15.3.08

Παλλαϊκή παγκύπρια συγκέντρωση ειρήνης και χαράς στη Λήδρας

ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΛΗΔΡΑΣ. ΠΗΓΕΝΕ ΚΑΙ ΣΥ ΕΚΕΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Η συγκέντρωση ειρήνης οργανώνετε από τους Κύπριους μπλόγκερς, τους Κύπριους κατόχους κινητού τηλεφώνου και τους Κύπριους χρήστες διαδικτυακού ταχυδρομείου.

Μέρα και ώρα: η ώρα λήξης της συνάντησης των ηγετών των δύο κοινοτήτων.

Βοήθα και συ. Βάλε αυτο το μύνημα στο μπλόγκ σου, στείλε ένα εσεμές στους φίλους σου, στείλε ένα ίμεϊλ στους γνωστούς σου. Μετάφρασε το αν μπορείς στα αγγλικά ή στα τουρκικά και διάδωσε το και στους υπόλοιπους Κυπρίους που δεν μιλούν ελληνικά. Πές το σε όσους συναντήσεις και δεν ξέρουν να μιλούν ψηφιακά.

31 comments:

gregoris said...

εισηγούμε να γίνει η συγκέντρωση τζιαμέ μόλις λήξει η συνάντηση χριστόφκια-ταλάτ την παρασκευή το απόγευμα την ώρα που εννά την εξαγγείλουν για να προΫπαντήσουμε την ανακοίνωση τζιαι να πιέσουμε για το άμεσο άνοιγμα της

Anonymous said...

sostos. symfono. oloi ekei!

NIKoLAS

Anonymous said...

Θα είμαι εκεί.

Anonymous said...

Ναι, πρέπει να πάμε στη Λήδρας την Παρασκευή. Θα είμαι εκεί.

Σταρχεία μου said...

Ανακοινώθηκε τι ώρα θα αρχίσει και τι ώρα θα λήξει η συνάντηση;

Lexi_penitas said...

Θα είμαι εκεί!

stalamatia said...

Θα το δω και εγώ στη τηλεόραση και να προσέχετε,σαν μαμά κάνω.

Anonymous said...

Σαν προκήρυξη των Μαρτύρων του Ιεχωβά φαίνεται.Εν επερίμενα να δω τόσην αφέλεια που ώριμους αθρώπους. Λυπούμαι.

Anonymous said...

Όταν πολλοί άνθρωποι που πιστεύουμε ότι είναι ώριμοι κάνουν ομόθυμα κάτι που μας φαίνεται αφελές, τότε εχτός από την περίπτωση να έχουν γίνει ξαφνικά ανώριμοι ή να κρίναμε τόσο λάθος της ωριμότητα όλων τους υπάρχει και ένα άλλο ενδεχόμενο.

Εγώ πάντως θα είμαι εκεί.

the Idiot Mouflon said...

Καλά ρε Λεβέντες, θα πάτε εκεί τη μέρα της συνάντησης των Χ και Τ να κάμετε τι ακριβώς;

Εμάγκωσεν ούλλους ο νους σας;

Αφού υπάρχει ήδη η θέση της κ. Μαύρου ότι 5 περίπου μέρες ΜΕΤΑ την πολιτική απόφαση θα μπορεί να γίνει η δουλειά... !!!!

Θα πάτε για να ζητήσετε/πετύχετε τι;

Καταλάβει κανείς πόσο γελείο είναι; ΕΤ κκόλλινγκ χοουμ!!!

Δηλαδή, εάν υπάρχει η πολιτική απόφαση θα πάτε να πείτε "...όχι σε 5 μέρες, άντρα θέλω, τώρα τον εθέλω..."

Το θέμα είναι ΑΝ ανοίξει... πως θα λειτουργήσει, πως θα χρησιμοποιηθεί;

Αν θα είναι δηλαδή απλά μια δίοδος ή αν θα γίνει σημείο πραγματικής συνάντησης των "ενδιαφερομένων". Σημείο πραγματικής συμβίωσης.

