10.8.07
Καθολική Υποστήριξη
Απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου όταν του ζήτησαν να σχολιάσει τες δημοσιεύσεις στον Τ/κ τύπο "ότι μια δεύτερη θητεία του Προέδρου Παπαδόπουλου εξυπηρετεί περισσότερο τα τουρκικά συμφέροντα": "Τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο για το ποιος θα είναι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας τον έχει ο κυπριακός λαός και κανένας άλλος [..]".
Μα κύριε Πάλμα μου... Ο Τάσος ενδιαφέρεται πραγματικά να βρει μιαν λύση διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας που να διασφαλίζει τα δικαιώματα όλων των Κυπρίων. Εν τούτο που εννοούν οι Τούρκοι, εν γι' αυτό που τον θέλουν τζαι τζίνοι! Ο Τάσος μας έσωσε που τον Ανάν, για να βρεθεί μια λύση πιο δίκαιη για ούλους! Κρίνοντας επίσης από τες αδιάκοπες προσπάθειες του να βρεθεί με τον Ταλάτ και την θέληση του να συζητήσει, ενεν ολοφάνερο ότι η υποστήριξη των Τούρκων εν καλό πράγμα;
Επίσης ο Τάσος είναι συμπαθής στο εξωτερικό για την πρόσχαρη του προσωπικότητα, και στην Κύπρο, ιδαιτερα με τους δημοσιογράφους. Αξιοσημείωτη, είναι και η υποστήριξη που τυγχάνει η υποψηφιότητα του από τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου. Όταν κάποιος με το κύρος, το ήθος και την ικανότητα να κερδίζει εκλογές όπως τον Αρχιεπίσκοπο μας, υποστηρίζει Τάσο, τι άλλο θέλετε σε ένα υποψήφιο; Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι η υποψηφιότητα Παπαδόπουλου υποστηρίζεται και από το ΕΥΡΩ.ΚΟ, ένα μεγάλο κόμμα στον κυπριακό χώρο της τάξεως του 4% το οποίο αποκάλυψε πρόσφατα την μεγάλη συνομωσία περί συνεργασίας ΔΗΣΥ - ΑΚΕΛ.
Αντι λοιπόν να φκαίνεται τζαι να λαλείται ότι εν σας κόφτει, να το πάρετε πάνω σας: "Τάσος, ο μόνος υποψήφιος που υποστηρίζεται από τους Τούρκους!"
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
28 comments:
"μια δεύτερη θητεία του Προέδρου Παπαδόπουλου εξυπηρετεί περισσότερο τα τουρκικά συμφέροντα"
Έτσι ένει... ΛΟΥΚΕΤΤΟΝ ΤΖΑΙ ΚΑΝΕΙ!!
Those barbarians are bluffing!
They want us to believe that tassos' reelection will serve their unholy interests in order to dupe us into voting for either christophias or katsourides, two servants of Da Foreign Interest, so that they can facilitate the turkification of the greek island of cyprus (xrisopraaaaaaaasino fiiiiiiiiilo rigmeeeeeeno sto pelagooooooos)
apparently you lot have no knowledge of game theory! tourkoproskinimenoi!
did i say katsourides? i meant kasoulides. damn freudian slip
Htan to oxi tou Tassou pou edwse noima stin kypriaki enta3i.
An kai den to martyraei, o Tassos exei aporripsei (or8a) tin Dizoniki-Dioikoinotiki kai zitaei me noima lysi Evropaiki pou 8a diasfalizei tis 3 vasikes elef8eries (metakinisi, egkatastasi kai apoktisi periousias).
Osoi ypostirizoun akomi sovara tin D/D, prepei na skeftoun an tous arkei na episkeptontai ta Katexomena wsan se imerisia ekdromi. Episis, prepei na skeftoun an realistika mporei na ypar3ei syndioikisi me ena tilekatef8inomeno, stratiwtiko ka8estws.
