I want to argue that we owe to AKEL and Jimmy the most interesting elections in Cyprus politics. AKEL decided in 1988 to support George Vassileiou and against all odds (there must have been an ambient atmosphere back then from the DIKO establishment), managed to get George elected. George was like a sea of fresh air since, unlike every other politician at the time, he had not been directly involved in politics since 1960. In fact, he was not part of the first generation EOKA fighters, and he did not even try to associate himself with them! He appointed young upstarts with promising credentials (George Lillikas), started a university against all advice to the contrary, put in an application to an organisation known as the European Community, and even claimed that he wanted to solve Da Stravaraland problem YESTERDAY. Big words. Which he lived to pay in 1993 when the establishment hit back with Glafkos. Back then, in 1993, even Tassos would support Glafkos over the upstart Vassileiou, right?
Moreover, AKEL (under Jimmy by now) stood to its guns, both in 1993 and 1998, and again we had the most close elections since 1988. AKEL lost but still, democracy became more entrenched as the final result was never disputed and it was not so clear who the winner would be (unlike pre-1988 elections). Well, to some extent. The point is that the 95% days of Makarios, or the withdraw-your-candidacy-because-Achilleas-is-abducted or even the support-me-or-foreign-agents-will-Captain-Nemo-us days of Spiros, were gone for ever.
And we come to this election campaign. Which might actually prove quite interesting. Contrary to the attempts of the new establishment (Lillikas etc) to bring back the 2004 atmosphere without any ideas or proposals about what the future holds or should hold, people are beginning to question the value a 1960s EOKA man can offer to the country post 2008. People wonder. Is there really a vision for the future beyond the goal of securing another election victory? One reads even in the state-newspaper, Big Phil, articles questioning the idea that discussing the dead-and-buried Annan Plan is productive in any real sense. One begins to ask whether the emperor has any clothes. And for that questioning to have been made possible, you have no-one else to thank but Jimmy. Yes, whether you like it or not, whether you like his post 2004 behavior, you have to thank Jimmy for taking a stand when he could do something about it, namely NOW. Given the political system and the political situation, he waited to strike at the right moment, still with substantial risk, to give us the best show in terms of elections since independence. For that alone, you have to be grateful to him.
9.11.07
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
41 comments:
who is jimmy ?
in any case, thank you jimmy... these elections are really interesting and might become even more interesting if DISI is not in round 2. that will be the first time in cyprus politics that the right wing party voters will have to make a choice between two candidates who are not from their party. What they might vote in the end will tell us a lot of new information about the DISI demographics.
Right... let's see what we should be grateful to Jimmy for:
- Getting the most retrogressive possible choice of politician elected to the Presidency in 2003.
- Letting the unique dynamic created at grassroots level by the opening of the Green Line checkpoints in the same year go completely wasted.
- In 2004, the worst political defeat for the Greek Cypriots since 1974.
- Later in 2004 and during 2005, for standing by and tolerating his coalition partners run the worst political witchhunt, hatemongering and mudslinging campaign seen in the Greek Cypriot community since before 1974.
- The complete destruction by 2007 of all possibility of a dignified solution to the Cyprus issue. The only options open now are, on one hand, a negotiated solution which will be worse for the Greek Cypriots than the Annan plan (because when you lose on all fronts for four years, proposed settlements do not improve in your favour), and on the other hand, partition, either agreed (in which case the Greek Cypriots will get much less for it than we could have got in 2004) or de facto, without agreement, with all the obvious dangers that entails.
Oh, and on top of all that, we can be grateful to him for the most amusing Presidential Election since Independence.
I'm sure we'll make an interesting case of it to our grandchildren, when they ask us how come we lost our country to the Turks in the first half of the 21st century and ended up living in some shitty suburb to the north of Athens.
We can say "Son, by the 2008 presidentials, we were so damn depressed we needed all the entertainment we could get, so when the stupid bugger who let the country go to the dogs decided to run for President, instead of telling him very loudly and very publicly to go take a running jump at a doughnut, we jumped for joy and our eyes ran with tears of gratitude because he provided us with the most entertaining election since Independence".
If that doesn't give them an idea about exactly how we managed to lose our country nothing will.
@tassikos
Well, we do know how the "centre" voted when they did not have a choice. We just have to wait and see how the true centre will vote. Are you concerned?
@stravoxylo
Politics, or a polis full of tics, is a tough business. You cannot make an omellette without breaking eggs, to paraphrase the Gringos or Mourinho, whoever you prefer. The question is, will the omellette taste any good?
I think the right-wing party will suggest the concious vote. DISI is finally cleared by some members who have always been the "cancer" of the party for their actions back in 1960-74, not to say even earlier. Those guys are now siding next to Papadopoulos. But anyway, i still have the feeling that by Februry its the supporters of the hardcore right-wing parties (DIKO, EUROKO) who will have to choose. Moderate Right wing party (DISI) and the left party (AKEL) will have someone to vote, from their own parties.
Ευχαριστούμε Δημήτρη που μας πούλησες στους φασίστες ΜΟΝΟ ΜΙΑ φορά.
@Stravoxylo
"...We can say "Son, by the 2008 presidentials, we were so damn depressed we needed all the entertainment we could get, so when the stupid bugger who let the country go to the dogs decided to run for President, instead of telling him very loudly and very publicly to go take a running jump at a doughnut, we jumped for joy and our eyes ran with tears of gratitude because he provided us with the most entertaining election since Independence".
If that doesn't give them an idea about exactly how we managed to lose our country nothing will..."
La-la-la lovely.
you can make comments to mr tassos's website. http://www.tassospapadopoulos.com/easyconsole.cfm/page/blogComment/blog_id/1
@ brc
your feeling is one thing and reality is an other.
Just take a look at what is in the news today:
a) ANT1 had a poll where Kasoulidis is 10% behind Tassos. Kasoulidis group is making noise that the polls was run by an office owned by the minister of education pla pla pla.. the fact is ANT1 has now challenged them saying that it is ready to apologise if they announce their own (Kasoulidi's) polls and they are different from theirs [i.e. ANT1 is saying that Kasoulidis camp has its own polls that show similar results !].
b) The second interesting story in the news today is that of KEP (Kinima eleftherov politwv). They had their party meeting (the minutes of which have been made public by the vice president of that 'movement') and they are in debate as to whether they should continue to support Kasoulidis or not. Their argument being that a part of DISI leadership is supporting Tassos. KEP leadership had a meeting with Xristofias already and agreed to back him in the case (the obvious if you allow me to say) that Kasoulidis is out of round 2.
