Showing posts with label περιβάλλον. Show all posts
Showing posts with label περιβάλλον. Show all posts

14.10.11

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ

Ένα στοιχηματάκι βρε παιδιά…

Ότι θα στερέψει η πηγή, ότι θα προκύψει οικολογική καταστροφή τεραστίων διαστάσεων…
Δείχνει ενδιαφέρον λένε ο Πίσκοπος για το αέριο…
• Μάτσας,
• θκυότσας,
• τρίτσας!

Αφόδευσε εντός…

5.10.09

Somewhere over the Rainbow...



Ετούτο το βίντεο έπρεπε να το φυλάξω για τον Mr. Partridge αλλά χαλάλι... έχει προβλήματα ο άνθρωπος και δεν κάνει να τον πυροβολείς τέτοιες στιγμές...

Το αφιερώνω λοιπόν στον ΓΑΠ αλλά και σε όσους -σε Ελλάδα και Κύπρο -απεύχονταν μια νίκη του.

Απ' το κακό τους πρασίνισαν οι κα-η-μένοι!

Είναι άλλωστε μεγάλο το ρεζίλι... Άμα έχεις αφιερώσει τόση ενέργεια για να μειώσεις κάποιον και άμα κατάφερες να περάσεις στον κόσμο το υποκοριστικό "Γιωργάκης" ως ένδειξη αδυναμίας, ανωριμότητας και ανικανότητας... και τελικά αυτός ο Γιωργάκης σου κάνει "τέττε κολί"... πως να δικαιολογηθείς;

Θα πεις, "τον ήθελαν τα συμφέροντα, τα ΜΜΕ, οι Αμερικάνοι".

Και ξεμπέρδεψες;

Όχι δα...

Πρέπει πρώτα να του φορτώσεις τα όσα αδειέξοδα η απραξία σου ετοίμασε για τον Δεκέμβρη, θα πρέπει να ξεθάψεις τα σκάνδαλα με "δικούς του" που ως τώρα κρατούσες κάτω από το χαλί για χάρη "δικών σου", θα πρέπει ...γενικώς... να αποδειχτεί -τουλάχιστον -τόσο ανίκανος όσο και εσύ.

Και αν δεν;

ΥΓ: Ένα σχόλιο μου από το Ιστολόγιο του Μίμη Ανδρουλάκη το 2007 που ισχύει και τώρα. Αφιερωμένο εξαιρετικά στην πέραν του ΠΑΣΟΚ αριστερά:

"...Όσο για τον Κωστάκη...

Μίλησε για έγκριση των μεταρρυθμίσεων του.

Ας δούμε λοιπόν ένα πίνακα που όλα τα ΜΜΕ δίχνουν να αγνοούν:

Νέα Δημοκρατία 2.994.822 = 41,84 (152)
Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα 2.727.143 = 38,10 (102)
Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας 583.618 = 8,15 (22)
Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς 361.059 = 5,04 (14)
Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός 271.682 = 3,80 (10)

…Δημοκρατική Αναγέννηση 57.059 = 0,80 0
Οικολόγοι Πράσινοι 75.433 = 1,05 0

….Άκυρα 148.421 Λευκά 47.585 Αποχή 26%

(Τα νούμερα από την Ελευθεροτυπία)

Η διαφορά ΝΔ-ΠΑΣΟΚ γύρω στις 270 χιλιάδες επί συνόλου περίπου 9.9 εκατομμυρίων εγγεγραμμένων και 7.3 εκ. ψηφισάντων. Η Αποχή ξεκάθαρα το τρίτο σε δύναμη «κόμμα».

Άμα δε προσθέσεις από τη μια ΝΔ και ΛΑΟΣ (υποθέτοντας ότι αυτοί εγκρίνουν τις μεταρρυθμίσεις του Καραμανλή) και ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ από την άλλη (υποθέτοντας ότι δεν τις εγκρίνουν) τότε έχεις 3.288 εκ. έναντι 3.671 εκ.

Η «έγκριση» των μεταρρυθμίσεων του που είδε ο Καραμανλής είναι μια ΑΡΛΟΥΜΠΑ εκτός αν δεχτούμε ότι μεγάλο μέρος των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ αποδέχεται αυτές τις μεταρρυθμίσεις και απλά ψήφισε ΠΑΣΟΚ επειδή και αυτό επίσης θα υποστηρίξει τέτοιες αλλαγές. Κάποιες από τις προτάσεις της ΝΔ, ναι, τις υποστήριξε το ΠΑΣΟΚ αλλά είναι –υπό την πίεση αυτών ακριβώς των ψηφοφόρων –που ο Γιωργάκης έστησε τελικά πόδι.

Που είναι ο θρίαμβος;

Η δε «επέλαση» της Αριστεράς δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα επί της ουσίας. Ας είναι καλά το ΠΑΣΟΚ της περασμένης δεκαετίας που –έχοντας το ρεύμα με το μέρος του –σεκόνταρε τέτοιους νόμους των «Ισχυρών Κυβερνήσεων». Ας είναι επίσης καλά το βόλεμα του ΚΚΕ (και του ΣΥΡΙΖΑ) στην συνθηματολογία και την «λεκτική αντίσταση» που επί της ουσίας δεν παράγει έργο.Συγνώμη που μακρυγορώ, να μου επιτρέψετε ένα τελευταίο παράδειγμα:

ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΒΡΑΚΙΑ

Η ΝΔ προτείνει να κηρυχθεί παράνομη η χρήση κόκκινων εσωρούχων.