Kai en pasi periptwsei, an 8eloun oi t/k na mpoun stin EOK me ta fonta twn e/k, tote 8a prepei epitelous na ennoisoun oti to symferon tous vrisketai stin Kypriaki Dimokratia kai oxi sto ypoteles t/k ka8estws. Den tous afinei o tourkikos stratos na ekfras8oun elef8era? Diko tous provlima!
Parrisia.com
Paris(es): Evrwpaiki lysi opws to Velgio dialdi en en pou enoeis? Hwirs ratsistikes diaforopioisies se politiko epipedo kai epipedo kathimerinotitas, hwris diaplekomena oikonomiko-stratiwtika symferonta, me anohi - opa, en malakia pou eipa.
(Palio-provlimatikoi!)
PS. Pe mou eskeftikes pote pou en vasismena ta 'fonta' twn E/K post 1974? Boom and bust and bust and boom baby!
Δημήτριε,
όχι δεν μιλάω για το Βέλγιο. Μιλάω για την Κ.Δ. του 1960, μέλος της ΕΕ από 2004, με την εύλογη απαίτηση να εφαρμοστεί και σε αυτήν ό,τι ισχύει για όλες τις υπόλοιπες χώρες-μέλη της ΕΕ.
Εαν οι τ/κ θέλουν άκοπη ένταξη στην ΕΕ, θα πρέπει να προσπαθήσουν -αν μπορούν- να αποτινάξουν τον τουρκικό στρατιωτικό ζυγό και να έρθουν με τα νέρα των ε/κ. Αν δεν μπορούν, τότε ας μείνουν στο μεσαίωνα της ΤΔΒΚ του υποτελούς και τηλεκατευθυνόμενου καθεστώτος της Αγκυρας.
Π
Υ.Γ. Οχι δεν ξέρω σε τι βασίστηκε η μετά το 1974 ανάπτυξη του νησιού. Αυτό που ξέρω είναι ότι ανεργία είναι μηδενική και η οικονομία σταθερά ανεπηρέαστη από την διχοτομική κατάσταση.
Με την ευκαιρία θα σού πω ότι η επανεκλογή Τάσσου θα ισχυροποιήσει έτι περαιτέρω τη δημοκρατία στο νησί. Αν έχεις απορίες πάνω σε αυτό, πες μου να στις λύσω
Παρρησία
πως γίνεται να ζητούμε να εφαρμοστεί το ευρωπαϊκό κεκτημένο (που στο κάτω-κάτω ΔΕΝ είναι απόλυτο τζιαι υπάρχουν πολλές αποκλίσεις, ανάλογα με την κάθε χώρα) που τη στιγμή που η ίδια η εωρωπαϊκή ένωση συμφωνεί με λύση διζ.δικ. τζιαι ήταν σύμφωνη με το σχέδιο Ανάν;
Το να στηρίζουμε τες ελπίδες μας σε μια φορμαλιστική εφαρμογή κανόνων, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη το συγκεκριμένο πλαίσιο, δεν είναι τίποτε άλλο παρά η ανομολόγητη επιθυμία μας να διαγράψουμε την ιστορία, το τί εκάμαμεν τζιαι ξηαστούν ούλλα που εκάμαμε; Η διζ. δικ. επροτιμήθηκε για πολλά συγκεκριμένους λόγους που έχουν αν κάμουν με τη σχέση των δύο κοινοτήτων.
Ευτυχώς ή δυστυχώς η πολιτική εν είναι νοητικές εξετάσεις διεθνούς δικαίου, ξεκομμένες που το ιστορικό βαρος τους.
Μακάρι να μεν ήταν αναγκαίο τούντο πλαίσιο λύσης. Μακάρι να εμπορούσαμε να είμαστε σίουροι ότι εννα λειτουργήσουμε σαν σύγχρονο κράτος, ούλλοι μαζί, στο οποίο η εθνική ταυτότητα εννα ήταν σε δεύτερη θέση μετά την υπηκοότητα. Η αλήθκεια είναι ότι εχάσαμε το δικαίωμα να ζητούμε έτσι πράμα. Τζιαι η λογική λαλεί ότι τα πράματα τωρά εν θα είναι καλλύτερα μετά που τόσες δεκαετίες διχοτόμησης.
