Ψήφισα ΝΑΙ για το ΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧ στο δημοψήφισμα και το έχω μετανιώσει πικρά.
Αναγνωρίζω τώρα ότι -αν προσπαθούσαμε να το εφαρμόσουμε -θα ήταν αδύνατο να συγκρατηθούν οι δυνάμεις του μίσους και δεν θα ήταν σε θέση οι δύο κοινότητες να (αλληλο)προστατευθούν.
(Πίστευα τότε ότι θα πιάνονταν αυτές οι δυνάμεις εξ απροόπτου και θα υπερφαλαγγίζονταν από την επιθυμία του κόσμου για Ζωή χωρίς τη συντροφιά του φόβου).
Τέτοια αποτυχία τη βρίσκω αναμενόμενη στην περίπτωση της πλευράς που υφίσταται λόγω παρουσίας κατοχικού στρατού. Δεν θα την ανέμενα όμως και σε μια Δημοκρατία.
Τεράστια ευθύνη είχαν όλοι οι αντιπολιτευόμενοι σήμερα διότι επέτρεψαν σε αμφιλεγόμενες προσωπικότητες, οι οποίες θα μπορούσαν να ήταν χρήσιμες ΜΟΝΟ σε καιρό πολέμου, να χειριστούν μια περίοδο που θα έπρεπε να ήταν η εδραίωση της Δημοκρατίας (1960-1974).
Απολογούμαι που ως τώρα δεν τους ζήτησα (….κύριε Κας, κύριε Δημήτρη…..) ξεκάθαρα να μιλήσουν για αυτή την περίοδο. Απολογούμαι που δεν τους ζήτησα ως τώρα να πράξουν το αυτονόητο, να δημιουργήσουν το περιβάλλον που θα αναιρούσε τη δικαιολογία της Τουρκίας, ότι δηλαδή οι ΤΚ βρίσκονταν (και βρίσκονται) σε κίνδυνο.
Δικαιολογία που τώρα –στην Ευρώπη και αλλού –θα γίνεται δεχτή ολοένα και πιο πολύ.
Απολογούμαι διότι ως τώρα δεν τους έκραξα αρκετά (….κύριε Κας, κύριε Δημήτρη…..) για την ανοχή και την αδυναμία που επέδειξαν και τα επόμενα χρόνια απέναντι στις δυνάμεις του μίσους. Για την ανοχή στα καπετανάτα και στους μεγαλομανείς, στο δογματισμό και τον νεποτισμό, στα ελεγχόμενα ΜΜΕ, Oh the nine o'clock news
is something to trip on
I bleeding love her -
Angela Rippon!
Angela Rippon!
Angela Rippon!
She's got big tits
(“Mucky Pup” – The Exploited)
Χάτε τωρά, συνδέστε τους άνωθεν στίχους με το ΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧ. Βραβείο: φρέσκο γάλα με τριαντάφυλλο.
Αναγνωρίζω τώρα ότι -αν προσπαθούσαμε να το εφαρμόσουμε -θα ήταν αδύνατο να συγκρατηθούν οι δυνάμεις του μίσους και δεν θα ήταν σε θέση οι δύο κοινότητες να (αλληλο)προστατευθούν.
(Πίστευα τότε ότι θα πιάνονταν αυτές οι δυνάμεις εξ απροόπτου και θα υπερφαλαγγίζονταν από την επιθυμία του κόσμου για Ζωή χωρίς τη συντροφιά του φόβου).
Τέτοια αποτυχία τη βρίσκω αναμενόμενη στην περίπτωση της πλευράς που υφίσταται λόγω παρουσίας κατοχικού στρατού. Δεν θα την ανέμενα όμως και σε μια Δημοκρατία.
Τεράστια ευθύνη είχαν όλοι οι αντιπολιτευόμενοι σήμερα διότι επέτρεψαν σε αμφιλεγόμενες προσωπικότητες, οι οποίες θα μπορούσαν να ήταν χρήσιμες ΜΟΝΟ σε καιρό πολέμου, να χειριστούν μια περίοδο που θα έπρεπε να ήταν η εδραίωση της Δημοκρατίας (1960-1974).
Απολογούμαι που ως τώρα δεν τους ζήτησα (….κύριε Κας, κύριε Δημήτρη…..) ξεκάθαρα να μιλήσουν για αυτή την περίοδο. Απολογούμαι που δεν τους ζήτησα ως τώρα να πράξουν το αυτονόητο, να δημιουργήσουν το περιβάλλον που θα αναιρούσε τη δικαιολογία της Τουρκίας, ότι δηλαδή οι ΤΚ βρίσκονταν (και βρίσκονται) σε κίνδυνο.
Δικαιολογία που τώρα –στην Ευρώπη και αλλού –θα γίνεται δεχτή ολοένα και πιο πολύ.
Απολογούμαι διότι ως τώρα δεν τους έκραξα αρκετά (….κύριε Κας, κύριε Δημήτρη…..) για την ανοχή και την αδυναμία που επέδειξαν και τα επόμενα χρόνια απέναντι στις δυνάμεις του μίσους. Για την ανοχή στα καπετανάτα και στους μεγαλομανείς, στο δογματισμό και τον νεποτισμό, στα ελεγχόμενα ΜΜΕ, Oh the nine o'clock news
is something to trip on
I bleeding love her -
Angela Rippon!
Angela Rippon!
Angela Rippon!
She's got big tits
(“Mucky Pup” – The Exploited)
Χάτε τωρά, συνδέστε τους άνωθεν στίχους με το ΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧ. Βραβείο: φρέσκο γάλα με τριαντάφυλλο.
50 comments:
egw den apologoume pou ipa nai sto xxxxxxx pantws.. ta pira hontra apo tous ksenous, pira k green card, k prosklisi sto white house k stin downing street, me pernei tilefono kathe mera i condoleezza na dei gia tin ygeia mou, k genika mia hara pernw stin mayorka me ta coctail mou. dioti oloi oi «nenekes» gia ta lefta «poulisame tin kyrpo stous tourkous»!! les k o kathe pafitis pou skeftike oti tha hasei tourismo ipe ohi gia ideologikous logous. egw to ksanalew den apologoumai. ke kalitera pou den perase. an psifizan oloi nai, den tha mou edinan emena ta ekatomuria meta!!
Μα που εν ουλλοι σημερα;;;;
Είμαι στη Μαγιόρκα με την αμερικάνα που έγραψε σχολιο παραπάνω τζιαι πίνω "sex on the pool table". High life φίλε μου, με τα λεφτά της UNOPS.
Εγώ ακόμα είμαι στα ιδιαίτερα μου δωμάτια, αυτομαστιγώνομαι... τζιαι περιμένω τα λεφτά που τον έρανο για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Θέλω τα να αγοράσω σhοινί να πάω να κρεμαστώ στην Πλατεία Ελευθερίας.
coolare agrino, ela k esy majorka, k ase ta shoinia stous pafites (pittokopitides klp)alla parakalw poli na kremmastoun stin petra tou rwmiou na min mas ksimarizoun tin lefkosia, efharistw.
ΟΧΙ, Amerikana, δεν θα ευχόμουνα ποτέ σε κανένα να κρεμαστεί... Ειδικά για τον Πιττοκο-Πίτ, θα ήταν "cruel and unusual punishment" για το σχοινί.
