16.11.07
Junta!
Χούντα είναι ο απόλυτος έλεγχος των ΜΜΕ από μια ομάδα ανθρώπων που κατευθύνει κατά το δοκούν την ενημέρωση και φιλτράρει την πληροφόρηση με γνώμονα τα συμφέροντα της, οικονομικά και πολιτικά.Είναι η τερατόμορφη όψη της διαπλοκής, που τα απόνερα της πνίγουν τη ζωή μας. Σήμερα, ανενημέρωτοι ή κακώς πληροφορημένοι πολίτες. Αύριο, αλλοτριωμένοι και φανατισμένοι όχλοι που δεν ορρωδούν προ ουδενός, έτοιμοι για νέες θυσίες και υποχωρήσεις.
Χούντα είναι το εμετικό τηλεοπτικό τοπίο, που εκμαυλίζει την αξιοπρέπεια του καθενός και εκχυδαϊζει κάθε μορφή ανθρώπινης συμπεριφοράς. Είναι ο ολετήρας της αισθητικής αντίληψης μας για τον κόσμο και η επιβολή προτύπων ομορφιάς, σκέψης, εμφάνισης, απόψεων μέσα από δόλιες τεχνικές και παιχνίδια με την εκπορνευτική σαγήνη της εικόνας. Είναι όλος ο εσμός από τις σαπουνόπερες, τις οιονεί σατυρικές εκπομπές, τις εύπεπτες ταινιούλες της σειράς, όλα όσα οι καναλάρχες και οι διαμορφωτές των τηλεοπτικών προγραμμάτων θεωρούν ότι θέλει ο λαουτσίκος και για αυτό του τα δίνουν.
Χούντα είναι η φίμωση της αντίθετης άποψης, οι κραυγές εναντίον της διαφορετικής, της διαφωνούσας άποψης. Είναι η συμφωνία σιωπής ανάμεσα μας, μια άθλια omertà, αυτό που συλλογικά βαφτίσαμε «κρύψε να περάσουμε» και πορευόμαστε για χρόνια με αυτό το μότο. Χούντα είναι οι διευθυντές που με «καλοπροαίρετες» υποδείξεις σου ζητούν ευγενικά να βγάλεις το σκασμό γιατί αύριο δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει. Είναι ο ορυμαγδός των εθνικιστικών κορόνων, το βασίλειο της κοινωνικής αναισθησίας, ο οχετός της προσωπικής μας υποκρισίας.
Χούντα είναι οι προπέλες που έχετε βάλει στα παιδιά σας και τα κουβαλάτε δεξιά-αριστερά σε σχολεία, φροντιστήρια, γυμναστήρια στερώντας τους την ευκαιρία να ζήσουν με φυσιολογικούς ρυθμούς την εφηβεία τους. Κατασκευάζετε στρατιές ψυχωσικών, συναισθηματικά ανάπηρων και κοινωνικά ανίκανων ατόμων που θα φωνάζουν ο ένας προς τον άλλο, αντί να συζητούν, που θα πηδιούνται ακόρεστα χωρίς να μπορούν να βιώσουν τίποτα, πέρα από ένα οργασμό των 7 δευτερολέπτων, και θα μεθερμηνεύουν τον κόσμο μέσα από το φακό του πιο αδυσώπητου εγωϊσμού. Κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση σας, δηλαδή....
Χούντα είναι η αβεβαιότητα των εργασιακών μας σχέσεων, η ανασφάλεια για το μέλλον μας. Είναι οι απάνθρωπες ώρες εργασίας με τις εξευτελιστικές αμοιβές, είναι τα εργατικά ατυχήματα που κανείς δεν διερευνά και για τα οποία κανείς δεν τιμωρείται. Είναι η καταδυνάστευση του χρόνου σας από όσα οι άλλοι σας επιβάλλουν. Είναι το θράσος με το οποίο σας ζητούν να γονατίσετε για μια εξυπηρέτηση, για μια θέση. Μα πιο πολύ είναι η προθυμία με την οποία σκύβετε. Όταν φτάσουν να πάρουν και αυτή την αξιοπρέπειά σας, δεν θα έχει μείνει τίποτα από εσάς.
Χούντα είναι το τσίρκο της βλακείας όπου υπουργοί, ταγοί, παράγοντες και ψώνια συνωθούνται στα εμπορικά κέντρα και ο επιχειρηματίας τους κουρδίζει ώστε να βαράνε καμαπανάκια, χωρίς να αντιλαμβάνονται την ξεφτίλα. Είναι η μαζική κατανάλωση, το «κατέχω, ergo sum» που σας έχει πάρει τα μυαλά και η επηρμένη ανοησία των νεόπλουτων.