Ate, lys' mou tes.
Xekina pou to 1931 afou theleis na paeis pisw.
Dehoume jai pou to 1957 (another potent date).
Theleis '63 ok. Ate jai '67.
Kalan, jai 1970-71 sior.
1990-2000 anyone?
To Velgio tou 1993 itan jai jeino melos tis EU alla katalavoun oi xenoi sior pou di (jai tri- jai tessara-) koinotika.
Oso gia to Y.G. sou na se voithisw etsi sta proheira: It is estimated that the tourist sector in the government controlled areas grew faster and bigger than it would have had without the effects of the Turkish invasion.
Ah! what a lovely war.
Taftohronos omws ypoapasholisi i meriki apasholisi eis ofelos tou 76% tou GDP sou (wow!) en nomizw oti theorite mideniki anergia. Oute ta epiepda daniodotisis simera en epipeda 'anepireastis' oikonomias.
P.S Mesaiwna me +10% GDP to hrono prwti fora akouw. Subsidized na mou peis - jai gw deihnw sou ta kojinohwrka, tin pafo, tous garous tis hersonisou tou akama.
panaia mou re paparissia, pies "3" vasikes eleftheries giokka mou? ekames ta shioni tziai giastri! tziai theleis mou tziai evropaiki lisi! tziai theleis na liseis tziai apories!
kala sou ta laloun o elatos tziai o demetris
@Παρρησία:
Δηλ. δαμέ: "Εαν οι τ/κ θέλουν άκοπη ένταξη στην ΕΕ, θα πρέπει να προσπαθήσουν -αν μπορούν- να αποτινάξουν τον τουρκικό στρατιωτικό ζυγό και να έρθουν με τα νέρα των ε/κ", λαλείς ότι πρέπει οι Τ/Κ να έρτουν με τα νερά των *καλών* Ε/Κ αντι να εν με τους *κακούς* Τούρκους; Τους Ε/κ που πάντα ζούσαν ειρηνικά μαζί και πριν την εισβολή ήταν όλα καλά και άγια όπως στην χώρα του Οζ; Τους Ε/κ που ήταν τόσο καλοί με τους Τ/Κ που εν εσκεφτήκαν ποττέ τζίνοι να φύγουν που το κράτος του '60, εν σχεδόν με το ζόρι που επήαν ποτζί που ήρταν οι Τούρκοι...
Καλά, και αφού δεν δεχόμαστε ομοσπονδία, τι ακριβώς επιδιώκουμε; Ενιαίο κράτος; ν ναι. έχω δύο απορίες:
1. Με ποια επιχείρηματα θα πείσουμε τους Τούρκους αλλά και την διεθνή κοινότητα ότι αυτή είναι η καλύτερη λύση; Πώς θα καταφέρουμε "na ennoisoun oti to symferon tous vrisketai stin Kypriaki Dimokratia kai oxi sto ypoteles t/k ka8estws"? Γιατί άραγε δεν το εννόησαν μέχρι τώρα; Τόσο ηλίθιοι είναι;
2. Τι θα γίνει σε λίγα χρόνια όταν οι Τούρκοι θα γίνουν σιγά-σιγά 30%, 40%, 50% του πληθυσμού (διότι κάνουν περισσότερα παιδιά - εμείς κάνουμε 2.4 ανά γυναίκα); Πάλι θα θέλουμε ενιαίο κράτος;
Με μαγικό τρόπο ο πόθος για το ενιαίο κράτος εν περιλαμβάνει τους ΤΚ. Είπαμε ενιαίο αλλά εν τζαι σημαίνει ότι εννοούμε να ενωθούμε με τους βάρβαρούς. Να ενώσουμε τα γεωγραφικά κομμάθκια ναι, αλλά με (κα)ποιον(;;)* τρόπο εννα είμαστε μόνοι μας, ή έστω εμείς εννα κάμνουμε κουμάντο.
* Στην θάλασσα αδέλφια μου, στη θάλασσα!
