas.

Daemon said...

evangelia den paeis na deis an erkoume? To siggekrimeno anthropino apovlito mporei na apantisei kai mono tou kathos aftos einai kai i etia pou ksana irta damesa tzie pou asxoloume akoma me tin apati sas ilithiotita.

tzie se parakalw men mou arkepsete pale tis ithikologies tou kolou, apantisa se oles tis anomalies sas polles fores.

stin zwi prepei na mathete na pernete afto pou dinete kai esi eisai pragmati krima giati nomizeis oti exeis to dikaioma na me krineis xoris na mporeis kan na me deis tzie xoris na ksereis kan ti sinevike.

genika epanalmvanw 100 fores osa eipa kai ksana tonizw tin anomalia tou kipreou na nomizei oti ta kserei oulla tzie oti vriskete sto kentro tou simpantos.

oso gia ta politika pou ontos me eknevrizoun den exoun toso na kamoun me tin ousia pou ekpempei o kathe enas kai an nomizeis oti mporeis na evreis to lathos mou apo to tipote pou vriskese kalittera na paeis se kanena giatro. tzie genika oi kipreoi en ena kalo psixiatro pou xriazestai gia maziki therapia.

kata ta alla se efxaristw gia ta kala sou logia tzie mporeis na paeis pou tziame pou irtes.

Anonymous said...

En iparxi logos na paw na dw an erkese gia ton aplo logo tou oti en mou ekame thetiki entipwsi i grafi tou prwtou sou post, opws en mou ekame thetiki entipwsi to response pou edwses ston/stin proletario.

Egw en emilisa gia kanena “anthrwpino apovlito” (eksakolouthis na exis vothro anti gia logo apo oti vlepw), ipa gia tin paratirisi pou ekama san fly-byer apo afto to blog. Tha ithela na prosthesw edw oti an nomizis pws oloi i alloi exoun "ilithiotita" enw esi oxi, eksiswnnete oti psixopathologika milwntas kati pai lathos me tin antilipsi tou iperegw sou. To opio en me afora, en diko sou thema an ise “trellantonis” je sevome to, apla en iparxi logos na prosvallis ena user me ton tropo me ton opio eprosvales prin ton/tin anef-oriwn.

An je varkoume na sou pw polla-polla, en na sou pw ena vasiko. Anaferthikes sto atomo panw (pou an piasw ta legomena sou, mallon en arsenikos) me leksis opws “pousto” ke outw katheksis, xrisimopiontas tes apaksiotika. Faoul noumero ena my friend: enen apaksiotiko prama to na en kapios omofilofilos. To na prospathis na miwsis kapion lektika xrisimopiontas homophobia, dio pramata simeni a) ise ontws trellantonis je en pai katholou kala to mialo sou b) ise closet faggot, je pou to passive aggression pou niwthis gia tin apokripsi twn endomixwn sou epithimiwn xrisimopias tin omofilofilia san kati mionektiko pou o allos prepi na ntrepete gia ekino, epidi mesa sto diko sou mialo ntrepese gia ti fisi sou. Je ennoite oti apla spazw sou tin twra giati etsi goustarw. Tough luck.

Parakatw twra. En se krinw esena san athrwpo, krinw ti stasi sou panw. Ivra tin polla prosvlitiki. Epanalavannw je dwke vasi: ime fly-by pou to blog, an den kseris tin orologia se sxesi me ton kivernoxwro, psakse tin.
Je mia filiki simvouli, anti na trwis toses wres mesa sta blogs, anikse kanena vivlio tou Roberto Assagioli, mpori na se voithisi na katalavis ti pai lathos mazi sou oso afora tin anikanotita sou epikinwnias oxi mono me ton eafto sou alla je me tous allous.

Je kati gia to telos. Akou me kala. Otan egrapsa to prwto post mou panw en ixa ashimo i kako skopo, itan apla mia paratirisi, epidi isoun anixta prosvlitikos stous users atopa.
An sinexisis na lalis malakies omws, i en na se fachisw xame lektika oso en mporis na fantastis, i en na katalavw oti ise pedi me idikes anagges je en na se lipithw je na siwpisw. Afta pou mena, kali nixta na exis

ps- mporis na sinexisis na me diaskedazis aman thelis, opws ton gelotopio stin avli tis vasilissas, thnite trellantwni *mitsokamma sou*

Daemon said...

