20.12.08

Επανάσταση λαέ


Δεν είναι από γεροστρινίν που έβαλα αυτόν τον τίτλον. Απλά, όντας έξω που τούτα ούλλα που γίνουνται στα καντούνια σας παρακολουθώ με μεγάλον ενδιαφέρον το τι γίνεται.

Προσπαθώ να πείσω τον εαυτόν μου ότι όντος είναι τα προεόρτια νέων μορφών διάννοιξης τζιουνούρκων δρόμων προς σιέρισσες περιοχές της συλλογικής ευτυχίας. Κυκλώματα συλλογικής δράσης τζιαι αυτοοργάνωσης μέσω ηλεκτρομαγνητικών κυμμάτων, ποιήματα με ψηφιακά σήματα, μαζική αυτοενημέρωση μέσω των μπλογκς τζιαι των ποδκάστ.

Φαίνεται ότι οι κομματικοί μηχανισμοί είναι λλιγότερον αναγκαίοι για να συντονίζουν τον παλμόν των καρδιών ώστε ο κτύπος τους να γίνεται καμπάνα που καλεί τον κόσμον να συναχτεί.

Φαίνεται όμως ότι τα μέσα παραγωγής πολιτικής σκέψης, οι μηχανισμοί σύνθεσης των ατομικών ιδεών που να τες μετατρέπουν σε κοινωνικούς δρόμους, τα εργαλεία μετατροπής των κοινά συμφωνημένων στόχων σε πράξην, όλα αυτά που συνθέτουν μιαν κοινωνική οργάνωση, έξω που τα πολιτικά κόμματα, δεν έχουν ακόμα εφευρεθεί που την γενιά του ipod. Τζιαι αυτά που έχουν εφευρεθεί είναι ακόμα μίζερα τζιαι άγαρμπα, όπως ήταν οι πρώτοι ηλεκτρονικοί υπολογιστές με κάρτες χάρτενες τζιαι προγράμματα με τρυπούδες αν τα συγκρίνεις με την ηλεκτρονικήν επανάστασην που μας αγαλιάζει τωρά.

Έχω την εντύπωση ότι παρακολουθώ τους ίδιους ανάρχες που εγνώρισα πριν 20 χρόνια να προσπαθούν να εντυπωσιάσουν το κοινωνικόν σύνολον ανακυκλώννοντας εύστροφες τζιαι εύστοχες ξιτιμασιές. Έναν είδος ατίθασης δράσης που σε μικρήν δόσην μπορεί όχι μόνον να έχει χάζιν, αλλά να φέρνει προς στιγμής τζιαι "spectacular" αποστελέσματα.

Έυκολους στόχους: τράπεζες, αστυνομία, το κράτος. Της πραγματικής εξουσίας, ποιός θα της σείρει μολότοφ;

Πρίν έναν χρόνον εγίνην ολόκληρον ψηφιακόν κίνημαν ενάντια στο φακελλάκιν στα νοσοκομεία. Τί έφερεν τζείνον ούλλον το κίνημαν;

Εδείξαμεν, όσοι εγράφαμεν, πόσον ξέρουμεν να συντάσουμεν φράσεις που λαλούν το δίκαιον. Κανέναν δίκαιον όμως δεν αποδόθην. Ο αριθμός φακελλακιών δεν ελλιγόστεψεν τζιαι ίσως η τταρίφα μάλιστα φέτος με την άνοδον του τιμαρίθμου να εψήλωσεν. Το σύστημαν εν τζιαμέ τζιαι καταγαμά τους αθρώπους που τους έτυχεν να αρρωστήσουν.

Εγίνην κίνημαν ενάντια στες φωθκιές. Φέτη είχεν λλιόττερον καύσωναν τζιαι εκρούσαν λλιόττερα δάση. Τί άλλαξεν που τότες; Στον επόμενον καύσωναν θα κρούσουν τζιαι τζείνα που εμείναν.