Πράγμα που χρειάζεται απαραιτήτως τα "δύο ενδιαφερόμενα μέρη".

Πες ότι πάτε και ζητάτε "εδώ και τώρα" άνοιγμα...

Απλά θα σπρώξετε στις ειδήσεις ένα μίζερο κλιπάκι των 15'' ...και την ουσία της συγκεκριμένης -πολιτικής όσο και πραγματικής -ευκαιρίας για συνθήκες δοκιμαστικής συμβίωσης... όλα μαζί στο χωνευτήριο των κυπριακών ΜΜΕ που θα το παρουσιάσουν όσο πιο "περιθωριακά ενδεδυμένο" τους βολεύει.

Ταυτόχρονα, ζητάτε από τους ΤΚ -με θρασύτατο ή παλαβό τρόπο -να έρθουν σε πολύ δύσκολη θέση. Πόσος εν ο στρατός τωρά τζαμέ είπαμε; Τζιαι πως θα είναι τα νεύρα του στρατού εκεί με δεδομένη τη δική σας κοντινή παρουσία;

Έλεος!!!

Η ουσία της συγκεκριμένης διόδου θα διαφανεί μόνον όταν έχουν την ευκαιρία οι "δύο κοινότητες" να συνυπάρξουν, η σημασία της δεν είναι στην τρύπα, είναι στην περιοχή γύρω της... και είναι στο κένρο της πόλης μας.

Πως θα ζήσουμε εκεί, πως θα συμπεριφερόμαστε εκεί μαζί.

Γκε γκε;

the Idiot Mouflon said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

@ Ηλίθιο Αγρινο

Εθκιάβασα ήντα που έγραψες που πάνω τζαι συμφωνω μαζί σου σε ούλλα εκτός που έναν πράμαν.

Εν Ε.Τ. φόουν χόουμ το σωστόν τζαι οΐ Ε.Τ. κκόλλινγκ χόουμ.

Anonymous said...

Διευκρίνηση: Θα είμαι εκεί την ημέρα που θα ανοίξη η Λήδρας.

Aceras Anthropophorum said...

Αγαπητόν μου Αγρινόν, εγώ σου το είπα τζαι στο ξαναλέω. Εσέναν τον παράδεισον να σου δώσουν θα έβρεις λόγον να προτιμήσεις την κόλασην διότι κάτι δεν είναι αρκετόν. Αν θα πάμε εκεί στο οδόφραγμα για να ζητήσουμε τα παλαβά που λαλείς τότε παλαβοί είμαστεν τζαι μεις. Να σου πω 300 μή παλαβους λόγους για να οργανώσουμεν μιαν μεγάλη συγκέντρωση, ακριβώς την ώρα που επρότεινεν ο Γρηγόρης γιατί έχει την σημασίαν του:

1. Για να προσπαθήσουμεν να άψουμεν την φωθκιάν στες καρκιές του κόσμου όπως πριν το 2004, αυτή τη φορά εκ τζαι τκ. Αποδείχτην ότι μισή φωθκιά δεν κανεί. Το Ακέλ τότες επρότεινεν στους τκ να κάμνουμεν παράλληλες κινητοποιήσεις τζαι ποδά αλλά εφοηθήκαν ότι θα εφαίνετουν ότι οι τκ υποκεινούνται που μας τζαι είπαν τους να κάτσουν στα βραστά τους. Εφαντάστης αν οι λαϊκή κινητοποίηση ήταν ΠΑΓΚΥΠΡΙΑ;

2. Δεν είναι ακόμα σίουρον ότι οι δύο ηγέτες παν τζιαμέ για να λύσουν το πρόβλημαν. Έχω 30% υποψίαν ότι παν τζειαμέ για να δείξουν ότι εν ο άλλος που φταίει. Πρέπει να τους δείξουμεν τζαι τους θκυό ότι ο λαός θέλει λύσην τζαι όχι μόνον άνοιγμαν των συνόρων. ΝΑ ΤΖΑΙ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΥΝΗΜΑ που μπορείτε να γράψετε στους τοίχους της Λήδρας πριν να πογιατιστούσιν.