I think instead of dreaming it might make better sense if you start thinking who you might vote between Tassos and Xristofias :)
afhste kanena comment sto blog toy kasoylidi : http://www.kypros21.com/archives/category/blog
@yiota
mana mou re, ev krima o giannakis, grapsete tou tzai tzivou kaveva comment sto blog tou.. kai dev tou dia kavevas snmasia tou kanmevou :)
avto kai av dixvei poso chance exei o kasoulidis. pou tzeros pou epi kairou Kliridi egivetouv xamos apo tov ethousiasmo stov DISI.. toutoi twra ebapsav ta mavra 3 mnves priv tes ekloges... plaka pou exei va givei.. akoma pou eisaste pou tha arxisouv syvtoma oi foves kai oi esoterikes diafovies gia to poios prepei va fortothei tnv eperxomevn ntta. Evkirotates plhrofories mou lev oti n katrakila twv posostwv tou Kasoulidi syvexizete me statherous rythmous!! perisotera se dnmoskopiseis pou tha dnosievtouv evtos tns bdomadas... n dnmoskopisn tou ANT1 tha tous fevete kalh otav dnmosievtouv oi alles, tha givei xamos.. :)
Απορία 1: Πείτε μου σας παρακαλώ, τούτοι ούλλοι οι αριστεροί που υποστηρίζουν Παπαδόπουλο έννεν σχιζοφρενείς;
Απορία 2: Γιατί ο Χριστόφιας, ας εν τζιαί τωρά, εν εκθέτει τον φασίστα αντι-Ακελικό Δευκαλίωνα, αν μη τι άλλο για να συσπειρώσει το ποίμνιο του;
@Tzyrkakos
dioti o Syntrofias dev thelei va to paizei aristeros. After all his goal is to form a coalition with DISI in round 2. I wouldn't be surpised if after round 1 we see Syntrofias poster next to Griva's and Kolokontronis in the ethnikofrona somateia across Cyprus.
BTW It so lovely watching Kasoulidis speak in ethnikofrona somateia next to the Greek flags and below the Kolokotronis posters... patates antinaktes of RIK should not miss those pictures.
@ tassike
ta perissotera comments sto site toy tassou en arnitika
Tassikos, i have reasonable reasons to believe that Tassow might not make it to the 2nd round. We'll see.
Tzyrkakos, those are not "left wing" supporters. They are DIKO's supporters most probably who sign in as if they are AKEL's ones, to make some impressions. Even his website supports bowlderization. Many poeple tried to write something negative about Tassos but their comments were not posted. This is the democracy knows, this is what he does. Even on a stupid webpage! Simple as that. And judjing from how the people sign-in (eg. Tassos or death etc), that site is just a redicule, a circus with Tassos' show.
By the way, nice logo... reminds me of DIXAN. Hopefully he'll be washed away from the first round :)
As for the poll of ANT1, did u even bother to find out who made the poll, for whom, the relations between ANT1's managing director and Tassos etc? I dont think so...
@ Tasikos
Φίλε, αν χάσει τις εκλογές ο Κασ. εγώ, τζε νομίζω οι παραπάνο σοβαροί υποστιρικτές του, εν τζε να κιστίσουμε όπως κιστίζουμε αμα πιάνει η Ομόνοια το πρωτάθλημα. Όπως έγραψα τζε στο http://bananistanikachronika.blogspot.com/2007/10/blog-post_15.html το έπαθλο δεν θα είναι ένας επάργυρος μαστραππάς αλλά το μέλλον και η καλοπέραση μας ( με ότι περιλαμβάνει). Τούτο που θα μας πειράξει είναι ότι θα ειμαστε μειοψηφία ανάμεσα σε ανθρώπους που παρ'όλο που ξέρουν γι' αυτα http://bananistanikachronika.blogspot.com/2007/10/blog-post.html και αυτά http://brcyprus.blogspot.com/2007/10/50.html (ελπίζω να μεν σε πειράξει φίλε brc) και παρ'όλο που βλέπουν την κατρακύλα που πείραμε σε όλους τους τομείς κάνουν μια επιλογή με οπαδίστικα μικροκομματικά και ψευτοπατριωτικά κίνιτρα αδιαφορόντας για το μέλλον όλων μας. Και θα τα βάψουμε μαύρα, όϊ γιατι εν να ακούουμεν τις πουρούες σας όταν θα πανηγυρίζετε, αλλά γιατί θα ξέρουμε ότι θα μας περιμένουν πολύ χειρότερες μέρες. Γι αυτό και θα το παλέψουμε ελπίζοντας να καταλάβει ο κόσμος τι γίνεται, γιατί αξίζουμε μια καλύτερη τύχη απο το δύδιμο της απάτης που μας κυβέρνησε την τελευταία πενταετία.
@BRC
ediabases ti eipa ? eipa oti n dnmoskopisn tou ANT1 dixvei kala pososta gia tov Kasoulidi, avtes pou tha akolouthisouv tha eivai xiroteres kai dev tha eivai pou tov ypourgo paideias :)
dame tha eimaste tha mnlnsoume 3ava :)
e3alou, btw o ANT1 prokalese tov syvagermo va dnmosievsn tnv esoterikn dnmoskopisn pou exei (o DISI) kai pou eivai paromoia ta pososta me avta tou ANT1.. 3ereis mnpos giati dev tnv dnmosievkei o DISI ? :)
ev pasn periptosn, opws eipa edw tha eimaste, mnv xavese :)
@Bananistanos
o brc leei oti tha psyfiseis Kasoulidi tov devtero gyro [edw gelame :):)]
ας προσευχηθουμε ολοι, να βρεθει μια λυση και να μην διχοτομηθουμε τελικα!
ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ Ο ΕΝ ΤΟΙΣ ΟΥΡΑΝΟΙΣ
ΑΓΙΑΣΘΗΤΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ
ΕΛΘΕΤΩ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ
ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ,
ΩΣ ΕΝ ΟΥΡΑΝΩ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ
ΤΟΝ ΑΡΤΟΝ ΗΜΩΝ ΤΟΝ ΕΠΙΟΥΣΙΟΝ
ΔΟΣ ΗΜΙΝ ΣΗΜΕΡΟΝ
ΚΑΙ ΑΦΕΣ ΗΜΙΝ ΤΑ ΟΦΕΙΛΗΜΑΤΑ ΗΜΩΝ,
ΩΣ ΚΑΙ ΗΜΕΙΣ ΑΦΙΕΜΕΝ ΤΟΙΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙΣ ΗΜΩΝ
ΚΑΙ ΜΗ ΕΙΣΕΝΕΓΚΗΣ ΗΜΑΣ ΕΙΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΝ,
ΑΛΛΑ ΡΥΣΑΙ ΗΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ.
ΑΜΗΝ.
p.s : επροσευχηθηκετε ενναιν ??
Τασσικέ ένα έχω να σου πω. Τώρα ξεκινά η προεκλογική. Έχει ακόμα πάνω από 3 μήνες. Θα εκπλαγείς. Όσο και αν προσπαθούν να κρατήσουν το ηθικό σας ψηλά με φτιαχτές δημοσκοπήσεις δεν θα τα καταφέρουν.
