Όποιος εν ιξέρει τι σημαίνει η κυπριακή λέξη μαϊττάππιν μπορεί να κάμει τις παρακάτω παρατηρήσεις σε αυτόν το μπλογκ.
1. Να κάμει search στα σχόλια τζαι να έβρει την φράσην "δεν γεμίζει την καρέκλαν", όπως τζαι "ελαφρών βαρών". Παρόλον που δεν είναι συνήθεις εκφράσεις θα εύρει δύο ψευδόνυμα που τες χρησημοποιούν. Προσέξετε δεν λέω δύο ανθρώπους. Μπορεί να είναι τζαι ένας.
2. Είναι τυχαίον που "όλοι" οι "Τασσικοί" έχουν ψευδόνυμα που θυμίζουν απογοητευμένους αριστερούς; Λαλείται το "όλοι" να είναι πάλιν ένας; Είναι τυχαίον που η επιλογή ψευδονύμων συμπίπτει με την στρατηγηκήν του Λιλλήκκα να ψαρέψει ψήφους που το Ακέλ;
3. Μεταξύν αυτών που υποστηρίζουν τον Τάσσον στο μπλογκ αυτόν εν έχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ που να έχει μπλογκ δικόν του ή που να προϋπήρξεν παλιά σε συζητήσεις στην κυπριακήν πλογκοσφαίραν.
4. Θκιαβάστε με προσοχήν τα σχόλια όσων (???) υποστηρίζουν το Τάσσον τζαι προσέξετε την φρασεολογία, τες λέξεις που χρησημοποιούνται, την δομήν των φράσεων, το στυλ του γραψίματος. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Νομίζω ότι κάποιος έπιασεν μας εις το μαϊττάππιν. Εγώ προσωπικά νοιώθω μεγάλον ππούλιν διότι εκάθουμουν τζαι απαντούσα έντιμα τζαι με καλήν προαίρεσην σε "όλους" αυτούς τους "καλόπιστους" συζητητές στον καθέναν ξεχωριστά. Τωρά όμως επήρα ΣΕ χαπάριν κουτοπόνηρον Τασσόπουλλον. Ζαττίν, κατά τον μάστρον τζαι το τσιουράκκιν του.
Από τώρα τζαι στο εξής δεν θα απαντώ σε κανένα που εν ανόνυμος ( δεν διαθέτει δικόν του μπλογκ). Ξέρω πως έσιει κανένα θκυό παιθκιά που δεν είναι μπλοκκάδες τζαι τρυγυρίζουν σε αυτά τα ψηφιακά τταράφκια με ευκαιριακόν ψευδόνυμον, αλλά τί να κάμω που δεν μπορώ να σας ξεχωρίσω από τον έξυπνον που μεταλλάσεται τζαι παρουσιάζεται με πολλαπλά προσωπεία;
Αν θέλετε να δείτε με την ψηφιακήν τεχνολογίαν τι μπορεί να κάμει έναν πλάσμαν μόνον του, μιά φωνή μόνη της, πηαίννετε δαμαί . Ωραία πράματα. Όι μαλακίες.
20.10.07
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
63 comments:
Καλημέρα!
Ασέρα αν εθκιέβαζες τα σχόλια ούλλα ήταν να δεις ότι το είπε που τζιαιρό το Αγρινό.
Φως φανάρι ότι η προσπάθεια του(ς) είναι ο εκτροχιασμός όλων των συζητήσεων σε αναμασήματα για το σχέδιο Ανάν. Με αυτό το τρόπο και εκφυλίζεται η συζήτηση και αποπροσανατολίζεται ο αναγνώστης αλλά το κυριότερο δεν διεξάγεται διάλογος που αναπόφευκτα θα οδηγούσε στην αποκάλυψη των πραγματικών προθέσεων του Τάσσου.
Ρε μα εσιώπησεν μάνι μάνι; Σιοινίν τζαι κόπειν, α; Ερασιτέχνης μάνα μου, ερασιτέχνης.
Εν σαββατοκυρίακον τζαι τα κόμματα εν δουλεύκουν. Τζαι οι κομματικοί εργαζόμενοι είναι. Καρτέρα που δευτέρας. Υποψήφια ψευδόνυμα:
Προοδευτικός
Πρώην_μέλος_του_κομμουνιστικού_κόμματος_κύπρου
Απογοητευμένος_αριστερός
ευρωκό_πρωην_του_Δησύ
Αντιιμπεριαλιστής
Κυπραίος_πατριώτης
Μακαριακός
Απογοητευμένος_ΕΔΗ
Ανθρώπινο_δικαίωμα
Ακομμάτιστος_αριστερός
Ρέ λαλείται ναν ο Λιλλήκκας ο ίδιος; Οξά εν η secretary του;
Ναι1 Χαλόου; Εγώ μιλώ; Ναι, θα ήθελα να κάμω μιαν αφιέρωση... θέλω να παίξεις το DIE DIE, MY DARLING των MISFITS... θέκιου...
Εκτός από κομματόσκυλα υπάρχουν και τα παιδιά της πρεσβείας και των σεμιναρίων της.
Χμμμ. τούτο με τα σεμινάρια ποιός το έγραψς πρώτος; Άτζιαπης σου να 'ταν ο Σέρτατσος (Γεώργιος Σέρτης) οξά ο Χρήστος Ιακώβου; Εν αθθυμούμαι...
Πάντως από τότε το ασπάστηκαν όλα τα παιδιά του Γραφείου Ντιρεκτίβας τζαί λαλεί το τζιαι ο Λάζαρος, οι α/φοι Ηλιάδη, ο καφετζιής της γειτονιάς μου...
"Ρεεεε καφετζιήηηηηη ένα με ολίγη τζιαι φέρε τζιαι μιαν ΔΔΟ για βούτημαν, ακούεις ολάν;"
“Η ένταξη στην ΕΕ μας επετράπει γιατί σε αντίθετη περίπτωση η ελληνική Βουλή δεν θα επικύρωνε την ένταξη των άλλων 9” το έγραψε το ενα ψευδόνυμα που έκανε χρήση του "ελαφρεων βαρων".
Αυτό το επιχείρημα χρησιμοποιήθηκε από τον λιλλίκα στην εκπομπή προεκτάσης του ΡΙΚ της πέμπτης 17.10.2007 στο blog είχαμε την τιμή να το ακούσουμε από τις 15.10. 2007.
«Ο Τάσσος είναι πολύ πιο πιθανόν να εξασφαλίσει σοβαρές παραχωρήσεις από εκείνους που ήδη θεωρούν το Ανάν ικανοποιητικό. Οι Αμερικάνοι γνωρίζουν ότι αν ο Τάσσος πάρει σοβαρές βελτιώσεις μπορεί να πείσει το λαό να το δεχτεί. Οι άλλοι όχι.»
Αυτό το επιχείρημα(όχι με το ίδιο ακριβώς λεκτικό)χρησιμοποιήθηκε και από τα δυο ψευδώνυμα που έκαναν χρήση του δεν» γεμίζει την καρέκλα» και «ελαφριών βαρών». Επίσης χρησιμοποιήθηκε και πάλι από τον λιλλίκα σε διάφορες περιστάσεις.
Το "επιχείρημα" διαστρέβλωση του Εδεκήτι για το ότι ο Κληρίδης έφερε το σχέδιο Ανάν τρεις μήνες πριν τις εκλογές το έκανε χρήση ο κ. Αναν 5,5 (c)Νίκος Αναστασιάδης.
Όταν λείπει ένας λείπουν σχεδόν όλοι. Σχεδόν όλοι οι υποστηρικτές του τάσσου είναι προσφυγές, εδεκιτες/σοσιαλιστες, ή αριστεροί/προεδευτικοί, έχουν πρόβλημα με την κατανόηση κειμένων, μιλούν με συνθήματα, και θίγονται εύκολα.
Χατε σας δώσαμε σας τζαι οδηγίες
πώς να μεταμφιέζεστε καλύτερα.
Είναι ωραία να είσαι αυτιστικός
Μα τούτες όι ψευτοφιλοσοφίες ήταν το αποτέλεσμα της σημερινής σας συνάντησης στην πρεσβεία. Τελικά επιάσας και οι Αμερικάνοι στο μαιτάπι.
