17.11.07

Φιλελεύθερος rocks my socks off

"I am here to do your bidding, Master. I am your slave, and you will reward me, for I shall be faithful. I have worshipped you long and afar off. Now that you are near, I await your commands, and you will not pass me by, will you, dear Master, in your distribution of good things?"
- ο Renfield στον Κόμη Δράκουλα, που την κλασσική gothic νουβέλλα του Bram Stoker. Την πιο πάνω ατάκα όμως θα μπορούσε άνετα να την ελάλεν ο Φιλελεύθερος στο κράτος.


Σε άρθρο του Φιλελεύθερου το οποίο ασχολείται με την πρόσφατη δολοφονία Σύρου που trigger-happy αστυνομικό και το οποίο φέρει τον κάπως άσχετο και ολίγον εύθυμο-ειρωνικό τίτλο "[ό]λοι οι λαθρομετανάστες μιλούν... άπταιστα Ελληνικά" θκιεβάζουμε τα εξής για τα σχόλια του Αρχηγού της αστυνομίας, Ιάκωβου Παπακώστα:

Διευκρίνισε επίσης ότι ο αστυνομικός από το περίστροφο του οποίου έφυγε η σφαίρα [με δική της πρωτοβουλία] που έπληξε το Σύρο οδηγό πήγαινε για να ενσωματωθεί με τις άλλες δυνάμεις. Στην πορεία, είπε, αντιλήφθηκε το αυτοκίνητο και είχε το θάρρος και την τόλμη να το ανακόψει για έλεγχο.


Που πότε θεωρείται "θάρρος" τζιαι "τόλμη" ένας αστυνομικός ο οποίος λαμβάνει μέρος σε προγραμματισμένη τζιαι οργανωμένη επιχείρηση της αστυνομίας να κάμνει ότι του καπνίσει τζιαι να δρα που μόνος του χωρίς να πιάσει οδηγίες που ανώτερους του που υποτίθεται ότι συντονίζουν την επιχείρηση; Εν έπρεπε να τα πάρει στο κρανίο ο αρχηγός; Φυσικά τούτο το ερώτημα τζιαι άλλα πολλά που μας δημιουργούνται άμαν ακούμεν έτσι ιστορίες που εν γεμάτες τρύπες τζιαι εν έχουν λογική, εν ενδιαφέρουν τον Φιλελεύθερο, τους συντάκτες τζιαι τους δημοσιογράφους του.

25 comments:

Σταρχεία μου said...

Υποκλίνομαι στην άπειρη βλακεία των κάθε λογής φασιστοειδών.
Όμως πάλι καλά που έγινε και θέμα στα κανάλια.
Είναι κι αυτό μια πρόοδος.

Yiota said...

να απολυθεί αμέσως ο αστυνομικός! να αλλάξει η νομοθεσία για τέτοιες περιπτώσεις. δεν μπορούν να την γλυτωνουν οι αστυνομικοι με τις δικές τους βλακείες.

Unknown said...

Εν έπρεπεν οι "δημοσιογράφοι" να πιάσουν τον Παπακώσταν και να τον φακκούν χαμαί - δημοσιογραφικά εννοώ - για την δήλωσην που έκαμεν; Τελικά οι "δημοσιογράφοι" δαμέσα δα εν μόνο για να κρατούν το μικρόφωνον του κάθε 'νού για να κάμνει δηλώσεις;

Bananistanos said...

Καλά ρε παιθκία, πάει ο αστυνομικός για να λάβει μέρος σε μιαν επιχείρηση, να στήσουν καρτέρι σε λαθρόμετανάστες. Στο δρόμο τους βλέπει να περνούν που μπροστά του, τι πρέπει να κάμει? Να τους αφήκει να φύουν και να πάει στο καρτέρι? Επροσπάθησε να τους πίασει (αντί να κάτσει στην ησυχία του) τζε επιτεθήκαν του. Έπρεπε να κάτσει να τες φάει(τουλάχιστον)?. Όπως τους άλλους στη Λεμεσό που τους εσφάξαν οι νίντζα με τα χέρια κάτω? Πότε πρέπει να χρησιμοπόιούν τα όπλα?