Τζιε επειδή εν πολλά ωραίο το θέμα σου να σου εξηγήσω τζιε να σου πω τζιε τι χάπια χρειάζεσαι, δεν υβρίζω, η ύβρης έχει να κάνει με την προσβολή και παραποίηση κάποιας αλήθειας κάποιου νοήματος, λέω ευθέως αυτό που πραγματικά είσαστε, νομίζεται δηλαδή ότι τα νοήματα υπάρχουν απλά για να υπάρχουν? Δεν νομίζεται ότι τα νοήματα υπάρχουν για να αντανακλούν την πραγματικότητα?

Η ηλιθιότητα και το τίποτε σας εν υπεράνω που τα νοήματα?

Ετζιε είσαι τζιε εσύ ασθενής κομουνίστρια εννεν?

Γιατί συνήθως το πρόβλημα τούτο με τα νοήματα γενικά το έχουν οι κομμουνιστές, που είναι ένα ιδεολόγημα που ταιριάζει γάντι σε γυναίκες (εκ τους γεγονότος ότι είναι το ασθενές και εκ του γεγονότος ότι Υβρης είναι θηλυκού γένους) αλλά θα έπρεπε να σας το πουν τζιολας καθώς η ύπαρξη σας μέσα από αυτά που ζητάτε από αυτήν είναι από μόνη της μια ύβρης.

Είναι αδύνατον να υβρίσεις την ύβρη?

Θέλεις να σου φέρω ένα κατεβατό από φιλόσοφους που προσπαθούσαν να αποδώσουν την ύβρη σε εκτρωματικά νοήματα ανώτερα από του νοήματος της δικής σας ύπαρξης?

Να σου πω τζιε για την θεά ΥΒΡΗ σε αρχετυπιικο πλαίσιο για να καταλάβεις ότι η ύπαρξη σας που μόνη της αποτελεί ύβρη?

Εις την νέμεση και την αιδώ των ανδρών έκαναν επίκληση οι αρχηγοί των Αχαιών, οσάκις ήθελαν να παρορμήσουν αυτούς σε γενναία τινά πράξη. Ο φόβος της προκλήσεως της θείας ταύτης οργής υπήρξε η αρχή της λατρείας και της προσωποποιήσεως αυτής στην θεότητα Νέμεση, την αποδοκιμάζουσαν πάσα βία και πάσα ύβρη.

[b]Ύβρης δε ήταν και πάσα υπέρμετρος ευτυχία, διότι ο κάτοχος ταύτης από ανθρώπου ανυψώνονταν στο επίπεδο των θεών, των οποίων και μόνον ήτο κλήρος ή διαρκής ευτυχία»[/b]

«Έτσι από τον Ησίοδο και εφεξής η προσωποποιηθείσα νέμεση γίνεται θυγάτηρ της Νυκτός ή της Νυκτός και του Ερέβους, όπως όλες οι ολέθριες δια τον άνθρωπο δυνάμεις»

«ότι πηγή πασών των ανθρωπίνων δυστυχιών είναι η οργή των θεών, ή της Δίκης, προς δήλωσιν ότι η θεία οργή, ως δικαία οργή, ως δικαία θεότης, στρέφεται μόνον κατά των αλαζόνων και άσεβων»

Ορθός η Ύβρης είναι θηλυκού γένους όπως και η Νέμεσης ως το αντιστροφικο αρχέτυπο ως απάντηση στον διπολισμό θα σας απαντήσει εν μέσω ολέθριων δυνάμεων καθώς αυτή είναι έλξη που έχετε.

Αν θέλεις μπορεί να υβρίσεις ελευθέρα και τους έλληνες και την λογική και εμένα, αφού στην ουσία αυτό είσαι. Υβρίζοντας όμως ευθέως αυτά που σου προείπα θα πρέπει να γνωρίζεις ότι αυτό που θα δεχθείς πίσω θα είναι δυσανάλογο της δικής σου θλιβερής αντίληψης.

Δηλαδή υβρίζοντας τα θεια και εκ της γυμνής σας ύπαρξης ακόμα τι περιμένετε να πάρετε πείσω? Θα σου το πω ευγενικά για να το καταλάβεις από εκεί που βρίσκεσαι, θα πάρετε μια τεράστια ψωλή.

Εγώ λέω την αλήθεια και μόνον την αλήθεια και αφού είναι και γνωστό ότι οι γυναίκες έχουν τα αρχίδια στην Κύπρο(αποτέλεσμα της συνολικής υβριστικής ανωμαλίας) προκαλώ τζιε σένα να μου αποδείξεις το αντίθετο.

Daemon said...

Το τι εντύπωση έκαμα στην Υβρη δεν με απασχολεί αγαπητή και γενικά η φιγούρα σου είναι όντως κωμική.

