8.10.07

Η κοντή μνήμη του κυρίου Ομήρου.

Το πιο μεγάλο ταλέντο της πολιτικής ηγεσίας του τόπου πρέπει να είναι ο κύριος Ομήρου. Εχτός του ότι ο λόγος του είναι πάντα πομπώδης και διανοουμενίστικος, προφανώς σε μια απέλπιδα προσπάθεια να φέρνει λίγο από Γιατρό, έχει ακολουθήσει την πιο αλλοπρόσαλλη πορεία από οποιοδήποτε άλλο πολιτικό ηγέτη στην Κύπρο. Αντιλαμβάνομαι ότι σε ένα βαθμό όλοι οι πολιτικοί ηγέτες αλλάζουν τροπάριο αναλόγως συμφερόντων και ψήφων, αλλά δύσκολα βρίσκεται οποιοσδήποτε με την ασυνέπεια και την ανακολουθία του κυρίου Ομήρου.

Αφορμή για την παραπάνω διαπίστωση είναι οι "κατηγορίες" που υποστηρίζει και αναμασά, μάλλον ως μέρος τη ευρύτερης επικοινωνιακής γραμμής που τηρά αυτές τις μέρες το επιτελείο Τάσσου Παπαδόπουλου, για συνεργασία ΑΚΕΛ-ΔΗΣΥ στο δεύτερο γύρο. Ανεξάρτητα από το βαθμό στον οποίο αληθεύουν τα υπονοούμενα του κυρίου Ομήρου και τα πρωτοσέλιδα στο "Ποντίκι" και το σκοπό για τον οποίο υπάρχει αυτή η γραμμή, πρέπει να αποφασίουμε αν η ουσία των κατηγοριών εμπεριέχει οτιδήποτε το αρνητικό. Τι υπάρχει τελικά στη συνεργασία ΑΚΕΛ-ΔΗΣΥ που την μετατρέπει από απλό σενάριο σε γεγονός άξιο καταγγελείας και καταδίκης;

Ας πούμε λοιπόν ότι και συναντήσεις έγιναν, και έχει ήδη προαποφασιστεί η συνεργασία ΑΚΕΛ-ΔΗΣΥ στο δεύτερο γύρο των εκλογών για να ηττηθεί ο συνασπισμός των δυνάμεων που στηρίζει Παπαδόπουλο. Με ποιο κριτήριο ο κύριος Ομήρου, από όλους τους ηγέτες της συμμαχίας για τον Παπαδόπουλο, χαρακτηρίζει τη συνεργασία ως αθέμιτη ή ανήθικη;

Ο κύριος Ομήρου δηλώνει σοσιαλιστής και αριστερός.

Ήταν Υπουργός Άμυνας του Κληρίδη στην ακμή του φιάσκου που διαφημίστηκε ως Ενιαίο Αμυντικό Δόγμα. Οι δηλώσεις του για την άμυνα και για το Δόγμα ήταν πάντα ακροδεξιού χαρακτήρα: εμπρηστικές, φιλοπολεμικές και εθνοκεντρικές. Ποτέ δεν φάνηκε να υπάρχει πρόβλημα σύμπλευσης του με τη παραδοσιακή δεξιά. Αντίθετα, τα προβλήματα του κυρίου Ομήρου φάνηκαν να κλιμακώνονται ακριβώς όταν η παραδοσιακή δεξιά έκανε μια ξαφνική στροφή προς τη μετριοπάθεια και την στρατηγική επιδίωξη συμβιβαστικής λύσης.

Η συνεργασία ΕΔΕΚ-ΔΗΣΥ ήταν θεμιτή και άρτια μέχρι που ο ΔΗΣΥ κινήθηκε προς... τα αριστερά! Αντί για S-300 άρχισαν να γίνονται διαπραγματεύσεις για διζωνική-δικοινωτική ομοσπονδία υπό τη σκέπη του Ο.Η.Ε. Το διαζύγιο του κυρίου Ομήρου ήταν άμεσο και κράτησε μέχρι τις προηγούμενες προεδρικές, στις οποίες και πάλι φλέρταρε με τη παραδοσιακή δεξιά αλλά κατέληξε με τον Τάσσο Παπαδόπουλο. Από τη στιγμή της εκλογής Παπαδόπουλου συνέτεινε τα μέγιστα στην καλλιέργεια της προπαγάνδας και της περιρρέσουσας ατμόσφαιρας. Στην περίοδο μετά το δημοψήφισμα εξακολούθησε να δακτυλοδείχνει προδότες επί καθημερινής βάσεως και προαποφάσισε νωρίτερα από οποιονδήποτε άλλο την υποστήριξη Παπαδόπουλου και στις επόμενες προεδρικές.

Αυτή τη στιγμή παρελαύνει στα κανάλια δίπλα από το ΕΥΡΩΚΟ, το περιθώριο της έννομης κυπριακής ακροδεξιάς, και συμπλέοντας με τον Ερωτοκρίτου, τον Κουτσού και το Συλλούρη, αναφωνεί μαζί τους τις κατηγορίες για συνεργασία ΑΚΕΛ-ΔΗΣΥ. Είναι για να διερωτάται κανείς, αν αυτή τη στιγμή υπάρχει ενεργή και δεδηλωμένη συνεργασία ΕΔΕΚ-ΕΥΡΩΚΟ τότε τι το μεμπτό βρίσκει ο κύριος Ομήρου στην πιθανότητα συνεργασίας ΑΚΕΛ-ΔΗΣΥ στο δεύτερο γύρο; Εάν δεν υπάρχει τώρα συνεργασία ΕΔΕΚ-ΕΥΡΩΚΟ και η ΕΔΕΚ εξακολουθεί να είναι στην αριστερά, τότε έχει εξαπατηθεί από τον Τάσσο Παπαδόπουλο. Εχτός αν υπάρχουν οπαδοί της ΕΔΕΚ που πιστεύουν ότι υπάρχει κόμμα δεξιότερο του ΕΥΡΩΚΟ στην πολιτική αρένα του τόπου.

Στην πραγματικότητα, οι λόγοι που ο κύριος Ομήρου ακολουθεί αυτή την πορεία συνεχούς συστράτευσης με τη δεξιά έχουν σχέση με τη διαχρονική αδυναμία της ΕΔΕΚ να ξεπεράσει τον εθνικισμό που έχει επικρατήσει στο εσωτερικό της, αλλά και με τον πολιτικό διασυρμό του ιδίου, που αφέθηκε στις ψεύτικες υποσχέσεις του ΔΗΣΥ ότι θα τον στήριζε για την προεδρία το 2003 (όταν βέβαια η προοπτική συνεγρασίας ΕΔΕΚ-ΔΗΣΥ με τον ίδιο στο πηδάλιο της Κυπριακής Δημοκρατίας ήταν κάθε άλλο παρά υλικό για κατηγορίες).

Ο σοσιαλισμός δεν έχει τίποτα να πει σε αυτές τις εκλογές. Ο κύριος Ομήρου βέβαια θα πει πολλά, καθοδηγούμενος από τον εξτρεμισμό που επικράτησε στο κόμμα του και τις προσωπικές του τραυματικές εμπειρίες του παρελθόντος με το ΔΗΣΥ. Συνεργάζεται ήδη με το ΕΥΡΩΚΟ από την πρώτη μέρα της προεκλογικής περιόδου και έχει το πολιτικό θράσος να κατηγορεί το ΑΚΕΛ για πιθανή συνεργασία με το ΔΗΣΥ στο δεύτερο γύρο, αναμένοντας ότι δε θα διερωτηθεί κανείς αν νομιμοποιείται ο συνέταιρος της άκρας δεξιάς να προβάλλει τέτοιους ισχυρισμούς.

