"Ο εθνικισμός είναι ένας ηλίθιος κόκορας
που λαλεί πάνω στην κοπροσωρό του"
Richard Aldington
Παρακολουθώ τον τελευταίο καιρό την πολεμική αρθρογραφία του δημοσιογράφου της "Σημερινής" Λάζαρου Μαύρου που καυτηριάζει τη στάση του ΑΚΕΛ και της Χαραυγής σε σχέση με τις δολοφονίες Τουρκοκυπρίων το 1964. Οι παρεμβάσεις διανθίζονται με κασσανδρικές προβλέψεις και παραθέσεις ιστορικών ρήσεων. Μέσα από αυτόν τον αχταρμά, η δυναμική των επιχειρημάτων συμπλέκεται με τις αλλαγές στην Παιδεία και προβάλλει ισοπεδωτική.
Αν αντιλαμβάνομαι καλά από τα γραφόμενα, η ανάδειξη του θέματος των δολοφονιών Τ/Κ δεν μπορεί να είναι στην ατζέντα επειδή η Χαραυγή κατά την περίοδο εκείνη δεν είχε αναφερθεί στο θέμα. Ως εκ τούτου, το θέμα θεωρείται ως μη υπάρχον και η όποια αναφορά σε αυτό κριτικάρεται ως προσπάθεια ηθικής εξίσωσης των θυμάτων, δηλαδή των Ελληνοκυπρίων, με τους θύτες, δηλαδή τους Τουρκοκυπρίους. Η προσβολή δεν αργεί να φανεί στα γραφόμενα του Λ. Μαύρου: όσοι ασπάζονται αυτή τη θεώρηση της ιστορίας, όσοι προωθούν μια μη συγκρουσιακή πολιτική θεώρηση, αποτελούν τις ιδεολογικές ερπύστριες των Τούρκων.
Ο συλλογισμός δεν υπακούει σε κανένα κανόνα λογικής, ειδικά τις μέρες αυτές που τα χώματα τις πατρίδας μας αποδίδουν πίσω ό,τι έχει απομείνει από τα θύματα της περιόδου 63-74. Το αν μια εφημερίδα είχε ή όχι αναδείξει το θέμα δεν προσφέρει καμιά υπηρεσία στην ιστορική αλήθεια. Η σκέψη ότι κάποιος δεν δικαιούται να ομιλεί επειδή στη συγκεκριμένη ιστορική περίοδο είχε (απο)σιωπήσει, είναι μια συνθήκη ικανή να δημιουργήσει μια κοινωνία μουγκών. Αν η λογική εφαρμοστεί σε όλες τις περιστάσεις τότε δεν δικαιούται να ομιλεί για την Κυπριακή Δημοκρατία όποιος έχει προσπαθήσει να την καταλύσει είτε με πραγματικές ερπύστριες είτε με πιο γραφικούς τρόπους, όπως για παράδειγμα την υποστολή της κρατικής της σημαίας...
Προφανώς δεν ασπάζομαι λογικές αυτού του τύπου. Το πρόβλημα είναι άλλο: είναι η άρνηση της αποδοχής της ευθύνης της κοινότητάς μας για τη δική της ιστορική πορεία. Είναι ο φόβος της κατάρρευσης όλων των ζωτικών ψευδών που μας έθρεψαν για χρόνια. Είναι ο πανικός μπροστά στην προοπτική του ξεπλύματος του αίματος που μας χωρίζει. Είναι η ανησυχία ότι η αιώνια σύγκρουση των προαιώνιων εχθρών θα αποδειχθεί μια γελοιότητα. Είναι ο τρόμος ότι οι βερμπαλισμοί για τους αταλάντευτους αγώνες και οι κορώνες για την εθνική δικαίωση θα καταρρεύσουν υπό το βάρος των αναστολών από τη θητεία και της απαλλαγής από την εφεδρεία.