Τελικά από τον παππού στον εγγονό. Όπως οι γονιοί σας τα έπαιρναν από την πρεσβεία τον καιρό της ΕΟΚΑ Β έτσι και τώρα.
Διαμαρτύρομαι!
Εμένα ο παππούς μου τα έπαιρνε από τους Σοβιετικούς. Μέσα σε καφέ φάκ-έλους παρακαλώ, τους θυμάμαι που τους κρατούσε ο Καθοδηγητής του όποτε επέστρεφε από ταξίδι.
***
........bling-blong......
Ανακοίνωση: Ο Πολιτιστικός Ακόλουθος της Πρεσβείας ανακοινώνει στους θαμώνες του καφενείου ότι το επόμενο σεμινάριο, που θα γίνει μεθαύριο, θα έχει ως θέμα "How to anger inept, anonymous commentators through direct references to their microscopic genitals."
.........bling blong........
Πολύ καλό.
Ο παπούς σου από τους Σοβιετικούς και εσύ από την Δήμητρα Επενδυτική.
Πάρτε τα χάπια σας.
Ρε ψυχίατρε μα δουλεύκεις τζαι Σαββάτο ρε κουμπάρε;
Ας δοκιμάσουμε ξανά...
Fill in the blanks (50p):
They're Pinky and The _____
Yes, _____ and The Brain
One __ a genius
___ other's insane.
They're laboratory mice
Their genes ____ been spliced
They're dinky
They're Pinky and The Brain,
Brain, Brain, Brain
Brain, _____, Brain, Brain
Brain.
Dev 3erw gia poio(us) mnlate.. alla thelw va dnlosw episimos oti egw evas eimai kai kavo post movo me ovoma.
Giati dev bazw to blog mou ? ehh etsi thelw :) dev vomizw to va dimiourgisw eva account sto blogger sto opoio dev divw plirofories gia to pragmatiko mou ovoma (etsi kavouv oi plistoi se avto to blog) tha alla3ei tipote.
exw kai blog, kai eimai kai arketa diktiomevos sto diadiktio... apla dev vomizw va exei snmasia avto, oloi me psevdovima milate damesa.. amav arxisouv oloi va lev ta pragmatika tous ovomata tote isws kavw to idio kai egw.
to Tassikos
Κουμπαρε μεν προσπαθεις να αποδειξεις οτι εν εισαι ελεφαντας και εν θα τα καταφερεις.
to all
Ακουσαμεν τα ουλλα τελικα. Το κομπλεξ πεφτει συννεφο δαμεσα. Οποιος πει κατι αντιθετο η υποστηριξει τον Παπαδοπουλο (ου συγνωμη ειπα την λεξη taboo-τον τρισκαταρατο ηθελα να πω) αμεσως πολλοι βκάλλουν τον πρακτορα του Λιλλικα, βαλτό της KGB, ηλιθιο κτλ και αρχιζουν τα ασσιχτιρισματα. Εν και λεω, πολλα που εδκιαβασα και για μενα ηταν ακραια η ακομα και μαλακιες αλλα μιλουμε για πολυ μισος δαμεσα για την αντιθετη αποψη. Αφου εν αρεσει ο αντίλογος κοψετε τα σχολια η εφαρμοστε το moderation να ησυχασετε και να βλεπετε μονο κεινα τα κομεντς που σας αρεσκουν.
Ναι ρε κοπέλια (tassikos & rincewind), το πρόβλημα σας όμως ποιον είναι; Γιατί τα γέριμα εν λαλείτε ποιοι είστε (blog link or whatever) να πάει πάσα κακό; Τζιαι εγώ διαφωνώ με την πλειοψηφία τούτων που λέγονται δαμέσα. Εν σημαίνει τίποτε τούτο όμως. Αν διαφωνώ, τζιαι θέλω να εκφράσω τη διαφωνία μου, έχω τα αρχίδεια (ναι είμαι φαλλοκράτης) να το πω επώνυμα.
Με το να κρύφκεστε πίσω που ψευδόνυμα που εν μπορούν να σας ταυτοποιήσουν με κάποιο διαδικτυακό χαρακτήρα ή ζωντανό πρόσωπο, τότε πολλά λογικά εννα σας βάλλουν τούτες τες ταπέλλες που λαλείτε ότι σας βάλλουν.
Αν εμπορούσα κάθε φορά που ελάλουν μαλακία μα εγίνουμουν αντί γιώρκος, αντρέας, τότε ήταν να μπορούσα να πω ότι μαλακία θέλω τζιαι πιθανότητα να άλλασα όνομα κάθε μέρα. Άρα, εν πολλά λογικές οι κατηγορίες που εκφράζονται.
Ciao, καλά σφαξίματα
Ή θέλετε σχόλια ή δεν θέλετε. Είναι πολύ απλό το θέμα.
Πάντως αν θέλετε να νομίζετε ότι ο Τάσσος ή η οποιαδήποτε νεολαία σας παρακολουθεί και σαμποτάρει το μπλογκ σας τι να πω. Δικαίωμα στην παράνοια έχουμε όλοι.
Αλλά σαν να και υπερτιμάτε λίον το κοινωνικο-πολιτικό σας εκτόπισμα. Αλλά αφού ανοίγεται συζητήσεις, οι οποίες έχουν μια ιδεολογική κατεύθυνση είναι φυσιολογικό να σας κάμνουν σχόλια άτομα που δεν συμφωνούν μαζί σας. Υπάρχει και κόσμος που δεν έχει όρεξη να γράφει μπλογκ για να καταθέσει την απόψη του.
pipi, kaka, pipi, pipi, kaka, aaa
Δεν μιλάμε για όλους ρε παιδιά.
Π.χ ο tassikos o reincewind, το κεντρί φαίνονται ότι δεν ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.
Εμείς μιλάμε για μια ομάδα συγκεκριμένη η οποία υιοθετεί ονόματα όπως αυτά που έγραψε ο Aceras, γράφουν με τον ίδιο τρόπο και χωρίς ουσιαστικά να λεν τίποτε η λεν αλλα των αλλων και έρχονται και φεύγουν σχεδον όλοι μαζί.
Α και δεν χρειάζεται Blog link το οποίο ουσιαστικά δεν λέει και τίποτα.
Εγώ λέω ας μείνουν εκεί και σιγά σιγά θα τους αποβάλει το Blog. Εντωμεταξύ είναι στην κρίση του κάθε ενός σε ποιους θα απαντά.
Φιλόσοφοι όλων των αποχρώσεων δεν μου απαντήσετε αν είμαι εθνικιστής επειδή θέλω να επιστρέψω στο σπίτι μου στην Κερύνεια. Επί 2 εβδομάδες θέτω αυτό το ερώτημα και κανένας δεν μου απάντησε. Φιλοσοφείτε σε σημείο που μ...... αλλά δεν τολμάτε. Μιλάτε για Λιλικάδες, πρεσβείες κ.α χωρίς απάντηση.
Εγώ σαν πρόσφυγας θα σας την σπάω.
Πες τε μου είμαι εθνικιστής ΝΑΙ ή ΟΧΙ.
Πρόσφυγας
πρόσφυγα εν κολλημένος που είσαι,
στο σπίτι σου στη Τζερύνεια εννά σε πάρει ο Τάσσος, για αυτόν να τον ψηφίσεις
πάντως η ε/κ ηγεσία αποδέκτηκεν ότι η Τζερύνεια εννάν μέρος της τ/κ ζώνης που το 1977
οπόταν στην περίπτωση που εννά υπάρξει κάποια συμφωνία, αν είσαι διατεθημένος να ζήσεις στην τ/κ ζώνη να πάεις φίλε μου.
τωρά αν θα πιάσεις το σπίτι σου πίσω εννά εξαρτηθεί μάλλον τζαι που άλλους παράγοντες όπως εν οι ανάγκες στέγασης τζίνων που μεινίσκουν μέσα τωρά
αλλά επειδή η ερώτηση σου εν υποθετική, να σου απαντήσω τζαι υποθετικά
νομίζω εν θέλεις πραγματικά να πάεις στην Τζερύνεια άμα η Τζερύνεια εν θα εν ελληνική
για αυτόν νομίζω ότι είσαι εθνικιστής τζαι προτείνω να κόψεις τες ρητορικές τζαι τες κουτοπόνηρες ερωτήσεις στη βάση τάχα των ανθρωπίνων σου δικαιωμάτων, επειδή τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν έχουν εθνικότητα
Κουμπάρε πρόσφυγα ξαναθκιάβασε την ερώτηση που θέτεις τζαι νομίζω θα καταλάβεις γιατί εν σου απαντά κανένας.