Φανταστείτε να υπήρχε πραγματικά το ενδεχόμενο συνεργασίας ΑΚΕΛ-ΔΗΣΥ και να μην ήταν μόνο μια άτσαλη προσπάθεια του επιτελείου Παπαδόπουλου να προκαταλάβει ένα κίνδυνο που απλά δεν υφίσταται. Τι θα ακούαμε τότε από τον κύριο Ομήρου και τους ακροδεξιούς συναγωνιστές του...

44 comments:

Lexi_penitas said...

Εν ήβρες τίποτε πιο σοβαρό να ασχοληθείς τζιαι να μας ποσκολιείς ρε παρέα; Πάντως καλά τα λαλείς. Μοναδικός πολιτικός ανεμόμυλος. Να δείτε που αν μείνει Χριστόφιας - Κασουλίδης εννα κοντοσυναχτεί τζιαι τους θκυο για να υποστηρίξει όποιο διά παραπάνω υπουργεία. Ούλλοι τζι' αν χάσουν τούτος πάλε εννα φκει κερτισημιός.

Anonymous said...

Πρόκειται περι ανόητου και επικίνδυνου πολιτικού που χρησημοποιεί λογικοφανή επιχειρήματα που τον βολεύουν την συγκεκριμένη στιγμή. Αυτο όμως που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς καταφέρνει να επηρεάζει τόσους κατά τα άλλα νούσημους εδεκίτες. Δεν μπορούσαν να βρούν κάποιον πιο ξύπνιο για πρόεδρο τους? Άσε που συζητούσαν το όνομα του για πιθανό κοινόν υποψήφιο πρόεδρο κάποτε οι του δισύ.

Anonymous said...

Ceci n'est pas une pipe

the Idiot Mouflon

Aceras Anthropophorum said...

Αν ο Ομήρου είχε το παραμικρό ίχνος αριστερής πεποίθησης θα είχαμε τώρα αριστερό πρόεδρο. Μη ξεχνάτε ότι το ακέλ επήεν με τον Τάσσο όταν ούτε ο Ομήρου (ούτε τζαι ο Βασιλείου) δεν έρκουνταν κοντά να κτίσουν καμιάν κεντροαριστερήν υποψηφιότηταν να θέσουν επέναντυ του Μαρκίδη ή του οποιουδήποτε που τον συναγερμό.

Ρίψασπις λαλείς τα καλά. Βλέποντας το επίπεδον τζαι τες ευεσθησίες των Γάλλων, Ισπανών, Ιταλών, Ελβετών σοσιαλδημοκρατών διαιρωτούμαι τι το κοινόν έχει η εδέκ με αυτά τα πολιτικά κινήματα. Τι έχει το κοινόν ο Λυσσαρίδης με πολιτικούς γίγαντες όπως τον Πάλμε, τον Μπράντ, τον Μιτεράν, ή ακόμα τους σύχρονους Πρόντι, Ντε Λόρ, Θαπατέρο, Σιμήτην. Προσοχή, δεν λέω οι εδεκίτες. Λέω η εδέκ. Όσους εδεκίτες εγνώρισα ετσιαττίσαν τα σκουφκιά μας. Όταν μιλούμεν για την κοινωνία, για την τέχνην, για τον άνθρωπον συγκινούμαστιν από ίδια πράματα. Μόλις αρκέψουμεν να μιλούμεν για την Κύπρον αντυκρίζω έναν τοίχον εθνικισμού. Αλληλεγγύη με ούλους τους άλλους εκτός που τους τουρκοκυπρίους. Δημοκρατία τζαι ανθρώπινα δικαιώματα μόνον για μάς. Οι τούρτζιοι είναι μειοψηφία τζαι η μειοψηφία δεν έσιει παρά να εφαρμόζει τες αποφάσεις τες δημοκρατικά ηλημμένες από την πλειοψηφίαν. Οι μη κομματικοί εδεκίτες, οι πιό φιλελεύθεροι τζαι ιδίως αυτοί που εσπουδάσαν αλλού που την Ελλάδαν τζαι εξεκολλήσαν που τον Λυσσαριδικόν αρχοντοχωριατικόν σνομπ εθνικισμόν, αυτοί που δεν εγανωθήκαν με σκληρόν κομματικόν καλάϊν, είναι τα αθρωπούθκια με τα οποία ετραουδήσαμεν, εχορέψαμεν, ήπιαμεν κρασίν μαζίν τζαι εφάαμεν μεζέν χωρίς να πικράνουμεν το στομάσιιν μας με τα πολιτικά.

Αυτούς τους ορφανούς φίλους είναι που σκεύτομαι, διότι πως μπορούν να χαρούν με άνθρωπον στην ηγεσίαν του πολιτικού κινήματος που συμπαθούν έναν τέθκοιον ατζιαμήν χωρίς όραμα. Που αντί για πολιτικόν λόγο που να ανοίγει όνειρο, αραδιάζει μικροπολιτικές εξυπνοβλακείες σαν αυτές που πολλά εύστοχα περιγράφει ο (η;) Ριψασπίς.

Κρίμαν που η ώρα της αριστεράς δεν ήρτεν στην Κύπρο σε ώραν που οι σοσιαλιστές να έχουν ηγεσίαν τζαι πολιτικόν πρόγραμμα με όραμα.

Aceras Anthropophorum said...

Να σας πώ τζαι έναν ανέκδοτον. Εκυκλοφόρουν στους δρόμους της Λοζάνης με εδεκίτην πολλά κομματικόν. Λαλεί Λυσσαρίδης τζαι σηκώνεται η τρίχα του. Ελάλουν του τα της πολιτικής δακάτω τζαι το τί κάμνουν οι σοσιαλιστές. Ξαφνικά είδεν μιαν σημαιούδαν του Καντονίου του Βώ που έργαφεν πάνω liberte et patrie. Αρκίνησα να του λαλώ ότι αυτά τα πράματα αν είναι πολιτικά τα βάλλουν κάτι απομεινάρια της πολιτικής του 1800, κάτι όπως θα λέγαμεν στην Ελλάδα "οι βασιλικοί", ειδέ κανού είναι folklor για τα παναΐρκα. Μόλις είδα την συγκίνησην του έκοψα το. Εδάκρυσεν. Ούτε κάν που άκουεν τι άρχισα να του διηγούμαι. Έτσι μες τον κόσμον τον δικόν του λαλεί μου:

-Θώρε ρε κουμπάρε. Τούτοι είναι άσιλα πατριώτες. Λιμπερτέ ε πατρί λαλεί τζιαμέ. Μπράβο τους.

Άλλαξα κουβένταν.

Anonymous said...

Μια χαρά είναι, κύριοι και κυρίες μπλογκάδες, οι αναλύσεις σας. Με τον κακ-ομοίρου, όμως γιατί ασχολείστε; Ο άνθρωπος δεν έχει υπόθεση. Αγέλαστος, ανέραστος, ημιμαθής,μίζεροςκαι εθνικιστής. Τελείως κακόμοιρος.
Μ.Μ.

Anonymous said...

Ο όρος ανέραστος είναι νομίζω εξαιρετικός για την περίπτωση.

Μια παρόμοια έννοια για γυναίκα είναι η κακογάμητη.

Για να εμπλουτίζουμε και λίγο το λεξιλόγιο μας.

the Idiot Mouflon said...

Ααααα... μια από τις αγαπημένες μου λέξεις!!!

Full marks Illantros...

nousimos kappa said...

Πως να μην είναι αγάμητος ο άνθρωπος όταν για να γαμήσει πρέπει να περιμένει να πάει Αθήνα, και να επισκεφθεί γνωστό Τραβεστί κολάδικο της Συγγρού;

Όμηρε...πρόσεχε τι κανείς στην Αθήνα...μπορεί να μην σε ξέρει κανένας καλαμαράς, αλλά έχει πολλούς Κυπρίους gay στην μητέρα Ελλάδα, και δεν είναι όλοι ΕΔΕΚΗΤΕΣ!

Aceras Anthropophorum said...