...............................................................
Στριφογυρνάει στο μνήμα του ο ποιητής κι η φωνή του φτάνει βραχνή:
«Αντισταθείτε πάλι σ’ όλους αυτούς που λέγονται μεγάλοι σ’ όλους που γράφουν λόγους για την εποχή δίπλα στη χειμωνιάτικη θερμάστρα στις κολακείες τις ευχές τις όσες υποκλίσεις από γραφιάδες και δειλούς για το σοφό αρχηγό τους.»
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
22 comments:
Φίλε μου ο καθένας που βρίσκεται κλουβωμένος στην φυλακή που περιγράφεις πρέπει να ξέρει ότι η πόρτα εν ανοικτή. Δεν χρειάζεται καν να την παραβιάσεις. Επανάσταση είναι σήμερα απλά να κάμεις ένα βήμα τζαι ωωωώπ, είσαι έξω. Εν τόσον εύκολον που ελάχιστων παιρνά που την ιδέαν. Για πολλούς δε, επανάσταση είναι η πράξη να φακκάς πας σε πόρτες κλειστές, να προσπαθείς να τες παραβιάσεις, όχι να τες διαπαιρνάς τζαι να βρίσκεσαι στην ΑΛΛΗΝ ΟΧΘΗΝ.
όταν το κρατικό μας κανάλι απαρτίζεται από δημοσιογράφους του παπαδόπουλου τότε τι δημοκρατία έχουμε ? αν θυμάστε καλά με το που βγήκε ο παπαδόπουλος οι μισοι δημοσιογράφοι πήγαν σε μέγα, σίγμα και λοιπα και έφερε αυτους που ήθελε στο ρικ. Και μετα μας μιλάνε για αξιοκρατία ! μα για βλακες μας περάσανε?
μα γιατί λες έτσι για το ΡΙΚ ρε Γιώτα μου; Τουλάχιστον η Αιμιλία Κενεβέζου είναι αντικειμενικότατη και καθόλου Τασσική :)
Για να διακρίνετε τους υπαλλήλους της φυλακής που περιγράφει ο Νικόλας πρέπει να δείτε πέρα που τασσικούς, κασουλιδικούς, χριστοφκιακούς.
Να κάμω τζαι διαφήμησην ενός παραμυθκιού που έγραψα κάποτε πονώντας που το θέμαν. Τότε ο Τάσσος ήταν απλός βουλευτής, υποστηρικτής του τότε προέδρου. Το παραμύθιν δαμέ
TO EVERYBODY:
Πέραν όσων αυτών αναφέρει ο Νικόλας, Χούντα είναι να ειρωνεύεσαι τη ακατανόητη (για πολλούς) τόλμη αυτών που δηλώνουν ακόμα Αριστεροί, αυτοί οι αδιόρθωτοι ρομαντικοί που συνεχίζουν να οραματίζονται ακόμα, παρ’ όλες τες αντιξοότητες, ένα κόσμο χωρίς εκμετάλλευση, καταπίεση και αδικία.
16 του Νοέμβρη σήμερα – Διεθνής Μέρα Ανεκτικότητας! (Ανεκτικότητα και δημοκρατικότητα είναι άκρως απαραίτητες προϋποθέσεις για τη σωστή λειτουργία ενός blog πολυσυλλεκτικού σαν κι αυτό όπου ο καθένας μας λαλεί ότι του κατεβεί δηλ. τζιαι το ψιλό τζιαι το κοντό του)
Ανεκτικότητα στη διαφορετικότητα των ανθρώπων (φυλετική, εθνική, κοινωνική) και ανοχή της διαφορετικότητας των ιδεών και απόψεων που εκφράζουν οι άνθρωποι!
Και το ερώτημα εμού, ενός σκεπτόμενου πολίτη (όσο μου το επιτρέπουν οι γνώσεις, οι εμπειρίες και το μυαλό μου) είναι: “Ανεκτικότατα” πρέπει να επιδεικνύουμε και προς ιδέες και θέσεις που έχουν καταδικαστεί από τη συλλογική συνείδηση του κυπριακού λαού (όπως το πραξικόπημα) ή της ανθρωπότητας (π.χ. ο φασισμός) ή και σε ιδέες που υποθάλπουν και προάγουν το φασισμό όπως ο εθνικισμός και η ξενοφοβία;
34η Επέτειος της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου αύριο. Ες αύριον λοιπόν τα σπουδαία για το Πολυτεχνείο!