Anonymous said...

Ipes:“Τζιε .................................................................. για να αντανακλούν την πραγματικότητα?”

“leis efthews afto pou imaste?” ara ixa dikeo, eshi provlima I psixopathologia sou filtate. Mipws exis ke sindromo katadioksis? Mipws se exoun apagagi ke ta ufo stin pediki sou ilikia?

Ipes: “Η ηλιθιότητα και το τίποτε σας εν υπεράνω που τα νοήματα?”

Kame mou ena define twn dio leksewn “ilithiotita” ke “tipota”, opws to antilamvanese esi se sxesi me ekinous stous opious anaferese, giati toutes i dio leksis exoun diaforetiko noima gia ton kathena, analoga pou pian optiki gwnia tes thwri.

Ipes: “Ετζιε είσαι τζιε εσύ ασθενής κομουνίστρια εννεν?”

oxi den ime “komounistria”, ta psychic abilities sou epiasan ton poullo (pros xaran sou) :)

Ipes: “Γιατί ..................τά που ζητάτε από αυτήν είναι από μόνη της μια ύβρης.”

File mou an nomizis oti iparxi “asthenes” filo ke “dinato” filo, ke oxi to individuality tou atomou as a whole peran tou ti etixe na eshi anamesa sta pothkia tou, en nomizw na sinennoithoumen egw je esi.


Ipes: “Είναι αδύνατον να υβρίσεις την ύβρη?
Θέλεις να σου φέρω ένα κατεβατό από φιλόσοφους που προσπαθούσαν να αποδώσουν την ύβρη σε εκτρωματικά νοήματα ανώτερα από του νοήματος της δικής σας ύπαρξης?”

Nai, thelw na mou feris ena katevato apo filosofous tis postmodern i metahuman epoxis, I ate, gia na se diefkolinw na paw pio makria, pou to 1945 je meta, epidi to ti epistefkan ton jero twn katsellwn pas ta vouna tis Elladas i perderastes en tha me aforouse na akousw.

Ipes: “Να σου πω ..............................αντίληψης.”

Ke epanalamvannw, to ti epistefkan ton jero twn katsellwn pas ta vouna tis Elladas i pedofiloi en tha me aforouse na akousw. An eshis na mou pis kati gia TWRA, pou na men en vasismeno stis anoisies tou kathe pedofilou, en exw provlima na akousw. An thelis voithia tou kinou thkialekse: Perniola, Agamben, Ranciere, Virilio, je men dianoithis na mou sinaferis kanenan pethammeno, epidi en me aforoun. Egw zw sto Twra, endiaferoun me ta logia jinwn pou zoun Twra mazi mou. I thanatolatria en me afora. Je vriskw tin je mpanal sto xwro twn sigxrown idewn.

Ipes: “Εγώ λέω την αλήθεια και μόνον την αλήθεια και αφού είναι και γνωστό ότι οι γυναίκες έχουν τα αρχίδια στην Κύπρο(αποτέλεσμα της συνολικής υβριστικής ανωμαλίας) προκαλώ τζιε σένα να μου αποδείξεις το αντίθετο.”

En ime kipro my friend. Enen tixea pou en ime kipro. Parola tafta, pisw sto thema mas. Akou na sou pw noitika anapiro mou agoraki, exoume na kamoume me to eksis provlima dame: prepi na thkiavasis Assagioli, sovara. En na se voithisi polla. Prin na thkiavasis Assagioli, je prin na katalavis ti ginete mes ton eggefalo sou, en eshi point na prospathis na epikinwnisis me ton eksw kosmo, mathe prwta na epikinwnis me ton kosmo mesa sou. Au revoir ke filakia

Ps- o filos mou asxolite me tin arxeologia, siggekrimena me tin arxea ellada, akouw ta verese touta pou ipes panw opws ta akouw verese je pou allous, epidi en mporis na fantastis POSO ma POSO adiafori me afinnoun i grafes ke o logos enos sistimatos pou apo ti mia egamouse mwra ke apo tin alli emilan gia dimokraties enw ishen tous doulous me tous alisous, Ellada tis ipokrisias je tis diswdias twn skatwn. En touta ta idanika sou re? Mpravo, polla wrea idanika ehis, na ta xerese, gelotopie stin avli tis vasilissas :)

AXL said...

@Daemon

Exw egw na rwtisw kati.

Pe mou tinos gios eise?

Anonymous said...