Εμένα αυτή η ανεραστολογία με προβληματίζει. Τί δουλειαν έχει ο καθένας με το τί κάμνει ο κάθε πολιτικός με τον κώλον του. Με τί δικαίωμα τζαι με τί κριτήριο κρίνεται πόσον ανέραστος εν κάποιος. Εξάλλου, πολλοί ανέραστοι σε επίπεδον σεξουαλικής επιτυχίας έχουν κατευθύνει όλην την libido τους στην πολιτική παλέστρα τζαι σαν πολιτικοί είναι άπιαστοι.

Όταν εκλέγηκεν ο Bertrand Delanoe δήμαρχος του Παρισιού επείραξα έναν συνάδελφον μου Γάλλον: Χάτε τωρά που εφκάλετε δήμαρχον ππούσστην θα πάει το Παρίσσιν μπροστά. (χα χα χα ο κυπραίος) . 4 μήνες προεκλογικήν εκστρατείαν τζαι ο συνάδελφος μου που ενδιαφέρεται για τα πολιτικά περίπου όσον τζαι γώ τζαι δεν είσιεν ακούσει ότι ένας μείζων πολιτικός είναι ομοφοιλόφιλος. "Α ναί"; είπεν μου. "Τωρά το ακούω. Εν αλήθκεια τωρά που το λαλείς φαίνεται πολλά λεπτεπίλεπτος άθρωπος." Αυτόν είναι πολιτική κουλτούρα. Ο κώλος του Κυρίου Delanoe δεν είναι πολιτικό ζήτημα. Όπως τζαι για 14 χρόνια η μπαστάρτα κόρη του Μετεράν η Μαζαρίν δεν ήταν πολιτικόν ζήτημα για κανέναν. Ήταν προσωπική υπόθεση του "ανθρώπου" Μιτεράν τζαι δεν είχε να κάμει με τα δημόσια. Κανένας πολιτικός του αντίπαλος δεν έφκαλεν άσσον που το μανίκιν στην τελικήν προεκλογική συζήτησην ούτε καν με υπονοούμενον. Τζαι όλοι το εξέραν. Ακόμα και ο Λεπέν εσεβάστηκεν την προσωπική ζωή του Μιτεράν. Για μένα το πόσον συζητούνται τα προσωπικά των πολιτικών είναι ζήτημαν πολιτικής ωριμότητας. Πολλά πιο ουσιαστικόν που τες πολιτικές προτιμήσεις.

Anonymous said...

Μάλλον ο Ριψασπις και οι άλλοι Ανανολάγνοι έχουν κοντή μνήμη. Αλλά η λάσπολογία είναι κλασσικό όπλο του σταλινισμού.

Αν το ΑΚΕΛ ήθελε αριστερό πρόεδρο, θα είχε υποστηρίξει τον Κρανιδιώτη το 1998 ή και το Βάσο Λυσσαρίδη όλα αυτά τα χρόνια. Απλώς, πάντα ήθελε την ΕΔΕΚ στο περιθώριο γιατί τη θεωρεί απειλή.

Να μην ξεχνάμε επίσης, ότι τον Τάσσο είναι το ΑΚΕΛ που τον επέβαλε το 2003. Τι άλλαξε τώρα; Η στάση του Τάσσου απέναντι στο σχέδιο Ανάν.

Γιατί η ηγεσία του ΑΚΕΛ ψήφισε υπέρ το Σχεδίου στο Πολιτικό Γραφείο αλλά φοβήθηκαν ότι ο κόσμος του ΑΚΕΛ δεν θα τους ακολουθούσε και θα πήγαιναν στα σπίτια τους. Γι'αυτό "ψήφισαν Όχι για να τσιμεντώσουν το Ναι".

Τώρα, τι σόϊ αριστεροί επιλέγουν την προτεκτοροποίηση της χώρας τους είναι μεγάλο μυστήριο. Εγώ πάντα ήξερα πως οι αριστεροί έχουν ως μέγιστες αξίες την ελευθερία και τη δημοκρατία. Το Σχέδιο Ανάν καταργούσε για πάντα και την ελευθερία και τη δημοκρατία, και για τους Έλληνες και για τους Τούρκους της Κύπρου.

Ο Ομήρου στάθηκε στο ύψος του το 2003 όταν για να αποτρέψει εκλογή του Κληρίδη ψήφισε Τάσσο από τον πρώτο γύρο, και το 2004 στο δημοψήφισμα, και το 2007 όταν αντιλήφθηκε τι σκαρωνόταν για επαναφορά του Ανάν.

Όλα τα άλλα είναι βρωμιές από το γνωστό εργαστήρι παραγωγής λάσπης.

Anonymous said...

@aceras: το ανέραστος είναι υπεράνω σεξουαλικών προτιμήσεων.

@anonymous: δεν νομίζω ότι "οι αριστεροί έχουν ως μέγιστες αξίες την ελευθερία και τη δημοκρατία" αλλά ας αφήσουμε τους αριστερούς να το σχολιάσουν. Ευτυχώς πάντως που απορρίψαμε το τρισκατάρατο έκτρωμα και ζούμε σε μία νιρβάνα ελευθερίας και δημοκρατίας. Phew, that was close, man!

Anonymous said...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΚΕΛ - Συνεδρία Υπουργικού-Εθνικού στις 5/8/1975 (συνέχεια)

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ*

Μετακίνηση Τουρκοκυπρίων

Ιωαννίδης. Εξέφρασε την άποψη κατά πόσο δεν θάταν προτιμότερο αυτή η Συμφωνία, για να μην πάρει τόση επισημότητα, να γινόταν στο επίπεδο της επιτροπής για τα ανθρώπινα θέματα. «Στην ουσία, συμφωνώ με τις απόψεις του κ. Φάντη».

Λυσσαρίδης: Ξαναπαίρνοντας το λόγο, είπε -περίπου- τούτα: «Δεν απαντήθηκαν τα βασικά επιχειρήματά μου. Δεν θα επαναλάβω. Στην απειλή Ντενκτάς (διώξιμο Καρπασιτών) μπορούσαμε να αρνηθούμε συζήτηση. Ο Ντενκτάς δεν θα τολμούσε να εφαρμόσει την απειλή του εν όψει της Γ. Σ. του ΟΗΕ. Θα ήταν τρομερά εκτεθειμένος. Η Συμφωνία μας αποδυναμώνει. Δείχνει ότι υπάρχει πρόοδος και το Αμερικανικό Κογκρέσο θα επηρεαστεί στην απόφασή του. Υπάρχει αναβρασμός μέσα στο λαό.»

Τάσσος: «Η μετακίνηση των Τ/κ είναι κακό και όλοι συμφωνούμε. Το Εθνικό-Υπουργικό (συνεδρία στην Αρχιεπισκοπή) απόρριψε την πρότασή μου για θυματοποίηση των Καρπασιτών και τη διακοπή των εργασιών της Επιτροπής για ανθρώπινα δικαιώματα. Δεν συμφωνώ, όμως, με τα συμπεράσματά των κ. Λυσσαρίδη. Να δούμε πώς θα μειώσουμε ορισμένα μειονεκτήματα.

(Α). Να δείξουμε ότι δεν πήραμε πραγματικά ανταλλάγματα για την Καρπασία. Να τονίσουμε ότι η κυβέρνησή μας βρέθηκε μπροστά σε απειλή. Υπάρχει αναβρασμός μέσα στους πρόσφυγες, κατά πόσο θα γυρίσουν στα σπίτια και τις περιουσίες τους.

(Β). Το Κογκρέσο θα επηρεαστεί μονάχα, αν οι προτάσεις Ντενκτάς θα είναι λογικές και προδιαγράφουν πρόοδο.

(Γ). Να διευκρινιστεί ότι η συμφωνία δεν προδικάζει, κατ' ανάγκη, λύση διζωνική. Και ότι δεν αποκλείει την πολυπεριφερειακή ομοσπονδία.»

