2.11.07
Μαθήματα Ιαπωνικης Ιστορίας
Θυμάστε τον Δημήτριο Γούναρη; Υποθέτω πως όχι…Ήταν πολιτικός αρχηγός το 1920. Σας βοηθάει αυτό το στοιχείο; Μάλλον όχι… Τι έκανε τους Έλληνες το 1920 να υπερψηφίσουν την «Ηνωμένη Αντιπολίτευση», όπου συμμετείχε το Λαϊκό Κόμμα του Δημητρίου Γούναρη, μεσούσης της Μικρασιατικής Εκστρατείας και να καταψηφίσουν τον Ελευθέριο Βενιζέλο; Εικάζω ότι δεν θυμάστε...
Κύρια δέσμευση του ήταν η απεμπλοκή των ελληνικών στρατευμάτων από τη Μικρά Ασία. Οι εκλογές της 1ης Νοεμβρίου βρήκαν νικήτρια την παράταξη του, έχοντας καταφέρει να εκλέξει, 260 βουλευτές έναντι 110 του κόμματος των Φιλελευθέρων του Βενιζέλου. Η νέα φιλοβασιλική κυβέρνηση προxώρησε στη διενέργεια δημοψηφίσματος για την επαναφορά του Βασιλιά Κωνσταντίνου Α΄, παρά τις έντονες αντιδράσεις της βενιζελικής παράταξης και των ξένων δυνάμεων. Η κυβέρνηση απέκρυψε, όμως από τον λαό τη διακοίνωση των συμμάχων, στην οποία την προειδοποιούσαν ότι θα προχωρούσαν σε οικονομικό αποκλεισμό στην περίπτωση επαναφοράς του Κωνσταντίνου στο θρόνο. Η κυβέρνηση επανάφερε τον Κωνσταντίνο, ο οικονομικός αποκλεισμός πραγματοποιήθηκε και οι σύμμαχοι, φοβούμενοι το φιλογερμανό βασιλιά, άρχισαν να κρατούν αποστάσεις. Παρατηρήθηκε τότε μια μεταστροφή πολιτικής τους υπέρ των Τούρκων. Επίσης, «αποκαταστάθηκαν» 3.000 απόστρατοι φιλοβασιλικοί αξιωματικοί, οι οποίοι αντικατέστησαν τους βενιζελικούς, παρ' όλη την κρίσιμη χρονική συγκυρία, με αποτέλεσμα άπειροι, πάνω στα θέματα της Μικρασιατικής εκστρατείας, και ανέτοιμοι για την εξέλιξη της εκστρατείας να αναλάβουν υψηλές και καίριες θέσεις. Τα αποτελέσματα είναι γνωστά…
Πιστεύω ότι σε 85 χρόνια από σήμερα, όταν ο ιστορικός του μέλλοντος θα καταγράφει την ιστορία του ελληνισμού της Κύπρου ενδεχομένως να διαπιστώσει τις ανησυχητικές ομοιότητες με την περίοδο πριν την Καταστροφή : ένα κουρασμένο εκλογικό σώμα, χωρίς συναίσθηση της ιστορικής του ευθύνης αποφασίζει να ενδώσει στην ευκολία των εύηχων συνθημάτων, σε κούφιους πατριωτισμούς για να βρεθεί λίγα χρόνια μετά να διαχειρίζεται την Καταστροφή. Μια από τις τραγικότερες πτυχές της Μικρασιατικής Καταστροφής ήταν ο ξεριζωμός του Ελληνισμού, το σβήσιμο της ιστορικής μνήμης, η «μνημειοποίηση» της παρουσίας του στα χώματα της Μικράς Ασίας. Από τότε, έχουν περάσει χρόνοι πολλοί και η γιαγιά μου, μου έχει διηγηθεί ιστορίες από τις χαμένες πατρίδες σε μια γλώσσα που σβήνει, από μια πάστα ανθρώπων που φυραίνει.