3. Μια αυθόρμητη πολιτική διαδήλωση για την λύση δείχνει ότι η ανάγκη για λύση είναι κοινωνική ανάγκη τζαι όχι απόφαση πολιτικών γραφείων. Έχει την σημασίαν του όταν θα πρέπει να ψηφίζουμεν για να εγκρίνουμεν μια συμφωνία.

4. Θα δείξουμεν στην Τουρκία τζαι στον έξω κόσμο ότι εκ τζαι τκ δεν έχουν προβλημαν να ζήσουν μαζί. Διούμεν βάρος στους συμπατριώτες μας τκ να ξι-αγκαλιαστούν που την μάμμαν τους τζαι να έρτουν μαζί μας να μας εμπιστευτούν για ζήσουμεν ύσηχοι τζαι αφέντες του τόπου μας εμείς, χωρίς μάμμες τζαι μπαμπάδες που μας κάμνουν κουμάντον.

5. Έχουμεν την τύχην η την ατυχίαν να έχουμεν πρόεδρον που συγκινείται εύκολα. Άμαν νώθει τον λαόν μαζί του νοιώθει δράκος τζαι δεν φοάται. Πρέπει να του δείξουμε ότι μπορεί να μετρά τζαι πας τον λαόν εν ώρα ανάγκης. Ακόμα τζαι ο ΔΗΣΥ εκατάλαβεν το.

6. Τζιαι οι δύο ηγέτες προτιμούν να επηρεάζουνται που τζείνους που τους αγαπούν τζαι όχι που τζείνους που τους στηρίζουν οππορτουνιστικά περιμένοντας την κατάλληλην στιγμήν να τους φάσιν. Πρέπει να τους δείξουμεν ότι αγαπούμεν τους, όχι γιατί εν όμορφοι, ή γιατί εν οι μπαμπάδες του λαού, αλλά γιατί περιμένουμεν που τζείνους να κάμουν το βήμαν που κανένανς ακόμα δεν ετόλμησεν να κάμει. Αγαπούμεν τους γιατί περιμένουμεν που τζείνους τζαι θεωρούμεν τους τους καταλληλόττερους να λύσουν το κυπριακόν. Εμείς δεν τους στηρίζουμεν για να τους φάμεν ύστερα πιο εύκολα. Αν ινσιαλλαχ λύσουν το κυπριακόν εγώ τους ξαναψηφίζω τζαι τους θκυό σαν πρώτους συν-ηγέτες της ενωμένης Κύπρου. Τζαι δέχουμε να γραφτεί τζαι το όνομαν τους με χρυσά γράμματα στην ιστορίαν.

Τζαι μιαν προσωπικήν παρατήρησην: "οι κορασιές που όποιον τους προξενούν βρίσκουν του αΐπιν τον τζαιρόν που μπόρουν να θκιαλέουν, καταντούν στα σαράντα τους να τες θκιαλέουν."Χάτε παρέτα τα μουγκριτά τζαι κούντα τζαι σου διότι χρειαζούμαστιν σε τζαι σέναν. Τους άλλους 294 λόγους που σε χρειαζούμαστιν δεν θα τους γράψω διότι το σχόλιον εγίνην σεντόνιν. Εξάλλου σε θεωρώ ικανόν να τους μαντέψεις.

Χάτε να σου γράψω αλλόναν. Μια σύναξη 36 ελεύθερων τζαι αυτόνομων ατόμων είναι ... άτε να μεν πω. Πάνω που τους σιίλιους αρκεύκει να μοιάζει με διαδήλωσην.

gregoris said...

ήδη το μήνυμα για συγκέντρωση στη Λήδρας την συγκεκριμένη ώρα κυκλοφορεί τζιαι στην τ/κ πλατφόρμα της ειρήνης που επανασυστάθηκε χωρίς το ρεπουπλικανικό κόμμα για να ασκήσει πίεση προς την λύση του κυπριακού. που ποδά κυκλοφορεί σε κύκλους της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς τζιαι σε μιαν πρωτοβουλία που πάει να συγκροτηθεί

Aceras Anthropophorum said...