Γμτ, εμέναν εγελασαν μου τζε είπα το μούχτιν... στα σοβαρα όμως δειτε http://bananistanikachronika.blogspot.com/2007/10/2004.html
«Αμφιλεγόμενες προσωπικότητες που θα ήταν χρήσιμες μόνο σε καιρό πολέμου» την περίοδο 1960-1974; Δηλαδή, ας πούμε ο Γρίβας θα ήταν χρήσιμος σε καιρό πολέμου; Ο Γρίβας, που προκάλεσε μόνος του την κλιμάκωση της αμφισβήτησης ενός λόφου στα Κότσιηνα το 1964 μέχρι το σημείο να επιτεθεί η τουρκική αεροπορία τζιαι να απειλείται τουρκική εισβολή, ενάντια στις ρητές εντολές που του έδωσε η Ελλάδα, τζιαι άμα είδε τες συνέπειες αποκλειστικά των δικών του πράξεων και αποφάσεων τζιαι άμα ήβρε τα δκυό στενά, δήλωσε «είμαι ένας αντάρτης που παρέβηκε τις εντολές του, παραιτούμαι», έφυε που το ΓΕΕΦ τζιαι επήε σπίτι του, τζιαι άφηκε τον δύστυχο τον πρώτο Α/ΓΕΕΦ Καραγιάννη να φκάλει τα κάστανα που τη φωθκιά;
Ο ίδιος ο Α/ΓΕΕΦ Καραγιάννης, στην αναφορά που υπόβαλε του Γιωρκάτζη αμέσως μετά την κρίση, χαρακτήρισε τον Γρίβα επικίνδυνα ασταθή ψυχολογικά. Σημειωτέον ότι πριν την κρίση ήταν προσωπικοί φίλοι με τον Γρίβα, τζι' οι δκυό τους ΙΔΕΑτες, τζι' οι δκυό τους φιλοβασιλικοί, τίποτε δεν τους εχώριζε ως την κρίση των Κόκκινων τζιαι το μπάχαλο που εδημιούργησε ο Γρίβας που ανάγκασε τον Καραγιάννη να παραιτηθεί. Μάλιστα ήταν ο Γρίβας που εσύστησε τον Καραγιάννη ως τον πρώτο Α/ΓΕΕΦ πριν έρτει ο ίδιος στην Κύπρο. Τζείνος ο Γρίβας που σύμφωνα με τους πιο στενούς του στρατιωτικούς συνεργάτες της περιόδου ήταν ψυχολογικά ασταθής, τζιαι που μόνος του παρολίγο να μετατρέψει την στρατιωτική ήττα της ΤΜΤ στην Κύπρο σε τουρκική εισβολή δκυό φορές (η δεύτερη στην Κοφίνου το 1967) θα ήταν χρήσιμος σε καιρό πολέμου; Σε ποιούς; Σε μας οξά στους άλλους;;;
Άμπα τζιαι εν τον Σαμψών που εννοούσες όμως... τον άνθρωπο που συνεισέφερε περισσότερα από οποιοδήποτε άλλο στο να παρουσιαστούμε διεθνώς ότι επιδιδόμαστε σε γενοκτονία των τουρκοκύπριων. Ποιός ξεχάννει την διάσημη φωτογραφία του που έκαμε τον γυρό του κόσμου το 1963; Κορτωτός, καμαρωτός με τα παλλικάρκα του, πυροβολώντας στον αέρα μπροστά στα γυναικόπαιδα που επιάσαν ομήρους. Άμα τελικά εκαταφέραν οι φίλοι του να φέρουν τους Τούρκους στην Κύπρο το 1974 πόσο χρήσιμος εφάνηκε σε πολεμικές συνθήκες ο κύριος Σαμψών;
Χρήσιμες σε πολεμικές συνθήκες ιμίsh... φτου, εφουτουνιάστηκα πάλαι... Δώκετε παμό.
Κάποιοι δαμέσα μοιάζουν με τη γνωστή πόντια πουτάνα. Αυτοκτόνησε γιατί ανακάλυψε ότι οι άλλες πουτάνες επληρώνουνταν.
Σοβαρά τωρά. Όπως μπορεί κάποιοι να εψήφισαν "Οχι" για καθαρά οικονομικούς λόγους, εσείς αποκλείετε κάποιοι να τα επήραν για να προπαγανδίζουν το "Ναι"; Ούλλοι οι διεφθαρμένοι ήταν στην μιάν πλευρά;
Αν υποθέσουμε ότι είναι καταδικαστέοι όσοι παφίτες εψηφίσαν "Όχι" μόνο και μόνο για τα συμφέροντα τους, δεν είναι το ίδιο καταδικαστέοι όσοι εψηφίσαν "Ναι" μόνο και μόνο γιατί θα επαίρναν ένα μέρος της περιουσίας τους;
Μεν είσαστε τόσον απόλυτοι.
Key words: "...θα μπορούσαν..."
Τζιαι ο Μαχαλλεπάρης (συγχωρέστε μου το ρατσιστικοσωβινιστικό σχόλιο) θα μπορούσε. Ανθρώπινη ασπίδα π.χ.
Geddit?
"...Πρώτα-πρώτα κανείς δεν μπορεί να αποδείξει ότι ήταν λάθος το Ναι. Θα ξέραμε ότι ήταν λάθος το Ναι αν περνούσε το σχέδιο Αναν και σήμερα βρισκόμασταν στο χάος που προέβλεπαν οι του όχι. Τότε ίσως και να ακολουθούσαμε τη προτροπή Πιττοκοπίτη εμείς οι Ναιναικοι (ή νενέκοι?) και να κρεμαζόμασταν στις πλατείες. Μπορούσε όμως και να πετύχαινε το σχέδιο και σήμερα θα χτιζόταν το νέο Βαρώσι και κάμποσα άλλα χωριά, ο τουρκικός στρατός θα ήταν ο μισός κτλ. Άρα και το όχι μπορεί να ήταν λάθος.
Το μόνο «κέρδος» του Όχι είναι η διατήρηση της ταμπέλλας «Κυπριακή δημοκρατία» την οποία όμως δέχτηκε να την αλλάξει σε «Ομόσπονδη δικοινοτική, διζωνική δημοκρατία» ο Εγώ Είμαι Η Κύπρος Μακάριος από το 1977, και συνυπόγραψε ο Δεν Θα Γίνω Κοινοτάρχης Τάσος την 8 Ιουλίου 2006!
Εφόσον λοιπόν δεν έχουμε τα αρνητικά του Ναι (μόνον υποθέσεις) αλλά μόνο τα αρνητικά του Όχι όπως η αναγνώριση και ανάπτυξη των κατεχομένων (πραγματικότητες) πιστεύω ότι υπάρχει έδαφος να υποστηριχθεί το Ναι σε μια κακή και ίσως επικίνδυνη, αλλά πολύ πιθανόν καλύτερη από την επόμενη, λύση, η οποία όμως απορρίφθηκε. Στο κάτω-κάτω, οι του ναι ρισκάραμε για αυτή τη λύση όπως θα έχει ρίσκο οποιαδήποτε άλλη λύση, όπως έχει ρίσκο και το status quo..."