Δεν θέλω να σκέφτομαι τον εαυτό μου στη θέση της - να αφηγούμαι ιστορίες σε μια διάλεκτο που χάνεται στα δικά μου εγγόνια, για μέρη που θα τα βλέπουν πλέον ως μακρινό παρελθόν το οποίο δεν τους αφορά. Το πολιτιστικό μας στίγμα στη βόρεια Κύπρο σβήνει και η πολιτική της σε βάθος χρόνου λύση, θα σημάνει και την οριστική διάρρηξη του ιστορικού μας δεσμού με το κατεχόμενο μέρος της πατρίδας μας.
Δεν πιστεύω σε ιστορικούς ντετερμινισμούς και νομοτελειακές φάρσες τις ιστορίας. Ελπίζω ότι αυτή η δυσοίωνη προοπτική μπορεί (ακόμη) να ανατραπεί. Με άλλα λόγια μπορούμε να διεκδικήσουμε ότι το μέλλον θα γραφτεί από εμάς, στέλνοντας τον Τάσσο Παπαδόπουλο δίπλα στο Δημήτρη Γούναρη: στα «αζήτητα» της Ιστορίας...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
30 comments:
δεν πιστεύω να ανατραπεί οτιδήποτε αν μείνουμε με τον ίδιο πρόεδρο. το ξεκαθάρισε πριν χρόνια πολλά πως δεν θα δεχθεί κανένα σχέδιο. Δεν μας βλέπω να χουμε πιθανότητες για επανένωση της πατρίδας μας. Το μόνο που βλέπω είναι τα εκατομμύρια σε λίρες, δολλάρια, ευρώ, γιεν, του τάσσου και του οποιουδήποτε τασσου, να αυξάνονται, και μεις να κλαίμε που χάνονται τα εδάφη μας και παρόλα αυτά δεν το παίρνουμε χαμπάρι και εξακολουθούμε να συμπεριφερόμαστε σαν να μην συμβαίνει τίποτα και περιμένουμε από τους πολιτικούς σαν βλάκες, να βρουν λύση τη στιγμή που είμαστε ούτε το ενα δέκατο μιας σταγόνας νερού στον πλανήτη.
evo av alla3oume proedro... o Xristofias kai o Kasoulidis tha lisouv to kypriako sto apse sbnse... sav pos kai tha lisoume to kypriako movoi mas.
Με Πόση δουλοπρέπεια, ειδωλολατρισμό, τυφλή εμπιστοσύνη κ.τ.λ συνεπάγεται το όνομα tassikos?
( τουλάχιστον έβαλες και τα δυο s).
Είσαι και εσύ μέρος της άβουλης μάζας που δεν μπορεί να αντιληφθεί κάποια πράγματα,που αδυνατεί να κατανοήσει πως η ιστορία προσφέρει παθήματα ακρίβως για να γίνουν μαθήματα. Απλώς στην Κύπρο και στην Ελλάδα επαναλαμβάνουμε βλακωδώς την ιστορία, αρκετοί από εμάς κρυμμένοι υπό την κάλυψη του ¨"εθνικισμού" του "πατριωτισμού" και οτιδήποτε θεωρείς "σημαντικό" αγαπητέ tassike. Διερωτήθηκες ποτέ για τα γιατί, τα πως, τους λάθους χειρισμούς και τα ψεύδη που οδήγησαν σε χαμένες πατρίδες; Αντιλήφθηκες την συσχέτιση Μικράς Ασίας και Κύπρου; Όχι, είσαι πολύ στενόμυαλος - δεν θα μιλήσω για την νοημοσύνη σου - διότι ίσως να σε καθοδηγούν αλλότριοι σκοποί στις πολιτικές σου αντιλήψεις - ξέρεις τι εννοώ .Και δυστυχώς tassike και το υπόλοιπο αυλικό συνάφι των tassikon της Κύπρου αποτελέίτε μια μεγάλη μειονότητα. Και δεν είναι τυχαίο που οι tassikoi προτιμούν την λύση του εμείς εδώ, εκείνοι εκεί.
Έχεις δίκαιο, Τασσικέ, μόνοι μας δεν το λύνουμε. Για αυτό και με τον Τάσσο πρόεδρο δεν πρόκειται να δούμε λύση, γιατί αυτός νομίζει θα το λύσει μόνος του, χωρίς τους ξένους που θέλουν το κακό μας.