Άν γίνει συγκέντρωση την Παρασκευή θα γίνει σίγουρα τζαι 5 μέρες μετά, ακόμα μεγαλύτερη συγκέντρωση.

Anonymous said...

Φυσικά το άνοιγμα της Λήδρας (και ίσως και άλλων οδοφραγμάτων όπως του Λιμνίτη), δεν σημαίνει αυτόματα και λύση του κυπριακού. Οπωσδήποτε οι κίνδυνοι για διακίνηση ναρκωτικών ή για λαθρομετανάστευση (που κάποιοι φοβούνται) είναι αυξημένοι. Τούτα όμως δεν συνιστούν απλά τους (δικαιολογημένους ή υπερβολικούς) προβληματισμούς κάποιων πολιτών αλλά μια συντηρητική θέση που εκφράζει τις φοβίες μιας μερίδας ανθρώπων που βλέπουν με καχυποψία ή έστω με επιφύλαξη οποιαδήποτε κίνηση για επαφή, επαναπροσέγγιση και άμεση επικοινωνία μεταξύ ελληνοκυπρίων και τουρκοκυπρίων (βλέπουν συνεχώς επιβουλές και ανάγουν τα πάντα σε συμφέροντα).
Μήπως όμως όλ’ αυτά είναι και “προφάσεις εν αμαρτίαις” γιατί κάποιοι δεν θέλουν ή απορρίπτουν κάτι (την ομοσπονδιακή λύση του κυπριακού) ή προτιμούν κάτι άλλο (τη διατήρηση του status quo δηλ. της διχοτόμησης);

Το άνοιγμα της Λήδρας, πέραν από το συμβολικό χαρακτήρα της ενέργειας αυτής (όσο ρομαντικό κι αν ακούγεται, η Λήδρας μετατρέπεται σε χώρο κοινωνικής επαφής, συνάντησης και βόλτας ελληνοκυπρίων και τουρκοκυπρίων) είναι και τόσο επίκαιρο αυτή την εποχή γιατί συνδυάζεται με τις νέες προσπάθειες για επίλυση του κυπριακού. Η σχέση τέτοιων ενεργειών με τις προσπάθειες για λύση του κυπριακού είναι αμφίδρομη. Δεν μπορεί να προωθηθεί λύση χωρίς τέτοια βήματα που προωθούν την επαφή μεταξύ των δύο κοινοτήτων και σίγουρα τέτοια βήματα μπορούν να συνδράμουν την επίτευξη λύσης.

Αναφορικά με όσα αναφέρει το Ηλίθιο Αγρινό, παρ’ όλο που φαινομενικά μπορεί να ‘χει δίκιο όταν λέει “… θα πάτε εκεί τη μέρα της συνάντησης των Χ[ριστόφια] και Τα[αλάτ] να κάμετε τι ακριβώς;”, εν τούτοις περίμενα (και με βάσει τα όσα συνήθως γράφει) να στήριζε τέτοιες αυθόρμητες εκδηλώσεις που τείνουν να διαταράξουν τα λιμνάζοντα ύδατα της απάθειας μας, της ευμάρειας και του αστικού καθωσπρεπισμού μας!

Anef_Oriwn
Κυριακή 16/3/2008 – 10:24 μ.μ.

the Idiot Mouflon said...

@Aceras

Θα σου απαντήσω όπως και τότε, στον παράδεισο δεν θα έμπαινα... θα απαιτούσα από τον Πέτρο τον Πορτάρη να βάλει μέσα και τα αδέλφια μου, τους κολασμένους.

1) Το 2004 οι αντικαθεστωτικοί/ πρώην φυλακισμένοι στις φυλακές του Ντεκτάς, οι πρωτοπόροι δηλαδή των εκεί εκδηλώσεων... ΔΕΝ ήρθαν σε συνεννόηση με τους ΑΚΕΛικούς αλλά με εξωκοινοβουλευτικούς αριστερούς. Το μήνυμα ήταν απλό "να είστε έτοιμοι για τραυματίες".