Σίγουρα υπάρχουν πολλοί σκάρτοι αστυνομικοί, όπως υπάρχουν σκάρτοι δημ. υπάλληλοι, τραπεζικοί, δημοσιογράφοι. Όμως πιστεύω είναι άδικο να κατηγορείται ένα αστυνομικό γιατί εχρησιμοποίησε το όπλο του την ώρα που έτρωε ξύλο που 4 άτομα. Δεν συγκρίνεται πχ με την περίπτωση των 2 φοιτητών που εκακοποιούνταν για 45 λεπτά ενώ ήταν με χειροπέδες. Σε εκείνη την περίπτωση, ναι εγκλημάτισαν οι αστυνομικοί.

Το ότι οι 4 ήταν ξένοι δεν παιζει ρόλο, θα μπορύσαν να ήταν χουλιγκανς των γηπέδων, αναρχικοί, νεοναζί, ή κοινοι κυπραίοι εγκληματίες. Τα ίδια θα έλεγα, εσείς?

Unknown said...

Σίουρα, συντοπίτη Μπανανιστάνε, εν πρέπει να κάτσει να τες φάει κανένας, είτε εν ζαπτηές είτε εν οτιδήποτε. Όμως, άμα είσαι όργανον κάμνεις ό,τι σου πούσιν τζιαι όι ότι καπνίσει της κκελλές σου. ειδοποιάς ότι τους ήβρες τζιαι λαλούν σου τι να κάμεις. Εν κάμνεις τον ήρωαν πιστολέρο. Δεύτερον, υπαρχουν κανονισμοί πότε χρησιμοποιά ένας ζαπτηές το λιβόρβορον του τζιαι κάμνει καλά να τους ξέρει. Τρίτον, γιατί άμα ακούω ότι η μόνη μαρτυρία ότι "υπήρξε συμπλοκή" εν του αστυνομικού, κάτι μου βρωμεί; Ο ιατροδικαστής είπεν ότι η τουφετσιά ήταν που απόστασην. Ήνταλος... Εδέρναν τον που απόστασην; Διερωτούμαι εγιώ...

Σταρχεία μου said...

Κοπέλια μιλούμε για χτίστες!!!
ΕΛΕΟΣ ΠΙΟΝ!
Όποιος ένι ξέρει πώς γίνουνται οι απελάσεις στην Κύπρο να κάμει μια βόλτα που το immigration.
Πολύ διαφωτιστικές επίσης είναι οι εκθέσεις της διεθνούς αμνηστίας για τη ρατσιστική συμπεριφορά του εν λόγω τμήματος το οποίο ούτε καν νόμους έχει. Απλά εξετάζει την κάθε περίπτωση αλλοδαπού, λέει, με διαφορετικά κριτήρια (αυτό το άκουσα με τα αυτιά μου)!!!

Aceras Anthropophorum said...

Η ανικανότητα τζαι η έλλειψη επαγγελματισμού των άστυνομικών είναι έναν. Η χειδαιότητα τους, η ανώμαλες σαδιστικές ορμές τουs, η φασιστοειδής τάσεις στην συμπεριφοράν τους είναι άλλον. Στην προκειμένην περίπτωση φαίνεται μάλλον η ανικανότητα τζαι η έλλειψη καταρτισμού νεκατωμένη με το ψέμαν τζαι το αυθόρμητον αντανακλαστικόν να καλύφκει ο ένας τον άλλον, αρχίζοντας που τον αρχηγόν (σιγά ρε μπάρμπα που οπισθοκρότησεν το όπλον). Αν θέλετε να πάρετε μιαν γεύσην που την χειδαιότηταν τους θκιαβάστε την ιστορίαν δαμέ για να δείται πως συμπεριφέρουνται στους ομοφιλόφιλους, πως γίνουνται οι ίδιοι ομοφιλόφιλοι για την υπηρεσίαν τάχα, τζαι πώς ττοππουζιάζουν τον κόσμον για το τίποτε.

