25.11.07

Χριστόφιας, ο νεοφιλελεύθερος

Δέστε μια ματιά τις θέσεις του Χριστόφια για την οικονομία όπως ανακοινώθηκαν προχθές. Μετά μελετήστε το πρόγραμμα του Κασουλίδη για την οικονομία, το οποίο ανακοινώθηκε πριν 2-3 βδομάδες. Δεν ξέρω αν τις αντίγραψαν, αλλά συμπίπτουν κατά 90%.

Μήπως τελικά ο σύντροφος είναι νεοφιλελεύθερος;

26 comments:

Γ.Ι said...

Το κόκκινο ξέβαψε χρόνια τώρα.. μεν σου πω επλύθηκε τζιαι με το μπλέ... ξέβαψε τόσο πολλά που διερωτούμαι κατά πόσο υπήρξε ποτέ κόκκινο.

(ναι, οκ, φατε με)

ps. τούτο εν σημαίνει ότι μιλώ υπέρ του Τάσσου, μεν αρκέψετε να φακκάτε κουμπούθκια.

BRC said...

Να το δουν κάποιοι που για χρόνια έβλεπαν Κάσπερ Κόκκινους να πλανώνται στους ουρανούς της Κύπρου.

Yiota said...

ο κασουλίδης γράφει :

"Στα διοικητικά συμβούλια των ημικρατικών οργανισμών θα διορίζονται άτομα με πείρα στη διοίκηση επιχειρήσεων και με εξειδικευμένες γνώσεις στο σχετικό τομέα. Θα ζητούνται ονόματα από χώρους πέραν των κομμάτων. Βάζουμε τέλος στις λογικές του βολέματος των «δικών μας παιδιών»."

p.s :εννοεί την Κενεβέζου? :)

Anonymous said...

Έλεος με τη λογική μαθητή δημοτικού.

Στις γενικούρες κατά πάσα πιθανότητα οι θέσεις και των τριών υποψηφίων συμπίπτουν κατά 90%, διότι τα γενικά σημεία είναι λαϊκισμός (θα βελτιώσω το ΑΕΠ, θα κάνω την οικονομία πιο ανταγωνιστική, θα αυξήσω την παραγωγικότητα, θα δώσω επιχορηγήσεις και παροχές, θα βελτιώσω την υποδομή). Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι οι υποψήφιοι ταυτίζονται από αυτές τις γενικές και αόριστες θέσεις; Αρχίδια. Στη σημεία είναι που βρίσκεται το ζουμί.

Τι θα κάνουν οι υποψήφιοι με τους δημόσιους πόρους (οργανισμούς, υποδομή περιουσία);

O Κασουλίδης θα προωθήσει την ΣΔΙΤ, και θα ξεπουλήσει την κρατική περιουσία και εθνικούς πόρους στους ιδιώτες "μέσα από διαφανείς διαδικασίες πλειοδοσίας".

Ο Χριστόφιας μιλά για "διασφάλιση του κοινωνικού χαρακτήρα των οργανισμών δημόσιας ωφέλειας αλλά και τολμηρό εκσυγχρονισμό τους ώστε να γίνουν πιο ευέλικτοι και πιο ανταγωνιστικοί".

Αυτή η μικρή λεπτομέρεια φαντάζομαι εμπίπτει στο 10%, Πόσο καφενές θα καταντήσουμε με τις προεκλογικές μπαρούφες τελικά; Στο κάτω κάτω αν νομίζει ο συγγραφέας ότι ο Χριστόφιας έγινε νεοφιλελεύθερος, ας τον ψηφίσει!

politispittas said...

Δηλαδή υπάρχει έστω και ένας που πίστεψε ποτέ πως αν εκλεγεί ο Δημήτρης Χριστόφιας στην Προεδρία θα εφαρμόσεικάνει την Κύπρο χώρα του....υπαρκτού (;;;;;) σοσιαλισμού;

Ας αγγίξουμε έστω και λίγο τα επίπεδα Θεσμών-Κοινωνικού Κράτους-και Αξιοπρέπειας για τον κάθε Πολίτη των χωρών της Βόρειας Ευρώπης και μετά συζητάμε.