Από:http://bananistanikachronika.blogspot.com/2007/10/blog-post_9863.html
Απορία για προβληματισμό
Ποιος καθορίζει το συμφέρον της Κύπρου / Του τόπου?
Έχει συμφέρον ο τόπος?
@ κανει ποιον
"Αν υποθέσουμε ότι είναι καταδικαστέοι όσοι παφίτες εψηφίσαν "Όχι" μόνο και μόνο για τα συμφέροντα τους, δεν είναι το ίδιο καταδικαστέοι όσοι εψηφίσαν "Ναι" μόνο και μόνο γιατί θα επαίρναν ένα μέρος της περιουσίας τους;"
Ξανασκέφτου τι έγραψες.
@ Stravoxylo
Εχάθηκα.
Απαντάς σε κάποιον οξα περνάς κρίσην?
κανει πιον
sovaromilas twra??? en katadikasteos kapoios o opoios thelei epitelous, meta apo 33 hronia na parei estw k ena meros apo afta pou tou anikoun??? k vazeis diladi ton kathe prosfiga k tis elpides tou, stin idia moira me aftous pou kerdoskopisan eksetias tis eisvolis?? i katanomi iswn varwn (pou den egine pote vevea) sou leei kati?? e ohi k na ta isopedwnoume ola!!
@ Stravoxylo
Εντάξει.
Εβρέθηκα παλε.
Pantws oi koroues pou eipan NAI en polla pkoio wraies pou tzeines pou eipan OXI.
Wson gia tis pafhtoues: E, re koumpare, en tziai boh8a tziai h koubenta: "kouttouka mou thn tziai moushepsen". Emn liyon, how you say...turn off.
@ axl
Να ξαναπροσπαθήσω. Αν κάποιος είναι καταδικαστέος γιατί κρίνει με τα στενά προσωπικά του συμφέροντα χωρίς να σκέφτεται τι επιπτώσεις μπορεί να έχει ευρύτερα στην κοινωνία, στην ομάδα του, στην πατρίδα, τότε είναι το ίδιο καταδικαστέοι οι "συμφεροντολογοι" παφίτες και οι "συμφεροντολόγοι" πρόσφυγες.
Κάθε κοινωνία έχει κάποια αγαθά που θεωρεί ότι είναι συμφέρον για το σύνολο να προστατεύονται, όπως η ελευθερία, η δημοκρατία, η προστασία της ζωής και της υγείας κλπ. Αν π.χ. κάποιος βάλλει το προσωπικό συμφέρον πάνω από την ελευθερία της πατρίδας ή την υγεία των συμπολιτών του, τότε είναι καταδικαστέος. Υποθέτω.
Αν δεν καταλάβεις τι θέλω να πω δεν μπορώ να το κάμω πιο απλό.
@κανεί ποιόν
Εξηγηθήκαμε
καντε κλικ εδω:
http://en.wikipedia.org/wiki/Northern_Cyprus
μας πηρε πρεφα και το βικιπαιδεια.
@ yiota
Τι εννοείς "μας πηρε πρεφα και το βικιπαιδεια";
Από τα σχόλια σας και τα δήθεν αστεία που κράζετς βγάζω το συμπέρασμα ότι οι πιο πολλόι από εσας είσαστε ανοργασμικοί.
κανει πιον:
Αυτό που λες είναι ξεκάθαρο. Και θλιβερό....
@ amerikana
Τώρα είδα και το σχόλιο σου.
Οχι, δεν βάλλω τον πρόσφυγα στην ίδια μοιρα με τον κερδοσκόπο. Άλλο όμως ο κερδοσκόπος και άλλο κάποιος που απλώς είδε την αξία της γης που είχε να ανεβαίνει λόγω μεγάλης ζήτησης.
Ναι, δεν έγινε ποτέ ίση κατανομή βαρών.
Όμως αυτό δεν δικαιολογεί ένα αδικημένο προσφυγα να καταφεύγει σε ενέργειες που τελικά μπορεί να βλάψουν τους υπόλοιπους πρόσφυγες ή και τον κυπριακό λαό ολόκληρο (π.χ. Τύμβιος).
Υποστηρίζω ότι πρέπει να φορολογείται η υπεραξία της γης και τα έσοδα να χρησιμοποιούνται για να βοηθηθούν οι πρόσφυγες για απόκτηση στέγης και φερεγγυότητα μέχρι να πάρουν πισω τις περιουσίες τους. Δεν είναι εύκολη δουλειά αλλά επιτέλους πρέπει να γίνει σοβαρή προσπάθεια.
Ρέ γαμώτο μα δεν εβαρεθήκατε να συζητάται για τα ναί τζαι τα όι; Κάθε τόσον οι "νενέκοι" κατηγορούν τους "οχιάδες" ότι γυρόν τζαι ποϋρόν φέρνουν το χέσδιον αυνάν στην κουβένταν, αλλά δεν χάνουν ευκαιρίαν να το συναφέρνουν οι ίδιοι για να πούν ότι είχαν δίκιον που εψηφίσαν. Κανεί σιόρ, λαλεί τζαι ο Κανεί Πκιόν. Εφάετε ήτταν, δεκτήτε το, είτε δίκαιον είχατε είτε όχι ήταν μιά ήττα τζαι άμαν φάεις ήτταν βρίσσεις τζαι θωρείς πως πάεις πάρα τζει. Αρωτήσαν σας μιαν φοράν ίνταν που θέλετε τζαι εγίνην του κουτρούλλη ο γάμος. Μια μεγάλη πλειοψηφία εψήφισεν όι τζαι μια μικρή πλειοψηφία εψήφισεν ναι. Συγνώμην, μια μεγάλη μειοψηφία έθελα να πω. Τους προδότες που τους είδατε, είτε οι μεν είτε οι δε. Ο καθένας πιστεύκει ότι αυτόν που νομίζει είναι για το καλόν του τόπου.
ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΜΝΟΥΜΕΝ; είτε σωστή ήταν η απάντηση του κόσμου στο δημοψήφισμα είτε λάθος.
Amerikana mou, theleis tzi' allo coctail mana mou, oxa na pame paratzei?
Ναι ρε οι Παφίτες ήταν το 74% που είπαν ΟΧΙ. Κάπου εκεί είναι ο πληθυσμός της Πάφου. Και όλοι οι Παφίτες έχουν ξενοδοχεία και απάρτμεντς, όλοι.
Και κανένας πρόσφυγας δεν εψήφισε ΟΧΙ. Κανένας.
Και την Wikipedia δεν την κάμνει edit όποιος θέλει, αλλά μία επιτροπή του Harvard, Yale, Cambridge και Oxford, άρα ότι γράφει είναι νόμος.
Όπως μου είπε και ένας καθηγητής ιστορίας εξ Ελλάδος αν το ποσοστό του ΟΧΙ ήταν λίγο πιο ψηλό θα έκραζαν την Κύπρο για Σοβιετικό καθεστώς.
@psychiatros: Opa re sorry pou ekathisterisa. Epaiza moutsio. Panw se kati pafitisses.
@ Yiota
Μήπως συχνάζεις στα εδάφη που βρίσκονται σε απομόνωση?
Πρέπει να βρεις γρήγορα αυτό που ψάχνεις.....