Bananistanos said...

Κατ'αρχήν δεν έχουμε ούλλα τα στοιχεία οπότε εν υποθέσεις που κάμνουμε. Δεδομένα είναι ότι ηταν δουλειά του αστυνομικου να πιάνει τους παράνομους και ότι οι 4 ήταν παράνομοι. Αν ο αστυνόμικός επήεν να κάμει το Ρίνγκο εν ένα θέμα, το ότι οι παράνομοι αντισταθήκαν κατά της αρχής και ο αστυνομικός επροσπάθησε να αυτοπροστατευθεί εν διαφορετκόν. Το ότι πυροβολήθηκε απο μακριά το θύμα μπορεί να σημαίνει ότι δεν συμμετείχε στην επίθεση και να ήταν πραγματι ατύχημα.



@ σταρχεία

είσαι εκτός θέματος. Αν οι 4 ήταν χούλιγκανς Αποελίστες ή Αελίστες, ή κτηνοτρόφοι θα έβλεπες διαφορετικά την υπόθεση?

Unknown said...

Τούτον το "αντίσταση κατά της αρχής" εν πολλά βολική φράση για την αστυνομίαν κάθε φοράν που κάμνει μαλακίαν.. Δηλαδή, για να καταλάβω, εσάς φαίνεται σας νορμάλ να παίξει κατά λάθος(!) το πιστόλιν τζιαι να έβρει τον άλλον που απόστασην μέσ' στην τζιοιλιάν; Δηλαδή όι πά' στα πόθκια... Όι στον αέραν... Μέσ' στην τζιοιλιάν!

Daniel Schreber said...

bananaman, faskeis tziai antifaskeis. laleis en exoume oulla ta stoixeia tziai pos en ipotheseis pou kamnoume omos dexese aksiomatika os alithinous tous isxirimous tou astinomikou (pou en gematoi antifaseis an parakoloutheis) oti tou epitethikan oi 4 tziai pos ekpirsokrotise to oplo. katarxi ta pistolia en ekpirsokrotoun toso efkola. exoun ta mesa stis thikes tous me koumpomeno to louroui. exoun tin asfalia pano. ama travisei astinomikos to pistoli tou en protokollo na men vallei potte to daktilo tou (ton dikti) stin skandali alla na to eshei tentomeno na "dixnei" akrivos dipla pou tin skandali. pos ekatafere na ta parakampsei touta oulla ta stadia i sfaira tziai na "figei" toso efkola pou to pistoli tou astinomikou en mporo na ksero. opos en mporo na ksero pos 4 anthropoi pou epitethikan se ena anthropo en ekataferan na ton valoun xame tzai eprolave na antidrasei. en touta ta erotimata gia ta opia milo ta opia en dimiourgountai sta MME.

peristatika me trigger-happy astinomikous ennen llia. stin lemeso persi astinomikos epirovolise enan "paranomo" allodapo pisoplata tziai meta ipostirikse pos itan se aftoamina epeidi enas allos allodapos estrepse pistoli enantion tou (prama pou den egine). me allodapous en pio sixna ta peristatika me opla pou ekpirsokrotoun tziai me sfaires pou "fevgoun" omos eshei tziai me kipraious etsi peristatika. pare paradigma ton efivo stin lakatamia prin 2 xronia pou ton epirovolise sto podi astinomikos meta pou esire proidopiitiki voli ston aera (o mitsis itan pano stin aerogefira tizai o astinomikos kato alla toso ourano pale ivren ton mitsi). tziai touta ennen tipote.

btw o/i starxeia mou enenn ektos thematos. apla eisai esi ektos pragmatikotitas.

Σταρχεία μου said...