Βενιαμίν: «Η μετακίνηση δεν είναι έξω από τις απόψεις μας. Να διαφωτίσουμε την κοινή γνώμη α) ότι αυτό δεν προδικάζει την τελική λύση και β) να προσέξουμε τη δουλειά μας προς το Κογκρέσο.»

Χριστοφίδης: «Αν δε δεχόμασταν την μετακίνηση των Τ/κ ο Ντενκτάς θα έδιωχνε τους εγκλωβισμένους και θα έκαμνε και τη μετακίνηση των Τκ.»

Μακάριος: «Ποια, τελικά η συμβουλή σας, στο θέμα;»

Λυσσαρίδης: «Να κάμει ό, τι θέλει ο Ντενκτάς.»

Μακάριος: «Αν δεν αφήναμε τους Τ/κ να φύγουν, αυτό θα ήταν σε βάρος μας. Μια τέτοια θέση θα ήταν αδύνατη θεωρητικά και πρακτικά. Θα διερωτούνταν διεθνώς γιατί τους κρατούσαμε σαν ομήρους. Υπήρχε προηγούμενη δήλωση ότι οι Τ/κ είναι ελεύθεροι να πανε όπου θέλουν, φτάνει να μην εγκατασταθούν σε σπίτια των Ε/κ. Δεν δεχτήκαμε την άποψη του Τάσσου. Δεν είναι ορθή.

Το θέμα των Τ/κ -της μετακίνησης τους- θα μπορούσαμε να το χειριστούμε είτε με μια ανοικτή δήλωση, ότι είναι ελεύθεροι να παν όπου θέλουν, είτε δεχόμενοι σιωπηρώς και με κλειστά μάτια τη μετακίνησή τους. Αυτό είναι το κύριο. Θα προτιμούσα τη μονομερή ενέργεια, αντί της Συμφωνίας, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι αυτό που προδικάζει ή επηρεάζει την τελική λύση περί διζωνικής. Είναι γεγονός ότι οι Τ/κ φεύγουν και έχουμε σχετικές πληροφορίες γι' αυτό. Σ' ένα χωριό η Επιτροπή Μερίμνης πήγε να διανείμει τρόφιμα και βρήκε ότι έλειπαν κάπου 100 Τ/κ. Ρώτησαν που είναι οι 100 και τους είπαν ότι έφυγαν - πήγαν στο βορρά.

Στο θέμα της λύσης αποκλείω εντελώς να είναι πολυπεριφερειακή. Οι Τ/κ δεν θα επιτρέψουν. Δεν είναι εφικτή λύση. Η λύση θα είναι διζωνική. Αυτό δεν θα διακηρύξουμε τώρα.

Α) Διότι δυσκολότερα οδηγεί στη διχοτόμηση.

Β) Το κυριότερο, διότι δεν συνεπάγεται μαζική μετακίνηση πληθυσμών, έχουμε τώρα μια κατάσταση. 40% του εδάφους μας είναι υπό κατοχή. Και αν έχουμε μερικές νησίδες, αυτό δεν σημαίνει ότι θα έχουμε πολυπεριφερειακή. Διαφωνώ με τον κ. Παπαδόπουλο να μιλήσουμε στο ανακοινωθέν για πολυπεριφερειακή.

Για μένα το κύριο πρόβλημα είναι εκείνο των προσφύγων. Αυτό δημιουργεί αναβρασμό. Διερωτούνται, θα πάνε στα σπίτια τους, δεν θα πάνε; Ας υποθέσουμε ότι οι Τούρκοι εγκαταλείπουν το 10-15% του εδάφους που κατέχουν. Σ' αυτό θα παν οι πρόσφυγες (όλοι― και 10% να κρατήσουν οι Τούρκοι το πρόβλημα των προσφύγων παραμένει. Και θα κατακρίνουν την κυβέρνηση ότι τους καταδίκασε να μην πάνε στα σπίτια τους.

Η επιστροφή όλων των προσφύγων είναι μέρος των αποφάσεων Σ. Α. Είναι σαφής απόφαση. Ισως να υπάρχει λύση και γι' το πρόβλημα. Μια συμφωνία, ότι "αυτή η περιοχή να διοικείται από τους Τ/κ και σ' αυτή να επιστρέψουν όλοι οι πρόσφυγες, όσοι θέλουν". Κι εμείς, να δεχτούμε να κτίσουμε σπίτια για τους Τ/κ, με δικαίωμα για όλους να έχουν ελεύθερα, ιδιοκτησία, οπουδήποτε. Οι Ε/κ σε περιοχή που διοικείται από Τ/κ και αντίστοιχα οι Τ/κ σε περιοχή που διοικείται από Ε/κ, να υπάγονται αντίστοιχα στην κοινοτική τους διοίκηση. Ασφάλεια θα έχουν.

Μια τέτοια σκέψη έχει βάση και η λογική. Αφαιρεί επιχειρήματα από τους Τούρκους. Εχει την ανθρωπιστική πλευρά που συγκινεί και είναι σύμφωνη με τα ψηφίσματα του ΟΗΕ. Δεν λέω να την προτείνουμε τώρα. Είναι μια σκέψη.

Επαναλαμβάνω ότι η πολυπεριφερειακή -στις νέες συνθήκες- δεν είναι εφικτή. Σημασία έχει η έκταση της τ/κ περιοχής. Δίνω μέγιστη σημασία σ' αυτό το ζήτημα. Και στο ζήτημα των προσφύγων.»

Τάσσος: «Να μη διακηρύξουμε μια τέτοια θέση (ότι η πολυπεριφερειακή δεν είναι εφικτή). Πρέπει να έχουμε τις απόψεις των Τούρκων.»

Λυσσαρίδης: «Και η διζωνική δεν είναι εφικτή, Μακαριώτατε. Να κατανοήσουμε ότι οι ΗΠΑ έχουν τη δική τους γραμμή λύσης του Κυπριακού. Και Τουρκία το ίδιο. Οι ΗΠΑ θέλουν διχοτόμηση. Η Τουρκία δεν θέλει (διχοτόμηση) επειδή θα έχει την Ελλάδα στα νότια σύνορά της. Και έτσι θα έχει και τη δυνατότητα (η Ελλάδα) να διαδραματίσει ρόλο στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου. Απ' εδώ πρέπει να ξεκινούμε. Γι' αυτό, μόνο ο αγώνας θα μας σώσει. Να προετοιμαζόμαστε, να εξοπλιζόμαστε. Πρώτα αμυντικά κι ύστερα να πάμε παρακάτω. Να αρχίσουμε να παρενοχλούμε τους Τούρκους μ' επιθέσεις στα εδάφη που κατέχουν. Και η Ελλάδα θα είναι υποχρεωμένη να κάμει πόλεμο με την Τουρκία. Η κατάσταση της Τουρκίας είναι οικτρή. Απομονωμένη. Γραμμή μας η εθνική επιβίωση.»

Μακάριος: «Κάναμε λάθος να δεχτούμε την Ομοσπονδία; Και οι δύο μορφές είναι επικίνδυνες.»

Λυσσαρίδης: «Συμφωνώ μαζί σας Μακαριώτατε. Γι' αυτό βασικό θέμα είναι η αγωνιστική διάθεση του λαού και προετοιμασία να πάρουμε πίσω το βορρά.»

Μακάριος: «Δεν πιστεύω ότι μπορούμε να διώξουμε την Τουρκία με πόλεμο. Πιστεύω στην αμυντική θωράκισή μας.»

Λυσσαρίδης: «Αμυνα με προοπτική την επίθεση.»

Κληρίδης: «Με πολλή ελαφρότητα μιλάμε για πόλεμο με την Τουρκία. Ας υποθέσουμε ότι γίνεται ένας πόλεμος και μπαίνει σ' αυτόν και η Ελλάδα. Ποιο θα 'ναι το αποτέλεσμα; Η Ελλάδα θα προχωρήσει να πάρει εδάφη στον Εβρο. Η Τουρκία να πάρει νησιά. Και τελικά θα κάτσουν να διαπραγματευθούν. Στο μεταξύ, η Κύπρος θα καταληφθεί από την Τουρκία, ολόκληρη. Και δεν υπάρχει θέμα Κύπρου.»