Καλά ρε παιδιά, ας μας πουν οι "Τασσικοί" ένα παράδειγμα από την ιστορία του Έθνους από το 1821 και μετά όπου πετύχαμε νίκη (στρατωτική, διπλωματική, οικονομική κλπ) με κάποιον ηγέτη που να μην ήταν "αποδεκτός" στους "ξένους".
Αποδεκτός φυσικά είναι δικός τους όρος. Εμείς εννοούμε κάποιος που να γνωρίζει τους ξένους και να ξέρει να ευθυγραμμίζει τα συμφέροντά τους με τα δικά μας. Κάτι που φυσικά δεν μπορεί να κάνει ένας "απομονωμένος".
Δεν μ΄αρέσκει η στάση που θεωρεί υποδιέστερον, διχοτομικόν, μαννόν, ηλήθιον που εν καταλάβει που πολιτικήν, αυλικόν του Τάσσου όποιον υπογράφει τασσικός.
Δηλαδή με την ίδιαν λογικήν, όσοι υποστηρίζουν τους άλλους σε αυτόν το μπλογκ εν τσουρούθκια του χριστόφκια, του κασούλα ή του άλλου, πως τον λαλούσιν...
Μπορεί ο τασσικός να υπογράφει έτσι, απλά διότι ήταν το πρώτον κκίμπορτ που υπεράσπισεν τον τάσσον σε αυτόν το μπλογκ, τζαι όχι διότι εν σφογκοκολάριος του προεδρικού. Όι να κάμνουμεν τζαι μεις ότι κάμνει η περιρρέουσα. Υποτίθεται ότι θέλουμεν να πέψουμεν τον τάσσον στα αζήτητα της ιστορίας για να αλλάξουμεν αέραν, ότι για να αλλαξουμεν τον δίσκον τζαι να τον γυρίσουμεν που την άλλην πάνταν.
Ενίσταμαι για τες ξιτιμασιές που εισέπραξεν ο τασσικός.
Ευτυχώς που εμίλησε ο Aceras γιατί εβαρέθηκα να είμαι η μόνιμη "επώνυμη" παραφωνία.
Ασέρα συμφωνώ μαζί σου. Η "ανάλυση" του χαρακτήρα του συνομιλητή μας και το απαραίτητο στόλισμα, δεν πρέπει να έχει θέση σε ένα πολιτισμένο διάλογο.
Εν τω μεταξύ διαισθάνομαι μια ανήσυχη ηρεμία δαμέσα; :)
Μετά τη θύελλα, η νηνεμία. Και τανάπαλιν... :-)
@lexi
Αφου δεν υπάρχει σοβαρός αντίλογος εκατάντισε λίγο βαρετό το blog. Πρέπει να βρείται κάποιο τρόπο να προσελκύσεται και λίγους Τασικούς Συλλουρικούς, Εδέκους, εθνΟικολόγους... Φυσικά που να τους έβρεις και τι μπορούν να πουν οι γέριμοι, ότι θέμα και αν ανοίξει εν έχουν υπόθεση..
Βέβαια, να παραδεχτούμεν ότι η ανάλυση που έκαμεν ο "ανόητος" προς τον "tassikos", ήταν πολλά καλή, εξαιρουμένης της προσωπικής επίθεσης... Κατά τα άλλα, εν καλά που τού λαλεί.
@Bananistatos
Εν έχουν υπόθεσην εν λαλείς τίποτε.
Ο φίλτατος TASSIKOS είπεν μου μιαν φόρα ότι εψήφισεν ΟΧΙ στο Ανάν διότι εν Ρατσιστικό και Διχοτομικό αλλά ψηφίζει τάσσον που υπόγραψε την συμφωνία της 8ης Ιουλίου που στην 1ην γραμμή λαλεί:
«Δέσμευση για την επανένωση της Κύπρου με βάση μια διζωνική, δικοινοτική ομοσπονδία και πολιτική ισότητα, όπως καθορίζεται στα σχετικά ψηφίσματα του Συμβουλίου Ασφαλείας»
Δηλαδή μιαν λύση εξορισμού διχοτομική (διζωνική) και ρατσιστική (δικοινοτική).
Φκάλε εσού άκραν.