Όλοι οι πρόσφυγες θέλουν να παν πίσω. Άλλοι είναι εθνικιστές τζαι άλλοι όι.
Είναι σα να ρωτάς: Είμαι πρόσφυγας και θέλω να πάω πίσω. Τι χρώμα παπούτσια φορώ;
Προσωπικά, έχω σταματήσει να λέω ότι είμαι πρόσφυγας, γιατί αυτό μόνο πόνο και θλίψη μου προκαλεί βλέποντας το περιπαίξιμο που τρώω. Χρησιμοποιούν μας κουμπάρε μου, όπως εχρησιμοποιούσαν ως τωρά τους αγνοούμενους.
Δες τους Μικρασιάτες στην Ελλάδα για να ξέρεις πού θα καταλήξεις. Τζαι ας ελπίσουμε ότι μόνο εμείς τελικά θα πλερώσουμε την ηλιθιότητα αυτού του λαού.
Το Αγρινό ανέφερε τον Δρα Χρήστο Ιακώβου, έναν από τους κύριους θεωρητικούς του ΟΧΙ, και μου θύμισε κάτι που διάβασα μες το καλοκαίρι. Αντιγράφω από τη Sunday Mail:
"OUR SYMPATHY goes out to Assistant Professor of something or other at Intercollege, Politis commentator about all international affairs and head of the government’s Defence Institute Dr Christos Iacovou, who might not be a doctor after all. We have heard that the University of Cyprus, where he is a visiting lecturer, carried out a search on his academic qualifications and found that he did not have a PhD as he had been claiming in his CV. The Tel Aviv University, from which Iacovou had obtained his PhD, said it had no record of awarding him one. As we are certain that a distinguished academic such as Iacovou could not have pulled off such a scam, we suspect that he is the victim of Zionist conspiracy aimed at destroying his reputation for writing pro-Palestinian articles."
[http://www.cyprus-mail.com/news/main.php?id=33461&archive=1]
Ο ψευδοδόκτωρας ανταμείφθηκε για την συμβολή του στην απόρριψη του τρισκατάρατου εκτρώματος με το διορισμό ως Επιστημονικός Διευθυντής του Ινστιτούτου Στρατηγικών Μελετών του Υπουργείου Άμυνας. Προσπάθησα να εντοπίσω αυτό το Ινστιτούτο σε διάφορες κυβερνητικές ιστοσελίδες για να δω τι είδους μελέτες κάμνει αλλά χωρίς επιτυχία. Φαίνεται το κρατούμε μυστικό για να μην μάθει τίποτα ο εχθρός.
@Skeptik
Για σκεπτικιστής είσαι πολλά ευκολόπιστος.
Επαναλαμβάνω την παράκληση μου προς τους διαχειριστές να άναρτήσουν τα παρακάτω ως θέμα. Είναι ένα εύλογο ερώτημα που θα μπορούσε να το απευθύνει κάποιος στους υποψηφίους προέδρους.
Ο/Η το Ηλίθιο (επίθετο) Αγρινό (όνομα) είπε...
Το σχέδιο Ανάν, το Σχέδιο ανάν, Το σχέδιο ανάν, Το Σχέδιο Ανάν, το Σχάνιο Ανδεν, Οτ Ιδοσχε Νανα....
Εφόσον δεν είσαστε βαλτοί... τότε θα παρακαλέσω τους διαχειριστές της σελίδας να βάλουν το εξής ως θέμα για να σχολιάσετε:
Επειδή υπάρχουν ακραίες ομάδες και στις "δύο πλευρές" (βλέπε Χρυσή Αυγή, Γκρίζοι Λύκοι)... και λαμβάνοντας υπόψην τις συγκρούσεις του παρελθόντος...
...ως προετοιμασία για όποια λύση προνοεί συμβίωση των δύο κοινοτήτων (ΕΚ και ΤΚ), θα πρέπει να ληφθούν μέτρα για την αντιμετώπιση της προπαγάνδας τέτοιων ομάδων αλλά και για την προστασία των πολιτών από τυχόν βίαιες πράξεις ...είτε των ομάδων αυτών, είτε των όσων -έστω παρασυρόμενων -ακολουθήσουν το παράδειγμα τους.
Ποιά κατά την άποψη σας πρέπει να είναι αυτά τα μέτρα; Θα πρέπει να αφορούν μόνο την αστυνόμευση; Δεν πρέπει να περιλαμβάνουν μέτρα προετοιμασίας και των ίδιων των πολιτών για τη συμβίωση; Θα μπορούσε αυτή η προετοιμασία να ξεκινά και από την δημοτική / μέση εκπαίδευση; Ποια προετοιμασία πρέπει να γίνει στα εκπαιδευτικά ιδρύματα για να μπορούν να φιλοξενούν τους νέους πολίτες και των δύο κοινοτήτων; Πως θα εντοπιστούν, σε ότι αφορά το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, τα πιθανά σημεία τριβής και με ποιό τρόπο θα δοκιμαστούν μοντέλα επίλυσης των προβλημάτων; Πως εξασφαλίζεται η ασφάλεια των πολιτών από εξάρσεις βίας; Πως αμβλύνονται οι οικονομικο-κοινωνικές αντιπαραθέσεις έτσι ώστε να μην ενισχύουν την εθνική-κοινοτική αντιπαλότητα;
Επίσης, πως θα αντιμετωπιστεί η πιθανή έχθρα από μέρους συγγενών των πεσόντων (κατά τις διακοινοτικές διαταραχές & την εισβολή) και των δύο κοινοτήτων; Θα υπάρξουν δίκες όσων φόνευσαν αμάχους; Θα υπάρξει αμνηστία;
Όποια άλλα ερωτήματα τέτοιας φύσης, εφόσον αφορούν την καλύτερη προετοιμασία μια συμβίωσης... καλοδεχούμενα.
Όσοι καταφέρουν να μείνουν εντός θέματος κερδίζουν από ένα σατσhίν παπίλλαρους. Όσοι δε καταφέρουν να μην αναφέρουν φράσεις όπως "Το Χεσδιο Ναννά" και "Υπονόμευση του Προέδρου" κερδίσουν από ένα πίππιλον με γεύση βαβάτσινου!
19 October 2007 20:02
Φίλοι, σύντροφοi και συνθαμώνες στα διάφορα blogs,
Με τους ρυθμούς που αναρτώνται τα νέα posts σ’ αυτό το blog (είτε αυτά έχουν ουσιαστικό περιεχόμενο, είτε όχι – όπως π.χ. το κιτσαριό με το φωτομοντάζ για τον Περδίκη) και με την ταχύτητα που αρχειοθετούνται (περνούν εκτός οθόνης) τα παλαιότερα posts, έχω την άποψη πως για κάποια θέματα δεν υπάρχει ο χρόνος να γίνει ούτε ουσιαστική συζήτηση με την παράθεση θέσεων και απόψεων ούτε και διάλογος με επιχειρήματα. (Μερικές φορές η κατάσταση μου θυμίζει chat!). Πιο πολύ μονολόγους έχουμε ή κουβεντούλα μεταξύ των ολίγων τακτικών και εκλεκτών.
Με τους ρυθμούς που έχετε αναπτύξει, εγώ προσωπικά δηλώνω αδυναμία να σας παρακολουθήσω και να συμμετέχω με παρεμβάσεις μου γι’ αυτό και θα αναδιπλωθώ ομαλώς … Θα σας κοιτάζω εκ του μακρόθεν (και άμα λάχει, να πούμε, θα λαλώ τζιαι γιω κανένα λόο! “Δεν θα χάσει και η Βενετιά το βελόνι”, θα μου πείτε… όμως υπάρχουν πού ενδιαφέροντα θέματα όπου κάθε άποψη μπορεί να συμβάλει θετικά στη συζήτηση και στα συμπεράσματα της.
Είχα μισοετοιμάσει κάποια σχόλια για θέσεις και απόψεις μερικών bloggers (βασικά του Lexi_penitas και του Ύλαντρου), αλλά επιφυλάσσομαι. (Προς το παρόν οι σημειώσεις μου τελούν εν αναμονή!).