Τυπογραφικό: εμείς κάνουμε 1.4 παιδιά ανά γυναίκα.
Dear Elattos, Demetris, Impius kai Milaz,
χαίρομαι που αναγνωρίζετε τις αδικίες των ε/κ κατά των τ/κ κατά την περίοδο "ελληνοποίησης" της Κ.Δ. (1963-1974).
Επί της ουσίας και για να μην θεωρητικολογούμε:
(α) ειλικρινά επιθυμείτε ή θεωρείτε ότι είναι εφικτή και βιώσιμη η συνδιοίκηση ενός εναίου κράτους (έστω δ/δ) επί ίσοις όροις με το υποτελές, τηλεκατευθυνόμενο και στρατιωτικό τ/κ καθεστώς?
(β) πιστεύετε ότι οι τ/κ πρέπει να απολαύσουν άκοπα, χωρίς να παραχωρήσουν τίποτα, τα οφέλη της ένταξης της Κύπρου στην ΕΕ?
(γ) θεωρείτε ότι οι ε/κ δεν έχουν διδαχθεί από τα λάθη του παρελθόντος ώστε αυτήν τη φορά να συμπεριφερθούν δικαιότερα στους τ/κ? Τόσο πολύ υποτιμάτε τους εαυτούς σας?
Π
Ιλλαντρε
μα, εάν η εκ των έσω άλωση της ΚΔ (διά της ολοένα αυξανόμενου τ/κ πληθυσμού) ήταν μία ρεαλιστική προοπτική, τότε η ΤΔΒΚ θα εδιαλύετο σήμερα και θα ενετάσσετο στην ΚΔ
Π
@ Παρρησία
Αν "χαίρ[εσαι] που αναγνωρίζ[ουμε]τις αδικίες των ε/κ κατά των τ/κ κατά την περίοδο "ελληνοποίησης" της Κ.Δ. (1963-1974)" τότε εννα έπρεπε να καταλάβεις ότι ήδη μιλούμε επί της ουσίας τζιαι δεν είναι απλές θεωρητικολογίες.
Νομίζω ότι εν εσύ που θεωρητικολογείς γιατί αρνείσαι να καταλάβεις ότι τούτη η γέριμη η περίοδος (τζαι φυσικά, το τί εκάμαν τζιαι οι ΤΚ τζείνα τα χρόνια), τούτη η ιστορία η γέριμη που βαρεί, εν τζείνη που ορίζει το πρόβλημα.
(το (γ) σημείο σου εν ενδεικτικό το πόσο αλλού γι' αλλού είσαι. δεν έσιει σημασία το αν πιστε΄φκουμε εμείς δαμέ για το αν θα είμαστε δικαιότεροι, αλλά για το τι πιστεφκουν οι ΤΚ τζιαι οι ξένοι. Τζιαι γαμώτο, πάλε βαρεί η ιστορία, εν της φέφκεις. Εν τούτη η μαυρογέριμη η ιστορία που κάμνει τους ΤΚ να μεν θέλουν ενιαίο κράτος. πώς εννα τους πείσεις ότι εννα είσαι δικαιόττερος άμαν πριν 2 1/2 είσιες έτσι φανατισμό τζιαι εθνικισμό με το δημοψήφισμα; που είδες εσύ αλλαγή προθέσεων;)
Nai egw milw?
a. Nai. Ektos tou oti den milame gia syndioikisi enniaiou kratous kai oti i logiki tis d / d symperilamvanei apostratikopoiisi. Dystihws i notropia tou 'estw d/d/' einai akrivws o megalyteros kindynos katarefsis enos tetoiou kratous, idiaitera otan syndeete kai me to
b. pou einai i thewrisi tou economikou thavmatos (akou to jai apomagevete alla en allou papa evaggelio touto) me tin e/k exypnada. Dystihws dame yparhei jai to provlima diaforopoiisis twn epithymiwn sou jai mou se yliko epipedo - alla exihasa: i kypros en en hwra, en en topos. en aeroplnaforo, en kota me hrysa afka, en 'melos' tis eu alla hwra pou moni tis en eni. Xereis, hwra me evelikti economiki statherotita, hwirs na hrwsta, katharo perivallon, minimum diaploki. (kati efa jai peiraxe me allopws.)