Και νομίζω πως αυτή πρέπει να είναι η ματιά κάθε αριστερόστροφης ματιάς στον 21ο αιώνα-ειδικά στην Κύπρο που στο μικρό της μέγεθος πολλά, πάρα πολλά μπορεί να καταφέρει με μία εναλλακτική μεν αλλά Ορθολογική διαχείριση. (γνώμη μου ε;)

Anonymous said...

To an einai h oxi neofileleu8eros den me enoxlei idiaitera, afou pote den ton 8ewrousa pragmatiko aristero politiko, oxi gia kanenan allo logo, alla giati sthn kupro den exoume aristera, pragmatikh, ousiastikh k atofia. 8a anaferw mono to paradeigma me thn 14mhnh 8hteia, sto opoio nomizw fainetai oti o xristofias den paei me sugkekrimeno programma, alla akouei ti len oi alloi k kamei to na akouetai lio pio aristero gia to filo8eamon tou koino. molis milhse o kasoulidhs gia 14mhnh 8hteia, se mia entelws spasmwdikh pisteuw apanthsh, o xristofias milhse gia 19mhnh 8hteia. e k se ti 8a xrhsimeusei h 19mhnh? o kasoulidhs an mh ti allo e3hghse me safhneia thn 8esh tou.

Aceras Anthropophorum said...

ακολουθεί σεντόνιν

Πολλά αναλυτική διάγνωση του συμβούλου του κυρίου Κασουλίδη που εσυνέγραψεν το κειμενάκιν. Η διάγνωση όμως είναι τα εύκολα. Αν για όλα που παραπονιέται ο Κ. Κασουλίδης έκαμνε μιαν σύγκρισην με την κατάστασην λίγον πρίν να εγκαταλείψει την εξουσίαν πριν 5 χρόνια, δεν θα ήταν τόσον ομιλητικός. Πολλά δε που κατηγορεί είναι structural προβλήματα που θέλουν πέραν που δεκαετίαν για να λαχτίσουν. Κριτηκάρει δηλαδή κατα μεγάλον βαθμόν τους φίλους συνυπουργούς του τζαι τον παπάν του τον Κληρίδην.

Συμφωνώ με τον ανώνυμον (πίασε φίλεμου έναν ψευδόνυμον να συνεννοούμαστιν). Στο 10% που διαφέρει μπορεί να κρύφκεται χάος. Όι τζαι χάος δηλαδή, για να μεν υπερβάλλουμεν, αλλά μπορεί να είναι τζείνον που ξεχωρίζει ποιοτικά αυτόν που λέμεν δεξιός τζαι αριστερός σήμερα. Στην ποιοτική σύγκρισην των θκύο κειμένων είναι αξιοσημείοτον να δούμεν όχι μόνον τες "λεπτομέρειες" ουσίας που αναφέρει ο ανώνυμος αλλά τζαι τον τρόπον που εκφράζονται οι γενικούρες, τα πράσινα άλογα τζαι τα μπλέ χαϊμαλιά τζαι των θκυό υποψηφίων. Που την μιάν θωρούμεν τον Χρις να τοποθετεί πολλά ψηλά τον άνθρωπον, δηλαδή το υποκείμενον της οικονομίας, ενώ ο Κας μιλά για συμμαζεμένον κράτος, ανταγωνιστικότηταν, για παραπάνω χρήμαν, τζαι τέθκοια, δηλαδή το αντικείμενον της οικονομίας τζαι τα μέσα για να λειτουργεί. Δηλαδή ο τρόπος που αρθρώνεται ακόμα τζαι το ποσοτικόν 90% (που δεν είναι 90%) έσιει ποιοτικήν διαφοράν.