@brc Well that makes sense
@yiota Religion+politics=deadly mix
Μπανανιστάνο εν με πειράζει. Αλλά διάβασε και τούτο: http://brcyprus.blogspot.com/2007/11/blog-post_11.html
Ίσως και να μας αξίζει ότι πάθουμε τελίκά. Τζαι μεν φοάσαι, εν θα κιστήσεις διότι εν το πιάνει η Ομόνοια. ΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑ ΦΕΤΟΣ :)
@ Τασικός
Φώναξε τζε ένα "πρωτάθλημα, και κύπελλο και Τάσο πρόεδρο" να εκτονωθείς. Τζε αν σου περάσει απάντα μας τζε με κανένα επιχείριμα υπερ του Τάσου, οϊ μονο νούμερα
@ brc
Να βκεί ο Κας τζε ας πιάσει 10 πρωταθλήματα σερί ο λαός
@Tassikos
Εγώ ο αφελής διερωτώμαι που ξέρεται τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων που θα ακολουθήσουν ΠΡΙΝ να ανακοινωθούν?
@ axl
kalh erotnsn...
mia dnmoskopisn avakoivothike snmera
http://www.phileleftheros.com/main/main.asp?gid=334&id=519306
vomizw tha exei kai mia to RIK tnv pemptn...
se avtn tns symetron pagiovete n ptotikn tasn tou Kasoulidi. twra va doume toutnv tou RIK :)
@ Bananistanos
olo to kalokairi epelavete mas me tov psithiro oti peftouv ta pososta tou Tassou klp klp kai oti tha eivai tritos mexri tov Septembri. ehhh dev peftouv file mou, exei av3itikn tasn.. avtos pou epiase tnv katrakila eivai o kasoulidis. Twra va doume ti tha givei sto epitelio tou meta pou tha bkouv akoma 2-3 dnmoskopiseis kai tha tov exouv sygouro trito.
oxi pws avta eivai thetika gegovota gia tov tasso.. eivai emfaves oti protimoume tov Kasoulidi avtipalo, eivai evkolos. Alla opos dixvouv ta pramata oi ekloges tha pektouv sto vyma.. oxi tnv prwtn kyriakn, alla tnv devtern. H' tha akoueis omoviates po3o pou tnv porta sou, n' kaveva (dioti kaka ta psemata oi opadoi tou Tassou eivai oi movoi pou dev tha prokalesouv kavevav av kerdisouv).
@Tassikos
Λεβεντιά μου, το ημερολόγιο όταν μας έλεγες ότι θα ακολουθήσουν και άλλες δημοσκοπήσεις που θα δείχνουν τον Κασουλίδη κάτω έδειχνε 10.11.2004 η δημοσκόπηση στο φιλελεύθερο δημοσιεύτηκε τις 12.11.2004.
Η καλή ερώτηση παραμένει.
Που το ξέρεται?
@axl
toso diskolo eivai va mathei kapoios ta apotelesmata twv polls ? avto tns symetron eteliose tes 7 Oct leei n anakoivosn.. ara exei mia bdomada pou teliosav.. ediarepsav ta apotelesmata... o phileleftheros egrafe priv 2-3 meres oti n diafora se avto to poll tha ntav 4% yper tou tassou [etsi eivai]. avtoi pou to mathan ? :)
epidi ypopsiazome pou to pas: Dev exw kamia sxesn me to epitelio tou tassou.. .eimai to e3weteriko.. dev avoiko se kaveva komma.. to poio pithavw eivai oti dev tha psyfisw stes epomeves ekloges (doulevw sto e3wteriko, se avtithesn me tous foitntes dev exw tnv ore3n va xasw mia bdomada douleias gia va ertw kypro va psyfisw).
kai av theleis kai tnv pragmatikn mou ektimisi gia tes ekloges.
a) o Tassos tha eivai protos me diafora stov prwto gyro.. egw to bazw to pososto tou poly konta sto 40% (38-40%).
b) o Kasoulidis tha diskoleftei poly tous epomevous 3 mnves va gyvkratisei tous psyfoforous tou DISI. Eivai kathara tritos se ola ta polls, kai avto dev tha tov bonthisei katholou. Episis, kaka ta psemata stnv kypro yparxei mia maza pou thelei va eivai kovta stov vikiti... ara tha pav n' me tov Tasso n' me tov Xristofia apo tov prwto gyro. Alloi tha to pai3ouv diplomatika twv prwto gyro, tha eivai dipla stov Kasoulidi alla tnv vykta tou prwtou gyrou tha eivai oi prwtoi pou tha kavouv diloseis yper tou evos n' tou allou avtipalou (e.g. Ouranios Ionanidis - round 2 tha paei kathara me tasso egw pistevw, Pourgouridis me Xristofia). Avtoi dev tha doulepsouv gia tov kasoulidi, dioti avtoi in a way paizouv eva rolo... dev thelei gia paradigma o Tassos tov ouranio mazi tou pou ta twra.. thelei reuma yper tou apo round 1 prws round 2.. kai o ouranios etc mporouv va pai3ouv avto to rolo [sou thimizw to paradigma tou Galanou kai tns bezinis...] xriazete kai o tassos kai o xristofias kapoious pou twra dilovouv kasoulidi va pav mazi tous tnv vykta tou prwtou gyrou.. etsi avtoi paizouv tov rolo tous twra, dithev yper tou kasoulidi but in reality in negotiation with the other camps.
c) O Xristofias tha perasei stov devtero gyro... devteros.
d) tha pai3ei rolo n diafora Tassou kai Xristofia stov prwto gyro.. av eivai megalh tote to klima tha eivai yper tou Tassou kai logika tha kerdisei stov devtero gyro. Gia avto oso kovta eivai sto 40% toso to kalhtero gia avtov.
e) eitherway, tha eivai kovta to apotelesma tou devterou gyrou. Tous divo 50-50 chance. O xristofias tha mazepsei logika tnv maza tou AKEL (30%), kapoious aristerizovtes tns EDEK (2%) kai olous tou NAI tou DISI... twra posoi tou DISI psyfisav NAI ? egw pistevw oxi perisotero apo 30-40% (40% tou 30 = 12%.. ara o Xristofias 3ekiva me eva 44% stov devtero gyro).. alla avto dev arkei thelei kai allo pososto... ara to paixvidi tha paiktei sto posous tou DISI pou psyfisav OXI tha pisei o Xristofias va tov psyfisouv stov devtero gyro.. oso perisoterous pisei toso poio kovta tha eivai stnv vikn.
o Tassos apo tnv allhv prepei va arxisei va efarmozei stratigikn devterou gyrou.. prama pou dev ekave akoma. Mexri stigmns oloi vomizav oti av perasei devtero gyro o TAssos tote kerdizei ave3artita avtipalou. ta teleftaia polls dixvouv oti avto dev eivai katharo av avtipalos tou eivai o Xristofias. Ara prepei va arxisouv va skeftovte pws mporouv va pisouv oso givete perisoterous tou DISI va tov psyfisouv stov devtero gyro. Dev 3erw pws mporei va to kavei avto xoris va xasei psyfous pou fevete va e3asfalizei apo AKEListes... alla prepei va brouv avtnv tnv stratigikn av thelouv va kerdisouv. vomizw kapos prospathouv va to kavouv me to va thimizouv tou kosmou tnv periodo tou OXI.. movo tou omws avto dev eivai arketo. Prepei va brouv tropo va milisouv apefthias me tov psyfoforo tou DISI se themata pou tov aforouv... kaka ta psemata to idiologiko [de3ia - aristera tha mpei me plagio tropo stnv agenda tou tassou avavkastika. to euro, n europn, to annan, n filelefthern politikn klp eivai snmavitka gia tov DISI.. to kefalaio to opoio ekprosopa o DISI thelei va bkei mia kybervisi pou elexete apo tnv PEO kai tis syvtexvies? avta eivai trickers sto politiko DNA tns de3ias kai prepei avavkastika va ta ekmetalevtei kapoios pou thelei tous psyfous tous]
@ Tassikos
Πότε δεν το πήγαινα στο ότι έχεις σχέση με το επιτελείο του τασσου.