Την σαπίλλαν που δεν έχει όνομαν, τζιείνην την νοοτροπίαν που θέλει τους γονιούς να χρησημοποιούν τα κόμματα, (τα ίδια κόμματα που ξιτιμάζουν τωρά οι νέοι), για να τους βολέψουν σε κανέναν δήμον ή στον κρατικόν μηχανισμόν, αυτήν την σαπίλαν πως την κτυπούν με πολιτικήν τους δράσην οι νέοι; Τη σαπίλαν που κατακρατεί τους μηχανισμούς διανομής της εργασίας στα σιέρκα μιας κάστας κομματικών παραγόντων τζιαι μη εξευτελίζοντας την αξιοπρέπειαν του αθρώπου που γυρεύκει δουλειάν, ποιός θα της ρίξει μολότοφ;

Της μετριότητας που σαυλαρίζει το ψέμαν που τα ράδια, που το χαρτίν, που το γυαλλίν, ποιός θα της σείρει μολότοφ;

Της κουνοσσιυλιάς, του τσαμπουκά, της ανοργανοσιάς τζιαι του σικκιμέ που μαστίζει τες υπηρεσίες τόσον τες κρατικές αλλά τζιαι τες ιδιωτικές, τζιαι υποβάλλει τον πολίτην στην δικτατορίαν της κακοτεχνίας, της ατζιαμοσύνης, της πατσιατσουλιάς, ποιός θα της σύρει μολότοφ; Δεν λέω για τον ατομικόν τσαμπουκκάν. Αυτός είναι ιδιωτική υπόθεση τζιαι δεν αφορά τες στράτες τζιαι τες πλατείες. Για την κουνοσσιυλιάν που εγίνην σύστημαν μιλώ τζιαι φκάλλει οικονομίαν που θέλει 5 ευρώ για να σου σερβίρει καφέν στην Ομόνοιαν ή στη Μακαρίου, που σε κάμνει να περιμένεις 3 χρόνια για να σου φκάλει άδειαν οικοδομής, που δεν "καταφέρνει" να σου μάθει τα μαθηματικά μες την τάξην αλλά επι πληρωμής μετά το σχολείον καταφέρνει τα.

Της ασέβειας του καθενός προς τον κοινωνικήν περιουσίαν ποιός θα της σύρει μολότωφ. Γιατί δεν πάει κανένας να κρούσει κανέναν αυθέρετον πας τα δάση γυρόν που την Αθήναν. Δεν είναι καν αδίκημαν που σχετίζεται με την ατομικήν ιδιοκτησίαν. Για κλεμμένα πρόκειται τζαι μάλιστα που κλεμμένα που τον εθνικόν πλούτον.

Των τραπεζών τζιαι των εργοδοτών έσιει 100 χρόνια που τους σύρνουμεν μολότοφ. Τζιειαμέ που οι εξεγερμένοι εκαταφέραν τζιαι εκρούσαν, όχι μόνον τες βιτρίνες τους, τζιειαμέ που εκρούσαν τζιαι τους νόμους που τους εξουσιοδοτουν να γαμούν τον κόσμον, η κοινωνική ευτυχία δεν ήρθεν, τζιαι αν ήρθεν εκράτησεν για πολύ λλίγον.

Ρέ μιτσιοί κανεί να αντιγράφεται τζιαι να ανακυκλώννετε τα ίδια πράματα που εκάμαν τες προηγούμενες γενιές για να κορτώννουν ότι επαναστατήσαν ελπίζοντας να ρίξουν καμιάν γκόμεναν. (Πρώτη μαϊου, κι απ' τη Βαστίλη, ξέκινάνε, οι καρδιές των φοιτητών. Χίλιες σημαίες, κόκκινες μαύρες, ο Φρεντερίκο, η Κατρίν, και η Σιμόν. Μέσα στους δρόμους, μέσα στο πλήθος, ψάχνω στους δρόμους ψάχνω στο πλήθος, που 'ν το κορίτσι, το κορίτσι π΄αγαπώ, ω ωωωω....)