Εκτός τζαι αν ο tassikos θέλει να μας πει ότι ο τάσσος εν ψεύτης τζαι δεν δέχεται ΔΔΟ αλλά περιπαίζει τον κόσμο για να τον ψηφίσει. Αλλά αν ισχύει τούτο ο τάσσος γιατί δεν λέει του κόσμου τι θέλει? Αντρέπεται?
@ axl
Ξέρω σύρνω αυγά στους τοίχους αλλά εν πειράζει.
Αποκλείεται δηλαδή το συγκεκριμένο σχέδιο να ήταν διχοτομικό και ρατσιστικό, αλλά κάποιο άλλο σχέδιο με τις ίδιες αρχές (διζωνικό & δικοινοτικό) να μην είναι;
Το συγκεκριμένο σχέδιο απορρίψαμε το, αλλά νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι η πλειοψηφία των Ε/Κ αποδέχεται μια διζονική - δικοινοτική λύση.
Αν ο Παύλος είναι άντρας, όλοι οι άντρες έχουν το όνομα Παύλος;
@Sceptic
«Αν ο Παύλος είναι άντρας, όλοι οι άντρες έχουν το όνομα Παύλος;»
Όχι αλλά όλοι Παύλοι είναι Άντρες.
Και για να μην συζητάμε χωρίς τέλος κάμε μιαν ΔΔΟ με πολίτικη ισότητα που να μην είναι ρατσιστική και διχοτομική.
Ακούω.
sceptic, αποκλείεται.
Τωρά εσυγχίστηκα τέλεια.
Κατ' αρχήν δεν είμαι συνταγματολόγος, άρα τι να σας πω; Αν μπορούσα να λύσω το Κυπριακό σε δέκα γραμμές δεν θα ήμουν δαμέσα, αλλά σε καμιά Λουκέρνη.
Αν θέλετε να σας πω ότι βασικά ο Τάσσος μπορεί να είναι και ψεύτης, εν και έχω πρόβλημα. Δεν με χαλά ιδιαίτερα το γεγονός, δεν τον πολυσυμπαθώ έτσι και αλλιώς.
Αλλά αν θέλετε να παραδεκτώ ότι το Σχέδιον Ανάν ήταν το καλύτερο σχέδιο που μας εδώκαν, δεν θα συμφωνήσω.
Συμφωνώ ότι πολλές που τις αρχές του θέλοντας και μη θα τις βρούμε μπροστά μας.
Και κάποια διαιρετικά στοιχεία θα υπάρχουν αναγκαστικά (κληρονομιά του 1960).
Αλλά δεν δέχομαι ότι καλύτερα δεν γίνεται. Τωρά αν θέλετε ανάλυση που συμφωνώ και που διαφωνώ εν λίγο δύσκολο. Θέλει δουλειά πολλή για να γίνει τούτο το πράμα και δεν έχω την ώρα και ίσως ούτε την όρεξη (προς το παρόν τουλάχιστον).
@Sceptic
Αν το επόμενο σχέδιο θα είναι καλύτερο η χειρότερο εξαρτάτε από το πώς αντιλαμβάνεται τα πράγματα ο κάθε ένας μας. Π.χ. για κάποιον που τα πιο σημαντικά πράγματα είναι η γη και όσο λιγότεροι έποικοι γίνετε δεν υπάρχει περιπτώσει το επόμενο σχέδιο να είναι καλύτερο, για κάποιον που το πιο σημαντικό είναι η ασφάλεια και οι εγγυήσεις το επόμενο σχέδιο μπορεί να είναι καλύτερο. Το θέμα είναι να βρει ο καθένας την δική του ισορροπία ανάμεσα σε όλες αυτές τις παραμέτρους και ταυτόχρονα η ισορροπία που θα ικανοποιεί την πλειοψηφία.
Σύντομη ερμηνεία για το τι είναι η ΔΔΟ με πολιτική ισότητα θα βρεις στη πιο κάτω διεύθυνση:
http://www.haravgi.com.cy/16_09_2007/1/000.html
Το σχέδιο Ανάν δεν το ανάφερε κανένας ούτε σου ζήτησε κανένας να παραδεκτής οτιδήποτε.