Το ΠΑΣΟΚ προτείνει πως μόνο άμα οι χρωστικές βλάπτουν την υγεία των σωβρακοφόρων πρέπει να ισχύουν απαγορεύσεις (με γνωστό εισαγωγέα-τροφοδότη του κόμματος να εισάγει βρακιά με ακίνδυνες χρωστικές)… αλλά ως θέμα αρχής, αντιτίθεται στην γενική απαγόρευση.

ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ ονομάζουν την απαγόρευση «επίθεση της Νέας Τάξης στα Αριστερά Σύμβολα» και καταψηφίζει. Κατηγορούν δε το ΠΑΣΟΚ ότι έμπλεξε τα μπούτια του και τα βρακιά του με αυτά της Δεξιάς.

Το ΛΑΟΣ προτείνει να κηρυχθούν παράνομα ΜΟΝΟ τα ερυθρά εσώρουχα εισαγωγής… αλλά ως θέμα αρχής δέχεται το Νόμο.Ο Νόμος περνάει.

Με ποιο Λαϊκό Έρεισμα;

Αυτό της μειοψηφίας;

Όλα αυτά τα ΜΜΕ τα προσπερνούν γιατί αυτό βολεύει τις ατζέντες των συμφερόντων που εκπροσωπούν. Τα δεξιόστροφα για να κάνει το κομμάτι του ο Κωστάκης, τα ΠΑΣΟΚα για να σεκοντάρουν τον –όποιο –αγαπημένο τους δελφίνο, τα Αριστεροαριστερόστροφα για να θριαμβολογήσουν που ούτε ένα Νόμο Περί Εσωρούχων δεν θα περάσουν στη Βουλή.

Κόκκινα βρακιά όμως… yok..."

18/9/07 1:09 μμ

26.8.07

Μήνυμα στον επίτροπο περιβάλλοντος

Αξιότιμε κύριε επίτροπε

Σε μια βδομάδα αρχίζει για τα καλά η προεκλογική εκστρατεία για τις προεδρικές εκλογές. Διάβασα ότι ο υπουργός γεωργίας άρχισε να υπόσχεται στους κατοίκους των χωριών του Ακάμα ευνοϊκή αντιμετώπιση των αντιδράσεων τους σχετικά με τις πρόνοιες του σχεδίου φύση 2000.

Αυτή η εξέλιξη με ανησυχεί πολύ σοβαρά. Οι εκλογική μάχη προβλέπεται σκληρή και οι νικητές τόσο του πρώτου γύρου όσο και του δευτέρου γύρου μπορεί να κερδίσουν με μερικές δεκάδες ψήφους. Θα ήταν καταστροφικό για τον τόπο και για το περιβάλλον (αυτό που δεν καταστράφηκε ακόμα) η κυβέρνηση και το εκλογικό επιτελείο του προέδρου να μπουν στον πειρασμό και αρχίσουν να διαπραγματεύονται ευαίσθητα περιβαλλοντικά προβλήματα και να κάνουν εκπτώσεις σε βάρος του γενικού συμφέροντος και του περιβάλλοντος. Θα ήταν θλιβερή εξέλιξη, ο Ακάμας που επέζησε 4 εκλογικών μαχών να φαγωθεί για να επανεκλεγεί ο νυν πρόεδρος της Δημοκρατίας.

Σας παρακαλώ εκ βάθους καρδίας να ασκήσετε όση επιρροή έχετε στον πρόεδρο ώστε να κηρύξει μορατόριο αποφάσεων για ζητήματα όπου το περιβαλλοντικό συμφέρον βρίσκεται σε αντίθεση με ιδιωτικά, κοινοτικά η τοπικά συμφέροντα. Είναι επιζήμιο η κυβέρνηση να παζαρεύει και να θέτει τον εαυτό της σε δυσμενή διαπραγματευτική θέση δεχόμενη προεκλογικές πιέσεις. Θα μπορούσατε να κάμετε εσείς σαν ουδέτερος παράγοντας μια λίστα ευαίσθητων περιβαλλοντικών προβλημάτων όπου θα εισηγείστε πεντάμηνη παγοποίηση των κυβερνητικών αποφάσεων. Πρώτο στη λίστα αυτή θα πρέπει να είναι διαπραγμάτευση των αντιδράσεων των κοινοτήτων του Ακάμα. Ένας τέτοιος χειρισμός ευαίσθητων περιβαλλοντικών θεμάτων ίσως φέρει στους ενδιαφερόμενους περισσότερα πολιτικά κέρδη παρά η ικανοποίηση ιδιοτελών και τοπικών αιτημάτων.

Μετά τιμής

acerasanthropophorum.blogspot.com