Πολύ καλό ήταν και το κείμενο του Νικόλα στις 18 του μηνός με τίτλο “Μαθήματα Κυπριακής Ιστορίας Χ” και θέμα το ξαναγράψιμο της Κυπριακής Ιστορίας. Ελπίζω σύντομα να τα καταφέρω να γράψω κάποια σχόλια και κυρίως για τις απόψεις του Σιαχούρα … Γι’ αυτό αγαπητέ Νικόλα έχε την έννοια … (Εξ άλλου δεν έχει συγκεντρώσει και πολλά σχόλια το κείμενο και ένα ακόμα κάτι έχει να πεοσθέσει…).
Κυριακή 21/10/2007 – 6:10 μ.μ.
Ποιος σας είπε ότι συνδέω την επιστροφή μου στην Κερύνεια με το αν είναι Ελληνική ή οχι. Ουδέποτε κρατούσα Ελληνικές σημαίες. Δεν άνηκα ποτέ στην Πρωτοπορία ή στο ΔΗΣΥ για να φωνάζω ότι η Κύπρος είναι Ελληνική. Αυτό εξακολουθούν να πιστεύουν και οι Ανανιστές του ΔΗΣΥ ή του ΟΧΙ του ΕΥΡΩΚΟ. Εγώ θέλω να επιστρέψω στην Κερύνεια που θα ανήκει στην Κυπριακή Δημοκρατία και ας είναιυπό Τουρκοκυπριακή διοίκηση. Σε μια δημοκρατική χώρα που δεν θα υπάρχουν ξένα στρατεύματα και θα επικρατούν τα ανθρώπινα δικαιώματα όπως τα έχουν όλοι οι Ευρωπαίοι. Φίλοι μου έχετε άδικο να λέτε ότι εγώ για να επιστρέψω στο σπίτι μου εξαρτάται στη διάθεση των εποίκων που κατοικούν στο σπίτι μου. Πρέπει εγώ να συνεχίσω να πληρώνω ενοίκιο 290 ΛΚ στους μπαμπάδες σας. Όλοι εσείς απο εδώ κάνατε λίρες εις βάρος μας.
Τις κουτοπονηριές αφήστε τες και απαντάτε μου μετά από όλα αυτά αν όποιος θέλει να επιστρέψει σπίτι του υπό Τουρκοκυπριακήη διοίκηση είναι εθνικιστής.
Πρόσφυγας
πρόσφυγα αν είσαι διατεθειμένος να επιστρέψεις υπό τ/κ διοίκηση μπράβο σου
δεν είπε κανένας ότι η επιστροφή σου εξαρτάται από την διάθεση των εποίκων που κατοικούν στο σπίτι σου, αλλά από τις στεγαστικές ανάγκες του συνόλου του εκτοπισμένου πληθυσμού ε/κ - τ/κ (55, 58, 63, 74)
+καινούργιοι εκτοπισμοί που θα προκύψουν μέσα από την συμφωνία
ότι κάποιοι έκαμαν λίρες ποδά ναι,
όμως να μεν απλοποιούμεν έτσι στα κουτουρού
τωρά μάθε ότι τζαι σε ευρωπαϊκές δημοκρατίες υπάρχουν ξένα στρατεύματα (αμερικάνικα σε αγγλία, γερμανία εν τα 2 παραδείγματα που μου έρκουντε τωρά, έσιει τζε άλλα
τζαι σε άλλες δημοκρατίες έσιει αποκλίσεις τζαι κατάφορες παραβιώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων
Νούλλη, γιατί το Αγρινό δεν είναι σχολιαστής;
Prosfyga paeis jai twra an theleis mana mou. Piase exohiko avrio malista jai kartera lia hronia ws otou yparxei telwniaki / emporiaki syndesi TDBK jai E.U. jai meta kamete xenodoheio aman theleis. Ase pou otws i allws esy fantazoume en na esheis kappoia evrwpaika dikaiwmata poujiasmena outws i allws.
Opws lalei jai o grigoris an esai pragmati etoimos gia etsi douleia mpravo sou. Eisai paradeigma pros mimisi.
Twra to ean eisai ethnikistis en mprow na to xerw mono pou mia sou epithymia. Pou stekeis oso afora tis katigoriopoiisis twn diaforwn ethnotitwn gia paradeigma? Pistefkeis p.h. oti osoi miloun ellinika en kalyteroi?
Ρε Δημήτρη τούτα για ανωτερότητα ράτσας να τα πείς στους φίλους σου του ΔΗΣΥ που στα τοπικά τους γραφεία αναρτούν εκτός από Ελληνικές σημαίες και δικέφαλους του Βυζαντίου. Αυτοί θέλουν να κλείσουν το Κυπριακό μόνο και μόνο για να κάμουν λίρες εις βάρος των απλών Τουρκοκυπρίων.
Ελπίζω να μην μιλάς σοβαρά και να μου ζητάς να αγοράσω εξοχικό στην ίδια την περιουσία μου.
Πράγματι υπάρχουν αμερικάνικα στρατεύματα στην Ευρώπη μετά από τον Β Παγκόσμιο πόλεμο. Αυτό το ζήτησαν οι Ευρωπαίοι. Όσον αφορά την Γερμανία τα στρατεύματα των συμμάχων ήταν και είναι οι καλύτεροι τους τουρίστες. Έζησα χρόνια Γερμανία και το ξέρω καλά. Παρόλα αυτά σε καμιά Ευρωπαική χώρα υπάρχει ρατσισμός και quota πόσοι και ποιοί θα κατοικήσουν σε μια περιοχή.
Προσοχή Δημήτρη μην ταυτίζεσαι μαζί τους γιατί οι περισσότεροι εδώ είναι ακροδεξιοί του ΔΗΣΥ που εκφράζουν με φανατισμό το ΝΑΙ.
Και μια ερώτηση προς τους Συναγερμικούς: Τελικά το ΟΧΙ πέρασε γιατί έκλαψεν ο Τάσσος η όξα εντούτα που λέει ο Γιαννάκης και νύν Ιωάννης ότι το ΟΧΙ είχε περάσει πιο πριν?
Πρόσφυγας
Nai alla egw eimai me tin arsenal re parea.
O theos pion!
Theleis na paieis pisw mastre? Edwkamen sou tropo. Alla oi. Pale sto NAI / OI.
Poian periousia? Rizeis tin? Epeidi esheis kotisani? Oso gia quota tha sou pw mono mia lexi: POLEODOMIA.
Ate hryse mou. Polla filia jai heretismous.
En evarithikes na men mporeis na meineis panw se ena thema panw pou 3 comments. Egw evarithika.
Stin germania eshei polla wraio porno. Kame to download. En jai o Hegel oson afora tin diadikasia tis istorias fysika alla pareta. Moutsho jai pale moutsho.
@Νούλλη. Πιστεύω να αυξήσεις τα ποστς που εμφανίζονται στη πρώτη σελίδα σε 20 από 11 που είναι σήμερα.
@Τακτικούς σχολιαστές. Επικοινωνήστε με το stravaraland@gmail.com για να σας δοθεί πρόσβαση στα άρθρα.
Συμφωνώ με τον Ανευ. Τελευταία δεν προλαβαίνω καλά καλά να τα διαβάζω. Φαντάσου που εννα σφίξουν τα πράματα ακόμα :)
@ Προσφυγας
Ρατσιστής διότι θέλεις να πάεις σπίτι σου δεν είσαι. (είναι η δεύτερη φορά που σου το λέω)
Όπως σου είπε ο Γρήγορης το αν θα πάεις εξαρτάτε από τις ανάγκες που υπάρχουν. Πως θα μετακινηθούν όλοι αυτοί που σήμερα μένουν στα κατεχόμενα και αντίστροφα? Θα ξαναγινούν προσφυγές? Ποιος θα πλήρωση αυτό το κόστος? Μακάρι Πρόσφυγα να γινόταν να γυρίσει ο χρόνος πίσω 33 χρόνια. Δεν γίνεται. Κάποιες περιούσιες θα απαλλοτριωθούν για λογούς δημοσίου συμφέροντος.