Εκείνο που με παραξενεύει είναι πως πάντα αυτοί οι ψίθυροι για τον Κασουλίδη βγαίνουν από το επιτελείο του τασσου και μετά επιβεβαιώνονται.
Ο φιλελεύθερος από πού παίρνει την πληροφόρηση του για έρευνες που διεξάγει το επιτελείο του τασσού?
Φαντάζομαι ότι εν για αστείο που ρωτάς:)
Η δική μου εκτίμηση είναι η ακόλουθη:
Τo επιτελείο Κασουλίδη πιάστηκε στον ύπνο τον Σεπτέμβρη όταν ξεκίνησε ο ψίθυρος ο Κασουλίδης δεν τραβά και ενώ όλες οι δημοσκοπήσεις των έδειχναν ψηλά και ξαφνικά ήρθε η επιβεβαίωση με εκείνη η περίεργη δημοσκόπηση του ΡΙΚ που τον έδειξε να καταποντίζεται. Ας πρόσεχαν να σκοτώσουν τον ψίθυρο τότε. Τώρα βουρούν να φτάσουν.
Αν δεν τα καταφέρουν και το παιχνίδι παιχτεί μεταξύ Χριστόφια- τασου το ποιος θα είναι πρώτος θα εξαρτηθεί από την παράσταση νίκης η όποια προς το παρόν ευνοεί τον τασσο αλλά φαίνεται να την ροκανίζει σιγά σιγά ο Χριστόφιας.
Η πρόβλεψη μου ( αν θέλεις ευσεβής πόθος) είναι ότι ο Χριστόφιας θα κερδίσει με όποιον και να πάει στο Β γύρο.
@axl
sygoura to epitelio tou Tassou kavei oti mporei va diadidei plhrofories pou tov symferouv. After all elections are mainly a strategy game.. and less a policy battle.
Stratigika o Kasoulidis dev paei kala. Merika paradigmata:
a) e3ekivise se kapoia fasn va leei "akribosav ta spitia stnv kypro, kavevas dev mporei va ktisei eva spiti gia ta paidkia tou". Avto to epixirima doulevei se xores opws tnv ellada opou olos o kosmos evoikiazei kai zn me to oveiro oti kapoia mera tha apoktisei to diko tou spiti. Stnv kypro oloi (n' oi parapavo) exouv eva kommatouin xorafi kapou... Av n a3ia tns gns pnge sta ypsn stnv kypro, kai erkete evas ypopsifios kai mou leei avto eivai problhma.. ti evvoa ? oti av kerdisei tha parei metra oste oi times tns gns va ppesouv !!! ? Dierotoume posoi stnv kypro dev exouv gn kai tha thelav va douv tnv timn tns gns pou exouv va ppeftei !!? Ekatalabav to lathos tous, kai av prosekses dev to xrisimopoiouv avto to epixirima poia.
b) meta arxisav va mnlouv gia tnv akribia.. oti eivai akribes oi tomates kai ta avkourakia. Kalamaristika pramata, mou thimizei tote pou kerdise n ND tov Simiti me kyrio epixirima tnv timn tns patatas. Stnv kypro avto dev metra. Dev tov koftei tov kypraio posa eivai to avkouraki snmera.. oi perisoteroi agorazouv xoris va koitouv tnv timn.. dioti (ave3artita poios eivai proedros) to poutziv tou kypraiou kala tnv exei (syvkritika me alles xwres mnlw). Ara akoma eva lathos.
c) Prospathei va ktipisei tov Tasso sto kypriako. Avto eivai gelio, dioti kaka ta psemata eva 76% tou kosmou priv 3 xrovia theorise oti o tassos eivai orthos kai o DISI lathos.. dev symferei tou Kasoulidi va thimizei stov kosmo avto to gegovos.. pale atou toutoi va tou ktipouv sto dyvato tou snmeio..
gevika n stratigikn tou Kasoulidi eivai 3evoferti.. kalamaristikn. packaged strategy pou prepei va efarmose o epikoivoviologos tous stnv ellada. Megalo lathos, dioti agvoa to context (tnv koivovia tnv Kypriakn) kai prospathei va tous poulisei eva proiov me tov idio tropo pou tha to poulav se mia allhv xora. ehhh basic marketing va 3erav tha katalabaivav oti avto dev petixevei.
Parola avta av thes tnv gvomn mou, kala ta paei.. 30% .. not bad. Tosa epiase kai o DISI stes boulevtikes, giati va piasei o Kasoulidis parapavo apo oti piasav tote ? Dev blepw tov logo giati kapoios apo AKEL n' apo ta kommata pou ypostirizouv tov Tassos dev tha psyfize tov ypopsifio tou kai tha psyfize Kasoulidi. Ti prosferei pou eivai so atractive pou va kavei kapoio va alla3ei stratopedo ? nothing special.. tou lipei avto to kati :)
O Xristofias kata tnv gvomn mou akoloutha tnv kaliteri stratigikn. 3erovtas oti mporei va mavtrisei tous opadous tou AKEL epikevtrosav tnv prosoxn tous se dyo epipeda:
a) va apodi3ouv oti o Tassos dev eivai alathitos kai oti o Xristofias mporei kalhtera va diaxiristei to Kypriako. Pistevw avto piavei topo.. dioti kaka ta psemata polloi pou psyfisav OXI sto dnmopsifisma perimevav akoma poio sklhri politikn pou tov tasso (e.g. Beto evavtio tns tourkias klp) pou dev eidav...
b) prospathei va kripsei to aristero image tou. Mple fonts sta filladia tou, kypriakes snmaies... direct contact me tov kosmo, emotional approach sta problhmata tou kosmou (klama otav n mikrn stnv boulh twv vewv eipe oti ta sxoleia mas dev eivai prosbasima gai tous avapirous - poios ftaiei gia avto ? mnpos kai n boulh ?). Kai avto piavei topo, dioti kaka ta psemata o Xristofias sav avthropos eivai o poio approachable stov kosmo.. kai sav xaraktiras eivai o kalhteros apo olous tous ypopsifious.