Μακάριος προς Λυσσαρίδη: «Αν καλά σας μεταφράζω αυτό σημαίνει να διακόψουμε τις συνομιλίες και να προετοιμαστούμε, από κάθε άποψη, για πόλεμο, μακρόχρονο.»

Λυσσαρίδης: «Μάλιστα.»

Ευδόκας: «Να γίνει νέα συνεδρία του Υπουργικού-Εθνικού Συμβουλίου για καθορισμό γραμμής για εθνική επιβίωση.»

Φάντης (ΑΚΕΛ): «Απαντώ στον Ευδόκα. Γραμμή υπάρχει. Αυτή που καθορίστηκε στη Σύσκεψη Κορυφής Λευκωσίας - Αθηνών τον περασμένο Δεκέμβρη. Μέσα σ' αυτό το πλαίσιο, Μακαριώτατε, δώσατε γραπτές οδηγίες στον κ. Κληρίδη για τις προτάσεις που υπόβαλε στον κ. Ντενκτάς στον πρώτο γύρω των συνομιλιών.

Γιατί, λοιπόν, τίθεται θέμα γραμμής; Εκτός αν τώρα, θέλουμε να άρουμε την έγκρισή μας στην Κοινή Γραμμή, οπότε πρέπει να συνεννοηθούμε με την ελληνική κυβέρνηση.

Ομως έχει τεθεί και θέμα τακτικής με όσα έχουν λεχθεί για προετοιμασία, για πόλεμο με την Τουρκία. Και αυτό είχε αποφασιστεί στη Σύσκεψη Αθηνών.

Νομίζω ότι τέτοιες απόψεις μόνο στην αυτοκτονία της Κύπρου θα οδηγήσουν, αν γίνουν δεκτές. Τίθεται, όμως και θέμα αν εμείς έχουμε δικαίωμα να ρυμουλκήσουμε την Ελλάδα σε πόλεμο με την Τουρκία. Και αν ακόμη η Ελλάδα είναι έτοιμη για έναν πόλεμο με την Τουρκία, το αποτέλεσμά του για την Κύπρο είναι η πλήρης καταστροφή της. Γι' αυτό θεωρώ απαράδεκτες τέτοιες απόψεις.»

Βενιαμίν: «Σε περίπτωση πολέμου, πρέπει να ξέρουμε ότι η Τουρκία σε 24 ώρες θα καταλάβει όλη την Κύπρο.»

Μακάριος: «Δεν πιστεύω στον πόλεμο. Ναι στην άμυνα. Η Ελλάδα δεν θα κάμει πόλεμο.»

Ακολούθησε διάλογος για το Ανακοινωθέν. Τελικά ο Τάσσος ετοίμασε ένα σχέδιο και ανατέθηκε σε μια επιτροπή να συντάξει το τελικό κείμενο.

Νέα συνεδρία Υπουργικού - Εθνικού στις 18 τρέχοντος.


------------------------------------------------------------------

Ελπιζω το πιο πανω να σου λυνει την απορια γιατι το ΑΚΕΛ δεν υποστιρηξε ποτε Λυσσαριδη. Ο ανθρωπος ηταν επικινδυνος και εκτος πραγματικοτητας.

Ηθελε πολεμο με την τουρκια.

Οσον αφορα τον Κρανιδιωτη το 1998 αυτα ειναι κουβεντες που δεν μπορουν να αποδειχθουν.

Αλλα κατσε σκεφτου:

1. πια η θεση του Κρανιδιωτη τοτε στην Ελλαδα?

2. πια η σχεση του με τον κληριδη με τον οποιο θα επρεπε να ηταν ανθυποψηφιος?

3. πια η θεση του σε σχεση με τους πυραυλους S-300?

Anonymous said...

Ο όρος ανέραστος δεν αφορά τις σεξουαλικές προτιμήσεις του Ομήρου, που μου είναι παντελώς αδιάφορες και δεν εννοούσα ότι ο άνθρωπος είναι γκέι. Δεν με κόφτει. Αφήστε που πολλοί γκέι είναι βαθειά ερωτικά πλάσματα... Το ανάφερα, παραλείποντας να σημειώσω ότι οι πλείστοι πολιτικοί είναι επίσης ανέραστοι εξού και εκτονώνονται στον λαό.
Συμφωνώ ότι η πολιτική της ΕΔΕΚ διαχρονικά (πέραν από την αντίσταση στο πραξικόπημα, που... πίννει νερό) είναι εθνικιστική και ο Λυσσαρίδης εμπνευσμένος για Κύπριος πολιτικός, αλλά επικίνδυνος. Και ναι το ΑΚΕΛ για πολλά χρόνια εφοβάτουν τη δυναμική που ασκούσε η ΕΔΕΚ στους αριστερούς.
Ο δε Κρανιδιώτης, δυστυχώς έφυγε νωρίς. Ίσως αν ζούσε να έπαιζε θετικό ρόλο στην Κύπρο και να αποτελούσε την ακτίδά φωτός για τούτον τον τόπο. Ίσως και πάλι όχι. Ποιος ξέρει.
Μ.Μ.

Anonymous said...

Κάθε σπίτι και κάστρο! Φιντέλ Κάστρο! Ολε!

Anonymous said...

na sas po tin alithkian ego nekatsio ton peritou pou ta skata

Anonymous said...

Εν ριπή πέννης δύο μικρά σχόλια για τον anonymous (μήνυμα 9/10/2007 – 16:26):

1. “… Να μην ξεχνάμε επίσης, ότι τον Τάσσο είναι το ΑΚΕΛ που τον επέβαλε το 2003.” – Και τόσο πολύ άρεσε ο Τάσσος στον Ομήρου που αποφάσισε πρώτος και καλύτερος και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις να τον υποστηρίξει και για την επόμενη πενταετία μπας και δεν καταφέρει αν τον επιβάλει το ΑΚΕΛ!

2. “… Ο Ομήρου στάθηκε στο ύψος του το 2003 όταν για να αποτρέψει εκλογή του Κληρίδη ψήφισε Τάσσο από τον πρώτο γύρο …” – Ενώ την προηγούμενη πενταετία που συμμετείχε και στην Κυβέρνηση Κληρίδη ως Υπουργός Άμυνας(!) … κατέβηκε εις βάθος!

09/10/2007

Υ.Γ. Γιατί τα κείμενα μας κάποτε δεν αναρτώνται (δεν δημοσιεύονται) και ούτε και προεπισκοπούνται;

Aceras Anthropophorum said...

@Anonymous
"Αλλά η λάσπολογία είναι κλασσικό όπλο του σταλινισμού.",

"Απλώς, πάντα ήθελε την ΕΔΕΚ στο περιθώριο γιατί τη θεωρεί απειλή",

"Όλα τα άλλα είναι βρωμιές από το γνωστό εργαστήρι παραγωγής λάσπης."

Εγώ προσωπικά δεν δουλεύω σε εργαστήρι παραγωγής λάσπης. Ούτε και βρώμικος νοιώθω. Ελούθηκα, εκαθαρίστηκα, άλλαξα τζαι εσσώρουχα όπως κάθε πρωί. Αποσμητικό δεν έβαλα αλλά άμα λούννεσαι με καλό σαπούνι βιολογικό θεωρητικά δεν βρωμείς.

Δεν ξέρω που βρίσκεις τες διευθύνσεις των εργαστηρίων, ιδίως των γνωστών, θα ήθελα ανώνυμε να μου πείς ποιά είναι η διεύθυνση παραγωγής των τσιτάτων που χρησημοποιείς και που επανέλαβα βάζοντας τα σε εισαγωγικά πιό πάνω.

Aceras Anthropophorum said...