@ bananistanos

Αν ήταν καλουψήδες θα ήταν αλλιώς τα πράγματα. Τώρα είμαι εντός θέματος;

Ρατσισμός: ο πολιτισμός των ηλιθίων.

Bananistanos said...

Η αστυνομία μας είναι κομμάτι της κοινωνίας μας με όλες τις αδυναμίες της (βλέπε Ευρωβαρόμετρο). Οι αστυνομικοί δεν είναι ουρανοκατέβατοι, είναι αδέρφκια μας, ανήψια μας, φίλοι μας, πρώην συμμαθητές μας, κουμπάροι μας. Τζε έχουμε τους ανάγκη να μας προστατεύουν από τους παράνομους κάθε είδους.

Με το να τους επιτεθούμαστε όποτε κάμουν ή μπορεί να έκαμαν ένα λάθος απλώς τους δίνουμε αντικίνητρο και τους οδηγούμε στο "όσο πιο λίγα κάνεις τόσο πιο λίγα λάθη κάνεις". Δεν λέω ότι αν στη συγκεκριμένη περίπτωση ο αστυνομικός παρανόμησε να μην τιμωρηθεί, και για αυτούς ισχύουν οι νόμοι.

Δεν ξέρω τι γίνεται σε άλλες χώρες, αλλά νομίζω μας έμεινε κατάλυπο απο τον καιρο των Εγγλέζων όπου αστυνομία εσήμαινε εχθρός και κατοχή(και στην Ελλάδα χούντα)

@ γαουροπορτος

ακριβώς, αμα εν καταλάθος εν να πάει οπουδήποτε, αν εσημάδευκεν θα ήταν ή στη κεφαλήν ή στο στήθος....τι σημασία έσχει?

Είπεν τους να στατήσουν τζε επιτεθήκαν του, πως το ονομάζεις εσύ?
Πως εισηγείσαι να πιάνει τους παράνομους η Αστυνομία? Να τους καλεί για συνέντευξη στον Αστ. Σταθμό?


Τζε τι νομίζεις εσυ ότι μπορεί να έγινε? Είδεν 4 μαύρους α αστυνομικός τζε άρχισε να τους παίζει?

Bananistanos said...

@ ξενος

Εγώ είπα ότι εν υποθέσεις που κάμνω, ενω έσύ έκαμες θέμα χωρίς να έχεις όλα τα στοιχεία και με βάση τα στερεότυπα που έσχεις στο μυαλό σου.

Εγώ νομίζω εν εσείς που σκέφτεσται αξιοματικά ότι λέει ψέματα η αστυνομία τζε απάντα μου ειλικρινά εσύ τζε οι υπόλοιποι. Τι εσκεφτήκεται μόλις ακούσεται ότι λαθρομετανάστης πυροβολήθηκε απο αστυνομκό, πριν να ακούσεται οτιδήποτε άλλο?

@σταρχεία

Καμε μου το ψιλά,

οι χτίστες δικαιούνται να δερνουν αστυνομικους?

BTW Συμφωνώ με τον ορισμό σου για το ρατσισμό.

Daniel Schreber said...

ipotheseis en ekames, epanalaves tous isxirismous tou astinomikou san kalo papagalaki tziai rotas an eprepe na katsei na tis faei. an touto en dixnei pos dexese aksiomatika tous isxirismous tou en ksero ti.

piso se emena, ipotheseis en ekama apla ekama kapies erotiseis. amfisvito tin istoria tou astinomikou epeidi mpazei nera ashima. eimai prokatelimmenos enantion tis astinomias epeidi exo ipopsi mou to ergo tziai tin drasi tis tziai diskolefkoumai na tin pistepso. i arxiki thesi mou einai na amfisvito tous isxirismous tis.

allo na kamneis ipotheseis tziai allo na amfisvitas.

Aceras Anthropophorum said...