Αυτή η ιεράρχιση στον λόγον είναι τζαι τζείνη η ποιοτική διαφορά που βάλει τζαι τους θκυό υποψηφίους μπροστά στες αντιθέσεις τους που είναι ποιοτικά πολλά διαφορετικές.

Ο μεν Χριστόφκιας θέλει παραπάνω κοινωνικές παροχές χωρίς να ψηλώσει τους φόρους, ο δε Κασουλίδης αρχίζει να μιλά για συμμάζεμαν του κράτους (αντιγράφοντας ίσως που κανένα prospectus του λαϊκου κόμματος τζαι της σκληρής νεοφιλελεύθερης ευρωπαϊκής δεξιάς) ενώ στην συνέχειαν σε κάθε γραμμήν του προγράμματος του προτείνει νέες υπηρεσίες, επιτροπές ποτζεί, φορείς ποδά, λες τζαι θα είναι με ρομπότ που θα τες επανδρώσει.

Για να πούμεν την αλήθκειαν είναι δύσκολον να αναλύσεις τζαι τα θκυό κειμενάκια διότι είναι μουσιησμένα (ευνουχισμένα για τους καλαμαρίζοντες ή τους χωραΐτικα ομιλούντες) από τους επικοινωνιολόγους των θκυό υποψηφίων, που την μιάν για να καλύψουν τες εσσωτερικές τους αντιθέσεις τζαι που την άλλην για να τα απαλλάξουν από ιδεολογικά τσιτάτα με στόχον να απευθυνθούν σε όσο μεγαλύτερον φάσμα προτιμήσεων γίνεται.

Έχουμεν δύο κουτσιοζούμια μπροστά μας αλλά που δεν είναι ποιοτικά όμοια. Είναι δηλαδή, μέχρι το σημείον που τζαι τα θκυό κουτσιοζούμια είναι. Το ένα όμως είναι με κουτσιά καουρτιστά, το άλλον με κουτσιά χογλαστά πουρέν. Στόχος είναι να μεν φοηθούν οι αριστεροί να ψηφίσουν τον Κασουλίδην, ούτε οι δεξιοί τον Χριστόφιαν σε 2ο γύρο.

Πετυχαίνει το κόλπον ίσως, διότι εγώ προσωπικά έναν δεξιόν φιλελεύθερον μουσιησμένον θα μπορέσω να τον ιψηφίσω, ενώ ένα δεξιόν ατζιάτον σαν τον Σαρκοζύ ποτέ. Φαντάζουμε τα ίδια από την αντίστροφην για το ϊλλανδρον. Τζαι τούτα ούλλα λογω διχοτόμησης. Αν ήταν στην Ελλάδαν, στην Γαλλίαν ή στην Ελβετίαν που εψήφιζα, θα τα ασσιχτίριζα τζαι τα δύο κουτσιοζούμια τζαι θα επροτίμουν να μείνω διψασμένος.

Αχ βρε Κύπρος πού εκαταντήσαν οι αριστεροί σου. Πρώτα σε καταστρέφουν οι δεξιοί σου τζαι σε διχοτομούν με την πελλάραν τους τζαι με την μαλακίαν τους (βλέπε ένωση, εόκα, γιωρκατζιάτα, εόκες βήτα, πραξικοπήματα, εθνικισμός) τζαι μετά βουρούν οι αριστεροί σου να τους υποστηρίξουν για να σώσουν ότι έμεινεν. Τζαι αν σώσουν...

Άμαν ισκέφτουμε έτσι γίνουμαι αμφιταλαντεβόμενος αμφιταλαντεβόμενος. Που την μιάν λαλώ λευκόν στον 2ο γύρο, που την άλλην Κασουλίδην, τζαι μετά πάλε λευκόν, μετά όι Τάσσον, μετά λάκκον να ππέσω μέσα, έστω τζαι αν εμουσιήσαν τον Κασουλίδην για να μου είναι πιο υποφερτός.