@M.M

Δεν μου αρέσκει να μιλούμεν για ανέραστους τζαι δεν είναι ζήτημαν σεξουαλικής προτίμησης ή πρακτικής. Τζείνος που χρησημοποιά τέτοιους όρους θεμητά η αθέμητα θέτει τον εαυτόν του στην τάξην των ερωτικών (αλήκεια ποιόν είναι το αντίθετον της λέξης ανέραστος ακριβώς;) τζαι αυτόματα σε θέσην υπεροχής προς αυτούς που εκατέταξεν στην θέσην τους ανέραστους. Αυτή η στάση υποτίμησης τζαι ίσως υπεροψίας είναι που με ενοχλεί, πέρα βέβαια που το ότι δεν θεωρώ ότι έχουμεν δικαίωμα να κουτσομπολεύκουμεν τα προσωπικά θέματα δημοσίων προσώπων εκτός αν οι ίδιοι δεν επέλεξαν να βκάλουν την προσωπική τους ζωής στην πλάτεία για δημόσιο θέαμα.

Aceras Anthropophorum said...

Κατάνυχτα εματσούκωσα τζαι γράφω ασυναρτησίες. "Εκτός αν οι ίδιοι επέλεξαν να βκάλουν την προσωπικήν τους ζωήν στην πλατεία" έθελα να πώ. Καληνύχτά ;ο

the Idiot Mouflon said...

Το επιχείρημα για το θέμα μόρφωσης να το καταλάβω. Διαφωνώ όμως ότι θεραπεία για αυτό είναι η στέρηση / μείωση ψήφου, ούτε σαν αστείο δεν μου ακούγεται καλό*. Αντ' αυτού θα προτιμούσα τη λύση της μόρφωσης.

*(θα καταλάβετε μετά τι βρίσκω τρομερά αστείο).

Το επιχείρημα με βάση τις σεξουαλικές προτιμήσεις με έκαμε να σκεφτώ το post του Mi.Laz με τον Chris Rock.

Πρώτο απόσπασμα από παράσταση του άνωθεν κυρίου και στο 1/3 του περίπου ... κάνοντας περιγραφή του κλίματος στην Αμερική μετά την 11/9 & το Ιρακ ... φτάνει στο "...then I started listening 'cause I know niggers and jews is next..."!

Όχι μόνον ο Ομήρου ... ασκήσεις μνήμης χρειαζόμαστε όλοι μας.

Στις επόμενες 2 αναρτήσεις τα σχόλια "έγραψαν" 20+... Με όλους μας να ομαδοποιούνται, να κατατΑΣΣΟυν και να κατατΑΣΣΟνται.

Κοπέλλες, εν' τζιαι το σμιλίν καλό.

Anonymous said...

Απαντήσεις στον AXL και άλλους.

Προφανώς κρίνεις τις θέσεις Λυσσαρίδη το 1975 με κριτήρια του 2007. Πριν από 32 χρόνια η στρατιωτική απειλή της Τουρκίας ήταν καθημερινό βίωμα για τους ελληνοκυπρίους. Η ανάγκη για ενίσχυση της άμυνας ήταν αυταπόδεικτη. Τώρα, αν ήταν αισιόδοξη η προοπτική ότι κάποτε θα μπορούσαν να δημιουργηθούν οι συνθήκες και για εκδίωξη του Τουρκικού στρατού, αυτό δεν σημαίνει ότι ο Λυσσαρίδης ήταν επικίνδυνος. Ίσως υπεραισιόδοξος. Οι λόγοι που το ΑΚΕΛ ποτέ δεν τον υποστήριξε ήταν καθαρά κομματικοί.

Η πολιτική της ΕΔΕΚ ουδέποτε ήταν εθνικιστική. Που το βασίζουν όσοι το ισχυρίζονταί; Η ΕΔΕΚ ποτέ δεν εκφράστηκε με λόγια ή με έργα κατά των Τ/Κ. Η πολιτική της ΕΔΕΚ ήταν πάντα ελευθερία για την Κύπρο και δημοκρατία για όλους τους Κυπρίους. Υπάρχει μεγάλη απόσταση από το να διεκδικείς τα δικαιώματα και των Ε/Κ μέχρι τον εθνικισμό. Το να αγαπάς τον τόπο σου και τους ανθρώπους του δεν λέγεται εθνικισμός αλλά πατριωτισμός.

Ο Κρανιδιώτης ήταν έτοιμος να θέσει υποψηφιότητα το 1998, γι'αυτό και η ΕΔΕΚ τον πρότεινε τότε επίσημα στο ΑΚΕΛ. Πρό, όμως, της βίαιης αντίδρασης του ΑΚΕΛ που έβαλε λυτούς και δεμένους να το αποτρέψουν, ο Κρανιδιώτης λόγω της τότε θέσης του ώς υφυπουργού Εξωτερικών, απέσυρε εύσχημα το ενδιαφέρον του.

Τη μεγαλύτερη ευθύνη για τους S-300 τη φέρει ο Σημίτης. Αν πίστευε ότι η απόφαση για τους πυραύλους (που έγινε κατά προτροπή του τότε ΥΠΑΜ Αρσένη) ήταν λανθασμένη, όφειλε έγκαιρα να χειριστεί το θέμα και όχι να οδηγήσεισ' αυτή την τεράστια ήττα (και με κόστος 200 εκατ. λιρών). Ο Κρανιδιώτης μάλλον θα χειριζόταν το ζήτημα καλύτερα από τον Κληρίδη που επέτρεψε να φθάσουμε στο παρά 5' πριν πάρει αποφάσεις.

Ο Ομήρου τουλάχιστον έδειξε πολιτική ευθιξία και παραιτήθηκε για το φιάσκο των S-300, έστω και αν η ευθύνη δεν ήταν δική του. Πόσοι άλλοι Κύπριοι πολιτικοί επέδειξαν παρόμοια στάση;

Anonymous said...

anonimous

"Αν το ΑΚΕΛ ήθελε αριστερό πρόεδρο, θα είχε υποστηρίξει τον Κρανιδιώτη το 1998 ή και το Βάσο Λυσσαρίδη όλα αυτά τα χρόνια"

Συγνωμην το 2007 ετεθη θεμα λυσσαριδη?

Ο λυσσσαριδης την τελευτεα φορα που ηταν υποψηφιος ηταν το 1998 και οι θεσεις του δεν ειχαν μεταβληθει, οπως θυμασε και σώστα ειπες:

"Ο Ομήρου τουλάχιστον έδειξε πολιτική ευθιξία και παραιτήθηκε για το φιάσκο των S-300."

Θυμισου οτι η ΕΔΕΚ μπηκε στην κυβερνηση κληριδη (ΔΗΣΥ) και ανελαβε το υπουργιο αμυνας για να φερει τους S-300 (επιβεβαιωση οτι η πολιτικη του δεν αλλαξε) και Προσθεσε σε αυτο το γεγονος της υποστηρηξης ομηρου το 2003 απο συναγερμο που εγινε σουργελο και πες μου αν μιλουμε για θρασος οταν κατηγορη το ΑΚΕΛ για συνεργασια με τον ΔΗΣΥ.

Για τον κρανιδιωτη δεν υπαρχει λογος να το συζητουμε αλλο διοτι ειπα την γνωμη μου και ειπες την δικη σου, δυστυχως κανενας δεν μπορει να αποδειξει πια ηταν η πραγματικοτητα.

Σημ. Θεωρω τον Κρανιδιωτη σαν εναν απο τους καλυτερους πολιτικους που γεννησε η κυπρος.

Anonymous said...

Ανώνυμε,

Ο Λυσσαρίδης ήθελε να ξεκινήσει πόλεμο με την Τουρκία κι εσύ μας λες ότι δεν ήταν επικίνδυνος;

Η ΕΔΕΚ είναι σαφώς κόμμα εθνοσοσιαλιστικό. Ξεκίνησε έτσι από τον καιρό που ο Βάσος ήταν οπλαρχηγός και συνέχισε μετά με τις σχέσεις του με τον Καντάφι, τον Άσσαντ και άλλους τριτοκοσμικούς δικτάτορες. Σήμερα τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα αλλά οι φασίζουσες τάσεις συνεχίζουν να διακρίνονται στον αποκρουστικό λόγο του Ομήρου και του Κουταλιανού, καθώς και άλλων όπως του Αδάμου Κόμπου στη Σημερινή σήμερα.