Και για να καταλήξω: στα τελευταία λεπτά αυτής της πολιτικής παράτασης που διανύουμε, το δίλημμα είναι κατ' ουσίαν ένα: αν θα επιλέξουμε τη συνέχιση της παρουσίας μας μέσα από μια λύση και την αναμέτρησή μας με την ιστορία ή αν θα αφεθούμε σε μια αργή, αλλά βέβαιη, εξαφάνιση, αφήνοντας ως σημάδι ένα τελευταίο λάλημα (ή την ανάκρουση του ύμνου) στις 6 το πρωί...
15.2.09
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
17 comments:
oreo keimeno nikola
Φίλε μου λύση θα μπορούσε να υπάρχει και το 2004 αλλά δεν έγινε. Γιατί να γίνει τώρα που οδηγούμαστε στο σίγουρο ξεπούλημα απο έναν ανίκανο πρόεδρο???? Πόσα σκάνδαλα να αντέξουμε, δεν υπάρχει κάτι άλλο. Κανονικά θα έπρεπε ο ίδιος ο Πρόεδρος να παραιτηθεί απο μόνος του και αφού κανένα κόμα δεν το λέει, το λέμε εμείς οι απλοί πολίτες, ο λάος σου.ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ!! Δεν είσαι άξιος.΄Όσο για την σημερινή απλώς την αλήθεια λέει και αυτό πονάει.Ως νεολαία νιώθω οτι ζω σε μία χώρα του παραλόγου μια χώρα ανίκανη να αντιδράσει μια χώρα του ψεύδους, μια χώρα των αισχρών πολιτικών, μια χώρα των κομμάτων, μια χώρα που οδηγείτε στην καταστροφή και αυτή σύντομα θα 'ρθει.
Αγαπητή ή αγαπητέ Today θκιάβασε το σημερινό άρθρο του Λευτέρη στον Πολίτη τζιαι θα δεις ότι τελικά ο πρόεδρος καλά τα χειρίζεται.
http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=853584&-V=articles
Τον οκτώβρη έχει δημοψήφισμαν πάλε. Είναι για αυτόν που ουρλιάζουν οι λύκοι τζιαι ποτζιεί τζιαι ποδά. Ο εθνικός κορμός διά τον τελευταίον του κλώτσον πριν να κλωτσίσει τέλλια της σίκλας με την λύση. Ξέρουν ότι αυτήν την φοράν οι ελληνοκυπραίοι εν να πουν ναι. Ελπίζω να μεν την πάθουμεν που τους τουρκοκυπραίους.
Κυριάκο συμφωνώ με το τι έγραψες αλλά θα ήθελα μόνο να προσθέσω πως το επιχείρημα του Λάζαρου στο οποίο αναφέρεσαι, δηλαδή πως Χαραυγή και ΑΚΕΛ δεν είχαν εγείρει αυτά τα θέματα τότε, αφήνει ανοικτό το ζήτημα των ευθυνών τους. Μια και η βία κατά των Τουρκοκυπρίων είναι για για το ΑΚΕΛ ένα ζήτημα το οποίο τυγχάνει ευκαιριακής εκμετάλλευσης ή παρασιώπησης. Επί Τάσου η Χαραυγή όχι μόνο απέφευγε συστηματικά να αναφερθεί στη βία που ασκούσαν οι χρυσαυγήτες σε τουρκοκύπριους αλλά έβαλλε κατά πολιτικών δυνάμεων και πολιτών που άνοιγαν το στόμα τους για να διαμαρτυρηθούν.
Ακέρας, εύχομαι στα δημοψηφίσματα να κερδίσει το ΝΑΙ και στις δυο πλευρές. Μόνο όμως που το βλέπω κάπως χλωμό, όχι μόνο λόγω του ότι μια λύση "καλύτερη" απ' ό,τι το Σχέδιο Ανάν λόγω των συγκυριών που επικρατούν δεν μου φαίνεται πλέον εφικτή αλλά λόγω της αρνητικής επίδρασης που είχε η στάση της προηγούμενης κυβέρνησης έναντι της συμφιλίωσης και της επανένωσης.