c. i logiki tou eniaiou kratous einai sygalimeno apartheid jai xereis to jai sy. Ela twra: sihnontati hrisi dimopsifismatwn gia ta mesa jai ta exw mas, epistrofi akrivws sto ratsismo tis fyletikis diakrisis tou 1963 jai oi tis anagkaias tehnokraikis axiokratias, ypokeimenikotita (eleftheries ktl) pou parousiazounte ws antikeimenikes axies ek twn anwthen (i istoria twn 'anthrwpinwn dikaiwmatwn' eshei polla na sou deidaxei kata poso yparhei 'themeliwmeni' eleftheria), ellinohristianismos sto foul (o stratos paramenei, i ekklisia -opws kai to efkaf - aforologita), o kala anathremenos koinwnikos ratsismos twn teleftiawn 30 hronwn jame: o tassos papadopoulos, o demetris syllouris, ta mwra tou giatrou (Paradeigma: English School prin lious mines) Το enniiao kratos petyhainei akrivws tin de facto dihotomisi - emeis poda eseis pojei- jai tin epan-ellinikopoiis tis kyprou mesa pou economikes (diakinisi kefalaiou) jai koinwnikes (andrwsi tis kypriakis akrodexias mesa akrivws pou tin economii evmareia) domes elehomenes pou tous e/k. En en thema ypotimis: o kypraios kali mou en arni. O politikos politismos tou o politismos tou mantriou. Des tis syspirwseis, tin apousia kritikis skepsis, tin yliki omoiomorfia. O politismos tou mantriou epivalei tsopani. Jai en tous tsopanies pou ypotimw. Fantazese esy twra twn tasso na shypsei na kamei halloumia? Oxa en na to kamei pittokopitis?
Παρρησία, το επιχείρημα σου στηρίζεται στην υπόθεση ότι είναι καλό για μας είναι κακό για τους Τ/Κ, και αντίθετα. Αυτό είναι ένα ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ ΛΑΘΟΣ το οποίο κάνουμε πολλοί. Το να ζούμε σε ένα κράτος όπου οι Τ/Κ θα είναι 40% (δεν χρειάζεται καν να γίνουν 50%) θα είναι πολύ κακό για μας, χωρίς να είναι κατ' ανάγκην καλό για τους Τ/Κ. Δεν σημαίνει ότι θα ελέγχουν την κατάσταση. Απλώς θα είναι αρκετοί ώστε να δημιουργούν προβλήματα. Και η δημιουργία προβλημάτων δεν ευνοεί κανένα. Είναι ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Το γεγονός ότι οι μουσουλμάνοι έγιναν πλειοψηφία στον Λίβανο δεν τους έκαμε κυρίαρχους, απλώς διάλυσε τη χώρα. Το γεγονός ότι οι προτεστάντες ήταν πλειοψηφία στην Β. Ιρλανδία δεν τους επέτρεψε να κάνουν ότι ήθελαν και μόνο όταν το αναγνώρισαν αυτό βρέθηκε ένα τέλος σε αυτό τον εμφύλιο.
Το πρόβλημά μας συνοψίζεται ως εξής: οι Τ/Κ μια χαρά την έχουν όπως είναι. Έχουν το κράτος τους, η οικονομία τους πετά, έχουν σχεδόν όλα τα πλεονεκτήματα ενός Ευρωπαίου πολίτη. Επιπλέον, οι προοπτικές για αυτούς είναι ΘΕΤΙΚΕΣ: αργά ή γρήγορα θα έχουν και το απ' ευθείας εμπόριο, θα διεκδικούν και ίσως πάρουν και τις περιουσίες τους από δώ, κ.λπ. Το μόνο που τους λείπει είναι η απ' ευθείας σύνδεση με τον έξω κόσμο. Όταν ανοίξει και το αεροδρόμιο, τότε δεν θα μας έχουν καμία απολύτως ανάγκη.
