9.3.09

Αυτός ο τόπος δεν σώζεται με τίποτε

Τες μεγάλες αλήθκειες πολλές φορές θωρείς τες στες μικρές λεπτομέρειες.

Ενώ ήμουν σε μιαν χώραν κάτω στην Μπανανία πριν λλιές μέρες αρώστησεν το μωρόν. Τηλεφωνούμεν νου γιατρού, ευχαρίστως ο άνθρωπος μας εδέχτην παρόλον που ετοιμάζετουν να πάει σε οικογενειακόν ππάρτυ.

Εξέταζεν το μωρόν με πολλήν ευγένεια, έδωκεν του φουσκούα να μεν φοάτε τους γιατρούς, τζιαι εχρέωσεν μας μιαν πολλά λογικήν τιμή, 25€. Ενώ αμάσιετουν τζιαι εξέταζεν εθώρουν τες εικονούδες που είχεν κρεμμασμένες πας τους τοίχους. Είχεν τους Αγίους ούλους τζιαι την Παναγία πεντέξι φορές.

Γιατρέ, του λέω, φκάλε μας μιαν απόδειξη για να μας τα πληρώσει η ασφάλεια μας. 
Ευχαρίστως μου λέει. 

Φκάλλει ένα δευτερούιν τζιαι γράφει πάνω 40€. Αντράπηκα να του πώ να φκάλει άλλην τζιαι να βάλει το ακριβές ποσόν. Έτσι θα φκάλω κκιάριν 15€ στην ράσιην της ασφάλειας μου. Για να το πούμεν κουτσιά καθαρισμένα, θα κλέψω 15€ με συνένοχον έναν θεοφοβούμενον που υπέγραψεν την ψεύτικην απόδειξην κάτω από τα μμάθκια 30 Αγίων. Καλάν ρε γιατρέ, τους Αγίους εν τους αντράπηκες, έξι Παναϊες που σε θωρούσαν με τον Γριστόν μες τα γγάλια εν τους αντράπης; Νομίζω ότι οι Αγίοι μας εν ιστέλλουν αρκετά αυστηρές τιμωρίες άμαν ψεύδονται ή άμαν κλέφτουν οι δούλοι του θεού τους.

Εφανταστήκατε πόσα θα επιόρωννα ασφάλειαν αν κάθε Ελβετός εφούσκωννεν την απόδειξην κατά 40/25 δηλαδή 160%; Αντίς 300€ τον μήναν θα επιόρωννα 480. ΄Η θα επλήρωννα 300 τζιαι να έχω 60% λλιόττερον σέρβις.

Μόλις το είπα της γεναίκας μου πον γέννημαν της Ελβετίας, της ήταν αδύνατον να καταλάβει την λογική. Μα έτσι κλέφτουν το δημόσιον ούλλοι; λαλεί μου. Φαντάσου να εθώρεντεςτες  πραγματικές κλεψιές εσκέφτηκα.

Το ρουσφέττιν, η κλεψιά, η ασέβια προς την δημόσια περιουσίαν (δηλαδή την περιουσίαν όλων μας) είναι μες το DNA του λαού ολόκληρου μιας Μπανανίας. Άμαν εβρωμισμένος ο νούρος του ψαρκού τι καρτεράς που την κκελλέν που εν τζιαι πιό ευάλωτη; Τζιαι καθαρή να ήταν, η βρωμιά του νούρου δεν θα αρκήσει να την κυριεύσει τζιαι τζιείνην.

Μιάν εφτομάδαν πόσα εφτάσαν να δούν τα μμάθκια μου τζιαι να ακούσουν τα φκιά μου. Για τον αστυνομικόν που πάει τζιαι λαλεί τους λαθροκυνηγούς να στήσουν τα παλιά τα δίκτυα των αμπεροπουλιών διότι εν να έσιει έφοδον; (αν θα τους προστατεύει πρέπει να στήσουν κάτι τις για να δείξει στον μάστρον του ότι κάτι έπιασεν). Για τον ιατροδικαστήν που κάμνει ψεύτικην νεκροψίαν για να πιάσει η οικογένεια του πεθαμμένου 300 000€ που την ασφάλειαν; Για τον λοχίαν της αστυνομίας που μπροστά στα μμάθκια μου επήρεν σε ψευδομάρτυραν να υπογράψει την κατάθεσην που ο ίδιος εσκηνοθέτησεν για να γλυτώσει τον πατέραν του σσιυλλομπάσταρτου που οδήγαν παράνομα όχημαν; Φανταστείται να εμείνισκα χρόνον.