Αν θέλετε την γνώμην την δικήν μου, τζαι τα θκυό προγράμματα, μακροχρόνια, είναι ιστορικά παττισμένα. Τζαι οι θκυό βασίζουμται στην ανάπτυξην ο μέν για να δώκει παραπάνω λίρες στον κόσμον για να έβρει παραπάνω ευτυχίαν, ο άλλος για να χρηματοδοτήσει την κρατικήν ελεϊμοσύνην που τωρά την ονομάζουμεν κοινωνικές παροχές. Παραπάνω ανάπτυξη, παραπάνω ρύποι, παραπάνω εξάρτησην που το πετρόλαον, παραπάνω στρεςς, παραπάνω αρρώσκιες των πλουσίων, παραπάνω ρίάλια να τρώμεν στους γιατρούς. Κανένας δεν μας είπεν (πέραν που συνθήματα) πως θα δημιουργήσει παραπάνω χαράν για τον κόσμον με λλιόττερην χρήσην ύλης τζαι ενέργειας. Τζαι οι δύο προτάσεις, χωρίς να είναι το ίδιον πράμαν, οδηγούν σε παραπάνω ρύπανσην τζαι εξάρτησην που κάτι που λείφκει τζαι ακριβώνει με τρελλούς ρυθμούς. Την οικονομίαν που την θωρήτε;

anef_ said...

Ώρες ώρες Aceras, θυμίζεις μου τον Εαυτό μου!!! Που όλο διαπιστώσεις κάνει και εντοπισμό των αιτιών και αιτιατών ενός προβλήματος αλλά από κει και πέρα πως θα λυθεί … ένας Θεός ξέρει (πόσα όμως να προλάβει και αφτός ο Θεός! Τον καιρό που ήταν δώδεκα και δεν προλάβαιναν, όχι τώρα που είναι μόνο ένας ΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ)!

Anef_
26/11/2007 – 8:22 μ.μ.

autoexoristos said...

Το ζήτημα δεν είναι εάν θέλουν "εκσυγχρονισμό" ή περισσότερο δήθεν "(δίκαιο) κοινωνικό κράτος". Όλοι οι υποψήφιοι (και οι τέσσερις) θ' απαντήσουν θετικά σε αυτά τα αιτήματα.

Το θέμα είναι τι είδους οικονομία προτείνουν, μέσα στο νέο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον και τις ευκαιρίες - προκλήσεις που προσφέρει η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όταν περίπου το 20% του ΑΕΠ είναι η οικοδομική βιομηχανία ενώ ο τουρισμός (κάποτε χρυσή κότα) δίνει μόλις το 7% και η ναυτιλία μας περίπου 3%, τότε αντιλαβάνεται κάποιος εύκολα ότι δεν υπάρχει γενική κατεύθυνση κι ανάλογος σχεδιασμός.

Οι προκλήσεις της νέας εποχής επιτάσσουν εξειδίκευση. Αρα το ερώτημα για τους υποψηφίους είναι ποια εξειδίκευση προτείνουν και πως θα την πετύχουν.
πχ Η Ινδία και το Πακιστάν είχαν θέσει ως στόχο τη δημιουργία μιας οικονομίας που βασίζεται στις νέες τεχνολογίες. Δεν έμειναν στα λόγια. Ενέταξαν υποχρεωτικά μαθήματα πληροφορικής (επιπέδου) στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και σήμερα απολαμβάνουν τους καρπούς αυτής της πολιτικής.

Τι προτείνουν λοιπόν οι υποψήφιοι;
Οικονομία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών; τότε πως θα αντιμετώπιζαν οι ίδιοι τη περίπτωση Μαρφίν; (για να έχουμε και παραδείγματα σύγκρισης)

Θέλουν οικονομία βασισμένη στο τουρισμό; Τότε τι προτείνουν για αντικατάσταση του μοντέλου "Ηλιος - Θάλασσα" που προσφέρεται πολύ φτηνότερα σ' όλη τη Μεσόγειο;

Η υπερπροσφορά νέων επιστημόνων, το υγιές μακροοικονομικό περιβάλλον και οι υπάρχουσες υποδομές προσφέρουν διάφορες εναλλακτικές προτάσεις. Εναπόκειται στους υποψηφίους να διαλέξουν, να μελετήσουν και να παρουσιάσουν αυτή που θεωρούν πιο συμφέρουσα για την Κύπρο.