Αντίθετα, για μας τα πράγματα μπορούν να γίνουν πολύ χειρότερα. Οι περιουσίες των προσφύγων χάνονται μέρα με τη μέρα, θα έχουμε συνεχώς προβλήματα λόγω πράσινης γραμμής σε θέματα μετανάστευσης, υγιεινής, περιβάλλοντος, κ.λπ. Και όσο δεν βρίσκεται λύση η φυσική κατάληξη των πραγμάτων είναι η ταϊβανοποίηση. Και η Ταϊβάν είναι μια χώρα με τα όλα της. Κι ας έχει ολόκληρη Κίνα απέναντί της.
Αν αυτή η κατάληξη δεν μας ενοχλεί, τότε ας αφήσουμε τις βλακείες περί ΔΔΟ και ας διαπραγματευτούμε τη διχοτόμηση ώστε να τελειώνουμε και να δούμε επιτέλους μπροστά.
Εκτός βέβαια αν η Παρρησία έχει εναλλακτική στρατηγική η οποία θα καταλήγει σε ενιαίο, βιώσιμο και λειτουργικό κράτος. Αν ναι, θάθελα πολύ να την ακούσω.
Σύντομες απαντήσεις στα ερωτήματα της Παρρησίας:
(α)Δύσκολη, αλλά όχι αδύνατη. Πολύ πιο εφικτή από το στόχο του ενιαίου κράτους που υποστηρίζεις.
(β) Για ποιες παραχωρήσεις μιλάς; Για το γεγονός ότι εκσυγχρονίσαμε τις νομοθεσίες μας; Για το ότι αναγκαζόμαστε να σεβόμαστε τα ανθρώπινα δικαιώματα; Ότι πρέπει να προστατεύουμε το περιβάλλον; Ότι πρέπει να τηρούμε κανόνες υγιεινής; Πέστε μου ένας επιτέλους ποιες είναι οι θυσίες που ακούω ότι έκαμε ο λαός μας για να μπούμε στην ΕΕ.
(γ) Νόμιζε ήθελες να ξεφύγουμε από τη θεωρητικολογία. Αυτό το ερώτημα ποια σχέση έχει με την πραγματικότητα και τα διλήμματα τα οποία έχουμε μπροστά μας;
ΟΚ Ιλλαντρε
δ/δ... με ή χωρίς κάποια εδαφική παραχώρηση από τους τ/κ? με ή χωρίς τούρκικο στρατό? με δικαίωμα να μετοικήσεις στο βόρειο τμήμα ή να πηγαίνεις μόνον σαν τουρίστας? κλπ κλπ
Με ποιον θα τα συμφωνήσεις και θα τα τρέξεις όλα αυτά? Με τον Ταλάτ και τον Σερντάρ? Ποιο τ/κ πιόνι μπορεί να σού εγγυηθεί τα ανταλλάγματα που νομίζεις ότι θα πάρεις δίνοντας την ΚΔ την οποία απ'ό,τι βλέπω δεν εκτιμάς και πολύ. Διότι αν την εκτιμούσες, τότε θα έβλεπες ότι από την καταστροφή του 1974 ως την ένταξη του 2004 έχει συντελεσθεί τεράστια οικονομική ανασυγκρότηση και πρόοδος, πρωτοφανή για τα παγκόσμια ιστορικά δεδομένα.
Π
περισσότερα στο www.parrisia.com
@ all defenders of the faith and combatants against evil bizonal, bicommunal solutions:
"If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. The lie can be maintained only for such time as the State can shield the people from the political, economic and/or military consequences of the lie. It thus becomes vitally important for the State to use all of its powers to repress dissent, for the truth is the mortal enemy of the lie, and thus by extension, the truth is the greatest enemy of the State."