@ Acera
Θα μιλήσω για έμεναν. Ο λόγος που συνεφέρνω το σχέδιο είναι γιατί κάλος η κακός είναι το πιο ολοκληρωμένο σχέδιο που είχαμε ποτέ. Αν δεν μιλήσει ο κόσμος που εψήφισε ΟΧΙ να πει τις ανησυχίες το τζαι τι είναι αυτά που τον ενοχλούσαν δεν θα μπορέσουμε να πάμε παρακάτω. Δεν είναι κακόν να συζητάς. Αν δεν συζήτησης να έβρεις αυτά τα συγκεκριμένα πράγματα η συζήτηση θα είναι του μαύρου κλίσμου διότι ο καθένας θα λέει το κουτσό του τζαι το στραβό του.
Με το τασσικον στο άλλο μήνυμα ηβράμεν τα.
Τζαι ειπέν το πλάσμα του θεού ότι ο κύριος λόγος που είπε ΟΧΙ ήταν η έννοια του αν θα το εφάρμοζε η Τουρκία τζαι η Τ/Κ. Τωρα μπορούμε να μιλήσουμε τζαι να δούμε πως θα λυθει τούτον τούτον το πράμαν τζαι ποιος κατά την γνώμη του κάθε ενός είναι ο καλύτερος για τούτην την δουλεία.
@Ανθρωποφόρον και όποιον άλλο δεν κατάλαβε
Δεν έβαλα το θέμα για να πω πως είχα δίκαιο που ψήφισα Ναι για το ΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧ.
Αν δεν το κατάλαβες, το θέμα του post δεν είναι το ίδιο το δημοψήφισμα αλλά μια απάντηση σε όσους απαιτούν από τους οπαδούς του Ναι να μετανοήσουν.
Αρνούμαι να δεχτώ ότι σε μια Δημοκρατία (...χα, άκου δημοκρατία, τρόπος του λέγειν, ε...), σε δημοψήφισμα που το ίδιο μου το κράτος έφερε ενώπιον μου ... υπήρχε σωστή και λανθασμένη απάντηση... και πως επειδή έκαμα "λάθος επιλογή" είμαι προδότης και πρέπει να απολογηθώ.
Σύμφωνα με το σκεπτικό τους, αν η πλειοψηφία επέλεγε Ναι (επέλεγε δηλαδή την προδοτική στάση)... τότε τι θα γινότανε;
Θα έλεγε το κράτος "η πλειοψηφία αποφάσισε να προδόσει το κράτος της και θα το δεχούμε";
Ή μήπως η κυβέρνηση του κράτους, εκπροσωπόντας μια μειοψηφία, θα έπρεπε να καταγγείλει την πλειοψηφία των πολιτών εκείνου του κράτους για προδότες και θα έπρεπε να αγνοήσει την απόφαση τους;
Capicci?
P.S.: Επίσης, έμμεσα άγγιξα ένα θέμα υποχρέωσης των οπαδών της συμβίωσης και στις δύο κοινότητες, υποχρέωσης που έχουν η μιά απέναντι στην άλλη να μπορούν να αλληλοπροστατευθούν.
axl τωρά έχουμεν εκλογές. Το σχέδιον Ανάν τι έχει να κάμει; Ο Παπαδόπουλλος χρησημοποιώντας τζαι νόμιμα τζαι δόλια μέσα (μέχρι τζαι τον εκβιασμόν του συναιτέρου του που τον έκαμεν πρόεδρον) εκατάφερεν να συνάξει 75% του κόσμου να ψηφίσει όι στο δημοψήφισμαν. Τωρά θέλει να συνάξει τζείνες τες ψήφους τζαι να μείνει κολλημένος πας την καρέκλαν (όπως ούλλοι οι μέχρι σήμερα προέδροι της Κυπριακής Δημοκρατίας). Εάν με αυτές τις εκλογές θέλετε να αποδείξετε ότι είχατε δίκαιον όταν εψηφήσατε ναι, το μόνον που θα κερδίσετε είναι να ξαναφκεί ο Τάσσος. Διότι τζαι να εμετανώσαν όλοι οι Ακελικοί που εψηφίσαν όχι πάλε το ναι δεν ιφκάλλει 50%. Αυτόν το πράμαν απότυχεν. Άλλην κουβένταν σιόρ. Κάμνετε όπως τες σιηράτες που εμείναν κολλημένες πας τον χαμένον άντραν τους τζαι δεν βλέπουν ότι υπάρχει ζωή τζαι μετά το πένθος. Σιήράτες να είσασταν ήσιαν να ξαναπατρευτήτε που τότες που πέθανεν το σχέδιον Ανάν. Εσάς ακόμα το πένθος δεν σας επέρασεν. Χάτε ευκάρτε τα μαύρα τζαι δέτε πως θα πάει η Κύπρος ομπρός τωρά. Ο Τάσσος πρέπει να φύγει για λόγους πολλά πιό σοβαρούς που το όχι του δημοψηφίσματος. Πρέπει να φύγει ιδίως για την ανεπάρκειαν του να γινεί ηγέτης με όραμαν για τον τόπον.
Ρε ΑΑ, δεν είμαστε προεδρικοί υποψήφιοι για να αποφεύγουμε συζητήσεις και προκλήσεις. Κουβέντα κάμνουμε. Κάποιος ρώτησε (καλοπροαίρετα νομίζω) ποιοι ψήφισαν ναι και δεν έχουν μετανοήσει και απαντήσαμε. Τι εν το κακό;
Αυτό που είναι άσκοπο είναι τα περί προδοτών και πουλημένων. Σίγουρα υπάρχει κόσμος που ψήφισε όχι για το συμφέρον του (άκουσα με τα αυτιά μου Παφίτισσα να λέει "τι θα γινεί η περιουσία μου αν λυθεί το Κυπριακό;"). Φαντάζομαι θα υπάρχει και κόσμος που είπε ναι από συμφέρον (δεν περιλαμβάνω τους πρόσφυγες σε αυτή την κατηγορία, αυτοί διακιούνται). Αλλά δεν έχει σημασία. Ο κύριος λόγος για το ΟΧΙ ήταν ο φόβος και η ανασφάλεια. Αυτά είναι που πρέπει να πολεμήσουμε.
ο λογος που αναφερα το wikipedia ειναι γιατι καθημερινα, οχι μονο στο wikipedia αλλα και σε αλλα sites, υπάρχουν ολοένα και περισσοτερες αναφορες για την λεγομενη τουρκικη δημοκρατια της βορειας κυπρου. πριν το δημοψηφισμα λεγανε βορεια κυπρος, η αλλους ορους. τωρα οι ξενοι το αποκαλουν πλεον τουρκικη δημοκρατια της βορειας κυπρου, δηλαδη ολοι εκτος απο μας. αν περναγε το ναι, θα υπηρχε μια κοινη κυβερνηση, αποστρατικοποιηση, και το σημαντικοτερο θα παιρναμε καποια εδαφη πισω. απο τη μερα που ψηφιστηκε το οχι, γινεται κατα καποιον τροπο ενα μπουμεραγκ εναντιον της δικης μας πλευρας. καθε μερα που περνα γινεται και πιο νομιμη για την αλλη πλευρα. με συγχωρειτε αλλα δεν ζω ουτε στην αμερικη, ουτε στην αγγλια, ουτε στην αυστραλια. ζω στην κυπρο και εχω βαρεθει το μισος να υπαρχει μεσα μου. ειδικα με τις σημερινες συνθηκες που επικρατουν σημερα, καπου καπου εχουμε χασει το παιχνιδι. οι τουρκοκυπριοι δεν μπορουν να συνεχισουν απομονωμενοι σε αυτο τον πλανητη. δεν μπορει ενας πληθυσμος 264,172 που ολοενα αυξανεται να τους ριξουμε στη θαλασσα η να τους σκοτωσουμε εναν εναν. εχουν φτιαξει ενα ολοκληρο συστημα το οποιο η υφηλιος πλεον αναγνωριζει.