Για εκσυγχρονισμό, κοινωνικές παροχές και αξιοκρατία δεν θέλουμε ν' ακούσουμε άλλο. Μπουχτίσαμε σε κάθε προεκλογική περίοδο. Προτάσεις εφαρμόσιμες για ειλικρινείς αλλαγές κι αληθινή ευμερία μέσα από μια ακμάζουσα οικονομία ζητούμε.

Αν μπορούν...

seaviewer said...

@ autoexoristos: "Οι προκλήσεις της νέας εποχής επιτάσσουν εξειδίκευση".

Για παράδειγμα, η Κύπρος ακολουθώντας μια ριζοπσπαστική γεωργική πολιτική, θα μπορούσε να υιοθετήση την πλήρη οργανική/βιολογική καλιέργεια καθιστώντας έτσι το νησί τον βιολογικό κήπο της Ευρώπης. Και άλλα πολλά.

Ας δούμε όμως πρώτα πώς θα κατανοήση ο Κύπριος ψηφοφόρος ότι μια ομοσπονδιακή λύση είναι η καλύτερη επιλογή υπο τας περιστάσεις για να ψηφίσει καταλλήλως.

Anef_ said...

Στα εκλογικά προγράμματα των υποψηφίων για την Προεδρία εκφράζονται οι θέσεις και καθορίζονται οι στίχοι και οι κατευθύνσεις της πολιτικής που (υποτίθεται) πως θα ακολουθήσουν πάνω σε διάφορα θέματα και τομείς (οικονομία, υγεία, περιβάλλον, παιδεία πολιτισμός κ.λπ.)σε περίπτωση που εκλέγουν (όχι όλοι αλλά ένας ο εκλεκτός). Επίσης γίνονται εισηγήσεις για τους τρόπους επίτευξης των στόχων ή την επίλυση διαφόρων προβλημάτων.
Παράλληλα όμως (και μέσα από τους στόχους και τις μεθοδεύσεις για την επίτευξη στόχων και σκοπών) απεικονίζεται και η όλη φιλοσοφία των υποψηφίων για την πορεία και το μέλλον (κοντινό και μακρινό) του τόπου μας ως επίσης (και σε τελευταία ανάλυση) με ποιους τάσσονται και συντάσσονται! Και για να το κάνουμε και πιο λιανά (ή μπακκίρες όπως ελαλούσαν τζιαι οι πρωτινοί), κατά πόσο ο νέος Προεδρος θα στηρίξει τους χαμηλόμισθους και τους μη προνομιούχους (πασοκική έκφραση), δηλ. θα ακολουθήσει μια πολιτική που θα έχει στο “…επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του…” ή θα εξυπηρετήσει το μεγάλο κεφαλαίο ακολουθώντας τες ντιρεκτίβες της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως ορίζονται “...στη Στρατηγική της Λισσαβόνας”!
Τούτο φυσικά (με ποιους θα ταχτεί και πως θα υλοποιήσει το πρόγραμμα του ο κάθε υποψήφιος) έχει σχέση και καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό και από την προϊστορία του κάθ’ ενός (πέραν απ’ ότι έχει πιθανό γράψει στο πρόγραμμα του). Και ας μην ψαρεύουν κάποιοι σε θολά νερά! Εξ άλλου ούτε ο Χριστόφιας ούτε και το ΑΚΕΛ (καλώ ή κακώς δεν το εξετάζω και ανεξαρτήτως αν κάποιοι συμφωνούμε ή διαφωνούμε) έχουν πει πως θα προχωρήσουν σε σοσιαλιστικό μετασχηματισμό της κοινωνίας μας (μη κακό μας), όταν με το καλό ο Χριστόφιας θα εκλεγεί Πρόεδρος! Αλλά ούτε και κατά διάνα θα σκέφτηκε αφτά που λίγο πολύ έχει ο Aceras στο μυαλό του!