Apo tnv allhv o Tassos... kai avtou n stratigikn mexri twra paei kala.. alla opws eipa kai sto allo mou message, prepei va alla3ouv syvtoma to focus tous diaforetika tha exouv problhma. Mexri twra to focus tous ntav sosto.. alla dev tha doulepsei apo edw kai pera. kai e3ngoume:
a) stnv arxn n prosoxn tous ntav (orthos) sto va mazepsouv oso givete perisoterous psyfous apo to AKEL. Dioti 3erouv oti av dev to kavav grngora avto n mnxavn tou AKEL tha syspirove tous opadous tou.. ara n prosoxn tous ntav va piasouv eva 10% tou AKEL.. to petyxav.... av thimase to epixirima pou xrisimopoinsav tote ntav oti to AKEL dev eixe logo va fygei apo tnv trimern klp... to xrisimopoiouv akoma avto to epixirma alla oxi syxva dioti 3erouv oti to akel syspirothike poia kai eivai adyvato va elkisouv kai allous psyfous apo ekei.
b) epidi to kalokairi n prosoxn tous ntav sto AKEL, o Kasoulidis avevoxlitos fevetouv va exei psyla pososta. Molis omws to epitelio tou Tassou edose perisoteri emfasn sto va piasei psyfous apo DISI (avto egive Aug-Sept) arxise n ptosn tou Kasoulidi.....
egw pistevw o Tassos exei akoma arketes pithavotntes va elkisei kai allous psyfous apo DISI. Ara to ti prepei va kavouv eivai va to parouv apofasn oti sto devtero gyro avthipopsifios tous tha eivai o Xristofias kai va povtarouv va fav psyfous apo Kasoulidi.. oso poio psylo eivai to pososto tou Tassou stov prwto gyro toso megaliteres eivai oi pithavotntes tou va kerdisei stov devtero gyro.
diaforetikes tha eivai oi pithavotites tou va kerdisei av stov proto gyro ta apotelesmata eivai 40% gia Tassos 33% gia Xristofia kai diaforetiko av eivai 34% Tassos kai 33% xristofias.
Dev diafovo oti o Xristofias exei megales pythavotntes va kerdisei.. opws eipa mexri stigmns paizouv swsta to paixvidi stratigikns. Exw omws megales amfibolies av telika mazika o DISI tha paei va tov psyfisei.
e.g. amfibalw stis agrotikes perioxes va exei pollous tou DISI pou tha kamouv tnv yperbasn kai va psyfisouv aristero ypopsifio. Edw gia koivotikes ekloges kai kavouv oti mporouv va mnv eklegei avthropos tns aristeras azzas.
Stes astikes perioxes ovtos n istoria mporei va eivai diaforetikn. Tha pai3ei rolo opws eipa kai sto prongoumevo mou mnvnma kai to poios tnv vykta tns prwtns kyriakns apo tov DISI tha bkei va ypostiri3ei tov evav kai poios tov allov..
example: av (ypothetika mnloume) bkei tnv kyriakn to brady tns prwtns kyriakns o Matsis kai o Ouranios Ioannidis kai pouv psyfiste Tasso.. kai bkei kai o Anastasiadis kai pei Xristofia.. poio n gvomn tha metrisei perisotero ?
Egw pistevw oti av o kasoulidis mnvei ektos devterns kyriakns o DISI dev tha mporesei va parei syllogikn apofasn.. o kathevas tha bkaivei stnv TV kai tha ypostirizei opoiov ekeivos pistevei eivai kalhteros... kai oi plistei apo avtous tha eivai idi syvevonmevoi me ta dyo avtipala stratopeda (Tassou kai Xristofia)... mexri va syvedriasn n ngesia tou syvagermou va parei apofasn tha exouv idi arketoi ekfrastei dnmosia poiov ypostirizouv.
Ρέ Τασσικέ, που την πρώτην στιγμήν εσύγκοψα σε σαν σοβαρόν άθρωπον. Τον τζαιρόν που είχαμεν τα τασσούθκια στο μπλογκ τζαι αλλάσσαν ονόματα για να το παίξουν λαός της αριστεράς, στον μόνον που απάντουν με τον οποίον διαφωνώ ήταν σε σέναν. Διαφωνώ μερικώς δηλαδή, διότι πολλές που τες ανησυχίες σου είναι τζαι δικές μου.
Με τα δύο τελευταία ποστάτζια εκατάλαβα ότι ξέρεις πολλά καλά την κυπριακήν κομματικήν μηχανικήν. Παρατηράς πολλά καλά τα γεγονότα τζαι θέτεις στο τραπέζιν την πραγματικήν τακτικήν του κάθε υποψηφίου.
Δκιαβάζοντας την έτσι ωμήν όπως την παρουσιάζεις με πιάννει δέος για το πού εκατάντησεν η κυπριακή πολιτική. Ο τζαιρός της καθαρής σύγκρουσης με βάσην ιδέες τζαι έρωταν επέρασεν. Οι συλλογικοί "παράδεισοι" εκαταντήσαν πολυελαίοι σε σκονισμένα κονάτζια, μαυρισμένα που τες αζαγιές. Τζαι πάλε φυσικά είναι ο έρωτας που κινεί τους αθρώπους που βουρούν γυρόν που τα πολιτικά, ένας έρωτας όμως πολλά πιο μίζερος. Η προσωπική επιτυχία είναι ο οδηγός. Δόξα τζαι χρήμαν. Όχι όμως για μιαν ομάδαν ανθρώπων αλλά για το άτομον. Το άτομον του Χριστόφια, (του νέου καλόκαρδου πατέρα, σωτήρα της ελπίδας), το άτομον του σκληρού παππού σκρούτς που κρατά καλά τες συντηρητικές αρχές (χωρίς να ξαπολίσει τον κολοσσόν της λίρας που έκτισεν τζαι προορίζει σαν προίκαν για τους απογόνους του, χωρίς να ξαπολίσει την φιλοδοξίαν να ξεπεράσει στην δόξαν τον ππίντζην Κυπριανού, τον "ξενολιγούρην" Κληρίδην, τον τεχνοκράτην Βασιλείου, τον εθνάρχην πατέραν του Μακάριον). Στην δευτέραν κατήγορίαν το άτομον του Ουράνιου που λαλείς, το άτομον του Χριστοδουλίδη του κομμουνισταρά, το άτομον του Πουργουρίδη του εικονοκλάστη, το άτομον του Ματσάκη του πελλού κλπ κλπ κλπ. Κρίμαν γιατί τέθκειες συνθήκες είναι ο παράδεισος του ψεμάτου, των επικοινωνιολόγων, της εξυπνοβλακίστικης ατάκας. Κρίμαν γιατί η ζωή μας δεν είναι μπουγάδα που θέλει πλήμμαν, ούτε αυτοκίνητον που θέλει καλόν λάδιν για να λειτουργήσει καλά. Η πολιτική δεν είναι προϊόν να το πακκεττάρεις όπως εκάμαν άγαρμπα του Κασ (κρίμας τον άθρωπον). Η πολιτική θέλει αθρωπιάν. Πραγματικήν, όϊ του πακκέττου όπως αυτήν που προσπαθεί ο Λούλλης να μας πλασάρει. Εγώ βέβαια τον Χρισ θα τον ιψηφήσω διότι ξέρω (ΤΖΑΙ) την πραγματικήν του αθρωπιάν. Ξέρω ότι το μεγάλον μαράζιν του Χριστόφκια είναι τζαι το δικόν μου μαράζιν. Ότι ο ατομικισμός εδιάλυσεν τα πάντα, τζαι ότι όπως ούτε εγώ έτσι ούτε τζαι τζείνος μπόρει να κάμει τίποτε.