Anonymous said...

Axl,

Γιατί εν έβαλες ότι το κείμενο που μετέφερες με το μήνυμα σου που αναρτήθηκε στις 9/10/2007 – 19:57 (του Γιώργου του Χριστοδουλίδη του πρεσβύτερου) το δανείστηκες από την “Χαραυγή”; Μήπως φοβάσαι πως θα σε φακελώσει η αντιτρομοκρατική της blogισφαίρας και θα έχεις μπλεξίματα; Εμείς θα πούμε ότι είσαι άμεμπτου ηθικής και οι μόνες κακές παρέες που κανείς είναι στο διαδίκτυο!!! (Εκτός πάλι και να σου το έστειλες ο ίδιος ο συγγραφέας … Τότε αποσύρω ότι έχω πει!).

Anonymous said...

Οχι δεν μου το εστειλε ο συγγραφεας.

Το οτι ειναι που την Χαρραυγη ημερομηνιας 13.06.2007 μου εφυεν στο copy paste απο το αρχειο που τα εχω στον υπολογιστη μαζι με αυτο:

Βοήθημα: Εγγραφα Κ. Ε. ΑΚΕΛ

* Ο Γιώργος Χριστοδουλίδης είναι πρώην ανώτατο στέλεχος ΑΚΕΛ.

Σταρχεία μου said...

Υπάρχουν και οι όροι αξιογάμητος/η και απαξιογάμητος/η.
Συγγνώμη που άργησα λίγο, όμως θεωρώ αναγκαίο να τους προσθέσω στη συζήτηση.
Νομίζω ότι βρισκόμαστε στο ορθόν επίπεδο συζήτησης δεδομένου και του προσώπου που μας απασχολεί.

Anonymous said...

ΑΑπό έναν εδεκίτη
Ρε ακελιστες, αύριο που εννά περάσει ο Τζίμης με τον Τάσσο στον δευτερο γυρο τζιαι εν εννά μας χρειάζεστε τζιαι εννά μας λαλειτε ότι έχουμεν υποχρέωσιν να ψηφίσουμεν αριστερά κλπ, να τα θθυμάστε τούτα ούλλα που γράφετε για την ΕΔΕΚ, τον γιατρόν τζιαι τον Ομήρου. Να δούμεν ποιοι εννάν οι κακόμοιροι τότε. Μισάτε μας αλλά όποτε θέλετε να γινεί το δικό σας αθθυμάστε μας. Τζιαι να μεν ξιχάννετε ότι εβκαλαμεν δκυο φορές τον Χριστοφκιαν πρόεδρον της Βουλής. Εσείς πότε μας ανταποδώσετε; ακόμα τζιαι στες δημοτικές εφροντίσετε να μας μειώσετε.

Lexi_penitas said...

Μίλησε και ο "εκπρόσωπος" της ΕΔΕΚ. Και μίλησε για εκείνα που εμάθαν να κάνουν. Μοιρασιές. Είδετε κανένα επιχείρημα; Εγώ πάντως όχι.

Όσον αφορά την Προεδρία της βουλής από πού ως που ο Λυσσαρίδης με ένα κόμμα με κατω από 10% δικαιούταν προεδρία της βουλής και ο Χριστόφιας όχι;

Επίσης εδεκίτη, να ξέρεις ότι οι συντελεστές του μπλογκ ΔΕΝ είναι Ακελικοί. Εδώ θα βρεις ελεύθερα μυαλά με αριστερές, κεντρώες και δεξιές αντιλήψεις. Τους ενώνει όλους ο αντιεθνικισμός τους. Κοινό εξάλλου χαρακτηριστικό της συντριπτικής πλειοψηφίας των μπλόγκερς

Anonymous said...

Λεξιπένητα εποστόμωσες με. Πόσο ελεύθερα μυαλά είσαστιν φαίνεται που τες μεθόδους σας. Βρισιές τζιαι λάσπη εναντίον όποιου διαφωνεί μαζί σας. Η ΕΔΕΚ φιλούιν μου έδειξεν που στέκει τους δύσκολους τζιαιρούς της Χούντας τζιαι του πραξικοπήματος. Τον τζιαιρό που ούλλοι εσείς εχώνεστουν. Αλλά με έτσι μυαλά που κουλιαντιρίζετε ο θεός να μας φυλαει που την εξουσίαν σας. Τωρά που εθκιάβασα κάμποσα post είδα τζιαι το ηθος τζιαι το βάθος της σκεψης σας. Για να φκάλετε όμως τον Χριστοφκια εννά μας χρειαστείτε. Τωρά όποιος συντροφος εδεκίτης σκέφτεται να ψηφίσει Χριστοφκια εννά τον στέλλω να σαςθκιαβάσει για να καταλάβει το μίσος που μας εσιετε.
Εδεκίτης τζιαι περήφανος.

Anonymous said...

Λεξιπένητα τζιαι κάτι άλλον. Το post τούτον εν γεμάτον επιχειρήματα εννεν; τζιαι γυρεφκεις επιχειρήματα που μενα; Ατε ρε παρέτα μας, υποκριτή.
Εδεκίτης τζιαι διπλά περήφανος

Anonymous said...

Εδεκίτη, το γεγονός ότι εχρειάστηκε να πάεις 33 χρόνια πίσω για να βρείς ένα λόγο γιατί πρέπει να σεβόμαστε την ΕΔΕΚ μιλά από μόνο του.

Πες μας να δούμε, εσύ τι είδους ΕΔΕΚίτης είσαι; Σοσιαλιστής, σοσιαλδημοκράτης, της αριστερής πτέρυγας, εκσυγχρονιστής, επαναστάτης, ή απλώς φαγάνας;

Anonymous said...

Προς illantros (ιλλαντρος) & σταρχεία μου,
(σταρχεία μου, έχω την έντονη υποψία πως αλλιώς ήθελες να δηλώσεις το nickname σου, αλλά εν πάσει περιπτώσει),

Illantros (ιλαντρος):
“… Για να εμπλουτίζουμε και λίγο το λεξιλόγιο μας.”

σταρχεία μου:
“ … Υπάρχουν και οι όροι αξιογάμητος/η και απαξιογάμητος/η.
Νομίζω ότι βρισκόμαστε στο ορθόν επίπεδο συζήτησης.”

Θέλοντας να συμβάλω κι εγώ στον εμπλουτισμό του λεξιλογίου μας αλλά και στην διατήρηση του επιπέδου της συζήτησης θα προσθέσω και τις λέξεις ή τους όρους “σαβουρογάμης”/ “σαβουρογαμημένη”!!!

Με τις υγείες μας!!!

13/10/2007 (11:52 μ.μ.)

Anonymous said...

Όταν αρκεψα να θκιαβάζω το blog σας είπα μπορεί να διαφωνώ με κάποια πράματα που λαλούν αλλά φαινουνται σοβαροί. Τωρά ξέρω. Εσιετε πρόβλημα. Goodbye σας τζιαι καλήν ανάρρωσιν. Αλλά εν τόσον άρρωστα τα μυαλά σας με μίσος τζιαι μισαλλοδοξίαν που εν νομίζω να τα καταφέρετε.
Εδεκίτης τζιαι αριστερός τζιαι σοσιαλιστης τζιαι ότι άλλο σου αρέσκει να με χαρακτηρίζεις, αλλά εδεκίτης

Anonymous said...

Αμάν, τούτος ο ΕΔΕΚίτης εν περίπτωση. Arrivederci amico. Σου εύχομαι στα επόμενα τριάντα χρόνια να βρεις κάτι άλλο να παινεύεσαι για την ΕΔΕΚ σου.