Διάφοροι θα βγουν και θα πουν πως αυτά τα πράγματα είναι ξεπερασμένα, και αυτό με βάσει το γεγονός ότι πολλοί από τα πρωτοπαλίκαρα εκείνης της περιόδου όπως ο Ανδρουλάκης, η Δαμανάκη, ο Μικρούτσικος ο Αντρέας ο reality, έχουν πια αστικοποιηθεί θα χύσουν το δηλητήριο τους!
Anef_oriwn
16/11/2007 – 12:24 μ.μ.
Χούντα είναι να φοβάσαι να λες '' Θέλω να επιστρέψω στο χωριό μου, να κατοικήσω στο σπίτι που γεννήθηκα''. Κινδινεύεις να εκτελεστείς για εθνικισμό.
Πρόσφυγα αν εψήφιζες ναι στο σχέδιον Ανάν τζαι μαζι σου 51% των ελληνοκυπρίωνς ήταν να παέις σπίτι σου αν το έθελες.
@ Aceras Anthropophorum
Εννοείς ότι θα πήγαινα στο 1/3 του σπιτιού μου αν φυσικά ήμουν στο quota που επετρέπετου να επιστρέψει στο χωριό μου και αν φυσικά δεν υπήρχαν ηλικιωμένοι που είχαν προτεραιότητα. Και με όλα τα πιο πάνω αν επίσης ένα μεγαλύτερο αν η ΤΟυρκία το εφάρμοζε όπως εφάρμοζει και τα δικαιώματα των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης....αν...αν....αν...αν
Κανεί αστεία ...αυτά τα είπαμε πολλές φορές.
Ακόμη ένας που εψήφισε ΟΧΙ σε έναν ανύπαρκτο σχέδιο διότι σχέδιο με τέτοιες πρόνοιες τις οποίες αναφέρει ο πρόσφυγας δεν υπάρχει.
Και τέλος το κορυφαίον επιχείρημα.
ΑΝ η Τουρκία το εφάρμοζε …… Βασικά επειδή οποιαδήποτε λύση χρειάζεται υλοποίηση και από την Τουρκία λύσιν γιοκ διότι ΑΝ δεν την εφαρμόσει?
Οι διχοτομικοί αλλά αντρέπουμαι να το πω ξανάρχονται.
διαβάστε σήμερα στον Philenews σελ.4 τον Κ. Βενιζέλο
«Το σενάριο για λύση δυο κρατών, μπορεί να επανέρχεται παρασκηνιακά και από πλευράς Τουρκίας να τίθεται στο προσκήνιο, είναι όμως προφανές πως τούτο δεν είναι το ιδανικότερο για την Άγκυρα. Οι Τούρκοι θεωρούν πως μια τέτοια λύση δεν θα τους επιτρέπει να ασκούν και έλεγχο στο «ελληνικό τμήμα» του νησιού.»
http://www.philenews.com/main/main.asp?gid=217&id=520447
@ axl
Το αναθεωρημένο σχέδιο Ανάν από την εφημερίδα πολίτης
http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=185&-V=fakeloiarticles
Περιορισμένης έκτασης αλλαγές επί των σημαντικότερων διαφωνιών που ήγειραν οι δύο πλευρές, επιχείρησε στο νέο αναθεωρημένο σχέδιο που υπέβαλε χθες ο Γενικός Γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών Κόφι Ανάν. Αυτές οι αλλαγές, όπως από χθες έγραψε ο «Π», εστιάσθηκαν κατά κύριο λόγο στα δύο σημεία που πρόταξε η ελληνοκυπριακή πλευρά και αφορούσαν το θέμα των εποίκων και των μεταβατικών διατάξεων (χρονοδιάγραμμα επιστροφής προσφύγων και συμπροεδρίας των δύο ηγετών) και στα δύο που επέμεινε κυρίως η τουρκοκυπριακή (διασφάλιση της δικοινοτικότητας και αριθμό των στρατευμάτων που θα παραμείνουν μετά τη λύση). Σύμφωνα με στέλεχος της διαπραγματευτικής ομάδας, παρά τα αρνητικά στοιχεία που παραμένουν, εντούτοις το αναθεωρημένο σχέδιο επιχειρεί να διασκεδάσει τις ανησυχίες και να βελτιώσει κατά τι το αρχικό σχέδιο.