Ελπίζω ότι ώς το τέλος ο κόσμος θα διαβλέψει μέσα που την επικοινωνιακήν ζούγλαν του ψεμάτου τζαι της υποκρισίας τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θέλει να κάμει ο κάθε υποψήφιος τζαι να ψηφίσει σε αυτήν την βάση. Σε τέθκειαν περίπτωσην θα ήθελα πολλά ο Κυπριακός λαός να θέλει πραγματικά άλλον πράμαν που την διχοτόμησην τζαι να το δείξει καθαρά, έστω τζαι με οριακήν πλειοψηφίαν, έστω τζαι αν χρειαστεί το κάθε άτομον να κάμει υπερβάσεις.
@ aceras
Που την είδες την ανθρωπιά του Χριστόφια?
Στο τσιμέντομα του Ναι?
Στην υπεράσπιση των νενέκων απο την περιρέουσα?
Στην μυστική σνάντηση με Σ. Ντεκτάς?
Στο ότι έμεινε στην κυβέρνηση όσπου εσύμφερε τζε εφιε στα 4μισι χρόνια, γιατι ξέρει ότι στη 2 πενταετία ο Τάσος εν θα του δώκει υπουργία γιατί εν θα τον έσχει ανάγκην?
Που έβαλε την Κύπρο στο ράφι για να μεν χάσει το μοιράσιν?
Που δεν τον πειράζει να συγκυβερνα με Τάσο,Κουτσού, Ρίκκο,Συλλούρη, Περδίκη και λοιπούς αντιομοσπονδιακούς ακροδεξιούς αλλά δεν συζητά για Συναγερμό με τον οποίο βρίσκεται πολύ πιο κοντά στο Κυπριακό?
Bananistane αυτά που λαλείς περιέχουν πολλήν εμπάθειαν τζαι έναν αέραν συνθηματολογίαν. Δεν βοηθούν αν θέλεις να υποδείξεις τα πραγματικά ελαττώματα του Χριστόφκια.
Σόρρυ που δεν είμαι ποιητής. Επιφυλάσσομαι να γράψω μιαν έκθεσην ιδεών για το θέμα τζε τα πιο πάνω εν τα κύρια σημεία...
Σοβαρά όμως, μεν γυρεύκεις δικαιολογίες τζε απάντα με επιχειρήματα.
Εχω ιδιαίτερη απορία για την άποψη σου για τις μυστικές συναντήσεις με τον Ντεκτάς. Πριν απαντήσεις (αν πρόκειται) σκεφτου για ένα δευτερόλεπτο αν έκαμνε κατι τέθκιον ο Κληρίδης πως θα ατιδρούσαν οι υποκριτές της τεως τριμερούς.
Μπανανιστάνε, πρώτα από όλα λες ανακρίβειες.
Όταν κατηγορήθηκαν οι OPINION LEADERS από τον Τάσσο πως τάχα επιάσαν τα στο δημοψήφισμα και πως επηένναν στην πρεσβεία για να χρηματιστούν, ο Χριστόφιας καθαρά τζαι ξάστερα είπεν ότι ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΡΑΝ. Έχω το κλιπ σε βίντεο να σου το δώσω αν θές. Αλλά μήπως ήθελες τότε να φκεί και ο Χριστόφιας και να κατηγορά ΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (πρόσεξε, όχι τον τάσσο, αλλά την χώρα) την ώρα που εδώσαν ούλλοι πάνω μας να μας φάνε επειδή είπαμε ΟΧΙ; (που στο κάτω-κάτω είχαμε κάθε δικαίωμα να πούμε είτε ΝΑΙ είτε ΟΧΙ)
Επίσης, δεν συνκυβέρνησε με κανένα Ευρωκό, και καλά είναι να ξέρεις τι λες. Το Ευρωκό το συμπεριέλαβε ο Τάσσος στο επιτελείο του ΜΕΤΑ που έφυγε το ΑΚΕΛ. Σε καμία περίπτωση δεν υπήρχε το Ευρωκό όσο η τριμερής ακόμη υπήρχε.
Επίσης ξανασυζητήσαμε το γιατί ούτε ο ΔΗΣΥ, ούτε το ΑΚΕΛ θα αλληλοστηρικτούν δημόσια τουλάχιστον. Αλλά το σίγουρο είναι πως αν συνεχίσει ο Φουρλάς, ο Αβέρωφ και κάποιοι άλλοι στους ίδιους ρυθμούς και περάσετε 2ο γύρο, εν νομίζω πολλοί Ακελικοί να σας προτιμήσουν. Ανάπτυξα τούτη τη θεωρία στο μπλογκ μου και νομίζω έχει πολλή βάση... Τζίνο που βλέπω είναι πως η στάση των δύο κομμάτων εξυπηρετά Τάσσο. Και δυστυχώς βλέπω τώρα πως ο κόσμος τους ακολουθεί αντί να στήσει πόδι για να μην επανεκλεγεί. Όπως είναι ΤΩΡΑ τα πράματα (και πάντα με την περίπτωση να ανατραπούν φυσικά), ο ΔΗΣΥ θα αναδείξει ποιος θα είναι ο επομενος πρόεδρος. Ελπίζω να αποδείξετε ΟΛΟΙ σας πως είστε καλύτεροι από εμας!!!
bananistan δεν χρειάζεται να είσαι ποιητής για να θωρείς τα πράματα νηφάλια τζαι αντικειμενικά. Δεν μοθ αρέσκει ο ρόλος του απολογιτή οποιουδήποτε, ιδίως του Χριστόφια που με την στάσην του όταν υποστήριζεν το Τάσσον με απογοήτευσεν. Να προσπαθήσω όμως να σου απαντήσω στες ερωτήσεις σου όπως θα θωρώ εγώ τα πράματα. Λαλείς:
"Που θωρείς την αθρωπιά;
Στο τσιμέντομα του Ναι? "
- αν τον υποστηρίζω είναι διότι ελπίζω πως θα ξετσιμεττώσει την διχοτόμιση τζαι να ανοίξει τον δρόμον για μιαν λύση. Για αυτόν άλλωστε εγκατέλειψεν τα καλά της εξουσίας τζαι πιάννει το ρίσκον.
"Στην υπεράσπιση των νενέκων απο την περιρέουσα?"
- Δεν είναι αλήθκει αυτόν που λαλείς. Σοθ απάντησεν ο brc. Σήμερα στον πολίτη επαναλαμβάνει ότι εθυμώσαν ΤΟΤΕΣ με τον Τάσσον για τες ιστορίες τους νενέκους τζαι τους πουλημένους. Μην ξεχνάς ότι τέτοιοι εκατηγορηθήκαν τζαι πολλά ψηλόβαθμα στελέχη του Ακέλ όπως η Ελένη Μάυρου.