Quota υπάρχουν. Όπως έγραψε και ο Δημήτρης η πολεοδομία βάζει περιορισμούς στο πόσοι, επίσης η Μάλτα έχει περιορισμούς στο ποιοι θα αγοράσουν γη (για τους κατοίκους των υπόλοιπων χωρών). Το ποιοι θα κατοικήσουν είναι λίγο παραπλανητικό. Μπορεί να μπουν περιορισμοί για το ποιοι έχουν δικαίωμα ψήφου στην κοινότητα που διοικεί την περιοχή και να επιτραπεί η αγορά περιουσίας/κατοικίας για τους υπόλοιπους οι όποιοι όμως θα ψηφίζουν στην κοινότητα την όποια ανήκουν. Όλα αυτά είναι απότοκο του πρότερου ανέντιμου βίου των δυο κοινοτήτων και της έλλειψης εμπιστοσύνης που υπάρχει.
Δυστυχώς δεν μπορούμε να παγώσουμε την ανάπτυξη και για να αναπτυχθεί μια περιοχή χρειάζεται γη και όσο περνά ο καιρός το πρόβλημα μετακίνησης/ περιουσιών θα γίνετε εντονότερο. Πρόσθεσε σε αυτό τον αυξανόμενο αριθμό εποίκων οι όποιοι θα μπορούν να αποκτήσουν ταυτότητα της Κ.Δ. και να σου το εξηγήσω. Όσοι τούρκοι είναι παντρεμένοι με Τ/κ μπορούν να αποκτήσουν υπηκοότητα. Τα παιδία αυτών των ζευγαριών επίσης θα δικαιούνται. Όσοι τούρκοι παντρευτούν κάποιο από αυτά τα παιδία θα δικαιούνται και αυτοί καθώς και τα παιδιά τους και πάει λέγοντας. Αν αυτοί μείνουν στους δρόμους με το να πάει ο κάθε ένας σπίτι του θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα άλλο κοινωνικό πρόβλημα.
Η πραγματικότητα είναι αμείλικτη, το κυπριακό είναι μια ανοικτή πληγή και αν δεν επουλωθεί τότε η μόλυνση θα μεγαλώνει συνεχώς.
Τούτον είναι άγχος μου τζαι καποιοι που τους προβληματισμού μου χωρίς να διεκδικώ το αλάθητο. Εξάλλου ανήκω στην σχόλη που λέει σωστό και λάθος υπάρχει μονό στα μαθηματικά.
Συμπεριφέρεστε λες και ξυπνήσαμε μιαν μέρα και σκεφτήκαμε τι ωραία να είχαμε μια ΔΔΟ με περιορισμούς αντί αυτού του υπέροχου κράτους που έχουμε και ζούμε όλοι χαρούμενοι και αγαπημένοι. Όχι ρε φιλέ εν τη μόλυνση που θέλουμε να σταματήσουμε. Για να μπορέσουμε να πάμε παρακάτω.
Πες Τι θέλεις ρε φιλέ και πως θα το πετύχουμε? Με το να κάθεσαι να τσαμπούνας θέλω να πάω σπίτι μου εν γίνετε τίποτε. Αν πιστεύεις ότι αφού δεν μπορείς να πάεις καλυτέρα η υφιστάμενη κατάσταση, δαμέ είμαστε να δούμε που οδήγα η υφιστάμενη κατάσταση.
Και κατί τελευτέον. το ΝΑΙ στο σχέδιο Αναν 5 ετέλιωσεν τις 24.4.2004.
Πετε μας πως θα παμέ πάρακατω.
Πρόσφυγα, τα γραφτά σου είναι όλο μίσος, αλλά φαντάζομαι θα νομίζεις ότι είσαι και ανοιχτόμυαλος.
Αγαπητέ Aceras,
Επανέρχομαι, μετά που ξαναδιάβασα το κείμενο σου για το μαϊττάππιν (σ’ αυτό το post), καθώς και όλα τα σχόλια που ακολούθησαν, για να συμπληρώσω ακόμα μερικά ψηφίδες (ειδικά απευθυνόμενος σε σένα) …
1. Η λέξη μαϊττάππιν που την απαντάμε στην κυπριακή διάλεκτο έχει ρίζα τουρκική και βασικά σημαίνει κοροϊδία. Η λέξη απ’ ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω υπάρχει και σε άλλες γλώσσες χωρών που υπήρξαν μέρος της πάλαι ποτέ κραταιάς Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, όπως η βουλγάρικη γλώσσα. Εκεί όμως έχει μια πιο ήπια και ανάλαφρη σημασία και το μαϊττάππιν βασικά είναι η πλάκα.
2. Από τα υπόλοιπα λεγόμενα σου, φίλε Aceras, και μέσα από φράσεις του στυλ “…νοιώθω μεγάλον ππούλιν διότι εκάθουμουν τζαι απαντούσα έντιμα τζαι με καλήν προαίρεσην σε "όλους" αυτούς …” και “…Από τώρα τζαι στο εξής δεν θα απαντώ σε κανένα που εν ανόνυμος ( δεν διαθέτει δικόν του μπλογκ).”, ναι μεν δείχνουν μια πίκρα και μια απογοήτευση για το ανώφελο των συζητήσεων που έκαμνες με κάποιους μέχρι τώρα (δεν έχασες και τίποτα κατ’ έμενα – τις σκέψεις σου κατάθετες), αλλά παράλληλα δείχνουν ότι έχεις “κισhτίσει” και “πικκαριστεί” και αδικείς πολλούς άλλους. Η στάση σου δείχνει μια τάση να τσουβαλιάσεις σε μια σακκούλα όλους τους anonymous και τους μη έχοντες blogs. (Πως γίνεται ένας αριστερίζων σαν κι εσένα να κάνει διακρίσεις σε βάρος των μη προνομιούχων και το μη κατεχόντων;). Οι γενικότητες ποτέ δεν σε χαρακτήριζαν φίλτατε Aceras, ούτε και οι διακρίσεις παντός είδους!
3. Πέραν τούτου δεν βλέπω το λόγο γιατί σώνει και καλά κάποιος πρέπει να έχει δικό του blog για να λαμβάνει μέρος ή να συμμετέχει σε κάποιες συζητήσεις ή να κουβεντιάζει με κάποιους. Αυτό μου θυμίζει φακέλωμα! Και όπως έχω πει και παλαιότερα (για μένα τουλάχιστον) δεν έχει σημασία ποιος είναι ο άλλος που κουβεντιάζει μαζί μου αλλά σημασία έχει το τι λαλεί! Τα λεγόμενα του κρίνω και αν μου κάνει κλικ πως δεν αξίζει να μιλάω μαζί του τότε διακόπτω διπλωματικές σχέσεις!
4. Το δικαίωμα της ανωνυμίας πρέπει να παραμείνει δικαίωμα για όσους το επιλέγουν (έστω και αν κάποιοι του κάνουν κακή χρήση). Αντιγράφω από το profile σου: “…Για να πώ την αλήθκειαν το Μπλογκ εξεκίνησεν επώνυμα. Άμαν όμως ελοάρκασα τους τοίχους που μπορεί να χτίσει η ταυτότητα την έκρυψα …”. Τα έχεις αναθεωρήσει αυτά Aceras;
5. Τέλος αφού δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τες προθέσεις κάποιων άλλων παιθκιών “… από τον έξυπνον που μεταλλάσεται …”, θα σε βοηθήσω για το άτομο μου στέλνοντας σου το περιβόητο email που σου υποσχέθηκα, λίαν συντόμως.
6. Για τον/την (μάλλον την) “σταρχεία” μου (Μήνυμα 21/10/2007 – 11:32): “… Τζαι ας ελπίσουμε ότι μόνο εμείς τελικά θα πλερώσουμε την ηλιθιότητα αυτού του λαού.”
Η μεγαλύτερη ηλιθιότητα, φιλτάτη βρίσκεται στην υπομονή μας να ανεχόμαστε όλους αυτούς τους σούπερ εθνικοπατριώτες που ακόμα και σήμερα (ενώ θα έπρεπε προ πολλού να είχαν βγάλει το σκασμό) να κόπτονται για εθνικά ιδεώδη, για ελληνικό κράτος της Κύπρου, για αλύτρωτες πατρίδες και για άλλες τοιούτου είδους λεκτικές κορώνες (όπως και το αμίμητο “…την πατρίδα ουκ ελάττο παραδώσω”) όταν πρώτοι αυτοί με τη δράση τους μέσα από την ΕΟΚΑ Β’ και τη συμμετοχή τους στο προδοτικό πραξικόπημα άνοιξαν τις κερκόπορτες για να περάσουν στην Κύπρο σχεδόν ανενόχλητοι οι Τούρκοι.