Nikolas,
Παρακολουθώ κι εγώ εδώ και μερικούς μήνες την αρθρογραφία του Λάζαρου του Μαύρου από τη (μόνιμη) καθημερινή του στήλη στην “Σημερινή” – την λαθραναγνώνω το πρωί όταν πάω στο περίπτερο για να πάρω εφημερίδα. (Από το ραδιόφωνο σπάνια τον ακούω, κυρίως γιατί δεν τον αντέχω).
Συμφωνώ βασικά με τις εκτιμήσεις σου, θα ήθελα όμως να προσθέσω και τα εξής:
Ο Λάζαρος Μαύρος αποτελεί μαζί με κάποιους άλλους όπως ο Αρχιεπίσκοπος του 8%, ο εθνικός οδοστρωτήρας (όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει) Κουλίας (τον είχε φιλοξενούμενο ο Λλου Μμου την εκπομπή του πριν μερικές μέρες και έβαζε κατά παντός ΑΚΕΛοκινούμενου στόχου), ο εσχάτως αναβαπτισθέντας στην κολυμπήθρα του εθνικού Σιλωάμ βουλευτής κος Βαρνάβας και διάφοροι άλλοι, αποτελούν το βαρύ πυροβολικό των “εθνικά” σκεπτόμενων που έχουν αναλάβει να σώσουν το έθνος από τους προσκυνημένους και τους μειοδότες (που θέλουν να διαβάλουν το έθνος ή να παραδώσουν την πατρίδα στους τούρκους)!!! Ποιος άραγε θα μας σώσει απ’ αυτούς τους αυτόκλητους προστάτες;
Ο Λάζαρος Μαύρος μέσα από μια εξυπνοβλακίστικη συλλογιστική προσπαθεί να μας πείσει ότι οι ελληνοκύπριοι είναι “κούππες άπαννες” για ότι έγινε το 1963-64 – 67.
Έχει σαν μόνιμη επωδό (στα κείμενα του) αυτό που αναφέρει ο Nikolas: Αφού η “Χαραυγή” δεν έγραφε το 1963-64 για δολοφονίες αμάχων τουρκοκυπρίων, κάτι τέτοιο ΔΕΝ έγινε. Όλα είναι κακοήθειες και διαβολές. Τελευταία άρχισε να υποβάλλει (ως καλός ψαράς σε θολά νερά) ότι ίσως κάποιες από εκείνες τις δολοφονίες να έγιναν από την ΤΜΤ, ενώ παράλληλα αντι να αποδίδει ευθύνες στους ελληνοκύπριους που τις διέπραξαν τις καταλογίζει σ’ σους πιθανόν να σιωπούσαν (για τους οποιουσδήποτε λόγους) τότε (όπως π.χ. στην Αριστερά).
Έχω την αίσθηση ότι όσο πιο πολύ φωνάζουν τόσο πιο πολύ αντιλαμβάνονται ότι ο λόγος τους δεν είναι κυρίαρχος πλέον κι ότι κάτι παει ν’ αλλάξει. Σ’ αυτό ακριβώς το κομβικό σημείο ΔΕΝ απαιτούνται πιο ουσιαστικές και δυναμικές παρεμβάσεις για να μπαίνουν τα πράματα στη θέση τους!
Anef_Oriwn
Κυριακή 15/2/2009 – 9:13 μ.μ.
άνευ τι εννοείς ΔΕΝ χρειάζονται πιο δυναμικές παρεμβάσεις; χρειάζονται τζιαι παραχρειάζονται. πρέπει να περάσουμεν στην αντεπίθεση. για να εν τελειωτική τζιαι οριστική η ήττα του εθνικισμού. τζιαι εν εκατάλαβα γιατί το ακελ τραβά πίσω. είτε εννά προχωρήσουμεν σε επανένωση τζιαι ριζική εκπαιδευτική μεταρύθμιση είτε εννά συντηρήσουμεν το διχοτομικό σκατό που βιώνουμεν.