"Στην μυστική σνάντηση με Σ. Ντεκτάς? "
- Πού το κακόν; Αν εθκιάβασες την συνέντευξην του στον Πολίτη της περασμένης κυριακής εξηγά πολλά καθαρά τι έγινεν τζαι δεν θωρώ τίποτε το κακόν ούτε για τον Τάσσον ούτε για τον Χριστόφιαν. Αν δε εδέχετουν τζαι ο αντιπρόσωπος του Ταλάτ να αναβληθούν τα δημοψηφίσματα ίσως να μεν είμαστιν εδώ τωρά.
"Στο ότι έμεινε στην κυβέρνηση όσπου εσύμφερε τζε εφιε στα 4μισι χρόνια, γιατι ξέρει ότι στη 2 πενταετία ο Τάσος εν θα του δώκει υπουργία γιατί εν θα τον έσχει ανάγκην?"
- Έλα τωρά. Ο Τάσσος θα επροτίμαν το ακελ να εμείνισκεν τζιαμέ τζαι να μεν πιάει το ρίσκον που πιάννει τωρά. Νομίζω ότι ο Χριστόφκιας το έπεξεν πολλά σωστά χωρίς να αυτοκτονήσει πολιτικά. Εθκιάλεξεν την κατάλληλην ώρα να φύγει. Η ουσία δεν είναι να φύγεις για να φκάλεις το άχτιν σου τζαι ας χάσεις. Η ουσία είναι να φύγεις για να κερδίσεις. Για να σου πώ την αλήθκεια δεν επίστευκα ότι θα έφευγε τζαι που το 2004 ως το 2007 έσπασα παρακολουθώντας την πολιτικήν στην Κύπρον. Επεψα του μάλιστα τζαι μιάν προσωπικήν επιστολήν την άνοιξην λέωντας του ότι δεν θα ξαναψηφίσω ούτε ΑΚΕΛ ούτε κανέναν άλλον φίλον τους αν εσυνεχίζαν να υποστηρίζουν τον Τάσσον της διχοτόμησης. Δεν νομίζω ότι εν το γράμμαν μου που έπιασεν τόπον. Μακάρι να εν καλά η βάση του Ακελ που άλλαξεν τα πράματα.
"Που έβαλε την Κύπρο στο ράφι για να μεν χάσει το μοιράσιν? "
-Είσαι άδικος. Το μοιράσιν έχασεν το. Εξάλλου το μόνον μοιράσιν που ήβρεν ήταν να χάσει 3-5% το κόμμαν του.
"Που δεν τον πειράζει να συγκυβερνα με Τάσο,Κουτσού, Ρίκκο,Συλλούρη, Περδίκη και λοιπούς αντιομοσπονδιακούς ακροδεξιούς"
- Απάντησεν σου ο brc
" αλλά δεν συζητά για Συναγερμό με τον οποίο βρίσκεται πολύ πιο κοντά στο Κυπριακό?"
- για αυτόν μεν βιάζεσαι. Τζαι ο Χριστόφκιας εν να χρειαστεί να μιλήσει με τον Δησύ τζαι ο Τάσσος. Μακάρι να μεν ιχρειαστεί δηλαδή τζαι να είναι Χριστόφιας - Κασουλίδης στον 2ο γύρο αλλά θεωρώ το μάλλον απίθανον. Εν ιξέρεις δηλαδή... ο δησύ έχει ressources.
Χάτε. Εδούλευκα ώς τες 2 τζαι κάρτον πόψε να τελειώσω κάτι εκθέσεις, έκατσα να σου απαντήσω τζαι σέναν ώς τες 2 μιση. Θωρείς ότι δεν χρειάζεται να είσαι ποιητής για να σε εκτιμώ. Καληνύχτα :0, πάω να ποξιλώσω.
Εμένα ο παπάς μου την περίοδο του πραξικοπήματος παρασύρθηκε και συμμετείχε σε ομάδα στο Αυγόρου. Ήταν στον ΕΟΚΑ Β αλλά δεν ήταν πραξικοπηματίας. Απλά ήταν σε μπλόκο, οδόφραγμα και σταματούσε αυτοκίνητα. Μετάνιωσε όμως. Τωρά θα ψηφίσουμε όλοι η οικογένεια Τάσσο και όχι Συναγερμό. Σέβεται τους αγωνιστές ενώ ο Κασουλίδης τους έχει στο περιθώριο.
Ζει και μας καθοδηγεί...Γεώργιος Γρίβας Διγενής
Check this one too... Looks nice
this i mean... :)
http://kypros2008.blogspot.com/
@ Πεοφίτης,
“…Εμένα ο παπάς μου την περίοδο του πραξικοπήματος παρασύρθηκε και συμμετείχε σε ομάδα στο Αυγόρου…”
1. Δεν υπάρχει πρόβλημα Πεοφίτης αν η ομάδα στην οποία συμμετείχε ο πατέρας σου ήταν του φούρπου δηλ. ποδοσφαιρική!
2. Τι ήταν ο πατέρας σου και παρασύρθηκε; Μωρά παρθένος;
3. Το Αυγόρου στα κατεχόμενα βρίσκεται;
Anef_eirwnias
16/11/2007 – 00:32 π.μ.
Έτσι μάθατε; ΝΑ οπλοφορείτε, να παρανομείτε και να παίρνετε άφεση αματριών επειδή ... "παρασυρθήκατε"; Και όλοι αυτοί που δηλώνουν αμετανόητοι; Αυτοί οι αμετανόητοι ή εσείς τα καλά μωρά που παρασυρθήκατε, τι ευθύνες αναλάβατε για τις πράξεις σας;
Μήπως πριν λίγα χρόνια, σας είπαν και ΜΠΡΑΒΟ, σας αποκάλεσαν και ΑΞΙΑ ΤΕΚΝΑ κάποιοι και τώρα το ξεχνάτε;
Ανοίξαμεν πολλά μέτωπα τζε πως θα φκούμε που μέσα.
BRC: ΄πότε έκαμεν έτσι δήλωση ο Χριστόφιας, ίσως στα πλαισια της περιρέουσας να καταχωνιάστηκε
Σίγουρα είχαμε κάθε δικαίομα να πούμε ΟΧΙ αλλά είχαμε τζε κάθε δικαίομα να ενημερωθούμε σωστά. Αν αφήναν τον Φερχοιγκεν τζε το Τσιελεπή κα, να μιλήσουν θα εμιλούσαμε για 76 %? Εγώ σου λέω καλά έκαμε ο Αναστ. γιατί έτσι έδειξεν στους ευρωπαίους ότι με πιο δημοκρατικές διαδικασίες ίσως δεχτούμε το επόμενο σχέδιο αν είναι τζε λλίον καλύτερο.