(Ο Aceras όταν έγραφε το post αυτό μίλησε για ππολούσιον και ρύπανση από τα ψηφοδέλτια, τελικά όμως έχουμε άλλου είδους ρύπανση, ψυχονευρωτική, ένεκα των ανώμαλων λειτουργιών του εγκεφάλου του Daemon!)

Αγαπητή Evangelia,
Σε χαιρετώ και καλώς ήρθες στην παρέα!
Αν και fly-byer, όπως αυτοαποκαλείσαι (μήπως ή έννοια της σύνθετης αυτής λέξης είναι “περαστική;) – μπήκες για καλά στη συζήτηση με τη μασκότ και παράλληλα το σούργελο και νούμερο του blog, τον Δαήμονα!

(Πήρα το θάρρος και σε αποκάλεσα “αγαπητή”, γιατί σε συμπάθησα και εκτίμησα την προσπάθεια και την υπομονή σου να κάνεις κατ’ αρχήν διάλογο και ακολούθως να μπεις σε αντιπαράθεση με το υποκείμενο Δαήμων. Επίσης επέτρεψε μου μια και έγινε έμμεση αναφορά και στο άτομο μου μέσω του nickname “Anef_oriwn” που χρησιμοποιώ, να κάνω αυτήν την παρέμβαση στην “όμορφη” σας κόντρα (παρ’ όλο που έχω την άποψη ότι είναι σαν να “βουννούμε αφκά πα’σ’τους τοίχους!)

Αν πρόσεξες αγαπητή Evangelia, κανείς από τους συν-bloggres και τους τακτικούς επισκέπτες αυτού του blog (εκτός από κάποιους περαστικούς) δεν ασχολούνται με τον εν λόγω άσπονδο φίλο, γιατί είναι τοις πάσι γνωστός για τα τετριμμένα που λέγει (και ακούει) μόνος του! Έρχεται και κάθεται με τις ώρες εδώ μέσα (συνήθως τις μεταμεσονύχτιες ώρες) για κάποιες μέρες και λέει τα δικά του, ακολούθως εξαφανίζεται και επανεμφανίζεται δριμύτερος όταν του λείψουν τα … χάπια!
Έχω μελετήσει την κλινική του κατάσταση και έχω παρατηρήσει ότι τα συμπτώματα που τον χαρακτηρίζουν σε περίοδο κρίσης είναι η ανεξέλεγκτη φλυαρία, οι μακρόσυρτοι μονόλογοι και το λαφαζανιό, η αμετροέπεια, το ακατάσχετο υβρεολόγιο, οι ιδεοληψίες, οι εμμονές (για τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό και το σύμπαν), το υπερεγώ και η αλαζονική του στάση του έναντι όλων και πολλά άλλα.

Η πάθηση του δεν οφείλεται σε οτιδήποτε το ληγμένο που έχει καταναλώσει (κρουασανάκια, λόγου χάριν να πούμε - ίσως τα χάπια που παίρνει να είναι ληγμένα), αλλά σε κάποιο minor brain defect (δηλ. σε κάποια δυσλειτουργία του εγκέφαλου του), που σε συνδυασμό με τα πολλά βιβλία και φιλοσοφίες που έχει διαβάσει και προγράμματα που έχει παρακολουθήσει (Τρίτα Μάτια, Φαντομάδες, Χαρδαβέλλες, Άβατα και Βατεμένα, Λιακόπουλους και λοιπούς “ττακκουρημένους”) που αντί να τον μορφώσουν, τον έχουν παρα-μορφώσει εγκεφαλικώς δηλ. έχει (και μετά συγχωρήσεως) γαμηθεί ο εγκέφαλος του (κάτι που ίδιος λέει για όλους τους άλλους) με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος του αντί να παράγει ώριμες σκέψεις, βγάζει ηχηρά και βρωμωδη αέρια (βόθροι, πορδές και άλλα παρόμοια) που μεταφέρονται προς τα έξω (με αποδέκτες όλους εμάς) μέσω της γλώσσας και του γραψίματος του. Γι’ αυτό αγαπητή Evangelia άδικος ο κόπος σου να του δώσεις συμβουλές (“Gie mou en na sou dwkw mia filiki simvouli …”).