Gregoris,
Γράψε (τυπογραφικό) λάθος. Κάπου παρείσφρησε ο δαίμων του πληκτρολογίου (μάλλον εθνικιστικός δάχτυλος) και μπήκε ένα αχρείαστο “ΔΕΝ” στην καταληχτική φράση μου. Το σωστό είναι: “Σ’ αυτό ακριβώς το κομβικό σημείο απαιτούνται πιο ουσιαστικές και δυναμικές παρεμβάσεις για να μπαίνουν τα πράματα στη θέση τους!”
Συμφωνώ μ’ αυτά που λαλείς και πιστεύω πως χωρίς σύγκρουση με τις δυνάμεις της συντήρησης και του εθνικισμού ΔΕΝ (εδώ παει το “ΔΕΝ”) θα παμε μπροστά ούτε θα αλλάξουν τα πράματα! Κι όντως παρατηρώ (κι εγώ) μια κωλυσιεργία ή/και επιφυλακτικότητα εσχάτως από το ΑΚΕΛ (ίσως γιατί εν θέλει να έρτει σε σύγκρουση με το “Συναγερμό”).
Και μια και πήρα το λόγο να πω και δυο κουβέντες για τον/την Today – το είχα κατά νουν πιο πριν αλλά ξεχάστηκα: Υπάρχει κάτι πολύ αντιφατικό στα λεγόμενα του. Πως μπορεί να θεωρεί ότι “… λύση θα μπορούσε να υπάρχει και το 2004 …”, και να μιλά παράλληλα για «σίγουρο ξεπούλημα», για «ανίκανο πρόεδρο» και να απαιτεί «ο Πρόεδρος να παραιτηθεί»; Κάτι ΔΕΝ ταιριάζει!
Anef_Oriwn
Κυριακή 15/2/2009 – 11:03 μ.μ.
Acera
Δεν χρειάζετε να διαβάσω κανένα άρθρο καμίας εφημερίδας γιατί ΕΥΤΥΧΩΣ έχω δική μου γνώμη και κανείς δεν μου επιβάλλει την δική του. Εγώ απλώς αυτά που πιστεύω είπα. Όσο για το δημοψήφισμα που λες ότι θα υπάρχει τον οκτώβριο με έπιασαν τα γέλια. Όχι γιατί δεν θα γίνει αλλά αντιθέτως γιατί οι ΕΞΥΠΝΗ Τουρκία και οι καταπληκτικοί πολιτικοί της πάλι μας κοροιδεύουν. Και με το κοροιδεύουν εννοώ οτι αυτοί καθόρισαν τον δημοψήφισμα εκείνο τον καιρό γιατί έρχεται και ο καιρός για να αποφασίσουμε μάλλον να αποφασίσουν και να μας επιβάλλουν την είσοδο της στην Ε.Ε.
¨Οσο για το αποτέλεσμα θα είναι και πάλι αρνητικό απο την πλευρά μας για τον λόγο οτι αν δεν πάρω τον τόπο μου γιατι να ψηφίσω ναι ενώ οι άλλοι να πάρουν τις περιουσίες τους? Να ξεκαθαρίσω δεν είμαι πρόσφυγας και δεν με απασχολεί το Κυπριακό σε μεγάλο βαθμό. Έχουμε μεγαλύτερα προβλήματα που ο Χριστόφιας αδυνατεί να τα χειριστεί για αυτό πρέπει να παραιτηθεί.
Όσο για εσένα Anef τώρα τα πράγματα είναι χειρότερα ΄γιατί τα δίνουμε απλόχερα χωρίς ανταλλάγματα.Η λύση έγινε το 2004. Πρέπει απλώς να το δεχτούμε.