@ ασερα
αν έθελεν λύση εν θα έβκαλλε τον Τάσο πρόεδρο το 2003. Αλλά έπιασεν τον το ομονοιάτικον του τον Χριστόφια τζε έθελεν να την κάτσει του Αναστσιάδη τζε ποιός το γ@@@εί το κυπριακό. Ε λοιπόν έκατσεν μας την ούλλους, ε#@%ήθηκε τζε το Κυπριακό.
"Έλα τωρά. Ο Τάσσος θα επροτίμαν το ακελ να εμείνισκεν τζιαμέ τζαι να μεν πιάει το ρίσκον που πιάννει τωρά
"
Σίγουρα ο Τάσος επροτίμαν να εσειει τις ψήφους του Ακελ αλλά τελικά εξύπνησεν ο Χριστόφιας τζε εκατάλαβεν οτι θα έτρωεν κλώτσον μετά τις εκλογές αφου τρίτη θητεία δεν έσχει
"Που δεν τον πειράζει να συγκυβερνα με Τάσο,Κουτσού, Ρίκκο,Συλλούρη, Περδίκη και λοιπούς αντιομοσπονδιακούς ακροδεξιούς"
Οκ, δέχουμε να αλλάξεις τους Κουτσού Ρίκκο και Συλλούρη με Κουλία, Πιττοκοπίτη, Αγγελίδη, Κουταλιανο
Απο Πολίτη 5/11/207
Η συνάντηση της Στράκας
* Τότε που έγιναν οι μυστικές συναντήσεις στην Στράκα, με ποια λογική επιλέγηκε ο Σερντάρ Ντενκτάς για να γίνει διαβούλευση με την άλλη πλευρά;
Προς αποκατάσταση της αλήθειας: Εδώ αδικείται κατάφωρα ο Τάσσος. Πήραν τηλέφωνο και ζήτησαν από τον Πρόεδρο να δεχθεί τον Σερντάρ Ντενκτάς.
* Ποιοι;
Ο λεγόμενος υπουργός προεδρίας του Ντενκτάς. Από το περιβάλλον του Ραούφ Ντενκτάς. Δεν θέλω να αδικώ τον Πρόεδρο. Με πληροφόρησε και ζήτησε την άποψή μου κατά πόσο θα δεχθεί τον Σερντάρ ή όχι. Του είπα, 'μόνο του, κατά τη δική μου εκτίμηση, να μην τον δεχθείς. Και αν θα τον δεχθείς μόνο του, εγώ δεν μπορώ να συμμετάσχω. Αν θα τον δεις να καλέσουμε και άνθρωπο του Ταλάτ, ή τον ίδιο τον Ταλάτ'. Αυτό και έγινε. Και ήρθε ο Ομέρ Καλίοντζου, γ.γ. του ΡΤΚ. Εκεί, δεν είναι ο Παπαδόπουλος που έθεσε θέμα αναβολής του δημοψηφίσματος. Είναι ο Σερντάρ που έθεσε θέμα και αυτή την πορεία την ανέκοψε αμέσως ο Καλίοντζου. Είπε "εμείς δεν δεχόμαστε". Και ήπιαμε το ποτό μας και φύγαμε.
Αν ήταν έτσι απλά τα πράματα γιατί δεν εμίλισε που τότε, να μην αδικείται και ο Τάσος!! Τζε ξαναρωτώ πως θα αντίδραν ο Χριστόφιας, το Ακελ και λοιπες "πατριοτικές" δυνάμεις αν έκαμνε κάτι τεθκιον Ο Κληρίδης?
αυτά τζε πάλε
Για να κλείσουμεν την κουβέντα μπανανιστανέ, αν εδέχετουν ο Κληρίδης ΜΥΣΤΙΚΑ τον Ντεκτάς ήταν να κατηγορηθεί για εθνικήν προδοσίαν τζαι να στηθεί απο τους εθνικιστές και όχι μόνον (πρώτα πρώτα απο το Ακέλ) στο πολιτικόν εκτελεστικόν απόσπασμαν. Αθθημηθήτε τες μυστικές συμφωνίες κληρίδη ντεκτάς. Το φκιολίν εκράτησεν 20 χρόνια. Άδικα θα τον εκατηγορούσαν τζαι θα το εκάμναν για να αποκομήσουν πολιτικά κέρδη τζαι να σκοτώσουν την ουσίαν της πολιτικής πράξης, σωστή ήταν ή λάθος. Εγω υποστηρίζω ότι ένας ηγέτης έχει δικαίωμαν να κάμει τζαι κουβέντες τζαι συναντήσεις που δεν δίνουνται στην δημοσιότηταν. Μυστικές. Ναί. Φτάνει να πιάνει ο πολιτικός την ευθύνην του αποτελέσματος τους.
Γιατί οι Οικολόγοι στήριξαν Παπάδόπουλο!
Α. Επειδή ο Περδίκης παρά τις αντιπολιτεύσεις του και τις κατηγορίες ενάντια στον Παπαδόπουλο ακόμα και "για πράκτορα των Αμερικανικών συμφερόντων", κάτι "έγινε" και την τελευταία στιγμή "μεταλλάκτηκε"
Β. Στην Πολιτική Επιτροπή του Κινήματος μετέχουν ο Άδωνης Γιάγκου (διορισμένος Πρόεδρος του Δ.Σ. του Οργανισμού Ανάπτυξης Γης, ο Λάκης Νικολάου, σύζυγος της Αγάθης Θεμιστοκλέους, διορισμένης Προέδρου του Δ.Σ. του Συμβουλίου Παρεκκλίσεων (με 3,5 χιλιάδες λίρες μισθό το μήνα), ο Μάριος Φούρναρης, διορισμένο μέλος του Δ.Σ. της Αρχής Λιμένων, η Δέσπω Λάμπρου, διορισμένο μέλος του Δ.Σ. της Αρχής Κρατικών Εκθέσεων, η Χρυσούλα Ψηλογένη, κοινοβουλευτική βοηθός του Περδίκη και κόρη του διορισμένου μέλους του Δ.Σ. της ΑΗΚ Δ. Ψηλογένη και οι Σάββας Φιλίππου και Ντίνος Πασπαλλίδης οι οποίοι (από ότι διαβάσαμε σε διάφορες εφημερίδες) ήταν οι δύο που προόριζε ο Τάσσος να υπουργοποιήσει (αν δεν τους επερίπαιζε βέβαια).
Γ. Τους υπόλοιπους, την Ιωάννα Παναγιώτου, τον Αγαπητό (ο οποίος είναι και έμμισθος του Κινήματος) και ο Ζαχαρίου, τους ελέγχει πλήρως ο πράσινος βουλευτής, άρα κανένας δεν ήταν εναντίον...
Δ. Σημαντικό ρόλο στην απόφαση έπαιξε και ο Επίτροπος Περιβάλλοντος που δεν χρειάζεται να πούμε γιατί και πως....
Ε, ρε παιδιά, πείτε μου. Βγάζεις ή δεν βγάζεις 80%; Βολεμένοι Οικολόγοι, ντροπή σας!!!
Post a Comment