Φιλάκια.

Υ.Γ. Εξαιρετικό το "σαβουρογάμης"! Τελικά το μπλόγκινγκ είναι χρήσιμο.

Anonymous said...

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ

Anonymous said...

ΟΣΟΙ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΤΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ

Anonymous said...

ΟΣΟΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ 'ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ' ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 74 ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΛΥΣΣΑΡΙΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΟΤΑΝ Η ΧΑΡΑΥΓΗ ΕΛΕΓΕ YES ΣΤΟΝ ΚΛΗΡΙΔΗ

Σταρχεία μου said...

Μα κόμα δαμαι είσαι; Ξια μούγια ξια.

Lexi_penitas said...

Εκ κοράκου στόματος κρα εξελθήσεται.

Anonymous said...

Για τον anonymous (οπαδό του Τάσσου):

Ρε anonymous, (παρ’ όλο που δεν μου αρέσει η προσφώνηση “ρε”, τη χρησιμοποιώ στην προκειμένη περίπτωση),

Επειδή είσαι τζιαι σου νέος δάμεσα σαν τζιαι μένα, παίρνω το θάρρος (όχι αυτό των Σαμψώνιδων – Θεός φυλάξει), για να σου πω δκιο κουβέντες σε μια προσπάθεια να εξομαλυνθεί και λίγο το εμπόλεμο κλίμα που δημιουργήθηκε από τις έντονες συζητήσεις.
Έχεις πικκαριστεί πάρα πολλά, έχεις χάσει την ψυχραιμία σου, μιλάς με συνθήματα, (π.χ. “ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ” ή “ΟΣΟΙ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ, ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΤΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ”), πετάσσεις με το συμπάθκιο και μετά συγχωρήσεως ότι σου έρτει στην τζιεφαλή για να πικκάρεις τζιαι σου με τη σειρά σου τους άλλους και επέρχεται συγκρουσιακή κατάσταση (και όχι συζήτηση με επιχειρήματα) που δεν οδηγεί πουθενά! Αυτοί οι άλλοι που ανάφερα πιο πάνω, να πούμε, είναι παλιές καραβάνες στην blogοσφαίρα τζιαι έχουν τα blogs σαν την γκόμενα τους … (Τζιοιμούνται τζιαι μαζί τους!!!). Γι΄ αυτό προσπάθησε να συζητάς με επιχειρήματα και θέσεις ή αν δεν τα καταφέρνεις τουλάχιστον ξεκίνα να φιλοσοφείς τα πράγματα ή τέλος πάντων αντιμετώπιζε τα με χιούμορ!!! Κι εσείς οι άλλοι τρωτέ μωρά με τα pampers, να πούμε!!!

Εγώ φυσικά εν τζιαι συμφωνώ μαζί σου αλλά το θεωρώ άδικο επειδή είσαι Παπαδοπουλικός οι άλλοι να εκφράζονται τόσο ρατσιστικά έναντι σου! Αλλά ούτε τζιαι με πολλές από τις θέσεις των άλλων συμφωνώ, όμως εν τζιαι πικκάρουμαι άμα μου την πούνε (μόνο σπυρούθκια εν ιφκάλλω!). Κουβέντα να γίνεται!

Εγώ anonymous έχω τη δικιά μου την άποψη και θέση που συνίσταται στο παλιό ρητό: “Ούλλοι οι σιιήλλοι μια γενιά” (τζιαι τα Bulodog, τζιαι τα Canis, τζιαι τα λυκόσκυλα, τζιαι τα τσακάλια – άραγε ο καλός Θεούλης κατά την δημιουργία έκανε όλα αυτά τα είδη ή μόνο ένα και τα υπόλοιπα εξελίχτηκαν από το ένα;) Παρομοίως και η Δεξιά, anonymous, είτε συντηρητική (εθνικιστική και θρησκευτική), είτε φιλελεύθερη (αναλόγως των συμφερόντων των κυρίαρχων κύκλων), έχει τέτοιες εξαρτήσεις (οικονομικές και πολιτικές) και τέτοιες προκαταλήψεις και οπισθοδρομικές αντιλήψεις (απέναντι γενικά τις μειονότητες – εθνικές, θρησκευτικές, κοινωνικές) που δεν της επιτρέπουν να κάνει τα απαραίτητα ανοίγματα για να υπερπηδήσει προβλήματα όπως ο εθνικισμός, η μισαλλοδοξία, οι διακρίσεις και άλλα. Και όπως γράφει και ο Βασίλης Ραφαηλίδης στο βιβλίο του, “ΙΣΤΟΡΙΑ (κωμικοτραγική) του ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ 1830-1974” (Εκδόσεις “Εικοστού Πρώτου” -1993) (σελ. 438) “… Άλλωστε, αν η Δεξιά δεν μπορεί να αφομοιώσει τα καθάρματα, τι σόι Δεξιά θα ήταν;”.

Αυτά anonymous, και όπως είπαμε, ήρεμα!

Και μια παράκληση: Αν είναι δυνατό μη γράφεις κεφαλαία γιατί είναι ενοχλητικό για τα μάτια!

Anef_pareksigisews,
Ένας αριστερός που το 1974 αγόραζε και διάβαζε και “Χαραυγή” και “ΤΑ ΝΕΑ”.

14/10/2007 – 10:38μ.μ.

Anonymous said...

@Εδεκιτη

"Ρε ακελιστες, αύριο που εννά περάσει ο Τζίμης με τον Τάσσο στον δευτερο γυρο τζιαι εν εννά μας χρειάζεστε τζιαι εννά μας λαλειτε ότι έχουμεν υποχρέωσιν να ψηφίσουμεν αριστερά κλπ,."

Τωρα τουτον ειπες το για να φοηθουμε τζαι να αρκεψουμεν να λαλουμεν τι σοβαρος και νουσιμος εν ο ομηρου και τι καλος που ειναι ο Λυσσαριδης?

Γλυφτες δαμε, σε τουτον το Blog, δεν νομιζω να βρεις.

Να ψηφισεις οποιον τραβα η ορεξη σου.

Α! τζαι γραφεις ασυναρτησιες!

Noullis said...

@axl:

Dei3e mou pkoios en o ppezebegghs pou grafei ashnarthsies, na ton kame MABPO (black) pou to 3ylo (wood)

Anonymous said...

Από ένα πρόσφυγα

@Anef_pareksigisews,

Πρώτα πρώτα Τασσικός δεν είμαι. Τον Τάσσο ξέρουμε ποιοι μας τον εβάλαν. Λέεις ότι επικαρίστηκα και γράφω συνθήματα. Για μένα φίλε μου σαν αριστερός που είμαι το να θέλω τα ανθρώπινα μου δικαιώματα δεν είναι σύνθημα αλλά η ζωή μου. Είναι πρωτάκουστο η αριστερά να ταυτίζεται με τα αγγλοαμερικάνικα συμφέροντα. Φίλε μου οι συμβουλές σου εν καλές ότι κάποιοι έχουν το σαν hoppy τα blogs. Όμως δεν ανέχουμε τους νεόπλουτους του ΧΑΚ ή που ζούνε εις βάρος μας εμάς που πάμε δουλειά ή ώρα 7 το πρωί και επιστρέφουμε στις 7 το βράδυ να προσπαθούν να μας φιμώσουν φιλοσοφώντας. Ναι ρε θέλω να πάω στο σπίτι μου που το κρατά ο ΚΑΤΟΧΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ. Εν ατρέπουμε να τον αποκαλώ έτσι. Καιο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ έτσι αποκάλα τους ΝΑΖΙ και κάποιοι τον δοξάζουν.
Τελιώνοντας όσπου υπάρχουν νερόβραστοι δαμέσα θα φκαίνω κάθε νύκτα να σας γράφω ότι θέλω να φύγει ο κατοχικός στρατός τσαι σι λάλινε πως εσύνθυμα.

Πρόσφυγας