7. Για τον “πρόσφυγα” (Μήνυμα 21/10/2007 – 10:01): “…δεν μου απαντήσετε αν είμαι εθνικιστής επειδή θέλω να επιστρέψω στο σπίτι μου στην Κερύνεια.”
Ερωτηματική απορία στο στυλ της δικιάς σου απορίας: Ο Κατσουρίδης και ο κάθε Κατσουρίδης που για τους δικούς του λόγους δεν ψηφίζει Παπαδόπουλο, πήρε απάντηση στο ερώτημα του αν είναι πράκτορας των Τούρκων;
8. Προς tassikos – (Παράκληση γενικώς για όλα τα μηνύματα που γράφετε στα λεγόμενα greeklish):
Όπου γράφεις v (vi εγγλέζικο) και εννοείς ν (νι ελληνικό) είναι προτιμότερο να γράφεις n (en αγγλικό), όπως πράττουν και πολλοί άλλοι εδώ μέσα που γράφουν ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες. Εγώ πάντως κουράζομαι (με πονούν τα μάτια μου) όταν προσπαθώ να σε διαβάσω με τον τρόπο που γράφεις.
9. Προς Ύλαντρος (Μήνυμα 22/10/2007 – 00:00 – Τον πέτυχες τον συγχρονισμό):
Μίσος, αντιπάθειες, απωθημένα και κολλήματα έχεις κι εσύ με το ΑΚΕΛ και την Αριστερά, Ύλαντρε (γέρικο δέντρο;).
Καληνύχτα σε όλους!
22/10/2007 – 1:40 π.μ.
@ Illantros:
Pepse mou to e-mail tou agrinou na doume! Tziai kopse tes eirwnies se parakalaw!
@ Sceptic:
Ekalesamen se 2 fores tziai paizeis pellon, opotan krypse!! Oullon paraponon eisai. Klaeis je mashese alla otan sou pempoumen DKYO fores prosklhsh na symmetsaxeis, paeis tziai paizeis pellon, Ate, ate!!
@ daifores kryptadelefes:
tziai ta kopellia sta gamhmena halls so Manchester U- 8kiale3ete kanan paratsoukli re ka8hsterhmena kopellou8kia.
anef:
Η διαφορά μας ξέρεις ποια είναι; Ότι εμένα η κριτική μου είναι επικεντρωμένη σε συγκεκριμένα άτομα ή ομάδες για συγκεκριμένες θέσεις ή ενέργειες. Επέκρινα τον Χριστόφια και την ηγεσία του ΑΚΕΛ γιατί μας πούλησαν στους φασίστες, επέκρινα τον Παπαπέτρου και τον Βασιλείου γιατί υποστήριξαν τον οπισθοδρομικό Χριστόφια.
Αντίθετα εσύ αρχίζεις και λες για αυτούς που άνοιξαν τις κερκόπορτες και διάφορα άλλα ποιητικά και όποιον πάρει ο χάρος.
@ Noullis
Εγύρεψα το ήμεϊλ σου να σου πω για πολλούς και διάφορους λόγους δεν θέλω να γίνω μέλος του μπλογκ σου. Κατ' αρχήν δεν έχω χρόνο και τούτες τις μέρες έχω άλλες σκοτούρες.
Τωρά αν νομίζεις ότι τούτο δεν μου δίνει το δικαίωμα να κάμω σχόλιο στο μπλογκ, ντάξει σόρρι, εν θα ξαναπώ τίποτε.
Προκειμένου να μεν κλαίω στο ηλεκτρονικό σου 'σπίτι' θα κρύψω όπως μου υπέδειξες με την ευγένεια που σε διακατέχει πάντα.
Νάσαι κάλα και καλές επιτυχίες
@sceptic:
3ereis polla kala ti ennoousa me to 'krypse'. Twra enna me pellaneis pou 8eleis? Pkoios sou eipen na men sxoliazeis?
to blog touton anhkei ston laon tou.
Μια επίσκεψη σε καφενέν σε κανά χώρκον θα σας κάμει κάλον.
Ο καθένας λαλεί ότι θέλει, μιλά με όποιον τρόπον θέλει, κανει κριτική σε ότι και οποίον θέλει, αγγρίζουνται φωνάζουν ξιτιμάζουνται (που θα έλεγεν και ο Μικρούτσικος) αλλά εν εν ούλοι πάντα τζιαμέ στον ίδιον καφενέ.
@Sceptic
Έφυρες με, αθύμησες μου θαμώνα που angryστικεν με τον καφετζήν τζαι λαλεί του δεν ξαναπατώ στον καφενέν σου.
Εγώ απλά θα σου πω κάτι που είπεν ο γέρο Kληρίδης με ένα μοναδικό συνδυασμό αγγλοκυπριακής καθαρεύουσας απαντώντας στον Μακαρίτη το Σπύρο που εφώναζε ότι του εγέλασεν το 1998
«Δεν πρέπει να Angryζόμεθα».
Ύλαντρε,
Εκείνους που βασικά επικρίνεις (πέραν από τον Παπαδόπουλο και τους αυλικούς του) είναι τους αριστερούς (γενικά) και τον Χριστόφια (ειδικά). Από το κειμενάκι σου φαίνεται καθαρά ότι επικρίνεις πρώτα τον Χριστόφια και μετά όποιον υποστηρίζει τον Χριστόφια δηλ. και πάλι τον Χριστόφια!!!
Όσο για τον χάρο αυτός πήρε πολλούς το καλοκαίρι του 1974!!! (Ίσως να ήσουν μικρός τότε και να μην θυμάσαι ή ακόμα και αγέννητος και να μην βίωσες καταστάσεις). Πάντως και σήμερα παίρνει πολλούς ο χάρος αλλά για άλλους λόγους (από ατυχήματα και δυστυχήματα, από αρρώστιες, από ναρκωτικά). Όχι από προδοσίες και σικέ πολέμους!!!
Και τι σε ενοχλεί με την ποίηση Ύλαντρε;
22/10/2007 – 3:45 μ.μ.
Anef:
Πάλι κάμνεις λάθος. Επέκρινα συγκεκριμένα άτομα που υποστηρίζουν Χριστόφια και όχι όλους όσους υποστηρίζουν Χριστόφια. Νομίζω αυτό που έγραψα είναι πεντακάθαρο και μην προσπαθείς να μου αποδώσεις πράγματα που δεν είπα. Άμα κάμεις και μια αναζήτηση στα πολλά σχόλια που έχω κάμει σε αυτό το μπλογκ, θα δεις ότι ουδέποτε αναφέρθηκα αρνητικά στην αριστερά ως σύνολο, μόνο σε συγκεκριμένα άτομα ή συγκεκριμένες πρακτικές.
Όσο για το χάρο και για την ποίηση, εδώ πάει γάντι η ρήση του Λεξιπένητα: που σου νέφκω, που πάεις;
Ύλαντρε,
Θα μπορούσες εσύ ίδιος (αν έχεις την καλή διάθεση και την καλοσύνη) να μου υποδείξεις τα θετικά σχόλια που έκανες για “… συγκεκριμένα άτομα ή συγκεκριμένες πρακτικές” της Αριστεράς, εκτός από ένα γενικόλογο (που είδα κάπου στα σχόλια κάποιου άλλου post) ότι εκτιμάς την ανθρωπιά της Αριστεράς (άρα οι αριστεροί εν πιο αδρώποι που τους άλλους);
Φυσικά το ότι αναφέρθηκες αρνητικά “…μόνο σε συγκεκριμένα άτομα ή συγκεκριμένες πρακτικές…”, δεν σημαίνει από μόνο του ότι υπήρξαν και θετικά σχόλια από μέρους σου!!!
Όσο για τη ρήση του Lexi_penitas “που σου νέφκω, που πάεις;”, ας τον εκείνο να την χρησιμοποιεί όπου ο ίδιος νομίζει σωστό γιατί εσύ μάλλον “εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια”! Για να μην πω κάποια άλλη γνωστή ρήση που ίσως κριθεί ακατάλληλη προ πάντων για ενήλικες!