Παρεμπιπτόντως τα ‘χει μαζί μου και είναι θυμωμένος, επειδή είχα στην αρχή δείξει κάποιο ενδιαφέρον για το άτομο του και την τραγικότητα της κατάστασης του, γιατί ως ευαίσθητο παιδάκι που είμαι έχω μια συμπάθεια προς τους πάσχοντες (ψυχικά) συνανθρώπους μου. (Τον είχα υποστηρίξει όταν του σβήνανε τα μηνύματα του από διάφορα posts λόγω των ύβρεων που έγραφε και του είχα πει πως θα προσπαθούσα να περάσω από το blog του για να μιλήσουμε – πέρασα κάποια στιγμή αλλά η πόρτα ήταν κλειδαμπαρωμένη – στο τέλος όμως είπα πως άδικος ο κόπος μου. Ανίατη περίπτωση ο τύπος και anef_αποτελέσματος θα είναι οι προσπάθειες μου!).

Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πάσχει από τη “νόσο των αρκόπελλων” που δεν είναι και ιάσιμη δυστυχώς. (Δεν ξέρω, αλλά ίσως να έχει κάποια σχέση με την νόσο των τρελών αγελάδων).
Η νόσος αυτή εκδηλώνεται υπό τη μορφή οξείας ιουδαιο-χριστιανο-μασονικής φοβίας , με έντονους εβραιο-κομμουνιστικούς αλλεργικούς παροξυσμούς, συνδυασμένους με εξάρσεις ακατάσχετου μισογυνισμού, μανιοκαταθλιπτικών σεξουαλικών κόμπλεξ και λάγνες αρχαιοελληνικές υστερίες!

Πέραν όμως όλων αυτών έχω διαπιστώσει ότι ο αγαπητός Δαήμων χαρακτηρίζεται και από μια αμφιλεγόμενη και δισυπόστατη σεξουαλική προσωπικότητα. Τον έχω συγκόψει για δισεξουαλικό (bisexual) άτομο.

Πρώτον, υποφέρει από χρόνια (μετά συγχωρήσεως) αγαμία. Ένεκα του μισογυνισμού του, της αντικοινωνικότητας του, της απαξιωτικής του συμπεριφοράς προς τις γυναίκες και των ασυναρτησιών και αρλούμπων που γενικά λαλεί, καμιά γυναίκα εν τον κάμνει χάζι τζιαι ούτε του κοντέφκει. Είμαι σίγουρος ότι που το τζιαιρό που έχει να δει ζώσα γυναίκα γυμνή (μόνο σε φωτογραφίες και σε πορνό ταινίες θα τις βλέπει) έχει ξεχάσει τη μάρκα του γυναικείου αιδοίου και του … look που δίνουν στο αιδοίο τους οι γυναίκες σήμερα. Γι’ αυτό και κάνει συνεχώς αναφορές (μετά συγχωρήσεως) σε μουνιά, πούττους, κώλους και τα τοιαύτα. Ο νους του συνεχεία εν τζιαμέ!

Δεύτερο και πέραν των πιο πάνω, όπως λαλεί και ένα κυπριακό δίστιχο “ο άδρωπος άμα εν ιμπόρει να γαμήσει αν το γαμουσιν ίντα”! Έτσι και ο Δαήμων ανέπτυξε νέα χούγια και παίγνια! Ασχολείται από μόνος του με την πεοπαικτική και γυμνάζεται πάντοτε μόνος του με ασκήσεις κωλοδακτυλοσκοπικές!!!

Άσπονδε φίλε Δαήμων εκ βάθους καρδίας σου εύχομαι κάθε επιτυχία σε ότι κάνεις, ταχεία ανάρρωση και επιτέλους να βρεις και καμιά γκόμενα (ας είναι και γκόμενο!) και έτσι να γεμίσει η ζωή σου με κάτι πιο ενδιαφέρον και συναρπαστικό! Εγώ δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε τίποτα απολύτως.

Αγαπητή Evangelia, σε σένα εύχομαι μπόλικη υπομονή.

Και ένα μικρό σχόλιο για τη θέση σου: “… je men dianoithis na mou sinaferis kanenan pethammeno, epidi en me aforoun. Egw zw sto Twra, endiaferoun me ta logia jinwn pou zoun Twra mazi mou. I thanatolatria en me afora. Je vriskw tin je mpanal sto xwro twn sigxrown idewn”. - Χωρίς να διαφωνώ μαζί σου επί της ουσίας των όσων λες πιο πάνω, απλά να πω ότι οτιδήποτε το σύγχρονο και το νέο σε όλους τους τομείς της ζωής και της επιστήμης (Φιλοσοφία, Ιατρική, Μηχανική, Οικονομία, Πολιτική και ένα σωρό άλλα) έχει τις ρίζες τους σε κάτι προγενέστερο ή είναι εξέλιξη από κάτι παλαιότερο. Γι’ αυτό ας μην έχουμε τόση απέχθεια προς τους αποθανόντες (και δεν μιλάω για τους παιδόφιλους της Αρχαίας Δουλοκτητικής Ελλάδας).