Αυτό που λέμε εδώ είναι ότι ο τάσσος περιπαίζει τον κόσμο όταν λέει ότι θέλει λύση ΔΔΟ με πολιτική ισότητα. (Αν θέλεις το συζητήσουμε παραπάνω τούτο ή/και αν θέλεις να συζητήσουμε παραπάνω που οδηγεί η πολιτική του τάσσου στην διάθεση σου)
Αν πάλι θέλεις να τον πιστέψεις και να τον ψηφήσεις είναι δικό σου θέμα.
Ρε AXL μου για όνομα του θεού, Τάσσο δεν θα ψηφίσω. Δεν το πάω ρε φίλε, πόσες φορές να σου πω.
Αλλά δεν σημαίνει ότι διαφωνώ σε όλα μαζί του.
Ακόμα και εκείνο που είπε, ότι η διχοτόμηση είναι η δεύτερη καλύτερη λύση, πίστεψε με, με προβλημάτισε πολλά, από την άποψη ότι υπάρχει μια λογική πίσω από αυτό το επιχείρημα.
Προσωπικά εκείνο που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η ασφάλεια. Αν θα κάμουμε κράτος τερατούργημα, με σωρεία συνταγματικών μαύρων τρύπων και εστίες δικοινοτικών προστριβών με ψύλλου πήδημα, κλάφτα Χαράλαμπε.
Όπως μου είπε και ο καθηγητής στο Παν/μίο Αθηνών Χατζηβασιλείου, έχουμε ένα κράτος με καλή οικονομία αλλά χωρίς πολιτική ασφάλεια και το σχέδιο Ανάν δεν μας δίνει ούτε πολιτική, ούτε οικονομική ασφάλεια. Γιατί να δεκτούν το σχέδιο οι Ε/Κ;
Προτείνω να συζητήσουμε πως πρέπει να είναι το επόμενο σχέδιο για να γίνει αποδεκτό.
@ Sceptic
Λογική υπάρχει πίσω από το κάθε τι. Το θέμα είναι που οδηγεί στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ αυτή η λογική.
Εγώ την δίκια μου ισορροπία την καθόρισα. Ψήφησα ΝΑΙ στο Ανάν 5.
Το μονό πράγμα που μπορώ να κάνω είναι αν θέλεις να πεις τι είναι αυτά που εσύ χρειάζεσαι για να βρεις την δική σου ισορροπία και να σου πω εγώ για ποιους λόγους δεν ασχολούμαι με αυτά τα θέματα.
Και για να μην παρεξηγηθώ δεν έχω απαίτηση να δεκτής τις δικές μου αντιλήψεις.
Ήδη μας είπες ότι αυτό που σε ενδιαφέρει πρώτιστος είναι η ασφάλεια. Τι θα ήθελες λοιπόν να δεις για να είσαι ικανοποιημένος?
Προς sceptic anonymous:
Απλά για διευκρίνιση, ο κ. Παπαδόπουλος στη Φιλανδία μίλησε για 'second best solution' αναφερόμενος στο σημερινό status quo.
Το σημερινό status quo δεν είναι διχοτόμηση. Είναι πολύ χειρότερο επειδή δεν αναγκάζει την ΤΚ Κοινότητα να αποποιηθεί τα δικαιώματα του Συντάγματος του 1960 και τα ενταξιακά οφέλη (που για τα οποία δεν πληρώνουν γρόσι) ενώ την ίδια ώρα της επιτρέπει ελέω Κατοχής να νέμεται και να λυμαίνεται των ΕΚ περιουσιών στο κατεχόμενο τμήμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Εξελικτικά, με αυτά τα δεδομένα, σε ένα ορίζοντα είκοσι ετών, οι ΤΚ, πιεζόμενοι από τους εποίκους θα μετακινηθούν στο ελεύθερο τμήμα στο οποίο διατηρούν όλα τους ατομικά συνταγματικά δικαιώματα ως ισότιμοι πολίτες.
Σε περίπτωση συμφωνημένης διχοτόμησης οι ΤΚ θα αναγκάζονταν να απωλέσουν τουλάχιστον τα ατομικά τους δικαιώματα στην Κυπριακή Δημοκρατία. Επίσης, η Τουρκία θα έπαυε να είναι εγγυήτρια δύναμη.