Και η προδοσία της Κύπρου με την συμμετοχή και κυπρίων, που όντως άνοιξαν τις κερκόπορτες στους αττίλες είναι ένα αδιαμφισβήτητο ιστορικό γεγονός!!! Και αυτοί που συμμετείχαν σ’ αυτό το έγκλημα ή έδωσαν κάλυψη και πολιτική στέγη σε αυτούς που το έκαναν, δεν έπρεπε να έχουν ούτε λόγο ούτε και θέση στην πολιτική σκηνή της Κύπρου, όπως και οι διάφοροι άλλοι εθνικιστικοί κύκλοι που προσεταιρίζονται την παπαδοπουλική εξουσία!!!
22/10/2007 – 6:25 μ.μ.
Anef:
Θετικά σχόλια δεν συνηθίζω να κάμνω. Προτιμώ τα αρνητικά. Δημιουργείται παραπάνω χαβαλές. Ένας λόγος που επικρίνω αρκετά έντονα το ΑΚΕΛ είναι διότι εδώ κυκλοφορούν κάμποσοι ΑΚΕΛικοί και γίνεται συζήτηση. Τι θα κάνουμε, να γράφουμε για θέματα για τα οποία όλοι συμφωνούμε και να αλληλοχειροκροτούμαστε;
Δυστυχώς με νοοτροπίες σαν τη δική σου φίλε μου δεν πάμε μπροστά. Εσύ θα γίνεις 90 χρονών και όταν κάποιος επικρίνει τον ΓΓ του ΑΚΕΛ Δημήτρη Χριστόφια το Δεύτερο γιατί υποστηρίζει τον Τάσσσο Παπαδόπουλο το Δεύτερο για την προεδρία θα τους λες για αυτούς που άνοιξαν τις κερκόπορτες. Περαστικά σου.
Τώρα σας κατάλαβα όλους σας. Είσαστε καλοπερασάκηδες ματσωμένοι. Όλη μέρα σεν έχετε ανάγκη να δουλέψετε και γράφει ο ένας του άλλου μαλακίες. Προσπαθεί ο ακροδεξιός ίλαντρος να το παίξει προοδευτικός. Ο σύντροφος Δημήτρης απαρνιέται τις Ακελικές του πεποιθήσεις. Ο πρόσφυγας εγραφικός και θέλει να πάει έσω του, άκου να φκάλεις τους άλλους τους καυμένους πόσω του. Ο axl έχει μεγάλο πρόβλημα να κατανοεί τι του γράφουν οι άλλοι. Ο λεχι_πενιτας κλασσικός ΑΚΕΛΙΚΟΣ καφέ του Λαικού και Ομόνοια. Ο σταρχεία μου εν πολλά μ.......
Τα χάπια σας αδειανοί
@psychiatros (a.k.a. left51, sike,prrodeutikos, tziai bale)
Pes oti eimaste adieanoi tziai 8eloumen xapia...esy pou 'mas' sxoliazeis pou akribws pefteis.
Efka e3w kamian bolta tziai mporei tziai na men breshei.
Aaa re atime pou trweis tous pparaes twn goniwn sou. "Eta tziame..." enna laloun.
E, nai, eta tziame!
Perastika.
Αισιχτίρ, αποκαλύφτηκα. Ο ψυχίατρος με ψυχολόγησε αμέσως ότι είμαι ακροδεξιός προσποιούμενος τον πρροδευτικό. Όλους μας εψυχολόγησε ο ψυχίατρος. Σαϊνι ο δικός μας.
Φυσικά δεν είναι το μόνο σαϊνι. Κάθε τόσο περνά κάποιος από το μπλογκ, μας βαφτίζει όλους και εξαφανίζεται. Έτσι είναι. Ο καθένας με το ψώνιο του.
Mipws pashei pou syndromo sterisis tata re illantre?
Giatre, pe mas jai sy.
Ωιμέ! Αλί και τρισαλί!!!
Παραπατώντας απ΄ την ντροπή, πέφτοντας πότε σε 'κείνον και πότε σε τούτο τον τοίχο, με την περηφάνεια μου να σούρνεται ξοπίσω μου σαν κακόμοιρο -πλην πιστό -σκυλί... ακούω το αδυσώπητο ερώτημα να ροκανίζει την μνήμη μου... "Μα να τους αναφέρει ούλλους τζι' εμένα να με αφήσει πίσω... πως θα περπατώ μες την κοινωνία πκιον; Που να σταθώ; Πως θα τους πείθω ότι είμαι πελλός; Για έναν όνομα ζούμε μες τούντην κοινωνία;"
Αλί και τρισαλί! Ωιμέ!!!
Φανταστείτε πόσον αθκειασερός εν τζείνος που γράφει με 5 ψευδόνυμα. Αν κάμετε πλέι μπάκ τα σχόλια μπορείτε να έβρετε τί ώραν συνδέετε στο ιντερνετ. Πολλές φορές απαντά με packages 3 σχολίων που σχολιάζει τζαι τον ίδιον του τον εαυτόν.
Ανεφ όταν λέω ότι δεν θα κουβεντιάζω πλέον με μή έχοντες μπλογκ δεν εννοώ εσένα, την Γιώτα, ίσως τζαι τον Τασσικόν (ακόμα να εξακριβώσω αν είναι ένας). Όλοι με ψευδόνυμα συζητούμε αλλά μπορούμε να αλληλοπροσδιοριστούμε. Και υπήρχαμεν τζαι χτές, θα υπάρχουμεν τζαι αύριον. Δεν θέλω να φύουν οι Τασσικοί (ο Τασσικός). Δεν θα έσιει πασιαμάν το πράμαν. Απλά να σταματήσουν αυτοι που μάχουνται με εξυπνοβλακείες τζαι πιάννουν πολλαπλά ψευδόνυμα. Πιάστε μάνα μου έναν ψευδόνυμον να συζητήσουμεν σαν σοβαροί αθρώποι.
@ Ίλαντρος
Επειδή αποφεύγει να απαντήσεις και μου λες ότι μιλώ με μίσος σε ρωτώ ξανά "Πως σχολειάζεις τον ΔΗΣΥ που έχει παντού τις Ελληνικές Σημαίες΄.Με αυτές θα κάνει επαναπροσέγγιση?
Πρόσφυγας
Ύλαντρε (δεντρόν γεροντικό!),
(Τελικά “σύντροφε”, κάναμε τη συζήτηση διαλογική!)
1. “… Περαστικά σου.” Σ’ ευχαριστώ απ’ τον πάτο της καρκιάς μου για τις ευχές σου για “περαστικά μου”. Είσαι ευγενέστατος και ευτυχώς δηλαδίς που είσαι κι εσύ εδώ μέσα και με την ευγένεια σου, φέρ’ ειπείν να πούμε, συμβάλεις τα μέγιστα στη διατήρηση του υψηλού επιπέδου της συζήτησης. Πάντως (για να μη φανώ και αγενής) στις ανταποδίδω τις ευχές: “Με τα υγειές σου!”
2. “…Θετικά σχόλια δεν συνηθίζω να κάμνω.” Τζιαι σιγά κύριος … Εν τζιαι σσιήλιες (χίλιες) λίρες αν πεις τζιαι κανένα λόο (λόγο) γλυτζιήν (γλυκύ)! Πάντα έτσι ξυνισμένος είσαι;
3. “…. Ένας λόγος που επικρίνω αρκετά έντονα το ΑΚΕΛ είναι διότι εδώ κυκλοφορούν κάμποσοι ΑΚΕΛικοί και γίνεται συζήτηση.” Αλλά είμαστε όλοι (οι ΑΚΕΛΙΚΟΙ) ανεπίδεκτοι μαθήσεως δηλ. ξύλα απελέκητα αλλιώς κούτσουρα και παραμένουμε στάσιμοι στο … ίδιο θρανίο! (Σημαντική επεξήγηση: Θρανίο=Κόμμα). Προβοκάρεις και συζητήσεις φέρ’ ειπείν να πούμε, για να έχει και action! “Αθκιασερός παπάς θάφκει τζιαι ζωντανους!”