Καλό βραδύ σε όλους.

ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΟΘΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΘΕΤΕ!

Anef_oriwn
Τρίτη – 29/1/2008 – 00:50 π.μ.

Daemon said...

Μα αγαπητή δεν λέω αυτά που πιστεύω, λέω μόνον αυτά που γνωρίζω.

Όσον για τον βόθρο απαντώ με βόθρο.

Με το τελευταίο σου σχόλιο συμφωνώ καθώς στην Κύπρο όπου και να ακουμπήσεις δηλητηριάζεσαι και άμα μαζέψεις αρκετό δηλητήριο έχεις την επιθυμία να το φκαλεις.

Anonymous said...

@ Δαημονάκι,

Τόσο σε σύγχυσα που έστειλες το ίδιο μήνυμα δυο φορές!
Περαστικά σου!

Anef_oriwn
Τρίτη – 29/1/2008 – 01:07 π.μ.

Anonymous said...

Δεν κατάλαβα τι εννοείς και γενικά δεν πάω ποιο πάνω να δω γιατί δεν μου αρέσει να μυρίζομαι σκατά κα, για αυτό αν όντως νομίζεις ότι μπορείς να κάμεις συζήτηση θα σου ανοίξω τον δρόμο.

Δεν ξέρω τι έπαθες και πως το έπαθες, ακούγεται σαν κάτι μεταφυσικό και πάνω σε αυτό θα σου απαντήσω.

Αν είχες κάποια εμπειρία δεν σημαίνει ότι έγινες θεά καθώς αυτή είναι η μόνιμη εκπομπή για τους χαρισματικούς οι οπαίοι ελκύονται από υποσυνείδητα και συνειδητά μηνύματα στην ασέβεια.

Πάρε σαν δεδομένο ότι το καλό και το κακό που υπάρχει μέσα σου υπάρχει και στα συστήματα και ξεκινά πάνω σε αυτήν την βάση.

Το να αντιληφθείς τον διπολισμό είναι δύσκολο αλλά όχι ανέφικτο, για την ακρίβεια είναι το ποιο εύκολο πράγμα που μπορείς να κάνεις εφόσον σε ενδιαφέρει, απλά δέξου ότι υπάρχουν συλλογικά υποσυνείδητα και ασυνείδητα αρχέτυπα θετικού και αρνητικού περιεχομένου που έχουν ανάλογη έλξη και πολλές φορές υβριστική έλξη.

Για τα υπόλοιπα απλά να πω ότι από ότι φαίνεται έχουμε πολλά κοινά, καθώς μια κατηγορία ανθρώπων στην εποχή μας έρχεται με κάποια συγκεκριμένη προδιάθεση καθώς έχουμε πήξει στο σκατό και αντιλαμβάνομαι τον λόγο που μου επιτέθηκες όπως και το μίσος που έχεις για τον αρνητικό πόλο.

Αυτό το σκέφτηκα από τα χτες που δεν σου έδωσα και μεγάλη σημασία στην αρχή για κάποιον περίεργο λόγο, γιατί και εγώ έχω αυτήν την ανάγκη να επιτεθώ στην μαλακία και αν το πάρουμε μαθηματικά ορθός μου επιτέθηκες άρα 1+1=2 εφόσον εσύ μπορείς να επιτίθεσαι στην μαλακία το ίδιο μπορώ να κάνω και εγώ.

Εγώ απολογούμαι καθώς και εγώ όπως και εσύ επιτιθέμεθα στις μορφές και όχι στο άτομο, χωρίς απαραίτητα να περιμένω ανταπόκριση και ούτε με ενδιαφέρει, το κάνω για μένα.

Καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου για αυτά που προείπες αλλά μάλλον λάθος άνθρωπο βρήκες να επιτεθείς γιατί και εγώ φέρω την ίδια αγανάκτηση.

Αν είσαι αυτό που υποψιάζομαι μπορώ να σου στείλω ένα πολύ απλό τεστ να το επιβεβαιώσεις για τον εαυτό σου και για κανένα άλλο καθώς είσαι μόνη σου και δεν έχω σκοπό να σε μπλέξω κάπου και ούτε με ενδιαφέρει αυτό το hobby.

Daemon_cy@yahoo.gr

Anonymous said...

(Ipes panw to eksis: "καθώς είσαι τζιε χαμένη στο διάστημα και δεν ξέρεις τι σου γίνεται και δεν ξέρεις ούτε εσύ η ίδια τι λες".