Δεν θα επεκταθώ περισσότερο αν και το θέμα δεν εξαντλείται εδώ.
Βασικά, η πολιτική απάτη του νυν Προέδρου και των υποστηρικτών του έγγυται σε αυτή τη διαφορά status quo/διχοτόμησης. Εμπαίζουν τον κόσμο για ασφαλείς και καθαρές λύσεις ενώ με την πολιτική τους οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην ολική εκκαθάριση του ΕΚ στοιχείου από την Κύπρο.
Πρόσεξε: Δεν μίλησα για Σχέδια, Μορφές Λύσης κλπ. Μου είναι αδιάφορο να ασχοληθώ ειδικά με κάτι, ιδιαίτερα όταν αυτό δεν υφίσταται ως πολιτική επιλογή (void and null όπως κάποτε με έπαρση διακήρυξε ο Αείμνηστος για το Σύνταγμα του 1960).
Πρέπει επιτέλους ως Κοινότητα να ξεκαθαρίσουμε τι θέλουμε, να το καταλάβουμε όλοι (έστω η τραγελαφική ηγεσία μας αφού αυτούς έχουμε) και να το επιδιώξουμε τάχιστα.
Διαφορετικά θα μας μείνει το second best solution και στα παιδία μας η ανάμνηση της μακαρίας νήσου...
Φιλικά
Κωνσταντίνος
Φίλτατε Aceras,
Σύρνεις αφκά πα’ στους τοίχους! Η στάση κάποιων που κριτικάρεις (ειρωνική και μειωτική) αποτελεί πάγια και οργανωμένη (ξεχωριστά από τον καθένα άλλα ίσως και σε συνεννόηση) κάποιων επιφανών μελών της κυρίαρχης κάστας του blog, οι οποίοι ακολουθούν μια απαξιωτική στάση και συμπεριφορά απέναντι σε όποιο έχει διαφορετικές απόψεις ή επιλογές από τις δικές τους και ειδικά πάνω στο θέμα των υποψηφίων για την Προεδρία της Δημοκρατίας. Με δυο λόγια οι “αρχηγοί” αυτοί δεν επιδιώκουν διάλογο ή συζήτηση και ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων αλλά διασυρμό των “αντιπάλων”!
@ Aceras & Sceptic anonymous,
Σε προηγούμενες παρεμβάσεις μου είχα επισημάνει το πρόβλημα αυτό (ίσως για κάποιους να μην είναι πρόβλημα αλλά αντιθέτως κάτι το φυσιολογικό) αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω!
Επιτρέψτε μου να επαναλάβω τι συγκεκριμένα είχα αναφέρει τότε (καθώς πιστεύω πως εξακολουθούν να ισχύουν) και μάλιστα έγινα και δέκτης ειρωνικής αντιμετώπισης:
1. Στο post που αναρτήθηκε στις 15 του Οκτώβρη με ένα κιτς φωτομοντάζ για τον Περδίκη είχα αναφέρει μεταξύ άλλων και τα εξής:
“Στο blog τείνει να αναπτυχθεί ένα είδος δυσμενών διακρίσεων (ρατσιστικών και φασιζουσών θα τις ονόμαζα), έναντι εκείνων που έχουν μια διαφορετική άποψη από αυτή της κυρίαρχης κάστας του blog! Χωρίς να θέλω να κάνω το δικηγόρου του οποιουδήποτε Παπαδοπουλικού, Τασσικού, Εδεκίτη και λοιπά, (ούτε και του διαβόλου θα τον κάνω!), διερωτούμαι γιατί τόση επίθεση αφού αποζητάτε το διάλογο; Αυτοί (με την διαφορετική άποψη) είναι αντίπαλοι, μια και βρίσκονται στην αντίπερα όχθη …; Σκοπός του blog δεν είναι η συζήτηση και κατάθεση ιδεών, θέσεων και απόψεων επί παντός επιστητού; ΘΛΙΒΕΡΟΤΑΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!!”