Λάθος;;;; Να φύει μια ζωή νού πλασμάνου το λαλείτε λάθος; Προσέχετε να μεν τύχει ναν η δική κανενού δικού σας. Μπανανιστανέ συγχίζεις το τί θε έπρεπεν να είναι η αστυνομία με αυτόν που είναι. Σωστόν ότι όλοι οι αστυνομικοί δεν είναι ούλλοι καθάρματα. Εκ φύσεως όμως το επάγγελμαν τραβά πολλά καθάρματα τζαι πρέπει να επαγρυπνά ο πολίτης τζαι το κράτος σαν εργοδότης τους να τους κουμαντάρει, να τους εκπαιδεύκει τζαι να τους καλλιεργεί σύχρονην αστυνομικήν παιδείαν.

Μαρίνα Θαλασσινού said...

το θέμα Αστυνομία είναι ιδιαίτερα σοβαρό και κάποια στιγμή η πολιτεία πρέπει να το ακουμπήσει με την δέουσα σοβαρότητα.
Κανείς δεν ξέρει την πραγματική αλήθεια και ίσως να μην μαθευτεί και ποτέ. Το ζήτημα είναι να΄υπάρχει μια αστυνομία αξιόπιστη, που να την σέβεται ο πολίτης. Και εννοείται πως για να γίνει αυτό απαιτούνται μια σειρά από πράγματα, όπως για παράδειγμα η αστυνομία να σέβεται τους πολίτες. Όποιοι κι αν είναι!

Μοιάζει με ευχολόγιο αυτό που γράφω, αλλά κατά τη γνώμη μου το θέμα αποτελεί ύψιστη πολιτική προτεραιότητα.

Συμπέρασμα: αναζητείται γενναία πολιτική πράξη, σε ένα συνοθήλευμα μικροπολιτικών πράξεων, που το μόνο που προκαλούν είναι την γενναία αγανάκτηση μας!

Μαρίνα Θαλασσινού said...

το θέμα Αστυνομία είναι ιδιαίτερα σοβαρό και κάποια στιγμή η πολιτεία πρέπει να το ακουμπήσει με την δέουσα σοβαρότητα.
Κανείς δεν ξέρει την πραγματική αλήθεια και ίσως να μην μαθευτεί και ποτέ. Το ζήτημα είναι να΄υπάρχει μια αστυνομία αξιόπιστη, που να την σέβεται ο πολίτης. Και εννοείται πως για να γίνει αυτό απαιτούνται μια σειρά από πράγματα, όπως για παράδειγμα η αστυνομία να σέβεται τους πολίτες. Όποιοι κι αν είναι!

Μοιάζει με ευχολόγιο αυτό που γράφω, αλλά κατά τη γνώμη μου το θέμα αποτελεί ύψιστη πολιτική προτεραιότητα.

Συμπέρασμα: αναζητείται γενναία πολιτική πράξη, σε ένα συνοθήλευμα μικροπολιτικών πράξεων, που το μόνο που προκαλούν είναι την γενναία αγανάκτηση μας!

Anonymous said...

Ρε παίδες και κορασίδες, ήρεμα. Ο Ξένος Δάκτυλος στο άρθρο του επικεντρώθηκε (σωστά κατά τη γνώμη μου) στον τρόπο που τα ΜΜΕ χειρίστηκαν το θέμα. Ουσιαστικά έβγαλαν τον αστυνομικό κούππα άπαννη και παρουσίασαν τους λαθρομετανάστες σαν τέρατα. Αυτό είναι μια αντανάκλαση του ρατσισμού που επικρατεί στην κοινωνία μας και πολύ σωστά την καταδικάζουμε.

Ας μην πηγαίνουμε όμως στο άλλο άκρο και να καταδικάζουμε τον αστυνομικό χωρίς να ξέρουμε τα γεγονότα. Γιατί τότε κάνουμε το ίδιο λάθος που κάνουν αυτοί. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να ζητούμε ΠΛΗΡΗ και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ έρευνα, όχι από την αστυνομία (που σίγουρα θα βγάλει το δικό της καθαρό) αλλά από ανεξάρτητη αρχή.