Άτε κάμετε τζιαι καμιάν επανάστασην τζιαι να δείτε πως εν να ρτουν τζιαι οι γέροι μιτά σας. Γιατί έχει τζιαι γέρους που ονειρέφκουνται παράδεισους με δίχα ψέμαν, με δίχα παραποθκιάν, με δίχα ανάγκην για καταστολήν μεσον της βίας, με δίχα κυκλώματα που κουμαντάρουν που τον τζιύρην στον γιόν τζιαι που τον γιόν στον άγγοναν την κατανομήν της εργασίας, του χρήματος, της ιεραρχίας, παραδείσους όπου οι δουλευταράδες δεν ιχρειάζεται να γλύψουν κώλους για να αναγνωριστεί η αξία της δουλειάς τους, όπου οι τσαμπουκκάδες όχι μόνον δεν αμοίβονται για την παραποθκιάν τους (see developers, χρηματιστήρια, δημόσια υπηρεσία) αλλά υπόκεινται τζιείνοι στην οικονομίαν των 700€ τον μήναν. Αν είναι για να επαναλάβετε αυτά που ήδη είδαμεν, εξίκκος σου τζιαι τα ipod τζιαι τα κκομπιουτεράκια.

16 comments:

Ίλαντρος said...

Ασέρα, τα σέβη μου. Έγραψα αρκετά σχόλια επί του θέματος στο μπλογκ του Πήττα. Πιο κάτω μεταφέρω μια παράγραφο η οποία θεωρώ ότι αντικατοπτρίζει και πολλούς από τους δικούς σου προβληματισμούς.

Το πρόβλημα είναι βαθύτατα κοινωνικό. Το πρόβλημα δεν είναι η ΝΔ, δεν είναι το ΠΑΣΟΚ, δεν είναι τα ΜΑΤ. Όλα αυτά είναι συμπτώματα. Συμπτώματα μιας κοινωνίας η οποία δεν έχει συγκλίνει σε ένα κοινώς αποδεκτό κοινωνικό συμβόλαιο που να διέπει τις σχέσεις κράτους-πολίτη. Ο Έλληνας (γενικώς, όχι μόνο της Ελλάδας) είναι ατομικιστής. Η συλλογικότητα δεν είναι μέρος της κουλτούρας μας. Ο Έλληνας δεν βλέπει το κράτος ως κάτι δικό του. Το θεωρεί ως κάτι ξένο το οποίο είναι αντικείμενο προς εκμετάλλευση. Το ανέχεται εφόσον τον εξυπηρετεί. Δεν αναγνωρίζει το κράτος ως διαμορφωτή ενός πλαισίου λειτουργίας της κοινωνίας αλλά μόνο ως φορέα παροχών και ωφελημάτων. Οι Έλληνες είναι αντι-εξουσιαστές αλλά περιμένουν από το κράτος να τους παρέχει άρτον και θεάματα. Μια τέτοια κοινωνία δημιουργεί αναποτελεσματικούς θεσμούς και εκτρέφει και ανέχεται κουκουλοφόρους, Εφραίμηδες, αναρχοκομμουνιστές, Βουλγαράκηδες και Κοσκωτάδες.

Τα ίδια χαρακτηριστικά, σε κάπως μικρότερο βαθμό, χαρακτηρίζουν και τους Έλληνες της Κύπρου. Η απουσία συλλογικότητας φαίνεται από τα πιο απλά πράγματα, από το γεγονός ότι παρκάρουμε στο πεζοδρόμιο χωρίς να μας ενοχλεί ότι θα ταλαιπωρήσουμε τους πεζούς που θα περάσουν από κει, ή ότι πετάμε τα σκουπίδια στο άδειο οικόπεδο δίπλα από το σπίτι μας χωρίς να μας απασχολεί η ασχημιά που δημιουργούμε.

Πώς αλλάζει μια τέτοια κοινωνία;

gregoris said...