Αν μεν το εκατάλαβες, από την εκλογή τΑΣΣΟΥ και μετά ΔΕΝ υπάρχει η στενή σχέση που κάποτε το ΑΚΕΛ είχε με τους "απ'εκεί", Μετά το δημοψήφισμα δε, όσους ψήφισαν ΟΧΙ... οι κάποτε φυλακισμένοι του Ντενκτάς τους φτύνουν κατάμουτρα.

Εππλέον, ΠΟΣΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΟ-ΑΝΑΘΡΕΦΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΑ; Είδαμε 2-3 ρεπορτάζ για τις κινητοποιήσεις μπλόγκερς στην Ελλάδα και πήρε ο νους μας αέρα; Ζηλέψαμε και θέλουμε τα ένδοξα Παρίσια;

Οι κινητοποιήσεις τέτοιου είδους δεν έχουν κανένα απολύτως αποτέλεσμα αν δεν οδηγουν σε αλλαγές συμπεριφορων. Τούτες τις αλλαγές συμπεριφορών πρέπει να τις κάνουμε πράξη ΜΑΖΙ με τους ΤΚ, όχι απλώς ταυτόχρονα και χωριστά αλλά ΜΑΖΙ, ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ.


2) Όταν εγώ είχα εκφράσει φόβους για τις πραγματικές προθέσεις των ενδιαφερόμενων και μιλούσα για τον κίνδυνο το όλο παιχνίδι να αφορά το "ποιος θα φανεί αδιάλλακτος"... πάλιν είπες ότι μουρμουρώ.

Ποιό από τα δύο ισχύει;

Ότι ο συγκεκριμένος φόβος (όταν εκφράζεται από εμένα) είναι μουρμούρα; Ή ότι είναι (όταν εκφράζεται από εσένα) μια πραγματική πιθανότητα;

3) Όχι άλλες διαδηλώσεις ...αλλά εκδηλώσεις ζωής πραγματικές ...με αέρα συμβίωσης... είναι που χρειαζόμαστε. Να δείξουμε δηλαδή ότι μαζί μπορούμε να εργαζόμαστε, να διασκεδάζουμε, να κοινωνικοποιούμαστε, να ερωτευόμαστε, να κλαίμε... πράγματα δηλαδή που απέτυχαν να αναδείξουν τα άλλα οδοφράγματα.

Επαναλαμβάνω, η σημασία της Λήδρας ΔΕΝ είναι στην τρύπα που θα ανοίξει αλλά στο χώρο γύρω της.

Οι "αυθόρμητες διαδηλώσεις" που λες δεν υήρξαν ποτές στην Κύπρο, είναι ένα δημιούργημα των εκάστοτε Υπ. Παιδείας, του ΡΙΚ και των άλλων καναλιών που μας έχουν βιδώσει μες τον εγκέφαλο. Τέτοιες "αυθόρμητες" διαδηλώσεις οργάνωναν οι "μπροστάρηδες της νεολαίας" Γιωρκάτζης, Σαμψών και Παπαδόπουλος το 60-70.

Σε μια πραγματικά αυθόρμητη πολιτική διαδήλωση ... τα συνθήματα που θα φωνάζουμε εμείς και οι ΤΚ θα χρησιμπποιηθούν εκτέρωθεν από τους αντιπάλους τους για να βαφτιστούν προδότες.

ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ που απλά ενισχύουν την κακάσκημη πολιτική παιδεία με την οποία το πολιτκό μας κατεστημένο... μας βιάζει τα μυαλά τα τελευταία 50 χρόνια.

4)Τούτο θα το δείξουμε ΜΕΤΑ που θα ανοίξει η τρύπα... με πράξεις πολύ πιο οδυνηρές για μας τους ίδιους. Θα πρέπει να εγκαταλείψουμε τις ανέσεις μας στις άλλες περιοχές και να κάμουμε κέντρο της ζωής μας το συγκεκριμένο χώρο, με θυσίες πολύ συγκεκριμένες και στάση που θα μπορούσα να την αποκαλέσω "στρατευμένη".