Today,
Έχω την άποψη ότι εξακολουθείς να μιλάς σιβυλλικά δηλ. ακατανόητα. Για να καταλάβω κι εγώ (που είμαι ένας πτωχός πλην τίμιος κυπραίος πολίτης, αλλά ολίγο τι αδαής) όταν λες ότι “… Η λύση έγινε το 2004 ...”, εννοείς το Σχέδιο; Δηλ. το 2004 υποστήριζες το Σχέδιο Ανάν; Αν είναι έτσι πως γωνιάζουν αυτά που λαλείς στο Aceras για επιστροφή περιουσίων; Νομίζεις ότι με κάποιο νέο σχέδιο δεν θα υπάρξει επιστροφή περιουσίων ή έχεις την ψευδαίσθηση ότι “πάλι με χρόνια τζιαι τζιαιρούς όλα δικά μας θα ‘ναι”; Κι αφού “… δεν με απασχολεί το Κυπριακό σε μεγάλο βαθμό …”, όπως λες, γιατί χολοσκάς; Λέγοντας ότι “δεν είσαι πρόσφυγας”, υπονοείς ότι μόνο τους πρόσφυγες πρέπει να απασχολεί το κυπριακό;
Κι ακόμα κάτι τις πριν αποχωρήσω (είμαι καταιγιστικός σήμερα – όλο απορίες είμαι): Ποια είναι τα “… μεγαλύτερα προβλήματα ... [που έχουμε - πέραν του κυπριακού και] ... που ο Χριστόφιας αδυνατεί να τα χειριστεί [και] για αυτό πρέπει να παραιτηθεί…”; [Τι είν’ εκείνο που έπρεπε να λύσει από τον πρώτο χρόνο της θητείας του και ΔΕΝ το ‘κανε;]
Anef_Oriwn
Δευτέρα 16/2/2009 – 4:09 μ.μ.
ANEF
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τους πρόσφυγες τους ενδιαφέρει αν θα πάρουν τις περιουσίες τους ή όχι. Αν π.χ. κάποιος είναι απο την Κερύνεια που ποτέ δεν θα την πάρουμε δεν πιστεύω να δεχτεί την λύση. Αυτό θέλω να πω.
Όσο για την υποστήριξη σου προς τον Χριστόφια την καταλάβαμε....
Θέλω να πω ότι υπάρχει το υδατικό που ακόμη να λυθεί, υπάρχει παγκόσμια οικονομική κρίση και δεν βλέπουμε αντίδραση αλλά θα δούμε τα αποτελέσματα μετά το καλοκαίρι όταν οι τουρίστες θα είναι είδος προς εξαφάνιση.Υπάρχουν οι βρετανικές βάσεις που ακόμα κατέχουν έδαφος μας χωρίς να αντιδρούμε και πολλά άλλα......
Επίσης δεν λέω οτι το κυπριακό απασχολεί μόνο τους πρόσφυγες και στο εξήγησα πιο πάνω. Το ότι δεν με απασχολεί και πολύ το Κυπριακό είναι γιατί δεν πιστεύω να λυθεί και γιατί έχει καταντήσει η κοροιδία απο τους πολιτικούς προς εμάς.
@ Today,
Άρα αφού όσοι είναι “… απο την Κερύνεια που ποτέ δεν θα την πάρουμε δεν πιστεύω να δεχτούν την λύση ...”, τότε οι ατομικο-ιδιοκτησιακές σχέσεις που καθορίζουν το οικονομικό και κοινωνικό μας σύστημα είναι βασικά υπεύθυνες για μια σειρά από προβλήματα που έχουν να κάνουν με τις αντιπαραθέσεις, διαμάχες και συγκρούσεις (ενίοτε και πολεμικές) μεταξύ των ανθρώπων.
Τον Πρόεδρο Χριστόφια στηρίζω τον βασικά για τις κινήσεις και πρωτοβουλίες του προς την κατεύθυνση λύσης του κυπριακού, αλλά και για μια σειρά από άλλα ζητήματα που υπάρχουν στο Πρόγραμμα του όπως η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, η προσπάθεια για αναθεώρηση της πολεοδομικής πολιτικής, για τα μέτρα κοινωνικής πολιτικής, και γενικά γιατί είναι πολύ νωρίς ακόμα να αρκέψω να μουρμουρώ (αν και πιστεύω ότι χωρίς ριζοσπαστικές τομές και αλλαγές οικονομικές και κοινωνικές τίποτα δεν θα αλλάξει σε βάθος).