Ποιες είναι οι αλλαγές
Στο θέμα της επιστροφής των προσφυγών, αλλά και στο ποσοστό αυτών οι οποίοι θα επιστρέψουν, επιχειρείται εμφανώς η ικανοποίηση και των δύο πλευρών. Όπως έγραψε από χθες ο «Π», η μεν ελληνοκυπριακή ήγειρε θέμα μείωσης του χρόνου επιστροφής που προνοούσε το αρχικό σχέδιο Ανάν στα 10 έτη. Η δε τουρκοκυπριακή ήγειρε θέμα περιορισμού του αριθμού των ελληνοκυπρίων προσφύγων, υποστηρίζοντας ότι το ανώτατο ποσοστό (μέχρι 1/3 των υπολοίπων κατοίκων του κάθε component state) εκθέτει σε κίνδυνο τη δικοινοτικότητα. Στο αναθεωρημένο σχέδιο ο αρχικός χρόνος των 20 ετών για την επιστροφή, περιορίζεται στα 15 χρόνια. Περιορίζεται όμως και ο μέγιστος αριθμός των προσφύγων που θα επιστρέψουν τελικώς, από 33% (το 1/3 δηλαδή), στο 28%. Ταυτόχρονα υπάρχει διευκρίνιση ότι αυτό το ποσοστό δεν θα αφορά κάθε πόλη και κοινότητα χωριστά, αλλά θα είναι επί του συνολικού πληθυσμού. Ωστόσο κάποιες άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι και στο αναθεωρημένο σχέδιο υπάρχει για τα τις κοινότητες και τις πόλεις το ανώτατο όριο του 33% και καθορίζεται το 28% επί του συνολικού πληθυσμού.
Στην αρχή για διακοπές!
Αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα επιστροφής των προσφύγων υπό τουρκοκυπριακή διοίκηση, στο αναθεωρημένο σχέδιο καθορίζονται τέσσερις περίοδοι.
Η πρώτη από την επικύρωση της συμφωνίας μέχρι τα τέσσερα χρόνια, όπου δεν θα επιτραπεί η επιστροφή και η μόνιμη εγκατάσταση, παρά μόνο η παραμονή –διανυκτέρευση έως τρεις μέρες την εβδομάδα.
Στη δεύτερη περίοδο, από τέσσερα έως οκτώ χρόνια, θα υπάρχει δυνατότητα επιστροφής έως και 8%, επί του συνολικού πληθυσμού του κάθε component state.
Στην τρίτη περίοδο, από οκτώ έως δεκαπέντε χρόνια, θα μπορέσει να επιστρέψει ποσοστό 18% των προσφύγων.
Μετά τα δεκαπέντε χρόνια, που είναι και η τέταρτη περίοδος, το ποσοστό αυτό θα φθάσει στο maximum, που καθορίζεται στο αναθεωρημένο σχέδιο, δηλαδή στο 28%.
Υπάρχει επίσης πρόνοια, ότι μετά την πάροδο 25 χρόνων είναι δυνατόν να αναθεωρηθούν οι συναφείς πρόνοιες με στόχο να απαλειφθούν οι οποιοιδήποτε περιορισμοί.
Σου το αφιερώνω γιατί σας πρόσφυγας το διάβασα 20 φορές.
Ο φανατισμός τυφλώνει
@Πρόσφυγας
Ο Φανατισμός Τυφλώνει.
Συμφωνώ απολύτως.
Τώρα πάρε δέκα βαθιές αναπνοές και διάβασε τις πρόνοιες που μας έβαλες από τον πολιτη και τι έγραψες πιο πάνω.
"...
μέχρι 1/3 των υπολοίπων κατοίκων του κάθε component state..."
Ε πρόσφυγα, νομίζω έφαες κλάππαν.
Το 33%/28% αφορά το ποσοστό ε/κ πλήθυσμού στον τ/κ τομέα. Που με τα σημερινά νούμερα εν σχεδόν ούλλοι.
Καλή ψήφο
Απο γεωγραφία σχίζεται. Η επαρχία Κερύνειας σε ποιά πλευρά θα ήταν???
Η πρώτη από την επικύρωση της συμφωνίας μέχρι τα τέσσερα χρόνια, όπου δεν θα επιτραπεί η επιστροφή και η μόνιμη εγκατάσταση, παρά μόνο η παραμονή –διανυκτέρευση έως τρεις μέρες την εβδομάδα.
Στη δεύτερη περίοδο, από τέσσερα έως οκτώ χρόνια, θα υπάρχει δυνατότητα επιστροφής έως και 8%, επί του συνολικού πληθυσμού του κάθε component state.