1. ίλαντρε την ώρα που εσύ ψάχνεις το σωστό κοινωνικό συμβόλαιο, η εξεγερμένη ελληνική νεολαία, αμφισβητεί την αστική κοινωνία τζιαι θέτει όρους τζιαι προΫποθέσεις για τη σχέση του κράτους τζιαι της κοινωνίας.
2. η ιστορία προχωρά μέσα από τον κοινωνικό ανταγωνισμό τζιαι την σύγκρουση μεταξύ της κυριαρχίας τζιαι της αντίστασης
3. ασέρα νομίζω εν λάθος να κατηγορούμεν την νεολαία για μιμητισμό. σίουρα η ιστορία υπάρχει τζιαι η συλλογική μνήμη του 68 τζιαι του 77 εν δαμέ. όμως τούτη η εξέγερση εν κομμάτι ενός πολλά σύγχρονου τζιαι παγκόσμιου κινήματος που ξεκινά το 1994 στον τρίτο κόσμο με τους Ζαπατίστας (εξ ου τζιαι η κουκούλα ως το σύμβολο) τζιαι το 1999 στη Δύση με το Σιάτλ. αποτελεί έκφραση αντίδρασης στο νεοφιλεύθερο μοντέλο διαχείρισης του συστήματος που άρκεψεν ήδη να υποχωρεί τούτη τη δεκαετία.(ενδεχομένως η τωρινή κρίση να θάψει οριστικά τον νεοφιλελευθερισμό τζιαι να επιστρέψουμε στην Κευνσιανή ορθοδοξία). ας δούμε όμως τζιαι τον λογο της εξέγερσης της νεολαίας
3. "δια του παρόντος καταργείται ο προηγούμενος κόσμος. ο παλιός κόσμος κάτω από τη σκόνη της πλήξης είναι πλέον αντικείμενο αρχαιολογικής έρευνας...η "επανάσταση" είναι το κορίτσι που προπορεύεται στην διαδήλωση. ξαφνικά σχίζει το φόρεμα του, τα στήθη του γίνονται περιστέρια και πετούν στη θέα του αιδίου του όλες οι εξουσίες του κόσμόυ υποχωρούν πανικόβλητες...δέστε. μέσα από τους καπνούς των δακρυγόνων και των πυρπολημένων κτιρίων, η σελήνη διαβαίνει ατάραχη. αφουγκραστείτε. μέσα από τους κρότους και τα συνθήματα, μια απόκοσμη μελωδία ακούγεται." (μανιφέστο εξέγερσης, ιντημήντια)

gregoris said...

τζιαι πιο σημαντικά επίσης που το μανιφέστο εξέγερσης.
"το μέλλον είναι άγραφο, και σήμερα κρατάμε εμείς το στυλό"

andreas f.stavrou said...

Δεν πιστεύω ότι είναι σωστή η προσέγγιση της σύγκρισης με προηγούμενες εξεγέρσεις. Μέσα απο τα κείμενα των συμμετεχόντων στις διαδηλώσεις- όσα δημοσιεύονται στο διαδίκτυο - βγαίνει ένας άλλος τρόπος σκέψης και έκφρασης με μια διαφορετική κατανόηση της πραγματικότητας. Σίγουρα είναι σε στάδιο αναζήτησης όντας νέοι και αλοίμονο να μην ήταν. Νομίζω ότι θα πρέπει να τους κατανοήσουμε -είναι κάτι καινούριο - και ο καθένας όπως μπορεί να τους συμπαρασταθεί. ίναι λάθος να τους απαγιώνουμε με το σκεπτικό ότι "εκάμαμέν τα τζιαι εμείς".

Aceras Anthropophorum said...

Το σκεπτικόν της παρέμβασης μου δεν ήταν για να απαξιώσω τίποτε. Ακριβώς έγραψα το επειδή πιστεύκω ότι η το μέλλον είναι άγραφο τζιαι ότι το στυλό είναι στα σιέρκα της γενιάς των κάτω των 30 χρονών. Αν απαξιώννω κάποιον είναι τους "ανάρχες" τζιαι τους "επαναστάτες" της δικής μου γενιάς τζιαι προκαλώ τους μιτσιούς ότι αν θα κάμουν όπως τζιείνους ευχαριστώ δεν θα πάρω.

Δέτε τί λαλεί τζιαι ο Μανώλης Γλέζος εδώ τζιαι σκεφτείτε τι εννοεί όταν λαλεί ότι η δική του η Γενιά εκέρδισεν εθνικήν ανεξαρτησίαν, αλλά που τζιειαμέ τζιαι τζιεί ...

Δεν έβαλα φωτογραφίαν με φωθκιές σκόπιμα. Η πιό σημαντική παράγραφος στην ανάρτησην μου εν η τελευταία, τζιαι είμαι σε αναμονήν για να καταλάβω τζιαι να συνταυτιστώ με τους καινούριους δρόμους της σκέψης που θα χαράξει η γενιά που δεν εξιμάρισεν ακόμα την ψυχήν της με το προσωπικόν βόλεμα.