Φυσικά είναι σαν να ανακαλύπταμε (μόλις τώρα) την ταshινόπιτταν ή ότι κομίζουμε γλαύκαν εις τας Αθήνας αν λέγαμε ότι είμαστε αισιόδοξοι για λύση του κυπριακού. Αλλά διερωτούμαι, αφού “… δεν σε απασχολεί και πολύ το Κυπριακό …” γιατί χολοσκάς επειδή “… υπάρχουν [και] οι βρετανικές βάσεις που ακόμα κατέχουν έδαφος μας …”;
Αναφορικά με το υδατικό, αν και κομμουνιστής (όπως λαλεί ο Χριστόφιας ότι είναι), φαίνεται ότι τα πάει πολύ καλά με τον Θεό, γιατί λίγο πολύ έβρεξε τζιαι shόνισε μας φέτος!
Για την οικονομική κρίση είναι ψευδαίσθηση και όνειρα θερινής νυχτός (ξάπλα έξω στην βεράντα κάτω από τ’ αστέρια) ότι ΔΕΝ θα επηρεαστούμε (ότι και να κάνουμε – όντως δεν είδα την κυβέρνηση να ενισχύει, ας πούμε, το ταμείο ανεργίας) από την οικονομική κρίση, όταν όλος ο κόσμος έχει πρόβλημα! Κατά τ’ άλλα δεν είναι κακό μα διαβάσεις “… κανένα άρθρο καμίας εφημερίδας …”, για να μάθεις να λαλείς τζιαι τίποτα άλλο, εκτός από του να αναμασάς ότι λαλεί ο Φούλης τζι’ ο Λευτεράκης! (Εξ άλλου πως κι από που θα μάθεις και δυο πράματα παραπάνω!)
Anef_Oriwn
Δευτέρα 16/2/2009 – 10:34 μ.μ.
Anef
ΆΚΡΙΒΏς όπως το λες δεν υπάρχει οικονομική κρίση, είμαστε η ισχυρότερη χώρα του κόσμου τίποτα δεν μας επηρεάζει....Αν είχες κάποιες σπουδές π.χ. στον οικονομικό τομέα τότε θα είσουν σε θέση να κρίνεις.
Όσο για το υδατικό που λες δέηση έκανε και ο Αρχιεπίσκοπος αντιπρόσωπος του θεού.....
Αν θέλεις να πιστεύεις τι λέει το κόμμα σου κάνε το.
Όσο για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση ελπίζουμε να γίνει με τους σωστούς τρόπους και όχι με την Ακελική ιδέα. Κάτι ξέρουν όλα τα ΚΟΜΜΑΤΑ και αντιδρούν και η εκκλησία επίσης!
Ευτυχώς είμαστε Έλληνες και έχουμε μια πλούσια ιστορία πίσω μας.
Τελικά ρε Today, σιγά σιγά αποκαλύπτεται ότι το όψιμο ενδιαφέρον σου για τη λύση του κυπριακό (και για άλλα ζητήματα) ήταν εικονικό – απλώς πήγες να ψαρέψεις σε θολά νερά, αλλά ως αρχάριος ψαράς πιάστηκες εσύ από τ’ αγκίστρι! Η τοποθέτηση σου “… ευτυχώς είμαστε Έλληνες και έχουμε μια πλούσια ιστορία πίσω μας ...”, δείχνει το δογματισμό σου!!!
Τέλος για την οικονομική κρίση επάθαμε το ρητού που λαλεί “που σου νέφκω τζιαι που πάεις” – άλλα διαβάζεις τζι’ άλλα καταλάβεις. Που είπα εγώ ότι “… δεν υπάρχει οικονομική κρίση ...”; Αντίθετα κι επί λέξει είπα: “… Για την οικονομική κρίση είναι ψευδαίσθηση και όνειρα θερινής νυχτός […] ότι ΔΕΝ θα επηρεαστούμε …”.