Στην τρίτη περίοδο, από οκτώ έως δεκαπέντε χρόνια, θα μπορέσει να επιστρέψει ποσοστό 18% των προσφύγων.
Μετά τα δεκαπέντε χρόνια, που είναι και η τέταρτη περίοδος, το ποσοστό αυτό θα φθάσει στο maximum, που καθορίζεται στο αναθεωρημένο σχέδιο, δηλαδή στο 28%.
Δηλαδή από τους 36 χιλιάδες πρόσφυγες της επαρχίας Κερύνειας στα 15 χρόνια θα δικοιούντα να επιστρέψουν max οι 12 χιλιάδες.
Μπράβο είσαστε πολυ δημοκράτες να στερήτε τα δικαιώματα των υπολοίπων 24 χιλιάδων. Και επειδή εσείς από εδώ την κάνατε εις βάρος μας σας προκαλώ να ανταλλάξουμε περιουσίες ακόμη στην αναλογία του σχεδίου. Αχ καημένε ΤΣΕ....
http://www.citypopulation.de/TurkCyprus.html
Στο site αυτό θα δείτε τον πληθυσμό της επαρχίας Κερύνειας (Τουρκοκύπριοι, έποικοι, ξένοι)
Τα σχόλια περιτεύουν.....ελπίζω η διαίρεση σας να μην είναι στα ίδια επίπεδα της πολιτικής σας κρίσης.
Εγώ θα σου άφηνα την θέση μου αγαπητέ πρόσφυγα διότι εξενητεύτηκα. Το ίδιον τζαι 6 άλλα μέλη της οικογένειας μου που εκάμαν δουλειές στην ελεύθερην Κύπρον τζαι επαντρευτήκαν ποδά. Τα ποσοστά που λαλεί το σχέδιον είμαι σίουρος ότι δεν θα εκαλύφκουνταν κάν που τους εθελοντές. Τα 4 χρόνια του πρώτου χρονοδιαγράμματος σχεδόν επεράσαν τζαι κανένας εν επέστρεψεν με την πολιτικήν του προέδρου που υποστηρίζεις. Ούτε σε 14 θα επιστρέψει ένας αν ξαναεκλεγεί, ούτε σε 24 ούτε σε 34. Τζιαμέ! να απολαμβάννεις το δικαίωμαν σου να κάμνεις αντικατοχικόν αγώνα, ώς που οι Τούρτζοι να ξορατίσουν τέλεια τους τουρκοκύπριους που θα ξαναγινούν 18% στες ελευθερες περιοχές τζαι θα διεκδικούν την Ζηρίχη. Καλούς αγώνες, και απο χρόνου στο συλλαλητήριον καταδίκης της ανακύριξης του ψευδοψευδοκράτους.
@ Προσφυγας
Η περιορισμένη αντίληψη σου και η ανικανότητα κατανόησης και ερμηνείας κείμενων φαίνεται να σε έσπρωξε στο ΟΧΙ με το οποίο είσαι ευτυχής.
Αν κάτσω να σου εξηγήσω το σχέδιο υπάρχει η πιθανότητα (περιορισμένη μεν, αλλά τώρα με την κάρα του Αγιού Χρυσοστόμου στη Νήσο τον Αγίων εν τζαι ξέρεις) να το κατανόησης και να θέλεις να αντιγράψεις την πόντια πουτάνα και δεν υπάρχει λόγος, διότι σχέδιο παπαλα.
Α και στο επόμενο σχέδιο που θα έρθει πάλι να ψηφήσεις ΟΧΙ για να συνεχίσουμε να την κάνουμε εις βάρος σου.
Μου φαίνεται περίεργο το ότι ένα κείμενο που για αλλού προοριζόταν, προκάλεσε αυ΄τά τα σχόλια περί Ανάν. Νομίζω καπου αλλού θα ήταν πιο σχετικά, από την άποψη ότι εκτός από το Αναν, υπάρχουν και άλλα θέματα στη ζωή μας!
Πάντως, καλοδεχούμενα όσα έχουν γραφτεί
@ Ο/Η AXL
Τί να κάνουμε φίλε μου. Τόση η αντίληψη μου. Αυτά διαβάζω αυτά καταλαμβαίνω. Όταν θα σας ξανακάνουν σεμινάρια φώναξε μου να μου εξηγήσουν kai m;ena καλύτερα ή να μου δώσουν τους ίδιους φακούς που σας φορέσανε.