το να θελει καποιος τη διχοτομηση ή τη γνωστη κουβεντα: "εμεις ποδα και αυτοι τζαμε" ναι και αυτο μια λυση ειναι και αυτο θα γινει οπως παμε και ειδικα με την επανεκλογη του τασσου.
προσωπικα, δεν βρισκω αναγκαιο αυτο το μισος που επικρατει ακομα τη στιγμη που βρισκομαστε στον 21ο αιωνα, τη στιγμη που περασαν 37 χρονια και καποιοι πολιτικοι εσκεμμενα για δικους τους λογους (και πιο πολυ για την καρεκλα) να προσπαθουν να μας προκαλουν με φανατισμο και μισος.
τωρα εσεις του οχι, θα μου πειτε οτι λεω μπουρδες αλλα για μενα δεν ειναι μπουρδες. Δεν ειμαι απο τα ατομα που παω στα κατεχομενα για να παιξω στα καζινα η για να αγορασω φθηνα τσιγαρα οπως εκαναν καποια (καποια ειπα..) ατομα που ηταν μεγαλοι οπαδοι του οχι. Ναι η μαμα μου ειναι προσφυγας αλλα εγω δεν θεωρουμαι προσφυγας επειδη ο μπαμπας μου δεν ειναι (αλλο και αυτο..). Κατα την ταπεινη μου αποψη, βαρεθηκα να βλεπω πολιτικους που να μην ξερουν τι τους γινεται ειτε λεγεται δηκο, δησυ, ακελ, εδεκ. δεν θελω να πεθανω και να μαστε τελικα,νομιμως διχοτομημενοι σε αυτη την νησο, μια χωρα που ηδη εχει υποφερει πολλα. αν δεν αποβαλουμε τωρα το μισος απο μεσα μας ποτε θα το αποβαλουμε?
@Acera,
One more time.
Με το τασσικον στο άλλο μήνυμα ηβράμεν τα.
Τζαι ειπέν το πλάσμα του θεού ότι ο κύριος λόγος που είπε ΟΧΙ ήταν η έννοια του αν θα το εφάρμοζε η Τουρκία τζαι η Τ/Κ.
Τωρα μπορούμε να μιλήσουμε τζαι να δούμε πως θα λυθει τούτον τούτον το πράμαν ΤΖΑΙ ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑΝ.
Επιπρόσθετη επεξήγηση
Ο καλύτερος για να μας παρει ΠΑΡΑΚΑΤΩ στο επόμενο βήμα δηλαδή μιαν ΛΥΣΗ που είναι πλέον ΣΥΓΓΕΚΡΙΜΕΝΗ και όχι απλά η λύση (γιατί και η διχοτόμηση λύση είναι και το ενιαίο κράτος λύση είναι κλπ κλπ κλπ )ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ.
-ος
Ακελικ-ός
Λογικ-ός
Αριστερ-ός
Προοδευτικ-ός
Ψυχίατρ-ος
Περίεργ-ος
Capt. Kirk: "Dr. Spock, analysis."
Dr. Spock: "It's life Jim but not as we know it."
Γιώτα δεν λαλείς καθόλου μπούρδες, τζαι σύ Ίλλανδρε καλά λαλείς γιατί δεν εμετάνωσες για το τι επέλεξες στην πιό κρίσημην ώραν της κυπριακής ιστορίας. Το πρόβλημαν είναι να καταχνώνουμεν το Τασσικόν συνοθίλευμαν μέσα στο ίδιον σχόλιον για το τί έκαμεν το 2004 τζαι για το τί έκαμεν μετά. Είναι σαν να διούμεν το δικαίωμαν σε αυτούς που δεν ενοχλούνται από την ανεπάρκειαν του Παπαδόπουλλου να χειριστεί την απάντησην του Λαού τζαι να την κάμει λειτουργικήν λύσην να καταχρούντε το 76% του κόσμου που τον ακολούθησεν πρίν να δείξει αυτήν την ανεπάρκειαν.
Το ότι ο Παπαδόπουλλος εκούντησεν τον λαόν να πεί όχι δεν είναι απόδειξη ότι δεν θέλει λύσην. Αν δείτε το Ακέλ, έκαμεν το ίδιον αλλά εγώ ξέρω ότι οι ακελικοί λύσην ΘΕΛΟΥΝ. Το τί έκαμεν όμως μετά ο Παπαδόπουλλος είναι απόδειξη ότι λύσην ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ, τζαι αν την θέλει, είναι ΑΝΙΚΑΝΟΣ να την πετύχει. Πώς να πετύχει λύσην αφού σύμμαχον δεν έχει ούτε έναν. Ούτε καν τους συμπατριώτες μας ευρωπαίους.
Τα περί προδοτών είναι τριτοκοσμικά κατάλειπα του κυπριακού πολιτικού λόγου τζαι με λυπεί που νέοι αθρώποι ανακυκλώνουν αυτά που λαλούν ή αυτά που είπαν ογδοντάρηες ποσπασμένοι πολιτικοί δεινόσαυροι.
Προτείνω να κάμουμεν α(υ)ννανικήν α(υ)νάπαυλαν μιας ευτομάδας για αποτοξίνωσην πέρκι δούμεν τζαι τίποτε δημιουργηκόν (σαν το ποστ του αγρινού για την οικοδόμησην ενός κοινού μέλλοντος).
Σε ένα διαφωνώ Ανθρωποφόρον.
Η ευχέρεια που έχει ο τΑΣΣΟΣ τώρα να δυναμιτίζει τον όποιο πολιτικό διάλογο ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ στο ότι έγινε αποδεκτή η νοοτροπία "όποιος ψήφισε αλλιώς τότε ... πρέπει να μετανοιώσει". Δεν το βλέπεις αυτό;
Το βλέπω Αγρινό τζαι είναι ένδειξη μιας άλλης ανεπάρκειας του Παπαδόπουλλου. Ευρωπαϊκή δημοκρατική κουλτούρα δεν είναι να παέννεις να κορτώνεις δίπλα που τον Σιηράκ τζαι τον Μπλέρ. Ούτε σαν πολίτης να κρατείς σημαιούες μπλε με τα αστερούθκια. Το να θέλεις να φιμώσεις τζαι να πατήσεις στο τομάριν των πολιτικών σου αντιπάλων, είναι κουλτούρα που κτίζεται στα 18 σου τζαι ο Δευκαλίωνανς στα 18 του έθελεν να καθαρίσει την κύπρον που τα σκουλούτζια (έτσι εθώρεν τους συμπατριώτες του). Τί καρτεράς. Είναι σαν να καρτεράς που τους σημερινούς χρυσαυγήτες να εκολπωθούν πανανθρώπινα ιδανικά πον να γινούν 70 χρονών.