Anef_Oriwn
Τρίτη 17/2/2009 – 6:18 μ.μ.
Το ότι νοιώθω Έλληνας δεν έχει καμία σχέση με το Κυπριακό, αλλά με την ύπουλη προσπάθεια αλλοίωσης της ιστορίας όπως πραγματικά έχει γίνει.Αυτό είναι κατακριτέο απο όλους. Ο αρχάριος ψαράς όπως λες βρίσκετε στην εξουσία σήμερα και ναι πιάνετε στο αγκίστρι όπως χαρακτηριστικά λες.
Το τι νοιώθεις (έλληνας, ελληναράς, ελληνοκύπριος, ελληνόφρονας, ελληνόφωνας κι ότι άλλο γουστάρεις), είναι θέμα και πρόβλημα δικό σου και δεν μ’ αφορά εν όσο δεν εξελίσσεται σε εθνικιστικές εξάρσεις ή δεν εκδηλώνεται με απαράδεκτες πράξεις όπως εκείνες που οδήγησαν στα τραγικά γεγονότα του ’74 και στην σημερινή αδιέξοδη κατάσταση.
Όμως αδιέξοδη είναι και η κουβέντα μεταξύ ημών γιατί εκτός από γενικολογίες και θεωρητικολογίες δεν λες και τίποτα το ουσιαστικό και τεκμηριωμένο. Στην πρώτη σου παρέμβαση είχες πει ότι η “… λύση θα μπορούσε να υπάρχει και το 2004 αλλά δεν έγινε ...”, αλλά ακόμα δεν διευκρίνισες (παρά τις επανειλημμένες ερωτήσεις μου) αν εννοείς το Σχέδιο Ανάν ως ΤΗ λύση! (Μάλλον γκάφα έκανες εν τη ρύμη του λόγου σου).
Μιλάς για “… ύπουλη προσπάθεια αλλοίωσης της ιστορίας …” – μπορείς να αναφέρεις παραδείγματα; Να μας πεις, λόγου χάριν να πούμεν (που ελάλεν τζι’ ο γείτος μου ο Ανάμιση), ότι σ’ αυτό ή εκείνο το σχολικό βιβλίο γράφει αυτό ή εκείνο που δεν είναι αλήθεια (π.χ. ότι ο Γρίβας ήταν ένας αγνός πατριώτης, ιδρυτής κι αρχηγός της ΕΟΚΑ Β΄, που ήταν μια πατριωτική οργάνωση και δεν είχε καθόλου συμμετοχή στο πραξικόπημα).
Anef_Oriwn
Τετάρτη 18/2/2009 – 10:40 μ.μ.
Anef,
Ηρέμησε.......δεν είναι ανάγκη να είσαι τόσο οξύθυμος 'όταν κάτι δεν σου αρέσει.RELAX TAKE IT EASY!
Όσο για την λύση που είπαν φυσικά εννοούσα το σχέδιο Ανάν (εκτός και αν υπήρχε κατι άλλο εκείνο το καιρό). Το ξέρω οτι υπάρχει αδιέξοδο μεταξύ μας γιατί δεν ανοίγεις τα μάτια σου και ακολουθάς σαν πιστό σκυλλάκι τον Άρχοντα(ο θεός να τον κάμει)πρόεδρο σου. Για αυτό τον λόγο αυτή είναι η τελευταία φορά που γράφω εδώ(δεν θα ξανααπαντήσω άλλη φορα).
Η ιστορία μια χαρά είναι γραμμένη τώρα και η προσπάθεια να γίνουν όλα τα παιδιά εδονόπουλα είναι κατακριτέα.
ΤΕΛΟΣ.
Εμ, και να ξανααπαντήσεις τι να πεις – εκτός από αναμασημένα στερεότυπα. Αν είχες κάτι να πεις θα το ‘λεγες!
Anef_Oriwn
Πέμπτη 19/2/2009 – 2:11 μ.μ.
Post a Comment