Σταρχεία μου said...

@ bananistanos
Να σου το κάμω.
Δεν παίζεις έναν χτίστη απλώς και μόνο γιατί είναι παράνομος χτίστης. Άσε τον να ζήσει. Τι σε πείραξε; Ξεχάσαμε που κατεβαίναμε στη Νέα Ζόρκη χωσμένοι στα αμπάρια των πλοίων;

Σταρχεία μου said...

Έλεγα τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει η ιστορία...
Τσαααακ.. http://egoentzai.blogspot.com/

Bananistanos said...

Για να τελώνουμε..

1.Πιστεύω ότι οι αστυνομικοί (και όχι μόνο) έχουν δικαίομα στην αυτοάμυνα εναντίον οποιουδήποτε παράνομου, ανεξαρτήτος ράτσας. (Αν στη συγκεκριμένη περιπτωση δεν ισχύει να τιμωρηθεί ο ένοχος)

2. Όπως εν ρατσιστικό να πει κάποιος ότι όλοι οι μετανάστες είναι κλέφτες, πιστευω ειναι το ίδιο όταν λέει κάποιος ότι "...eimai prokatelimmenos enantion tis astinomias epeidi exo ipopsi mou to ergo tziai tin drasi tis tziai diskolefkoumai na tin pistepso. i arxiki thesi mou einai na amfisvito tous isxirismous tis."

3. Η αστυνομία, θεωρητικά τουλάχιστον, εν με τους καλούς οπότε το πλεονέκτημα της αμφιβολίας πιστεύω πρέπει να ειναι υπέρ της αντί υπερ των παρανόμων(που ζουν σε βάρος μας και δεν εννοω τους ξένους αλλά τους κλέφτες και απατεώνες κάθε ράτσας). Εκεί που ΑΠΟΔΕΙΓΜΕΝΑ υπάρχει ενοχή να τιμωρείται.

Aceras Anthropophorum said...

Οι παράνομοι εργάτες ζουν σε βάρος μας ή εμείς ζούμεν σε βάρος τους; Εγώ έκαμα παράνομος εργάτης στην Ελβετίαν για ένα χρόνον. Εκαθάρισα καμιάν πεντακοσιάν τετραγωνικά μέτρα τζιάμια για 2 φράγκα το μέτρον, εξισκάτισα αποπάτους που οι Ελβετίδες κυράτσες ανακατσιουσαν να μπήξουν τα σιέρκα τους μέσα να τους τρίψουν, έθαψα σσιύλλους για 100 φράγγα, εκλάδεψα φράχτες για ψίχουλα, έκαμα έπιπλα στην μισήν τιμήν που τα έτοιμα, επογιάτησα τοίχους στο τέταρτον της τιμής των πογιατζιήων, εξισταύλισα κάβες, έκαμα μετακομίσεις σπάζοντας την μέσην μου για 20 φράγκα την ώραν. Ποιός έζησεν σε βάρος ποιού; Τα ψύχουλα που μου επιορώνναν έδωκα τα σε άλλους Ελβετούς που μου νοικιάζαν σπίτιν, σε άλλους που μου μαθαίνναν γαλλικά, στα πανεπιστήμια τους που μου μαθαίνναν τέχνην. Ποιός έζιεν σε βάρος ποιού, ο παράνομος Κυπραίος οξά οι νόμιμος Ελβετός που έκαμνεν την δουλειάν του με ψιλοπράματα; Ποιόν ήταν το έγγλημαν μου αν με εσταμάταν αστυνομικός τζαι εφοούμουν τον ότι θα με εκάθησκεν μέσα να με σπάσει που το ξύλον τζαι εβούρουν να γλυτώσω (έσιει τζαι δακάτω ποτούτα); Θα μου άξιζεν να φάω μιαν σφαίραν μες την τζοιλιάν για το έγγλημαν μου αυτόν; Θα άξιζεν της μάνας μου, των αδερκιών μου, του τζιουρού μου να τελειώσουν την ζωήν της μες τα μαύρα τζαι να μεν ιξαναδούν μέραν χαράς;