Τέλος αν ο Χριστόφιας εξελίσσεται σε νεοφιλελεύθερο τότε κάποιοι έπρεπε να επιχαίρουν γι’ αυτό. Και όπως λαλεί τζιαι ο Ανώνυμος: “…Στο κάτω κάτω αν νομίζει ο συγγραφέας ότι ο Χριστόφιας έγινε νεοφιλελεύθερος, ας τον ψηφίσει”!

(Σημείωση: Μιλώντας και λίγο δογματικά να αναφέρω ότι η Στρατηγική της Λισσαβόνας αποσκοπεί στη θωράκιση του καπιταλιστικού συστήματος, στη δημιουργία κατασταλτικών μηχανισμών, την προώθηση ενός αντιδημοκρατικού νομοθετικού πλαισίου, όπου μπαίνουν στο στόχαστρο οι συλλογικές και ατομικές ελευθερίες).

Anef_
Δευτέρα 26/11/2007 – 9:05 μ.μ.

Υ.Γ.: ΑΣΧΕΤΟ: Τσόκαρα είναι οι παντόφλες με ξύλινη σόλα
που κάνουν χαρακτηριστικό θόρυβο στο περπάτημα. Τσόκαρα όμως λέγονται και οι άνθρωποι που απλά κάμνουν καρκασhαλλικκιν (σαματά).

anef_ said...

Τυπογραφικά λάθη στο προηγούμενο μου μήνυμα:
1. Δεύτερη γραμμή: στίχοι = στόχοι
2. Και ας μην ψαρεύουν κάποιοι σε θολά νερά! Εξ άλλου ούτε ο Χριστόφιας ούτε και το ΑΚΕΛ (καλώ ή κακώς δεν το εξετάζω και ανεξαρτήτως αν κάποιοι συμφωνούμε ή διαφωνούμε) ΔΕΝ έχουν πει πως θα προχωρήσουν σε σοσιαλιστικό μετασχηματισμό της κοινωνίας μας – λείπει το ΔΕΝ!!!

Anef_
Δευτέρα 26/11/2007 – 9:25 μ.μ.

Tassikos said...

akousa oti to MEGA tah exei dnmoskopisi popse (10 PM wra kyprou). av kapoios grafei pou kypro.. grapsete mas ta pososta amav ta mathete :) [pragmatika dev ta 3erw kai tha ntav xrisima va doume ti tha bkalouv tzai toutoi]. exei kaveva tropo va blepoume kypriakn TV meso internet ?

Tassikos said...

pou to para3evo oti symfovouv o Xristofias kai o Kasuolidis ? afou yparxei pro-symfovia va bonthisei o evas tov allov gia va fav tov tasso. Dev eivai touto pou grafouv oloi oi ypostiriktes tous se avto to blog ? n logikn leei av oi ypostiriktes tous ypostirizouv kati tetoio tote logiko eivai va avamevei kapoioos oti kai oi idioi tha akolouthisouv sto telos mia tetoia stratigikn.

to thema eivai av sto telos tha tous akolouthisei olo to plithos n' movo oi opadoi tous apo avto to blog :)

Ίλαντρος said...