Ίλαντρος said...

Γρηγόρη, προσγειώθου λεβέντη μου. Πραγματικά δηλαδή. Πρέπει να είσαι πολύ απελπισμένος για να προσπαθείς να συνδέσεις την εξέγερση των Αθηνών με τους... Ζαπατίστας. Με την Αλ Κάιντα δεν θα το συνδέσεις; Με την εξέγερση των μοναχών στο Θιβέτ;

Μνήστητί μου Κύριε....

Anef_Oriwn said...

Αγαπητέ Aceras,

Κατ’ αρχάς να πω ότι ο Έρωτας και η Επανάσταση δεν μπορεί να είναι ζητήματα αλληλοσυγκρουόμενα! Για να είσαι επαναστάτης (ή έστω να πιστεύεις στην επαναστατική αλλαγή της κοινωνίας) πρέπει να χαρακτηρίζεσαι και από μεγάλο ιδεαλισμό και συναισθήματα που παρόμοια συναντάς ΜΟΝΟ στον ΕΡΩΤΑ!!!

Δκυο – τρεις κουβέντες όμως θα ήθελα να πω και για τα όσα γράφεις με αφορμή το εξεγερσιακό νεανικό (μαθητικό και φοιτητικό) κίνημα στην Ελλάδα ή όπως εσύ το αποκαλείς «ατίθαση δράση» και τα όσα συγκλονιστικά έλαβαν χώρα τις τελευταίες ξερές.

1. Πρώτα απ’ όλα να σημειώσω ότι η τοποθέτηση σου ότι “...όλα αυτά [ή εκείνα] που συνθέτουν μιαν κοινωνική οργάνωση, έξω που τα πολιτικά κόμματα, δεν έχουν ακόμα εφευρεθεί που την γενιά του ipod [...] τζιαι αυτά που έχουν εφευρεθεί είναι ακόμα μίζερα τζιαι άγαρμπα ...”, εκφράζουν τον προβληματισμό σου για το (άγραφο) μέλλον ή τα αποτελέσματα των (δυναμικών) κινητοποιήσεων των νέων.

2. Προσωπικά δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος (όπως ο Gregoris, λόγου χάριν) ... Όμως τούτο ίσως να οφείλεται στο μικροαστικό «προσωπικόν βόλεμα» μου, ή/και στις παλαιοκομμουνιστικές μου αντιλήψεις που θέλουν τον κόσμο (ανεξαρτήτως ηλικίας) να κατεβαίνει μαζικά και οργανωμένα στους δρόμους και στις πλατείες όχι κατ’ ανάγκη ειρηνικά) με συγκεκριμένα αιτήματα και διεκδικήσεις και στοχεύοντας σε ανατροπές! Γιατί (δυστυχώς) έστω τζι’ αν “… έσιει 100 χρόνια που τους σύρνουμεν [των τραπεζών τζιαι των εργοδοτών] μολότοφ …”, τίποτα ΔΕΝ έγινε! Θα γίνει από ένα αυθόρμητο κίνημα (έστω κι αν υπάρχουν τόσοι και τόσοι κοινωνικοοικονομικοί και πολιτικοί λόγοι που το προκάλεσαν);

3. Αν το μαθητικό και φοιτητικό κίνημα δεν αποκτήσει πλατύτερα ερείσματα μέσα στην κοινωνία (οι καταστροφές και οι εμπρησμοί λειτουργούν όμως αρνητικά, παρ’ όλο που σε κάποιο βαθμό μπορώ να κατανοήσω αυτή τη διάσταση της βίας όταν στρέφεται ενάντια στις τράπεζες και σε πολυεθνικές εταιρίες) και δεν προβάλει συγκεκριμένες θέσεις και διεκδικήσεις θα εκφυλιστεί. Κι είν’ εδώ που πρέπει αυτό το κίνημα να μετεξελιχτεί σ’ ένα γενικότερο μαζικό κοινωνικό κίνημα με τη συμμετοχή κι άλλων κοινωνικών ομάδων όπως των εργαζόμενων με συγκεκριμένους στόχους και σκοπούς. Για την ώρα βλέπω εναλλαγή στην κυβερνητική εξουσία, με το ΠΑΣΟΚ να κερδίζει τις εκλογές (που μάλλον θα γίνουν σύντομα) και με την Αριστερά να μην μπορεί να μεταφράσει (ακόμα μια φορά) σε αυξημένα εκλογικά ποσοστά την δυσφορία του κόσμου.