Η θελημένη ή άθελη σύγχυση του παράνομου που δεν έχει χαρκιά του ιμιγκρέισιον με τον παράνομον εγγληματίαν που κλέφκει, που σκοτώννει, που βιάζει είναι επικίνδυνη. Αν είναι θελημένη είναι μεγάλη ππουσκιά. Αν έιναι άθελη, είναι πολλά σιασιούρικη αντίληψη που μπορεί να την εκμεταλλευτούσιν οι κατζοί (οι πραγματικοί).

Bananistanos said...

ε ασερα, ετόνισα το, δεν μιλώ για τους ξένους, μιλώ για τους κλεφτες και τους απατεώνες κάθε ράτσας συμπεριλαμβανομένων το Κυπραίων. Οι ξένοι που μας ξισκατίζουν για μια μπακίρα σίουρα δεν ζουν εις βάρος μας.

Αμαν τούτα τα στερεότυπα σας. Επειδή υποστήριξα την αστυνομία σημαίνει ειμαι ρατσιστής? Ε λοιπόν δεν είμαι. Ή αν θέλεις δεν είμαι ρατσιστής με τους ξένους, είμαι ρατσιστής τζε δεν χονεύκω τους παράνομους και ιδιαίτερα τους Κυπραίους παράνομους γιατι παρανομούν για την καλοπέραση τους τζε όι για ένακομματί ψωμι.

Aceras Anthropophorum said...

Φίλε μου με έπεισες ότι δεν είσαι ρατσιστής τζαι το σιαίρουμαι. Δεν είναι γιατί υπεράσπισες την αστυνομίαν που σε επαρεξήγησα. Είναι γιατί εχρησημοποίησες την λέξην "παράνομους". Όπως αυτή η λέξη εκατάντησεν σύντμηση του ζεύγους λέξεων "παράνομοι εργάτες" ενόμισα ότι ενοχλούσαν σε τα πλάσματα που ήρταν να μας ξισκατίζουν για να πέμπουν έναν καρβέλιν ψουμίν στην οικογένειαν τους.

Εγώ δεν υποστηρίζω την αστυνομίαν διότι είμαι πολλά καχύποπτος για τες προθέσεις της τζαι τες τακτικές της. Δεν είμαι αναρχικός. Που την ημέραν που επήα στην Αϊτήν τζαι έζησα τον τρόμον μιας χώρας χωρίς αστυνομίαν δεν εξαναείπα την λέξην μπάτσος. Απαιτώ όμως που την αστυνομίαν απαγγελματισμόν τζαι υποταγήν σε ΟΥΛΛΟΥΣ τους νόμους. Τζαι τζείνους που της επιτρέπουν να εξασκήση την δύναμην που της επιτρέπουν οι κανονισμοί, τζαι τζείνους που την αναγγάζουν να σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα του κάθε πολίτη τζαι καλεσμένου ή ακάλεστου μουστερή που τον ετράβησεν ο τόπος μας.

Ο εν λόγω αστυνόμικός θεωρείται απο τον νόμον αθώος μέχρι να αποδειχτεί το αντίθετον. Να μεν μας λαλούν όμως χωρίς ανεξάρτητην έρευναν ότι οπισθοκρότησεν το όπλον που μόνον του. Αθθημίζει μου τες κοπελλουρίσιμες κουβέντες που εκάμναμεν στο στρατόν για να καλύψουμεν καμιάν μαλακίαν που εκάμναμεν.

Anonymous said...

Αστυνομία = έννομη παρανομία
= αγράμματη εξουσία
= επιφανής υπόκοσμος
Αν δεν υπήρχε αστυνομία δε θα υπήρχε το έγκλημα.