Kserw poli kala ti mou ginete ke ti lew, ke kserw poli kala ti sou simvenni ta teleftea 4 xronia. Egrapsa sou to panw, alla eprosperases to.
En anarwtithikes pws mpori na to iksera touto, me ton akrivi arithmo twn xronwn pou en involved?
Anw, tha emporousa na sou dwkw apantisis alla en eshi point epidi pamen se alla xwrafkia je en goustarw)

Το ποιό πάνω ειναι απάντηση σε αυτό

Anonymous said...

Xerome gia mia safi veltiosi pou paratirw sto logo sou. Simeni oti mallon en emilousa tou toixou tosin wra. Pale kala.

Ipes: “Αν είσαι αυτό που υποψιάζομαι μπορώ να σου στείλω ένα πολύ απλό τεστ να το επιβεβαιώσεις για τον εαυτό σου και για κανένα άλλο καθώς είσαι μόνη σου και δεν έχω σκοπό να σε μπλέξω κάπου και ούτε με ενδιαφέρει αυτό το hobby.”

Den ime jino pou ipopsiazese oti ime, en pio complicated than that.
Enen pros sizitisi profanws.. :)

Je kati telefteo gia ti paragrafo pou sou egrapsa prin se parenthesi: aman katalavis oti ise eleftheros, en na eleftherwthis. Mpori na xriasti na kamis ena dissociation pou ton ‘eafto’ pou enen eleftheros, san mia parodiki katastasi wspou na gini aparetito healing, giafto sou ipa na diavasis Assagioli. Epidi en na se voithisi na eleftherwthis apo siggekrimena pramata mesa sou xwris na niwsis enoxes. I enoxes sto siggekrimeno context toutwn twn 4 xronwn sou, mporoun na se stamatisoun pou tin eleftheria = tin galini = tin isixia.

Epidi opws ipa je stin arxi ime fly-byer pou dame, idi “ekatsa” parapanw apo oso eprepe na “katsw”, jino pou exw na pw san antio en oti an thelis na akouete i fwni sou prepi na psithirizis. Aman psithirizis o allos en na akousi. Aman fwnazis o allos en na klisi ta fkia tou.


Take care

Daemon said...

Τα υπόλοιπα ενδιαφέρων και ευχαριστώ για την παραπομπή, στο τελευταίο διαφωνώ, αν θέλεις να σε ακούσουν πρέπει να μπορείς να φωνάζεις και να ψιθυρίζεις ταυτόχρονα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζω ότι με αυτό βλάπτω και τον εαυτό μου.

Όσο για τεχνικές καθαρισμού υπάρχουν πολλές και έχω βρει κάποια άκρη αλλά αν ξέρεις θα ξέρεις ότι δεν είναι εύκολο και ότι δεν είναι απαραίτητα έλλειψη γνώσης.

Όσο για αυτό που φαντάστηκα, δεν υπάρχει ανώτερο από αυτό για τα δεδομένα μας εκτός αν εννοείς ότι είσαι κρυστάλλινη, γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο, πως είναι δυνατόν να μεν μπορείς να δεις το ένα χιλιοστό από όσα εγώ σε φιλοσοφικά θέματα?

Όχι πως είναι εντελώς ανέφικτο αλλά κάπως αλλιώς το έχω φανταστεί.

Όπως και να έχει σου στέλνω την αγάπη μου ακόμα και αν ακούγεται γελοίο μετά από όλα αυτά.

Daemon said...

Πάντως κρίμα που έφυες καθώς τώρα που έκατσα τζιε θκιεβαζα τις πελλαρες σου εφηρτικα που το γέλιο, αν απομονώναμε κάποια από αυτά που είπες να κάμουμε συζήτηση θα μπορούσα να σε μάθω κάποια πράγματα(όπως τζιε εσύ ίσως να μπορούσες να με μάθεις) ακόμα τζιε αν είσαι πνεύμα, η δεν ξέρω τζιε εγώ τι άλλο θέλεις να μας πεις.

Πάντως αν είσαι άνθρωπος (άκου σκέψη lol) έλα πίσω η στείλε μου email θέλω να καταλάβω που έμπλεξες.

Εκτός αν η αποστολή σας είναι να κυνηγάτε απλά βρικόλακες, γιατί εγώ δεν είμαι τέτοιος, δεν είμαι τεχνητή ύπαρξη.

AXL said...

Symperasma me vasi afta pou diavasame pio panw:)

Trixa apo mouni sernei karavi :)

Daemon said...