Η δε διαδήλωση και τα όποια πιθανά έκτροπα (στημένα ή μη) απλά θα δώσουν δικαίωμα στους εκατέρωθεν απορριπτικούς είτε να παρουσιάσουν το γεγονός ως περιθωριακή πορδή... είτε να το χρησιμοποιήσουν για αποτροπή του ανοίγματος.

5) Θα τους τα δείξουμεν ούλλα (τζιαι του Χ τζιαι του Τ) με τα ζωντανά παραδείγματα συμπεριφοράς μας ΕΚΕΙ όταν πλέον θα αποδυκνείουμε καθημερινά πως η συμβίωση δεν είναι μόνο δυνατή αλλά και ωφέλιμη. ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΙΓΜΙΑΙΕΣ.

***

Η συγκεκριμένη κορούδα Ασερά δεν γουστάρει προξένια, είναι 35 και στ'αρχίδια της η παντρειά.

@Ανευ
Για το πως θα προωθήσουμε συνθήκες πραγματικής συμβίωσης στο συγκεκριμένο χώρο έχεις κάτι να πεις ή μήπως αυτό ακριβώς είναι το θέμα που πρέπει να θαφτεί; Τι λεν οι ντιρεκτίβες σου;

Τα "...τα λιμνάζοντα ύδατα της απάθειας μας, της ευμάρειας και του αστικού καθωσπρεπισμού μας!.." θα τα ταράξει η εικόνα ΕΚ και ΤΚ να δουλεύουν, να διασκεδάζουν, να ερωτεύονται, να πηδιόνται, να χαίρονται και να κλαίνε μαζί. Διαφωνείς;

Anonymous said...

@ Ηλίθιο Αγρινό,

Ήδη πολλοί ελληνοκύπριοι και τουρκοκύπριοι “ …δουλεύουν, [και]… διασκεδάζουν”, (κυρίως σε εργοτάξια – για να μην μου πεις ότι αυτό γίνεται σε οργανωμένες και κατευθυνόμενες εκδηλώσεις) … Όμως για να φτάσουμε στο σημείο όπου ελευθέρα και χωρίς φοβίες, ταμπού και προκαταλήψεις θα βλέπουμε “ …ΕΚ και ΤΚ να δουλεύουν, να διασκεδάζουν, να ερωτεύονται, να πηδιόνται, να χαίρονται και να κλαίνε μαζί…”, (όπως κι εσύ οραματίζεσαι) δεν πρέπει να ξεκινήσουμε από κάπου, έστω κι από αυτές τις μικρές αλλά με τεράστιο νόημα και ουσία πράξεις και κινήσεις;

Anef_Oriwn
Δευτέρα 17/3/2008 – 1:48 μ.μ.

Anonymous said...

Λεω πως καλύτερα είαι να αρχίσουμε με τα καθημερινά και ουσιώδη σε εκείνη ακριβώς την περιοχή αντί μόνο με τη δική μας αννάγκη για "διαδήλωση". Μαζί. Και τέτοιες πράξεις δεν θα είναι μικρές. Θα είναι η ζωή μας όλη.

Δεν καταλαβαίνεις πόσο εύκολα μια "διαδήλωση" μπορεί να επιτρέψει στον τουρκικό στρατό να φέρει τον Ταλάτ προ τετελεσμένων; Είναι κρίσιμη η στιγμή ΠΡΙΝ την εξαγγελία/εφαρμογή μιας τέτοιας απόφασης.

Αντίθετα, η προσπάθεια που ΜΕΤΑ θα επικεντρώνεται στην συμβίωση στον συγκεκριμένο χώρο, μέσα στο κέντρο της "τελευταίας μοιρασμένης πρωτεύουσας της Ευρώπης", μπορεί να έχει και την προστασία της Ε.Ε.

zappa said...

wra?

Aceras Anthropophorum said...