2. Σε άλλο post (στο “ΕΜΕΙΣ ΕΝ ΤΖΙΑΙ”), στις 25 ΤΟΥ Οκτώβρη είχα πει:
“Συμφωνώ με τον Εδεκίτη για τον χλευαστικό, μειωτικό και απαξιωτικό τρόπο με τον οποίο κάποια μέλη της κυρίαρχης κάστας του blog αντιμετωπίζουν τους εκφραστές διαφορετικών από τις δικές τους απόψεις (οποιεσδήποτε να είναι και αφτες φτάνει να μην είναι φασιστικές και ρατσιστικές). Για κοιτάξτε το βρε … Αντωνάκηδες!”
3. Ρόλο ανασταλτικό για τη διεξαγωγή ουσιαστικής και εποικοδομητικής συζήτησης είναι και τα πολλά posts που αναρτώνται χωρίς συνεχώς και χωρίς σταματημό σ’ αυτό το blog.
4. Επίσης θα ήθελα να αναφέρω ότι ο καθένας από μας που μπαίνει εδώ μέσα έχει το δικαίωμα να επιλέγει την ανωνυμία. Κάποιοι ίσως με τα nicknames τους θέλουν να μεταφέρουν ίσως και κάποια μηνύματα. Και πάλι δικαίωμα τους.
5. Τελικά το blog αυτό δεν είναι ελεύθερο βήμα για τον οποιοδήποτε από μας; Πως κατοχυρώνεται αυτό το δικαίωμα και τι κάνουν οι διαχειριστές του blog για να το υπερασπιστούν;
@ Bananistanos,
“ …Πρέπει να βρείται κάποιο τρόπο να προσελκύσεται και λίγους Τασικούς Συλλουρικούς, Εδέκους, εθνΟικολόγους... Φυσικά που να τους έβρεις και τι μπορούν να πουν οι γέριμοι, ότι θέμα και αν ανοίξει εν έχουν υπόθεση..” – Και να βρεθούν έτσι που τους κάμνετε εν να χωστούν μεσ’ τα πετσιά τους! Που να κάτσουν να συζητήσουν κιόλας! Χαλαρώστε και λίγο επιτέλους!
Anef_ypotimisis
08/11/2007 – 12:34 π.μ.
O anef μιλά για:
"πάγια και οργανωμένη (ξεχωριστά από τον καθένα άλλα ίσως και σε συνεννόηση) κάποιων επιφανών μελών της κυρίαρχης κάστας του blog"
Κλασικό σύμπωμα σύνδρομου καταδίωξης. Θεωρίες συνωμοσίας, αναφορές σε "κυρίαρχες κάστες" και "αρχηγούς".
Ξυπνάτε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!
@Anef_ypotimisis
Βολευτά Τάκη σταμάτα να φιλοσοφάς, να βρίζεις και να ειρωνεύεσε τους άλλους. Από την ημέρα που επέστρεψες στην Κύπρο είσαι ένας βολεμένος που δεν δούλεψε ποτέ στη ζωή σου(εκτός στην περίοδο που τα έπαιρνες από ιδιωτικές τοποθετήσεις). Πράγματι φαίνεται ότι πουλάς πνεύμα, η δουλειά σου είναι να απαντάς στον καθένα που διαφωνά με το ΑΚΕΛ (αυτά είναι τα καθήκοντα που σου ανέθεσε το κόμμα). Μήπως γνωρίζεις πόσα κοστίζει 1lt γάλα?
Bye
@ Bye,
Bye bye σου τζιαι περαστικά σου!
Anef_
08/11/2007 – 8:30 μ.μ.
Υ.Γ.: “…σταμάτα να φιλοσοφάς, να βρίζεις και να ειρωνεύεσε τους άλλους.” - Οδηγίες στους υφιστάμενους σου τζιαι στα κοπελλούθκια σου, χαμολιέ!
Ύλαντρος,
Πάντα υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν κυρίαρχες κάστες και αρχηγοί εν όσο υπάρχουν κοινωνικές ανισότητες και άδικη κατανομή του εθνικού εισοδήματος και μακάρι να ξυπνήσει ο κόσμος (όπως του φωνάζεις) και να διεκδικήσει ριζοσπαστικές αλλαγές που φυσικά δεν θα προωθηθούν από ένα αστό πολιτικό!