4. “…. Εσύ θα γίνεις 90 χρονών και όταν κάποιος επικρίνει τον ΓΓ του ΑΚΕΛ Δημήτρη Χριστόφια το Δεύτερο … θα τους λες για αυτούς που άνοιξαν τις κερκόπορτες.”. Πού το στόμα σου και σ’ του Θεού (αν υπάρχει) τ’ αφτί (να γενώ 90 γρονών!). Και αν έχω ακόμα σώας τα φρένας και δεν πάσχω από αρτηριοσκλήρωση ή Αλτζχάμερ, φυσικά και θα μιλάω για τους πραξικοπηματίες (ντόπιους τζιαι καλαμαράες), που ανοίξαν τις κερκόπορτες στους Τούρκους εισβολείς και για τον σικέ (προδομένο) πόλεμο που ακολούθησε!!! Απ’ ότι αντιλαμβάνομαι εσύ έχεις αρτηριοσκληρωθεί από τα τώρα (που τα τωρά)!
5. “…Δυστυχώς με νοοτροπίες σαν τη δική σου φίλε μου δεν πάμε μπροστά.” Πρόσεχε, μην τρέχεις (για να πας μπροστά) γιατί η υπερβολική ταχύτητα σκοτώνει, ενώ από τη βιασύνη σου (να μπεις μπροστά) μπορεί να κοτστουφλήσεις και να μπρουμουττιστείς!!!
6. Αναφορικά με τον Δημήτρη Χριστόφια τον 2ο ή τον 3ο, που ξέρεις, μπορεί η Κύπρος να γενεί, με χρόνια, με καιρούς, κομμουνιστικό βασίλειο και να έχουμε τη δυναστεία των Χριστοφκιάδων! Λες να ακολουθήσουμε τα εν Ελλάδι συμβαίνοντα όπου έχουν τον Γεώργιο Παπαντρέου τον 2ο και τον Κώστα - όχι Κωνσταντίνο πάντως – Καραμανλή και πάλι τον 2ο;
7. Και εν κατακλείδι, αγαπητέ (τρομάρα μας!) Ύλαντρε, για να ξηγούμαστε μια τζιαι καλήν, γιατί με τον αστικό τρόπο που σκέφτεσαι κομμάτι δύσκολο να με πιάσεις … Αλλά κάμε τζι’ εσού μια προσπάθεια να αντιληφτείς κάποια πράγματα που για χατίρι σου θα τα επαναλάβω για πολλοστή φορά:
i. Εγιώ (εγώ) τον Δημήτρη τον Χριστόφκια θα τον ψηφίσω γιατί είμαι κολλημένος με την Αριστερά!!! (Και παρά τις κατά καιρούς αντίθετες απόψεις και προσεγγίσεις που πιθανό να έχω για κάποια θέματα).
ii. Γιατί ως πολιτικός τζιαι ως άνθρωπος εν πιο άδρωπος που τους άλλους ούλλους! Είπες τζιαι μόνος σου ότι η Αριστερά έχει ανθρωπιά!
iii. Γιατί δεν είναι απλά ένας ακόμα (αστός) υποψήφιος, που παρουσιαζόμενος σαν Μεσσίας (με ένα προσωπικό πρόγραμμα) θα σώσει την Κύπρο, αλλά ο Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ, της πιο ριζοσπαστικής πολιτικής δύναμης σ’ αυτό τον τόπο (είτε το αναγνωρίζεις είτε όχι).
iv. Είναι υποψήφιος της Αριστεράς και προσδοκώ ότι (αν και εφόσον εκλεγεί) θα ακολουθήσει μια διαφορετική ριζοσπαστική πολιτική τόσο πάνω στο κυπριακό (θα επανοικοδομήσει τις γέφυρες επικοινωνίας με τους Τουρκοκύπριους) αλλά και πάνω σε ζητήματα που έχουν σχέση με τα καθημερινά προβλήματα του απλού ανθρώπου (κοινωνικά, οικονομικά και ψυχαγωγικά).
v. Και τέλος γιατί εβαρέθηκα να έχουμε για προέδρους της κολοβωμένης μας δημοκρατίας αστούς πολιτικούς (που είτε τους ψήφισα κι εγώ είτε όχι δεν έχει και τόση σημασία), τζιαι να τους θωρώ να τα κάμνουν θάλασσα στο κυπριακό αλλά τζιαι να μας την καθίσκουν πάνω σε κοινωνικοοικονομικά ζητήματα!
Δεν πιστεύω να σε έπεισα (όπως δεν με πείθεις κι εσύ), ίσως να έχουμε εξαντλήσει το θέμα, αλλά οι μπηχτές που βάλλεις μιαν την άλλην δεν πρέπει να μένουν αναπάντητες!
Καληνύχτα και συνέχισε να κοιμάσαι τον ύπνο του δικαίου το σφαχτού!
Anef_artiriosklirwsis
23/10/2007 – 10:54 μ.μ.
@ Πρόσφυγας
Αγαπητε δεν μας ειπές πως θα πάμε παρακτατω.
Ακουώ, πως θα παεις σπίτιν σου στην Κερύνια?
Πως θα επιστρεψουν ολοι οι προσφυγες στα σπιτια τους?
Ο/Η Προοδευτικός είπε...
Καταλαμβαίνω γιατί οι του ΔΗΣΥ (που έχουν αναρτημένους τους Δικέφαλους και τις γαλανόλευκες έξω από κάθε σύλλογο τους)
Ο/Η Πρόσφυγας είπε...
"Ρε Δημήτρη τούτα για ανωτερότητα ράτσας να τα πείς στους φίλους σου του ΔΗΣΥ που στα τοπικά τους γραφεία αναρτούν εκτός από Ελληνικές σημαίες και δικέφαλους του Βυζαντίου"
anef:
Με έχει σκλαβώσει η σημασία που μου δίνεις. Πραγματικά, το να αφιερώσει κάποιος τόσο χρόνο και φαιά ουσία για να με ειρωνευτεί είναι ανεπανάληπτο. Ειδικά τη στιγμή που εγώ είμαι ένα ασήμαντο συνητρητικό ανθρωπάκι ενώ εσύ είσαι προφανέστατα ένας προοδευτικός αριστερός διανοούμενος. Σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.
Πρόσφυγα:
Δεν με ενοχλούν οι σημαίες. Με ενοχλούν μόνο άνθρωποι. Άνθρωποι μικροπρεπείς, εγωιστές και συμφεροντολόγοι, ξενόφοβοι και ρατσιστές, φανατικοί και φανατισμένοι. Αυτοί με ενοχλούν, όποια σημαία κι αν ανεμίζουν, αν ανεμίζουν.
Όταν κάνεις κι εσύ αυτό το διαχωρισμό τότε ίσως να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε.
Ρε μα κάμνεις πως εκαταλαμβαίνεις ή εν το φυσικό σου. Πες μου πώς νιώθουν οι Τουρκοκύπριοι όταν έρχοντε από εδώ και βλέπουν τους δικέφαλους σας και τις γαλανόλεφκες.
Ρε το ακροδεξιός και φασίστας εν μεστο DNA σας.
Σε αφήνω στην κρίση του κάθε αριστερού για να προβληματιστεί με ποιούς συμμαχούνε σε τόσο σημαντικό θέμα που είναι το Κυπριακό.
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ μόλις σημείωσε το 2 τέρμα του.
Πρόσφυγας
‘Ύλαντρε,
Μα που είδες τις ειρωνείες;
Εγώ απλά απαντούσα στα “επιχειρήματα” σου! Και σε ευχαρίστησα και για τις ευχές σου!
Κατά τα άλλα …“Τι θα κάνουμε, να γράφουμε για θέματα για τα οποία όλοι συμφωνούμε και να αλληλοχειροκροτούμαστε;”
Ή εν τα παπαθκιάς τα ξύλα τωρά;
Anef_eirwnias
25/10/2007 – 01:19 μ.μ.
Εντάξει πρόσφυγα. Έχεις δίκαιο. Επειδή είπα ότι δεν με ενοχλούν οι σημαίες αλλά οι άνθρωποι είμαι φασίστας. Πάμε καλά.
Καλά κάμνεις και δεν συμμαχείς μαζί μου, συμμάχησε με τον Κουτσού, το Δευκαλίωνα, το Σύρο και τον Παττακό. Καλές επιτυχίες εις την υψηλήν αποστολήν σας.
Καλύτερα με τούτους παρά με τους Τούρκους ακροδεξιούς, τους Εγγλέζους και το Νίκο Χρυσάνθου.
Bye......
@prosfygas: paeis spiti sou a?
Post a Comment