Αγρινέ εμπήκαμεν σε μίαν αντιπαράθεσην που δεν εξυπηρετεί σε τίποτε. Τα παραπάνω που αυτά που λαλείς δεν είναι mutually exclusive με όσα έγραψα. Δεν είπαμεν να κάμουμεν επανάστασην εναντίον του στρατού ούτε να πα να ρίξουμεν με βίαν το οδόφραγμαν. Δεν είναι η πρώτη συγκέντρωση που γίνεται για αυτήν την υπόθεσην. Αν μη τι άλλον οι αθρώποι που πριν μήνες εσυγκεντρωθήκαν τζαι εζητήσαν άνοιγμαν της οδού να παν να το γιορτάσουν. Ειδικά τωρά κανένας υπουργός δεν θα τους εξισώσει με φασιστοειδή στοιχεία (αθθημάστε κάποτε είχαμεν έναν υπουργόν που τον ελαλούσαν Γιώργον Νικολάου, αλλιώς Λιλλίκκαν).

Τα ουσιώδη που λες σαφώς τζαι είναι καλά να γινούν στην πράξην.

Αλλά μια μικρή (ή μεγάλη) πίεση προς τους αρχηγούς της κυπριακής αριστεράς να κάμνουν τζαι αυτοί ότι χρειάζεται για την ουσίαν (που δεν είναι το άνοιγμαν του οδοφράγματος) σε τίποτε δεν βλάφτει. Αντίθετα.

Ζάπα αρώτα τον Γρηγόρη για ώρα. Αυτός είχε την ιδέα για την ημέρα.

Ίλαντρος said...

Να με συγχωρέσετε αλλά δεν εκατάλαβα το νόημα της προτεινόμενης εκδήλωσης. Να με συγχωρέσετε επίσης που είμαι λίγο επιφυλακτικός και δεν ενθουσιάζομαι εύκολα. Πολύς κόσμος δεν πάει ποττέ στη Λήδρας γιατί "εν ούλλο μαύροι". Εγώ πηγαίνω τακτικά γιατί είναι ο μόνος τόπος μες τη Λευκωσία που μπορείς να πάρεις τα κοπελλούθκια να θκιανευτούν (θα ζούμε σε μια άσκημη πόλη μα θάμαστε ευτυχισμένοι, λέει η ιέρεια Δρακούνα). Κι όταν με το καλό ανοίξει το οδόφραγμα πάλι θα πηγαίνω. Αλλά ο πολύς ο κόσμος δεν θα πηγαίνει γιατί θα είναι "ούλλο μαύροι τζιαι τούρτζοι".

Οι εκδηλώσεις του τύπου "θέλουμε να ζήσουμε μαζί" δεν με συγκινούν. Εγώ δεν ήμουν του ΝΑΙ γιατί θα ζήσουμε μαζί. Γιατί ΔΕΝ θα ζήσουμε μαζί. Θα ζούμε εμείς ποτζεί τζι εμείς ποδά. Χώρκα τζι αγαπημένα. Τζιαι οι ΤΚ που είπαν ΝΑΙ εν το είπαν γιατί θέλουν να ζήσουμε μαζί. Είπαν το γιατί εσύφφερεν τους. Για αυτό δεν με συγκινούν τούτα ούλλα. Το Κυπριακό εν να λυθεί άμα καταλάβουμε τζιαι οι μεν τζιαι οι δε ότι μας συφφέρει να λυθεί.

gregoris said...

η πιο λογική ώρα είναι το απόγευμα γύρω στες 5 που θα έσιει σχολάσει ο κόσμος που τες δουλειές του. ως τότε θα έσιει τελειώσει σίουρα τζιαι η συνάντηση των ηγετών

the Idiot Mouflon said...

@Ilantros

Για την διαδήλωση, συμφωνώ ότι είναι άνευ ουσίας.

Μην υποτιμάς όμως τη σημασία της διάνοιξης ενός οδοφράγματος για πεζούς στον πυρήνα μιας πόλης. Μια τέτοια -νεα- μορφή του πυρήνα μπορεί να μεταβάλει πολλά στοιχεία που μπορούν να αποβούν καθοριστικά για την δημιουργία σχέσεων των 2 κοινοτήτων.