Εσύ Ύλαντρος συνέχισε να κοιμάσαι τον ύπνο του δικαίου του σφακτού ….
Όσο για τα “σύνδρομα καταδίωξης” ε, τι να γίνει … Τόσα χρόνια διώξεων και προσπαθειών για περιθωριοποίηση του κόσμου της Αριστεράς την πάθαμε ψυχολογικά και μας έχουν μείνει χούγια και κουσούρια! Εσύ όμως νέο παιδί πως και την έπαθες με τόσα αντιακελικά σύνδρομα που σε χαρακτηρίζουν; Σου είπα και άλλη φορά να το κοιτάξεις αυτό …Σου χαλά το image!
Anef_eirwnias
08/11/2007 – 8:59 μ.μ.
@ anef_eirwnias,
klampato finki lama koltantibar. plentigrafin krintolpawadi haaaalll all haaaaklllaaaaaaaaa
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
villos, koutsia, makarounia,koakola
leleleleleleleeeeeeefteriAAAAAA
ffffff
anef:
ως εκπρόσωπος της κυρίαρχης κάστας αυτού του μπλογκ οφείλω να σε προειδοποιήσω ότι αν δεν προσέξεις τη συμπεριφορά σου θα στείλω τους ανεμόμυλους πάνω σου.
Ύλαντρος,
“Ο/Η Ίλαντρος είπε...
anef:
ως εκπρόσωπος της κυρίαρχης κάστας αυτού του μπλογκ οφείλω να σε προειδοποιήσω ότι αν δεν προσέξεις τη συμπεριφορά σου θα στείλω τους ανεμόμυλους πάνω σου.
10 November 2007 08:35”
Βγάλαμε τη μάσκα τελικά και μη αντέχοντας το βάρος της άλλης άποψης και χάνοντας και την ψυχραιμία μας το ρίξαμε στις απειλές; Και εις ανώτερα!
Έστω και για αστείο να το είπες ή προσπαθώντας να ειρωνευτείς πολύ ατυχές και αψυχολόγητο!
Νάσαι καλά και ότι ποθείς να το πάθεις!
Anef_fovou
10/11/2007 – 11:51π.μ.
anef_pneumatos:
Πλησιάζουν οι ανεμόμυλοι, βγάλε το σπαθί σου!
‘Ύλαντρος (γέρικο και απαίδευτο δέντρο),
Τα περιθώρια και οι πιθανότητες για μια εποικοδομητική συζήτηση σε πρώτο και δεύτερο πρόσωπο (μεταξύ μας δηλαδη), με επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα έχουν εξαντληθεί! Πλέον οποιοιδήποτε προσπάθεια είναι περιττή και anef_ περιεχομένου, λόγου και αιτίας! (Και δεν θα τα βάψω και μαυρα!).
Επιφυλάσσω όμως το δικαίωμα στον εαυτό μου να σχολιάζω (σε τρίτο πρόσωπο πλέον) οτιδήποτε από τα γραφόμενα σου αντιδρά το είναι μου!
Θεωρώ ότι οι σκέψεις, οι απόψεις και οι θέσεις οι δικές μου που κατέθεσα μέχρι τώρα καθώς και μερικών άλλων θαμώνων του blog (όπως του BRC, του Aceras, του Sceptic), προσέδωσαν περισσότερο ενδιαφέρον και action στις συζητήσεις και βοήθησαν αυτές να ξεφύγουν από την στασιμότητα της επανάληψης των ιδίων μονολόγων και της αλληλοχειροκρότηση!
Τους ανεμομύλους, τα σπαθκιά τζιαι τα κοντάρκα κράτησε τα για τον εαυτό σου! Θα σου χρειαστούν!
Τέλος και εν κατακλείδι, εξαιρετικά αφιερωμένοι σε σένα (Υλ)_αντράκι, οι πιο κάτω στίχοι από τραγούδι του εξαίρετου Διονύση Τσακνή (του ανένταχτού αλλά κομμουνίσταρου αυτού τραγουδοποιού):
“Όσοι μας μισήσατε,
Ανέραστοι να μείνετε,
Κουφάλες δεν ξοφλήσαμε”!
Anef_misous
10/11/2007 – 11:45 μ.μ.
Post a Comment