Βye
@Πρόσφυγας
Αν καταλάμβανες αυτά που διάβαζες τότε δεν θα είχες πρόβλημα.
Το πρόβλημα είναι ότι άλλα διαβάζεις και άλλα καταλάβεις.
Πρόσφυγα, εισηγούμαι να γράψεις ένα ολοκληρωμένο άρθρο για αυτά που λες και να το αναρτήσεις για να το συζητήσουμε. Αυτή η συζήτηση εδώ δεν οδηγά πουθενά.
Sto Anan 3 pou parelave o poustioppezeveggos o Tasos den ipirxe o periorismos tou 1/3 ton E/K me politika dikaiomata stin voreia politeia, kati pou simenei oti meta pou kamia 20aetia oulloi osoi epiennan potzi itan na apoktisoun dikaioma psifou tzie tin dinaotita na ekselinisoun tin voreia politia tzie na kamoun tous T/K politiki mionotita.
Sto Anan 5 meta pou tes sklires diapragmateveis(eshistiken o ppoustioppezeveggos) tou megaliterou portou pou eixame potte stin igesia, tou Tassou Portoklaniaropoulou eftasame stin monimi apoklisi pou to Evropaiko kektimeno(pou mazi me tin monimi apoklisi gia tous Tourkous epikous pou tous eklien tin porta tis eisodou den ipirxe alli siggkrousi me to Evropaiko kektimeno, touton en gia tzinous pou imishimou ethelan evropaika lisi) tou 1/3 ton politikon dikaiomaton gia tous E/K opou omos osoi ethelan emporousan na pan na zisoun potzi san eterodimotes kai meta pou kapoio diastima an iperevenan to dikaioma tou 1/3 me ta politika dikaiomata emporousan na prosfigoun sto dikastirio anthropinon dikaiomaton, tzie o siggekrimenos periorismos itan na katarevsei pou tin pragmatikotita. Tzie en gia touto pou o Ntektash esiestiken tzie meta edilose oti esosen tous o Tassos.
Simperasma sto Anan 3 eixame tin dinatotita na oxi monon na epistrepsoume alla na katargisoume tin dizoniki meta pou kapoies dekaeties tzie na ekselinisoume olokliri tin Kipro an den eimastan axristoi pouttoi psevdopatriotes arnia tou Tassou Portoklaniaropoulou tzie tou kathe pellou pou en ikserei ti tou gineskete.
Tzie me to Anan 5 oulloi oi prosfiges eixan dikaioma na pasin ston topo tous stin voreia politeia, me to 1/3 na exei politika dikaiomata tzie me tin dinatotita na kataripsoun ton siggekrimeno periorismo pou itan apotelesma tis “politikis” (opoios pistefkei akoma oti toutos o garos en politikos en giatro pou thelei) tou Tassou Portoklaniaropoulou, episis oloi oi prsfiges eixan dikaioma katikoias stin voreia politeia akoma kai an i katoikia tous stin voreia politeia iperevene ton periorismo tou 1/3 sto dikaioma anaktisis tis priousias tous i mporousan na antalaksoun tin proigoumeni katikoia tous an aftin eixe ipostei simantikes veltioseis tzie na paroun katikoia tis idias aksias stin idia perioxi. Episis gia oullou tous Kipreous ipirxe dikaioma agoras periousias opou oi prosfiges me ta 2/3 (i poio ligo analoga me tin anakimeneni periousia se akinito) eixan aperioristo dikaioma agoras periousiasia kai askisis opoias dipote epixirimatikis drastiriotitas.
Eimai prothimos na katharograpsw mian analisi gia to sxedio anan (eginika idikos, ethkievasa to 200 fores mazi me oulles tis analiseis, tzie apantisa se oulles tes vlakies pou diakinoun ta zombi tou Tassou) xoris xaraktirismous tzie taftoxrona na parousiasw tis asinartisies ton tasopalavon se sxesi me to sxedio.
Oson tzie na shizounte, tin istoria den tha tin igrapsoun oi theopalavoi ethnikistes/theokavloi tountin fora, to sxedio tzie ta gegonota en mprosta sta mathkia mas tzie en katagegramena sto diadiktiko tzie oxi stin epilektiki kai parapliroforimeni kai arrosti mnimi ton gaourosporon.
Episis mporw na kamw analisi gia to giati i dizoniki dikoinotiki omospondia(pou ipegrapse pale o Portoklaniaropoulos) einai i monadiki morfi lisis pou iparxei.
Post a Comment