Οι κοινές ευκαιρίες εργασίας και συναναστροφής για τον νεαρόκοσμο ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗ είναι μόνο ένα από αυτά. Άλλο είναι η άρση του ψυχολογικού φράγματος που έσβηνε το βορρά /νότο στο χάρτη κάθε πεζού δημότη -εδώ η διαφορά από τα άλλα οδοφράγματα.

Να σου πω και ορισμένα σημεία-κλειδιά για το ΑΝ θα τύχουν εκμετάλλευσης αυτές οι ευκαιρίες: Ευρωπαϊκή Ένωση, Δήμος Λευκωσίας, ΔΗμότες Λευκωσίας, Υπουργεία Εσωτερικών - Εμπορίου & Βιομηχανίας - Εργασίας - Εξωτερικών (ex-officio, δες Ιστοσελίδα http://www.eic.ac.cy/).

Anonymous said...

Η είδηση είναι μία:-

17 Μαρτίου 2008, ελέχθη απο τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια ότι αναμένουμε επιστροφή στην ελεύθερη Κερύνεια έστω και υπο τουρκοκυπριακή διοίκηση.

Και συνηγορεί και ο αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος Β'!

Ελπίζω τελικά σε καλύτερες μέρες.

Anonymous said...

Εγώ πιστεύκω την εκδήλωση να την κάμετε έξω που το Mall γιατί τζιαμέ εννά δείτε παραπάνω τουρκοκύπριους παρά στην Λήδρας.

Unknown said...

Την ανακοίνωση για τη σύναξη την έβαλα στο ιστολόγιο μου, καθώς και μία ελεύθερη μετάφραση στα αγγλικά.

Το τελευταίο ποστ έχει να κανει με τη Λήδρας, και η συζήτηση είναι στην κυριολεξία αναμμένη και ποικίλη. Σας παρακαλώ να κοπιάσετε και από εκεί και να λάβετε μέρος-το ζήτημα είναι σοβαρό και πρέπει να γίνει αντιληπτό σε όλους το σημαντικό του ανοίγματος.

Ευχαριστώ.

Anonymous said...

@passenger
Έχουμε ξαναδεί Τουρκοκύπριους. Ευχαριστούμε για τη συμβουλή όμως.

stelios papalangi said...

να χειρετίσω τον οικοδεσπότη


κατ αρχή μια πληροφορία :
θα γινει στη λήδρας ("τη δική μας" λήδρας) ή στο λήδρα πάλλας (τζαμέ που θα συναντηθούν οι 2;) ;



δεν είναι κακή ιδέα, αν και σωστά ελέχθηκε ότι:
τι να πιέσουμε μετά τη συνάντηση, αφού υποτίθεται μετά τη συνάντηση η απόφαση θα έχει είδη παρθει ;

τζαι για να πιέσουμε πρέπει να είμαστε τζαι ένας αριθμός....


έτσι αν ο σκοπός είναι η διαδήλωση, μάλλον θα παραείναι γραφικό (30 ψωρηες -ελπίζω και εμου συμπεριλαμβανομένου- με 2-3 πλακατ να φωνάζουν ρυθμικά ένα σύνθημα.... εννα γινεί παναύρι στο τέλος)


τωρά αν τύχει τζαι έρτει κοσμος...άλλη κουβεντα

.....
ελέχθηκε επίσης ότι μπορει να είναι απλά μια γιορτή... δεν έχω κανένα σοβαρό επιχείρημα, αλλά τούτο ακούγεται μου (τωρά) πιο σωστό.

μπορεί να λάθος που κολλώ στους αριθμούς, αλλά με λια άτομα ίσως να εν καλύτερα να γίνει κάτι συμβολικό....

ή απλά... πάω στη λήδρας για μένα το μαλάκα που επερίμενα να ανοίξει. γιατί νιώθω μια δικαίωση..δεν πάω να διαδηλωσω, δεν πάω να φωνάξω... πάω απλά για μένα


δεν ακουγεται πολλά λογικό, αλλά κάπως έτσι μου φκαίνει τωρά.

Anonymous said...

tha eimai kai ego ekei...

"We must be the change we wish to see."

Mahatma Ghandi