RE AXRISTO APOVLITO ENNA ME AFIKEIS NA SAS KATEVASW I THELETE NA SAS GAMISW TIN KOLOTRIPIDA???

Anonymous said...

@AXL,

Εφαντάστηκες ακόμα (λαμβάνοντας υπ’ όψη και τις εξελίξεις στη σύγχρονη κομμωτική) να μεν υπάρχει ούτε τρίχα εκεί!

@ Proletariε,

Έτσι όπως (κάποιοι) έσβησαν διάφορα μηνύματα, τζιαι ήρτες αμέσως πουκάτω μου, φαίνεται σαν να λαλείς σε μένα την κουβέντα “Εν σέβεν-νταίις τα ληγμένα κρουασάν που τρώεις είπαμεν;;;”. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!

Anef_oriwn
Τρίτη 29/01/2008 – 4:07 μ.μ.

Daemon said...

ektos apo ilithoi kai axristoi eisastn tzie stravoi.

ate re sto anathema pou ekatsa tzie asxoloume me kamena apovlita.

Anonymous said...

Sas vallw mesa apo ta vathi tis kardias mou oses katares epthimete, na psofisete stin kolasi tzie eseis tzie to soi sas giati afto thelete meta manias.

Tzie poion mounni en pu sernei karavi to diko sas i tou theou sas? lol

egw teliosa mazi sas katsete tzipano pou sas anevasa me tin dki sas epithimia ospou na ponisei o kolos sas.

Ate geia sas tzie an thelete sviste to.

Anonymous said...

re aceras touton ton VLAKA ton daemoun giati den tou diagrafis tes vrisies pou grafi kai ton varethikame.eipame na exi epipedo h sizitisi.

Daemon said...

kala re kathistermene kipree pou sas gamoun mazi 1000 mavroi oxi poutzinous pou ksereis an me diagrapsete en mporw na mpw me 10007 tropous pale?

ate afou ene svisete ta minimata mou touti tin fora na sas katevasw etsi sta gliora xoris plirofories afou ponei o kolos sas.

an den to thelete den tha to pathete, an den to anazitate den tha to evrete, gia afto an kapoioi pou litourgei o eggefalos tous anisixisan, na men anisixoun.

o xristofkias einai kalo plasma oxi omos o Marks. kai an den katalavete tipote sta arxidia mou.

kali tixi kai na prosexete, pote den ithela to kako sas.

Anonymous said...

@ Anonymous,

Εγώ διαφωνώ ότι ο Daemon πρέπει να την … φάει (την κόκκινη κάρτα, για να μην παρεξηγούμαι κιόλας). Πιστεύω ότι το blog επιτελεί κοινωνικό έργο δίνοντας βήμα σε ένα (ψυχικά) πάσχοντα συνάνθρωπο μας να τα πει και να εκτονωθεί.
Εγώ φυσικά θα συνεχίσω να του εισηγούμαι (του Δαήμονα), όπως επιτέλους να σταματήσει να λαλεί όλες τούτες τες μαλακίες και να προσπαθήσει να βρει και καμιά γκόμενα (ας είναι και γκόμενο!) και έτσι να γεμίσει η ζωή σου με κάτι πιο ενδιαφέρον και συναρπαστικό! (Πολλά από τα προβλήματα του πιστεύω ότι οφείλονται στην αγαμία του). Φυσικά πρέπει να του αναγνωρίσουμε ότι στο τέλος έκανε μια προσπάθεια με την Evangelia, αλλά δεν του βγήκε! Η κοπέλα πιάνει πουλιά στον αέρα τον ψόφιο το Δαήμονα θα λιμπιζόταν!

Anef_oriwn
Τρίτη – 29/1/2008 – 10:23 μ.μ.

Anonymous said...

tzie fisika eimai psixika pasxontas pou tin stigmi pou asxoloume mazi sas me ton Tasso tzie me ton Xristofkia.

i evaggelia as ertei na mas pei kamia ... na gelasoume, arkeskei mou pou krifkeste pisw pou tin evaggelia tzie pou svisate monon tis apantiseis mou.

Anonymous said...

Ke epanalamvannw, (apo to post p egrapsa extes, to opion esvistike apo oti ida simera) enen mono dika sou posts pou esvistikan, esvistikan ke dika mou -me apotelesma na men exoun sinoxi jina pou egrapsa- alla however, opws ipa je xtes, gia jinon pou ta esvise mpori na kamni noima. Opotan paw paso, dimokratia exoumen, o kathenas oti theli kamni, ke i zwi sinexizete. Igian :)

take care