Σημείωση για τον γεννικόν εισαγγελέαν. Το κείμενον είναι χρονογράφημαν τζιαι όλες οι πληροφορίες που αναφέρονται είναι αποκύημαν της φαντασίας μου. Δεν λέω το έγραψα για σενάριο θεάτρου, απλά έγραψα το για να διασκεδάσω την μπλογκολογιάν. Αν κάτι μοιάζει με πραγματικά γεγονότα, σίγουρα είναι σύμπτωση.

6 comments:

MARINOS said...

Ξέρεις ρε φίλε, μην το βάζεις κάτω που τη "θεολογική πλευρά των πραγμάτων" (δες: έγραψε ψέμματα υπότο βλέμμα των αγίων)

Ο γιατρός όταν το έκανε τούτο, είμαι σίουρος ότι ένιωθε πως κάνει κάτι καλό. Πως με αυτό τον τρόπο βοηθά σας και εσας. Και με τούτο τον τρόπο, σας αφήνει ευχαριστημένους και την επόμενη φορά θα ξαναπάτε κοντά του.

Είναι μια νοοτροπία που λέει πολλά όμως , ρε φίλε. Συμφωνω μαζί σου. Είναι κλεψιά.

Έχουμε στο DNA μας της πεποίθηση πως "τα λεφτά του κράτους δεν είναι δικά μας λεφτά. Και αν τα κλέψουμε δεν είναι κλεψιά..!"

Ανατολίτικη νοοτροπία.. ίσως αποθυμένο της τουρκοκρατίας...

stalamatia said...

Εν υπάρχει λογική στη πράξη του γιατρού.Ας ζητούσε 40 ευρώ για να δικαιολογήσει την απόδειξη.Ασερα εσκέφτηκες ότι με αυτό τον τρόπο να νόμιζε ότι θα του δώσεις και συ 40?
Λέμε τώρα!!

Bananistanos said...

ΟΛΟΙ οι γιατροί(τζε φαρμακοποιοί) έτσι κάμνουν, άμα ακούσουν ότι έσηει ασφάλειαν βγάζουν απόδειξη για διπλάσια. Έπρεπε να φορολογούνται με τις αποδείξεις αλλά who cares?

Γενικά είμαστεν ένας λαός ψεύτης κλέφτης και κυρίως υποκριτής, το δε μέλλον μας μαύρον τζε σκοτεινον.

Πόσον τυχερός είσαι Ασέρα...

http://abebedorespgondufo.blogs.sapo.pt/ said...

Good blog.
Portugal

avevaios said...

Έχεις πολύ δίκαιο ασέρα. Εν βρωμισμένος ο τόπος μας, επειδή ο καθένας που μας εν βρωμισμένος. Το πρόβλημαν το μεγαλύττερον εν ότι πλέον φαίνουνται μας τούτα ούλλα πολλά φυσιολογικά. Εν συγκινείται κανένας. Εν καταλάβουμεν πλέον ότι κάτι εν κακό. Λαλούμε κάμνουν το ούλλοι, άρα έτσι ένει. Τζαι τζείνος που εν το κάμνει, φαίνεται μας για πολλά βλάκας.

Άρεσε μου πολλά τζαι το τελευταίο με τα μιτσιά τα γράμματα. Εννά σε δώκει ο μαυρολάζαρος στον εισαγγελέα, αν δεν το γραψεις τζαι τζείνο. Αλλά τζαι να το γράψεις, πάλε εννά σε δώκει. Εν αναλόγως διαθέσεως τζαι περιεχομένου. Αν θίγεις την "ιστορική αλήθεια ΜΑΣ" και τον - πάντα αλάνθαστον - πατριωτισμόν μας!

Pak said...

Acera παρτ' αλλιώς. Ο πρώτος π κλέφτει δαμέ εν η ασφάλεια. Άρα εσύ κλέφτεις που τα κλεμμένα. Η κλεψιά των κλεμμένων εν κλεψιά; Με βάση το Αστικό-καπιταλιστικό δίκαιο ναι. Με βάση το αναρχικό αυτό ονομάζεται απαλλοτροίωση. Με βάση το κομμουνιστικό μπορείς να το πείς και κολεκτιβοποίηση! Με βάση τον αγνό Χριστιανισμό εν ο δευτερος χιτώνας. Άρα αν το βλέπεις που την πλευρά των αγίων νομίζω εν οκ, εν εσιει προβλημα! Να μεν σου πω τι είδαν τα μάθκια των αγιών να γίνουνται που άλλους άγιους! Anw πάρτο όπως θέλεις! Όπως και να το δείς εν λάθος και σωστό

ΥΓ: Το παραπάνω σχόλιο αποτελεί αστεισμό. Μήν το παρετε στα σοβαρά!