Μελετάται η κατασκευή δρόμου που να ενώνει το Μακένζι με το Μενεού
Δρόμος μέσα στη θάλασσα!
Τέσσερα πιθανά σενάρια θα εξεταστούν από περιβαλλοντικής και οικονομικής σκοπιάς πριν από τη λήψη οριστικών αποφάσεων
Για πρώτη φορά, μετά από πάρα πολλά χρόνια, το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων μελετά σοβαρά το πάγιο αίτημα του Δήμου Λάρνακας για κατασκευή δρόμου μέσα στη θάλασσα, γύρω από το αεροδρόμιο, που θα ενώνει την περιοχή Μακένζι με την παραλία του Μενεού!
Το θέμα απασχόλησε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο γραφείο του υπουργού Νίκου Νικολαΐδη, στην παρουσία του δημάρχου Ανδρέα Μωυσέως και βουλευτών της Λάρνακας.
Ήδη, εμπειρογνώμονες του αρμόδιου υπουργείου έχουν αναλάβει την ετοιμασία σχετικής έκθεσης, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν όντως είναι εφικτό ένα τέτοιο έργο, το οποίο, εφόσον γίνει πραγματικότητα, θα εξυπηρετήσει αφάνταστα τους πολίτες, αφού για μια απόσταση 5-10 λεπτών, σήμερα χρειάζονται να ταξιδέψουν μισή περίπου ώρα!
Ο δήμαρχος Λάρνακας Ανδρέας Μωυσέως δήλωσε στον «Π» ότι τέσσερα είναι τα πιθανά σενάρια που εξετάζονται:
-Η βύθιση του δρόμου
-Η επίχωση προς την πλευρά της θάλασσας
-Η κατασκευή δρόμου πάνω σε κολόνες
-Η πιθανή μετακίνηση του διαύλου, έτσι ώστε να απελευθερωθεί κομμάτι γης και να κατασκευαστεί δρόμος (είναι και η πιο δύσκολη περίπτωση).
Ο κ. Μωυσέως είπε ότι οι εμπειρογνώμονες θα εξετάσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και το κόστος της κάθε μιας περίπτωσης ξεχωριστά, αλλά και κατά πόσο είναι εφικτή κάποια από τις πιο πάνω λύσεις.
_____________________________________________________
Αιστον πον να κάμουν τζιαι περιβαλλοντικήν έρευναν. Μα τι νοοτροπία. Εφάαμεν τζιαι την δεξιά της δυτικής ευρώπης της δεκαετίας του εξήντα που έφερνεν τους αυτοκινητόδρομους μές το κέντρον της πόλης τζιαι εκατάστρεφεν τους την καρκιάν τους. Η ίδια νοοτροπία σε μας εν ετι 2009 τζιαι που αριστερούς. Ανάπτυξις. Ιδού η ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου όπως την αντιλαμβάννεται έναν κόμμα τζιαι μια κυβέρνηση που βάλλει υποτίθετε τον άνθρωπον στο κέντρο. Ο άνθρωπος που μένει στο Μενεού δεν αντέχει την ζωή να κάμνει 25 λεπτά να πάει που το Μενεού στο Μακένζι τζιαι πρέπει να του κάμουμεν Μεγαδρόμον που να φάει την θάλασσαν για να τα ελαττώσει στα 10. Εκάμαν τζιεινην την Σκάλα Καραγκιόζη, εδώκαν παραπάνω τόπον στα αυτοκίνητα παρά στους αθρώπους, εφάαν ότι αστικόν φυσικόν περιβάλλον επέζησεν της ανάπτυξης της δεκαετίας του ογδόντα, εχτίσαν πόλην πας τες λισιήνες, εφάαν ότι υδροβιότοπον είχεν για να τον κόψουν οικόπεδα, τζιαι τωρά θέλουν να φάν τζιαι ότι αρτήρισεν του αεροδρομίου για να γλυτώσουν δεκαπέντε λεπτά δρόμον. Άσε που δεν θα κερδίσουν τίποτε, διότι δεν είναι ο δρόμος που κόφκει την κίνησην, είναι το έμπα του δρόμου τζιαι το έφκα του. Τι να κάμω τον δρόμον άμαν εν να φτάννει σε μιαν πόλην που είναι ήδη κεκορεσμένη; Ούτε την αλφαβήτα του συγκοινωνιακού δεν εμάθαμεν ακόμα στην Κύπρο.
Δεν είναι τον άνθρωπον που βάλλετε στο κέντρον της πολιτικής σας κύριοι. Είναι το αυτοκίνητον του. Με τα ίδια λεφτά θα μπορούσατε να κάμετε ένα σιδηρόδρομο που να ενώνει την περιφέρειαν της πόλης με το κέντρο. Μιαν λωρίδα ηλεκτρικού τρόλλει που να ενώνει αθόρυβα τζιαι με λλίους ρύπους την περιοχή Μενεού-Δρομολαξιάς με την πόλη. να επιχορηγήσετε επί πενηνταετίας μιαν γραμμή λεωφορίου με γκάζι που να πηγαιννοέρχεται κάθε τέταρτο...
Άτε σιορ, αριστερά... Ως τζιαμαί φτάννει η ανθρωποκεντρικής σας ανάλυση;
3 comments:
mia grammi trenou, tram, otidimpote pou na enonei tes eparxies enna itan oti prepei. oi apostaseis enna ekmidenizontan.
Ωραία τα λαλείς, αγαπητέ Aceras!
Εγώ απλώς διερωτούμαι ποιους τελικά θα εξυπηρετεί αυτός ο δρόμος. Που διεξάγεται σήμερα η εμπορική και οικονομική δραστηριότητα της πόλης και που βρίσκονται τα κυβερνητικά γραφεία και οι υπηρεσίες; Και πως θα διοχετεύεται η κίνηση από και προς την πόλη (και δη προς το κέντρο της) απ’ αυτό το δρόμο;
Δεν ξέρω, αλλά κάτι δεν μου ακούγεται καλά γι’ αυτή την ιστορία.
Anef_Oriwn
Τετάρτη 6/5/2009 – 8:30 μ.μ.
Μα έν σοβαρά που μιλάτε; Εννεν πρωτομαγιάτικον αστείον;;; Πριν 30 χρόνια κάθε 30 λεπτά επερνούσεν λεωφορείο από το χωριό για τη Λευκωσία. Τωρά περνά 2 φορές την μέρα και δεν σε εξυπηρετά γιατί δεν προλαβαίνεις να πάεις δουλειά. ΄Ασε που είναι παλιοτταπατζιές χωρίς κλιματισμό. Αντέχεις τον Ιούλιο να ταξιδεύεις με 40 κελσίου τζιαι να σου διά ο αέρας ο βραστός που το παραθύριν του λεωφορείου; Δινουμεν μιαν περιουσία σε πεζίνες και αυτοκίνητα, ενώ θα μπορούσαμε να εξυπηρετούμαστε με τις δημόσιες συγκοινωνίες, γρήγορα και προπαντός χωρίς ρύπους. Κυκλοφορούν τζιαι κάτι αυτοκίνητα που βκάλλουν καπνόν τζιαι μαυρίζει ο τόπος. Πως περνούν την εξέταση του ΜΟΤ;;;;
Post a Comment