Παρρησία, όλο ερωτήσεις είσαι. Δώσε και καμιά απάντηση. Επισκέφτηκα και το parrisia.com αλλά ούτε κι εκεί διαφωτίστηκα. Περιμένουμε να μας πεις τα εξής:
1. Γιατί θέλουμε ενιαίο κράτος αφού πολλοί από μας δεν θέλουν να δουν Τούρκο μπροστά τους;
2. Αν θέλουμε ενιαίο κράτος, πώς ακριβώς θα το πετύχουμε;
And the million dollar question:
3. Πώς ακριβώς "η επανεκλογή Τάσσου θα ισχυροποιήσει έτι περαιτέρω τη δημοκρατία στο νησί";
Για να κόβουμε δρόμο να σημειώσω ότι αντίθετα με ότι πιστεύουν πολλοί, ο ορισμός της δημοκρατίας ΔΕΝ είναι ότι "οι 50%+1 πηδούν τους υπόλοιπους."
Ιλλαντρε
η εκλογή ενός προέδρου χωρίς ισχυρή κομματική υποστήριξη θα δημιουργήσει ένα αυτόνομο πόλο ο οποίος πλέον θα πρέπει να συνδιαλλάσεται με τη Βουλή για να περάσει νομοσχέδια.
Τα καλά νέα για τα μέγαλα κόμματα είναι θα μπορούν να κάνουν κουμάντο χωρίς να έχουν ουσιαστικά την ευθύνη της διακυβέρνησης.
Τα καλά νέα για τον κόσμο είναι μπορεί να κάνει την τρέλα του και να ψηφίσει όποιον θέλει για πρόεδρο χωρίς να ακολουθεί κομματική γραμμή.
Και μία ερώτηση (αν μού επιτρέπεις): αφού "δεν θέλεις να δεις τούρκο μπροστά σου", τι την θέλεις ακόμη και αυτήν τη δ/δ?
Π
En na to ripsw to epiepedo en antehw.
Hanei oxa egw eimai o pellos?
Π said: "η εκλογή ενός προέδρου χωρίς ισχυρή κομματική υποστήριξη"
En gia ton Kwsta Themistokleous pou miloume tosin wra?
(Makarion!!!!)
Επίπεδο, επίπεδο...
Αλλά έχει δίκαιο ο Δημήτρης. Αν εκλεγεί ο ΤΠ θα είναι επειδή στον 2ο γύρο θα τον υποστηρίξει το ΑΚΕΛ (όπως ηλιθιωδώς δεσμεύτηκε ήδη), οι Οικολόγοι, και διάφοροι άλλοι που μαζί με ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ και ΕΥΡΩΚΟ συναθροίζονται γύρω στο 65%.....
Όσο για το ερώτημα σου, ήταν παρερμηνεία. Το "μας" περιελάμβανε όλους τους Ε/Κ, όχι μόνο αυτούς που δεν θέλω να δω Τούρκο μπροστά μου. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με καμιά φυλή του κόσμου. Καλοί άντρωποι να είναι. (Το ενιαίο κράτος θα λειτουργούσε υπέροχα αν όλοι - Ε/Κ και Τ/Κ σκέφτονταν όπως εγώ.)
Επίσης σε ένα πιο παλιό σχόλιο είπες ότι δεν εκτιμώ την ΚΔ γιατί δεν βλέπω το οικονομικό θαύμα. Λάθος συμπέρασμα. Ήταν όντως ένα μικρό οικονομικό θαύμα γιατί οι Κύπριοι είναι εργατικός λαός. Ή ίσως ήταν. Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα αυτό, μάθαμε στην καλοπέραση.
Πάντως (κι ελπίζω να μη γίνομαι φορτικός) εξακολουθώ να ενδιαφέρομαι για τις απόψεις σου περί ενιαίου κράτους. Αντικρύζω με πολύ σκεπτικισμό αυτό το ενδεχόμενο αλλά ίσως είναι επειδή δεν βρήκα ακόμα κανένα να μου το εξηγήσει. Άμα είναι γράψε κανένα κομμάτι στο μπλογκ σου και να το συζητήσουμε εκεί.
Parissia??
Ela kentron... eimai dame stes disko8hkes... esiei kamian koursa???
ΤΡΙΑΝΤΑ!!!
31 - Eimai kenos.
Post a Comment