4. Το σημαντικότερο και το πιο θετικό απ’ αυτή την ιστορία θα είναι ότι απ’ εδώ και μπρος η οποιαδήποτε κυβερνητική εξουσία (είτε της Νέας Δημοκρατίας είτε του ΠΑΣΟΚ), θα το σκέφτεται διπλά και τριπλά πριν χρησιμοποιήσει βία και καταστολή ενάντια σε διαδηλωτές.

Anef_Oriwn
Κυριακή 21/12/2008 – 10:14 μ.μ.

gregoris said...

ίλαντρε, οι ζαπατίστας αποτελούν παράδειγμα τζιαι μοντέλο για ούλλες τες εξεγέρσεις της εποχής (μας) της παγκοσμιοποίησης. τζιαι η κουκούλα που κρύφκει το πρόσωπο τζιαι μιλά για τους ανθρώπους χωρίς πρόσωπο εθεωρητικοποιήθηκεν τζιαι εκωδικοποιήθηκεν με τους Ζαπατίστας. ο σαπ-κομμαντάντε Μάρκος ηγείται της εξέγερσης, 14 χρόνια χωρίς να έσιει δειξει ακόμα το πρόσωπο του. μάθε κάτι για το κίνημα που σε φοητσιάζει τζιαι θέλεις να το καλουπώσεις στα πλαίσια του αστικού φιλελευθερισμού πριν να μιλάς τζιαι να με κατηγορείς για απελπισία.

Ίλαντρος said...

Που είσαι σαπ-κομμαντάντε Μάρκος να δεις τους κουκουλοφόρους της Αθήνας, άξιους συνεχιστές του έργου σου.

Τι Τσιάπας, τι Εξάρχεια....

gregoris said...

εν ξέρω για τους Ζαπατίστας αν παρακολουθούν την ελληνική εξέγερση αλλά πάντως στην Οαχάκα, όπου είσιεν εξέγερση πρόσφατα, εγίναν διαδηλώσεις αλληλεγγύης, σύμφωνα με το μεξικάνικο ιντημήντια
http://mexico.indymedia.org/spip.php?article269

Aceras Anthropophorum said...

Άνεφ δεν διαφωνούμεν. Η επανάσταση εν για τους ερωτευμένους τζιαι η διακυβέρνηση για τους παντρεμένους.

Ίλαντρος said...

Γρηγόρη, στα όνειρά σου επαναστάσεις αναζητείς.

Ίλαντρος said...

Ο Ασέρας εμίλησε για μετριότητα, κουνοσιυλιά, τσαμπουκά, ασέβεια, νοοτροπία σικκιμέ. Κανένας άλλος δεν τα σχολίασε αυτά, ούτε εδώ ούτε σε άλλα μπλογκ που παρακολουθώ.

Είναι πολύ πιο εύκολο και βολικό να τα ρίχνουμε όλα στο "σύστημα".

rose said...

η προσωπικη ευθυνη του ατομου εινια μεγαλο θεμα προς συζητηση ιδιαίτερα οταν το "συστημα" αξιοποιεί την αποκλειστικη ενασχόληση του ατομου με την καθημερινη επιβιωση του [συμπεριλαμβανομενου και του υπερκαταναλωτισμου]

ππως τα αξιοποιεί; μα με το να του δίνει έτοιμες ιδεες να σκεφτεται επειδη εκεινος δεν έχει χρόνο δουλευοντας να ξεπληρώσει τα δανεια του.

ελεγχει τα ΜΜΕ και του υποβαλει ακριβως πως να σκεφτεται

πριν τα βαλυμε με το συστημα ή με το ατομο ας δουμε τη σχεση μεταξυ τους.