Ανώνυμε, πανέξυπνε και πάνσοφε, συγχώρα το χαμηλό μας επίπεδο. Τόσο νου μας έδωσε ο Πλάστης μου, τι να κάνουμε. Αλλά ακόμα κι ένα παιδάκι του δημοτικού μπορεί να καταλάβει ότι όταν ο Κασουλίδης μιλά για "Δημιουργία Κεντρικής Μονάδας Συνεργασίας Δημόσιου-Ιδιωτικού Τομέα" και ο Χριστόφιας λέει "να αλληλοσυμπληρώνονται και να αλληλοστηρίζονται η ιδιωτική, η δημόσια και η συνεργατική πρωτοβουλία" και "Δέσμευσή μας η υλοποίηση αναπτυξιακών έργων με τη συνεργασία του κρατικού και του ιδιωτικού τομέα", δεν υπάρχει καμία διαφορά φιλοσοφίας. Όσο για τους ημικρατικούς οργανισμούς, η θέση του Χριστόφια είναι πιο τολμηρή από αυτή του Κασουλίδη. Δυστυχώς.

Πάντως είναι εξαιρετικά ευχάριστο να βλέπουμε στο εκλογικό πρόγραμμα του ΑΚΕΛ ορολογίες όπως δημοσιονομική πειθαρχία, μακροοικονομική σταθερότητα, προσέλκυση ξένων επενδύσεων, ενίσχυση εξωστρέφειας και εξαγωγών, αναβάθμιση σε κέντρο παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Το κομμουνιστικό ΑΚΕΛ ασπάστηκε και επίσημα τις ιδέες του φιλελευθερισμού και έγινε άξιο τέκνο του καπιταλισμού.

Σκέφτομαι να ψηφίσω Χριστόφια που τον πρώτο γύρο.

Anonymous said...

Ψεύτη :)

Anef_ said...

Από τις σημερινές ραδιοφωνικές ειδήσεις (“ΑΣΤΡΑ” 92,8):

1. “Ο Βουλευτής Λεύτερης Χριστοφόρου (του ΔΗΣΥ – έτσι που τον ακούω κάποτε να μιλά διερωτούμαι αν όντως είναι του ΔΗΣΥ, εκτός πάλι και αν είναι διχασμένη προσωπικότητα), σε συζήτηση στον “ΑΣΤΡΑ” (λέτε να επηρεάστηκε από το περιβάλλον;) κατηγόρησε την κυβέρνηση για προωθούμενη πολιτική κατάργησης της ΑΤΑ!” –Μα καλά σιορ η ΑΤΑ δεν είναι αναχρονιστικός θεσμός στις εργασιακές σχέσεις που δεν συνάδει με το ευρωπαϊκό (καπιταλιστικό) κεκτημένο; Εκτός πάλι και αν ο Λεύτερης το Ξεφτέρι πήρε μεταγραφή (όπου να ‘στε έχουμε και τη μεταγραφική περίοδο του Γενάρη – για να μιλήσουμε και λίγο ποδοσφαιρικά) για το ΑΚΕΛ!!!

2. Ο Λεύτερης Χριστοφόρου (και πάλι αυτός – αν έχει κανείς την υπομονή να τον ακούει μπορεί να σπάζει και πολλή πλάκα), ζήτησε από την κυβέρνηση την κατάργηση των τελών για τις άδειες κυκλοφορίας για τα μηχανοκίνητα ως “ηθική αποζημίωση προς τον λαό για την έλλειψη δημοσίων συγκοινωνιών”!!! – Ε ρε βαρέλες που έχουμε να ακούσουμε ακόμα (μέχρι τις εκλογές)!!!

(Σημείωση: Οι βαρέλες – για αποθήκευση καυσίμων - είναι όπως τα … τσόκαρα! Τα βράδια με την πτώση της θερμοκρασίας τσακρούν (κάνουν το θόρυβο τσακ, για τους καλαμαρίζοντες)!!! Όσοι έχουν υπηρετήσει στο στρατό ως ΣΕΜετζίες θα καταλαβαίνουν τι εννοώ).

Anef_
Τρίτη 27/11/2007 – 3:30 μ.μ.

the Idiot mouflon said...

Εγώ δεν το βρίσκω καθόλου "βαρέλλα". Η θεώρηση της πολιτικής μέσα από το πρίσμα του "κοινωνικού συμβολαίου", ναι, επιτρέπει στους πολίτες να απαιτούν ... και το να απαιτείς δημόσιες συγκοινωνίες δεν είναι κάτι το παράλογο.