Το να μπαίνεις όμως σε συζήτησην για αυτόν το θέμαν είναι σαν να δέχεσαι να παίζεις μες το γήπεδον που αποφασίζει αυτός που θέλεις να νικήσεις. Εγώ δεν θέλω να αποδείξω ότι έχω δίκαιον. Άλλωστε μπορεί τζαι να μήν έχω. Την άλλη φορά επήα τζαι εψήφησα σαν τον Γάρον έναν ... άτε να μεν πω. Αυτον που θέλω είναι να φύγει ο Τάσσος τζαι να ανοίξει ο ουρανός της κύπρου σε έναν διαφορετικόν μέλλον. Ίσως καλλύττερον. Όποιος τζαι να φκεί άλλος πάντως σιειρόττερον δεν θα είναι. Θωρείς, ούτε καν μεγάλεις προσδοκείες δεν έχω. Απλά να ξικολλήσει ο τόπος που την πίσσαν. Το να συνεχίζουμεν την συζήτησην που ετέλειωσεν με την ανακοίνωσην των αποτελεσμάτων την νύχταν του απρίλη του 2004 είναι σαν να μας αρέσκει να μεινίσκουμεν κολλημένοι μες την πίσσαν. Γιατί;
@Anthropophoron
Αντιλαμβάνομαι ότι είσαι άνθρωπος που κάμνει πολλά πράγματα ταυτοχρόνως και έτσι πιθανόν να σου διέφυγε η "μεγάλη εικόνα" που επικρατεί στις "Πορδεδρικές" τις τελευταίες μέρες.
Άλλα θέματα ανοίξαν, όπως το δικό μου στο οποίο αναφέρθηκες αλλά και μερικά που αφορούν τις τελευταίες εξελίξεις. Ακολούθησε μια πληθώρα "ανώνυμων" και μη που δυναμίτιζαν την όποια συζήτηση με τσιτάτα τύπου "το ΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧ", "η Υπονόμευση του Προέδρου", "η Συνωμοσία των Ξένων"... καθώς και λασπολογίες "ο Ταδε που τα έπιαννεν", "ο Δείνα που ο γιός του εν πρεζόνι", κλπ.
Ε, αποφάσισα να αναρτήσω ποστάκιον με θέμα όχι τις λεπτομέριες του ΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧ ή το αν ήταν καλό / κακό ή το αν είχαν δίκαιο οι Έτσι ή οι Αλλιώς.
Το θέμα, επαναλαμβάνω, είναι η τακτική καταδίκης της μειοψηφίας για την απόφαση που πήρε σε ένα δημοψήφισμα που το ίδιο τους το κράτος έφερε ενώπιον τους (μζί με κριτική για την αδυναμία τους να αποδυναμώσουν τη συνεπαρτζιά των μιασλλόδοξων).
Τωρά πε μου, ΤΖΙΑΙ ΝΑ ΦΥΕΙ Ο τΑΣΣΟΣ, τζιαι να έρτει ο Κας ή ο Δημήτρης... σε ποιου το γήπεδο και με ποιού τους κανόνες θα παίζουν και θα ασκούν πολιτική αν δεν αποτραπεί η άνωθεν αναφερθείσα νοοτροπία από το να γίνει αποδεκτή ως φυσιολογική;
Τι σκατά διαφορά θα κάμουν αν ο τΑΣΣΟΣ και η σενεπαρτζιά του έχουν πείσει ένα μεγάλο μέρος του λαού ότι όντως είναι αποδεκτός ο διαχωρισμός σε προδότες και μη;
Ακόμη χειρότερα, τι διαφορά υπάρχει αν κυβερνούν άλλοι από τον τΑΣΣΟ, δεχόμενοι όμως να βάλουν νερό στο κρασί τους και εξαναγκασμένοι να λειτουργήσουν σε τέτοιο κλίμα; Πύρρειος νίκη μου φαίνεται.
@ Ηλίθιο Αγρινό
Αναλύοντας σε λίγο, από τα γραφόμενα σου, θέλω να σε συγχαρώ γιατί και τα δύο σκέλη του ψευδώνυμου σου τα πέτυχες διάνα. Και ηλίθιος και αγρινό με τα παρελκόμενα του.
ΜΠΡΑΒΟ
Και τα γραφόμενα ενός Ηλιθίου σου πήρε τόσο καιρό να τα αναλύσεις;
Τώρα που ξέρω ότι με θεωρείς επικίνδυνο για την ιδεολογία σου, χάρηκα. Μυρίζεις φόβο.
@ Ηλίθιο Αγρινό
Η απάντηση σου θυμίζει το κοκα-κολα πάει με όλα.
Περαστικά σου
Αγρινόν ο περίεργος δεν έπιασεν αυτόν που θέλεις να πείς. Εν πολλά ιντελλεκτιουαλ. Προσπάθα να είσαι πιο χοντροειδής στες απαντήσεις σου.
Σχετικά με τες παρατηρήσεις μου δεν είναι για το άρθρο σου που τες έγραψα. Είναι ένα γενικό κλίμα εδώ τζαι φτομάδες στο μπλογκ που γυρίζει γυρον που τον σχέδιον ανάν τζαι που αρκέφκω να το βαρκούμαι.
@ aceras
Δεν συμμετέχω τελευταία στις συζητήσεις σας γιατί, έχεις δίκιο, η συζήτηση για το σχέδιο **** έχει γίνει ανιαρή. Σχεδόν όλοι συμφωνούμε ότι ήταν άθλιο. Οι διαφόρές μας εντοπίζονται κυρίως στα εξής:
(α) Αν θα εφαρμοζόταν
(β) Αν εφαρμοζόταν κατά πόσο θα λειτουργούσε και θα άντεχε στο χρόνο (το εσωτερικό ζήτημα)
(γ) Αν θα μπορούσαμε μαζί με τους Τ/Κ να αποκρούσουμε τις διακυρηγμένες προθέσεις της Τουρκίας να επικυριαρχήσει στην Κύπρο (το εξωτερικό ζήτημα)
Επειδή οι εκτιμήσεις για τα πιο πάνω είναι υποκειμενικές, δύσκολα θα συμφωνήσουμε.
Οι συντελεστες αυτού του blog είναι (σχεδον;) όλοι υποστηρικτές του σχεδίου **** και "πορωμένοι" Αντιτασσικοί. Είναι καθαρό και από το όνομα του blog ότι στόχος της δημιουργίας του ήταν να παρέμβει στις προεδρικές Αντιτασσικά. Το όνομα επιλέγηκε για προσελκύσει αναγνώστες που ενδιαφέρονται για τις προεδρικές. Μην σας εκπλήττει λοιπόν που μπαίνουν και υποστηρικτές του Τάσσου και έχετε αντίλογο.