τι να το κανω τον πολιτη οταν δεν ειναι ενημερωμενος;
τι να τον κανω τον πολιτη που με την ψηφο του καθοριζει το μελλον μου οταν τον ποδηγετουν οι του συστηματος;

αλλα και τι αλλο εχω να ελπιζω αν αυτη ακριβως η δυναμη του ενος, η ελευθερία του ατομου, η επιλογη που ΟΛΟΙ εχουμε δεν ισχυει;

γι αυτο Ιλαντρε, οσα μπλοκ επισκεφτηκες με αντιθετη του συστηματος αποψη, ήταν η ΑΠΟΨΗ του σκεφτομενου ατόμου - έτσι οπως την διαμορφωσε και προσπαθει να την εκφράσει μεσα απο τις ρωγμες του συστηματος [μπλοκ]

gregoris said...

εν σε αφορούν τα όνειρα μου ίλαντρε. δαμέ σχολιάζουμεν την πραγματικότητα μιας εξέγερσης

neeuqii said...

En texnologikon to epixeiriman tou Aceras. Ws & dame, i anafora se epanastatikes pi8anotites kainourias texnologias peri8oriopoieitai pou proyparxonta, perpatimena politika le3ilogia. Gia na e3igoumasten & for searchability purposes, aperiskepta metafrazw opws katalavw tis anisixies sou, Aceras, ws techno-revolutionary. Simiwnnw tes & san technorevolutionary xwris pavlan to impvove accessibility mias & en 8wrw tags.
Pou les, o logos pou xaneis tin ypomoni sou me ta kainouria 'εργαλεία μετατροπής των κοινά συμφωνημένων στόχων σε πράξην' en epidi paragnwrizeis isws ti dynami tis diktiwmenis pliroforias pou leitourgei syngentrwtika.
Tha elega pws to alma egine allou pou jame pou to girefkeis: yparxei stis me8odous systimatopoiisis tou reference: cite/paste/hyperlink/tag/social bookmark. I psifiaki anafora, diladi, en sikwnnei proigoumenes xronikes prokatalipseis, dra se pasanakati sxesi with real-time & toutin ti sxesi akoma en i3eroumen na tin metrisoume e3o-diadiktiaka. En parado3o na milas gia psifiako kinima san na apetixe i na eli3e afou to event tou en to idio me to document tou. An einai kame ena link pros tis sxetikes selides gia xari tis syntriptikis pleiopsifias twn mellontwn endiaferomenwn pou eloipamen. Apla to epanastatiko zitoumeno en to idio me to kyrio diadixtiako synallagma, diladi akrivos to link/o sysxetismos/jinon pou enwnnei sites/mesa/formats. Opws grafeis oi prospa8ies akoma en agarmpes: Orismena pliroforiaka systimata opws to facebook valloun synora. Ta blogs para to oti dioun tin entypwsi prosvasimotitas -akoma & an dia magias tyxoun systimatikou indexing pou tin mixani tis Google- en grammika-xronika, domika en8arrinoun literary/mi pragmatistikes prosengyseis & dyskola mporoun na exoun syngentrwtiko informational i dialogiko xaraktira. Idanika ena blog ektws pou searchable 8a itan dynamika tagged me pollous tropous pou pollous xristes. Akoma & etsi, i xrisi tou gia syngentrotikous skopous paei enantia tis formas tou. To a3iosimiwto pou paizetai tountes meres en i epikoinwnia meta3i formats pou erketai me to mainstreaming twn internet-phones & i kinisi pros akoma pio a3ippa (twitter-like) mesa. Pragmatistika, pou les, en oi anglikoures - the application of a consistent system or language towards searchability/retrievability, accessibility & ta loipa latinogeni - pou en oi proypo8eseis kapoiou pi8anou mellontikou mazikou sygxronismou. Protinw pws touta ta pramata i genia tou ipod xeirizetai ta enstinktodws. Dame e3ypakouetai & enan reconfiguration paliwn enotikwn stoixeiwn i proigoumenwn politiko-ideologikwn vernaculars - symperilamvanomenwn twn e8nikwn alfavitwn & allwn formal stoixeiwn tis grafis pou tin syn8esi ws tin synta3i- gia xari tis amesotitas tis ekfrasis. Oulloi symfwnoumen pws oson afora ta diadyxtiaka tis Kyprou ta pramata en pio dyskola logw tis asymfwnias panw sto systima grafis pou peripleketai ji & ji pou tin dialekton. Touton en allon kefalaion & paizei na en grammenon allou. Ama to evrw enna to kamw link.