Αφού λοιπόν το σχέδιο **** είναι κυρίαρχο θέμα των εκλογών θα συνεχίσει να κυριαρχεί και στο blog. Παραμένει το ερώτημα: Αφού το **** είναι "νεκρό", πρέπει να είναι κυρίαρχο θέμα σ'αυτές τις εκλογές;
Η δική μου απάντηση είναι Ναι, κυρίως γιατί:
- Η Τουρκία και ο Ταλάτ επιμένουν ότι αυτή είναι η λύση, άρα στην προσπάθεια για νέα διαδικασία λύσης θα επαναφέρεται από την άλλη πλευρά (όπως και γίνεται). Ο Τάσσος πέτυχε να υιοθετήσουν τα Η.Ε. τη διαδικασία Γκαμπάρι που μπορεί να δώσει την ευκαιρία να ξανασυζητήσουμε πολλά σημαντικά ζητήματα εξ υπαρχής και σε νέα βάση. Όμως, οι άλλοι προεδρικοί υποψήφιοι προσπαθούν να υποβαθμίσουν τη σημασία της διαδικασίας Γκαμπάρι που προσφέρει μια (ισχνή) ευκαιρία, χωρίς να προτείνουν οτιδήποτε συγκεκριμένο. Μόνο νεφελώδεις διακυρήξεις για ευελιξία και διαβεβαιώσεις ότι "εμείς μπορούμε καλύτερα".
- Οι άλλοι προεδρικοί υποψήφιοι αρνούνται επίμονα να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους επί του σχεδίου και της φιλοσοφίας του (κατ' εμέ χωριστική και ρατσιστική). Αν δεν το κάνουν αυτό, πως μπορεί να ξέρει ο ψηφοφόρος πως θα σταθούν απέναντι σε μελλοντικά σχέδια, ποιές θα είναι οι διαπραγματευτικές τους προτεραιότητες κλπ.
Εγώ δεν είμαι Τασσικός ούτε και παραβλέπω τα μεγάλα σφάλματα που διέπραξε, ιδιαίτερα την περίοδο 2003-2004. Έστω και αν αυτά τα σφάλματα έγιναν κάτω από την πίεση ΑΚΕΛ-ΔΗΣΥ, Σημίτη κλπ, δεν τον απαλλάσσω γιατί τελικά ένας προέδρος πρέπει να έχει αντοχή στις πιέσεις, η ευθύνη του ανήκει σχεδόν ολόκληρη. Θα ψηφίσω όμως τον Τάσσο γιατί δεν εμπιστεύομαι τους άλλους, ιδιαίτερα ενόσω δεν βγαίνουν με ειλικρίνεια να μας πουν τι ακριβώς πρεσβεύουν.
Τέλος μια εισήγηση: Αν θέλετε να απαλλαγείτε από όλους εμάς που διαφωνούμε με τις απόψεις των βασικών συντελεστών του blog, το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να αλλάξετε το όνομά του.
@ Κεντρί
"Οι άλλοι προεδρικοί υποψήφιοι αρνούνται επίμονα να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους επί του σχεδίου και της φιλοσοφίας του (κατ' εμέ χωριστική και ρατσιστική)"
Το ΑΚΕΛ είναι το μονό κόμμα που ξεκαθάρισε με σαφήνεια την θέση του έναντι του σχεδίου με την απόφαση της συνδιάσκεψης. Αν άκουγες ή διάβαζες και λίγο τις ομιλίες και την αρθογραφία τους θα έβλεπες επίσης και κάποια αλλά πράγματα που ζητούν όπως την μετεξέλιξη της Κ.Δ. και όχι την παρθενογένεση.
Ο Τάσος Παπαδόπουλος υπόγραψε την συμφωνία της 8ης Ιουλίου οπού αναφέρεται σε λύση ΔΔΟ με πολιτική Ισότητα. Αυτή η Λύση είναι εξορισμού ρατσιστική (Δικοινοτικότητα)και διχοτομική( δυο γεωγραφικές περιοχές).
Ερωτήσεις:
1ον Υπάρχει ομοσπονδία με λιγότερες από δυο γεωγραφικές περιοχές?
2ον Γιατί υποστηρίζεις έναν πρόεδρο ο όποιος δηλώνει ότι θέλει ΔΔΟ με πολίτικη ισότητα(διχοτομική και ρατσιστική λύση)?
3ον Πως ένας πρόεδρος που θεώρει ένα σχέδιο διχοτομικό ζητά διαπραγμάτευση με βάση το σχέδιο αυτό? (12/2003) Θα τήρηση αυτή την φορά την υπογραφή του ο πρόεδρος για την 8ην Ιουλίου ή μετά θα ανακάλυψη και πάλι ότι η ΔΔΟ είναι διχοτομική και ρατσιστική? Μήπως τα περί ΔΔΟ είναι προεκλογικά παιχνίδια για να υφαρπάξει ψήφους?
4ον Αφού λέει ότι ο χρόνος είναι εναντίων και των δυο (συμφωνία 8ης Ιουλίου) γιατί δεν ζητά ένα χρονοδιάγραμμα ας πούμε 18 μηνών είναι ασφυκτικό? Μήπως ο σκοπός του είναι να ροκανίζει το χρόνο και να δημιουργεί τετελεσμένα έτσι ώστε αυτά τα δεδομένα να μας μας οδηγούν σε άλλες λύσεις?
Περιμένω τις απαντήσεις σου.
Τέλος δεν θέλουμε να απαλλαγούμε από τους διαφωνούντες άλλα από αυτούς με τα πολλά ονόματα εγώ σου εισηγούμαι να στείλεις e-mail στο stravaraland@gmail.com για να γίνεις και σχολιαστής.
@ AXL
"Το ΑΚΕΛ είναι το μονό κόμμα που ξεκαθάρισε με σαφήνεια την θέση του έναντι του σχεδίου με την απόφαση της συνδιάσκεψης. Αν άκουγες ή διάβαζες και λίγο τις ομιλίες και την αρθογραφία τους θα έβλεπες επίσης και κάποια αλλά πράγματα που ζητούν όπως την μετεξέλιξη της Κ.Δ. και όχι την παρθενογένεση."
Και άκουσα και διαβάζω τι ζητούν στη θεωρία.
Ξέρω, όμως το εξής:
Ο Χριστόφιας ολόνυχτα συζήτούσε τότε με τον Powel και ζητούσε (α)εγγυήσεις για εφαρμογή του συγκεκριμένου σχεδίου ****, (β) αναβολή του δημοψηφίσματος για να δοθεί χρόνος να πείσει το λαό.
Αυτό μου λέει ότι ο Χρστοφιας δεν είχε πρόβλημα με το ****, το μόνο που τον ανησυχούσε ήταν η αξιοπιστία της Τουρκίας για εφαρμογή του (έχει δίκιο σ'αυτό και το λέω σε σένα που, αν θυμάμαι καλά, δεν σε ενδιαφέρουν οι εγγυήσεις).
Επομένως, πιστεύω ότι έντιμα πρέπει να πει στο λαό ότι υποστήριζε το σχέδιο (όπως και η πλειοψηφία του Π.Γ. του ΑΚΕΛ), ότι άλλαξε γνώμη (αν άλλαξε) και να μας πει τις νέες "κόκκινες γραμμές" του πάνω στα ζητήματα που θεωρεί ότι πρέπει να αλλάξουν.
Και μετά εναπόκειται στους ψηφοφόρους να αποφασίσουν αν τον πιστεύουν. Εγώ θα δυσκολευτώ.
Για τον Τάσσο ήδη είπα αυτά που είχα να πώ. Δεν χρειάζεται να τα αναμασώ.
Για τον Κασουλίδη δεν λες τίποτε και καλά κάνεις. Όσο λιγότερα λέγονται τόσο το καλύτερο. Αυτός και αν δεν έχει το θάρρος της γνώμης του άρα είναι ακατάλληλος για πρόεδρος!
Για τη μορφή και τις πρόνοιες της λύσης δεν μπορούμε (ούτε έχω την υπομονή) να συζητήσουμε μέσα από γραπτά μυνήματα. Αυτοί που ασχολούνται (ντόπιοι και ξένοι) οφείλουν να βρουν τρόπους να μας ικανοποιήσουν και τρόποι υπάρχουν, όπως π.χ. εγγυημένες μεταβατικές περίοδοι για κάποιες ανελεύθερες και αντιδημοκρατικές πρόνοιες μέχρι να αποκατασταθεί εμπιστοσύνη και να δούμε στην πράξη τα προβλήματα. Επίσης, να κερδίσουν την εμπιστοσύνη μας που κλονίστηκε από τη χονδροειδή ικανοποίηση του 95% των απαιτήσεων της Τουρκίας, πιστεύοντας ότι τα Ε/Κ πρόβατα θα φοβούνταν να πουν ΟΧΙ, ότι και να μας έδιναν.
@ Κεντρί
Δεν απάντησες κανένα από τα ερωτήματα μου.
ΓΙΑΤΙ?
Υπάρχει κάποιος λόγος?
Τα επαναλαμβάνω ,
1ον Υπάρχει ομοσπονδία με λιγότερες από δυο γεωγραφικές περιοχές?
2ον Γιατί υποστηρίζεις έναν πρόεδρο ο όποιος δηλώνει ότι θέλει ΔΔΟ με πολίτικη ισότητα(διχοτομική και ρατσιστική λύση)?
3ον Πως ένας πρόεδρος που θεώρει ένα σχέδιο διχοτομικό ζητά διαπραγμάτευση με βάση το σχέδιο αυτό? (12/2003) Θα τήρηση αυτή την φορά την υπογραφή του ο πρόεδρος για την 8ην Ιουλίου ή μετά θα ανακάλυψη και πάλι ότι η ΔΔΟ είναι διχοτομική και ρατσιστική? Μήπως τα περί ΔΔΟ είναι προεκλογικά παιχνίδια για να υφαρπάξει ψήφους?
4ον Αφού λέει ότι ο χρόνος είναι εναντίων και των δυο (συμφωνία 8ης Ιουλίου) γιατί δεν ζητά ένα χρονοδιάγραμμα ας πούμε 18 μηνών είναι ασφυκτικό? Μήπως ο σκοπός του είναι να ροκανίζει το χρόνο και να δημιουργεί τετελεσμένα έτσι ώστε αυτά τα δεδομένα να μας μας οδηγούν σε άλλες λύσεις?
ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΑΙ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ
4 ερωτήσεις, 4 απαντήσεις. Μπορείς?
Άρεσε μου πολλά το ότι οφείλουν βρουν τρόπους. Ναι οφείλουν διότι εν η πατρίδα τους υπό κατοχή έχεις δίκαιον. Εν η γη τους που κτίζεται, εν διπλά τους στα δικά τους κατεχόμενα εδάφη που πληθαίνουν οι έποικοι.
Με αυτούς που τους πείθουν οτι τους ενδιαφέρει η λύση ασχολούνται. π.χ Ψήφισμα γερμανικού κοινοβουλίου, Συρία, Αγγλία, Κανονισμός για απευθείας εμπόριο, Χρηματοδοτικός κανονισμός κλπ. Ποιος θέλει λύση? αυτός που ζητά χρονοδιαγράμματα? ή αυτός που θέλει να συζητά χωρίς τελειωμό?
2ον Λες ότι το ΑΚΕΛ ήθελε μονό εγγύησης και αυτό δεν είναι αλήθεια μπορείς να δεις και την απόφαση της συνδιάσκεψης το ΑΚΕΛ ζητούσε και αλλαγές σε θέματα λειτουργικότητας.
Από την ομιλία του Χριστόφια στη συνδιάσκεψη.
«Ζητούμε την αναβολή ώστε να αξιοποιηθεί ο χρόνος για να διορθωθούν κάποιες λανθασμένες πρόνοιες που προκαλούν λειτουργικά προβλήματα έτσι που η επόμενη των δημοψηφισμάτων να μας βρει ακόμα πιο έτοιμους για τη λύση.»
Γ. Χριστοδουλιδης ο Υιός 30.5.2004 Σημερινή
«Η ανώτατη ηγεσία του ΑΚΕΛ (βλέπε Π.Γ.)-πλην ενός ηρωικού μέρους της (Ανδρούλα Γκιούρωφ, Αντώνης Χρυσοστόμου, Λάκης Θεοδούλου, Ντίνος Κωνσταντινίδης κ.ά.»
Στο αρθο αυτό ο Χριστοδουλίδης παραθέτει 4 ονόματα και έναν και άλλοι. Τι γίνετε? το 10-4 επιέν του βρόντου? Ο Κατσουρίδης π.χ ήταν του ΝΑΙ? Τεσπα σημασία έχει η απόφαση και όχι ο προβληματισμός ενός σώματος. Το είπε ο Νίκος Κατσουρίδης καθήμενος διπλά από τον Λιλίκα που εκαταπίεν την γλωσσά του, αποφασίζει η κεντρική επιτροπή και η συνδιάσκεψη.
Επίσης, ο Κατσουρίδης στην ιδίαν εκπομπή αποκάλυψε ότι υπήρξε πρόταση του Χριστόφια στο Εθνικό Συμβούλιο για ΑΠΟΡΡΙΨΗ του σχεδίου από όλες τις πολιτικές δυνάμεις. Ο λιλλικας πάλε εκατάπιεν την γλωσσά του. (την ιδια εισηγηση δικεδική και ο λιλλικας με αθρογραφία του πριν λίγες μέρες. Για την συνεδρία του εθνικού όμως υπάρχουν τα πρακτικά.)
@ μη τασσικό που θα ψήφιση Τάσσο.
“Η ένταξη στην ΕΕ μας επετράπει γιατί σε αντίθετη περίπτωση η ελληνική Βουλή δεν θα επικύρωνε την ένταξη των άλλων 9” έγραψε κάποίος στο Forum. Αυτό το επιχείρημα χρησιμοποιήθηκε από τον λιλλίκα στην εκπομπή προεκτάσης του ΡΙΚ της πέμπτης 17.10.2007 στο blog είχαμε την τιμή να το ακούσουμε από τις 15.10. 2007.
Τς, τς, τς, τς, τς...
Μα εκατάπιαν ούλλοι κασεττόφωνα;
Άσσιοϊλέ πεϊλέ...
Τουλάχιστον εννα μας πείτε πότε εννα τελιώσουν οι κασέττες σας;
A KAI NA MHN 3EXASOUME KAI TON NOMO PU PERASAN GIA NA TIMOYME THN MIKRASIATIKH KATASTROFH
AYTO KAI AN EINAI METRO
PAN METRON ARISTON PU LALOUME
Post a Comment