Μια στάση ανυπακοής με άρνηση να πληρώσουμε τέλη για άδειες κυκλοφορίας... εάν λάβει αρκετή στήριξη... είναι απόλυτα θεμιτή ΕΑΝ κάποιος δεν βλέπει με τΑΣΣΙΚΟ, νομικίστικο τρόπο την πολιτική και αντιλαμβάνεται την έννοια του "κοινωνικού συμβολαίου".

http://en.wikipedia.org/wiki/Social_contract

anef_ said...

@ Idiot Mouflon,

Δεν διαφωνώ ποσώς μαζί σου ότι πρέπει επιτέλους να έχουμε δημόσιες συγκοινωνίες και με την κρίση την ενεργειακή που αντιμετωπίζουμε τώρα τούτο καθίσταται εκ των ουκ άνευ (anef_ για να ευλογήσουμε και λίγο τα γένια μας!) Επίσης πιστεύω ότι θα μπορούσαν να εξευρεθούν τρόποι για κατάργηση των τελών για τις άδειες κυκλοφορίας! Γιατί είμαι εκ των τελευταίων που θα έβλεπαν “… με τΑΣΣΙΚΟ, νομικίστικο τρόπο την πολιτική…”. Ίσως μια κάποια προηγούμενη μας “κόντρα” να σου έχει δημιουργήσει προκατάληψη!

Όσο για “Μια στάση ανυπακοής με άρνηση να πληρώσουμε τέλη για άδειες κυκλοφορίας...”, εδώ μιλάμε πλέον για μια διαφορετική πολιτική κουλτούρα ριζοσπαστική που θέλει χρόνο για να καλλιεργηθεί!

Anef_
Τρίτη 27/11/2007 – 4:45 μ.μ.

politispittas said...

Οι υποψήφιοι είναι τρεις.
Δύο θα παίξουν στον δεύτερο γύρω.

Ο ένας θα μείνει στην απ έξω. Και εκεί όλες οι αποκλίσεις θα ξεθωριάσουν και θα αναδυθούν οι συγκλίσεις και τα "σημαντικά σημεία στα οποία πάντα συμφωνούσαμε".

Και μετά, ότι βγάλει η κατσαρόλα της δεύτερης Κυριακής.

Στην Κύπρο, ενήλικη Πολιτική δεν υπάρχει. Και όσο υπάρχει το Κυπριακό στη μέση με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, ο τόπος Πολιτικά θα παραμένει ανήλικος και δέσμιος των εξ επαγγελματος ασχολουμένων με την πλέον προσοδοφόρα ενασχόληση: το Κυπριακό. Ωραίο επάγγελμα....!

Κατά τα λοιπα, κανένα πρόγραμμα μα κανένα, δεν είναι τίποτα πιο πάνω και τίποτα πιο λίγο από άγονο copy paste Ελλαδικών Κομματικών Προγραμμάτων, που και αυτά ελάχιστα στοιχεία αυθεντικότητας διαθέτουν.

Μοναδική σχετικά εξαίρεση το πρόγραμμα του ΑΚΕΛ με το οποίο είτε διαφωνεί είτε συμφωνεί κανείς, οφείλει να αναγνωρίσει πως πασχίζει να επενδύει στην εντοπιότητα και τις ιδιαιτερότητές της.

Αλλά και παλι. Όταν και αν εκλείψει το Κυπριακό, τότε μπορεί να αναπτυχθεί ώριμη mainstream πολιτική...με όσα καλά μπορεί να φέρει και όσες αντίρροπες δυνάμεις μπορεί να γενννήσει.

Η ταπεινή μου γνώμη, απλά.

politispittas said...

***δυο θα παίξουν στον δεύτερο γύρο-βέβαια- και όχι γύρω...που επέβαλλε πριν ο δαίμων της βιασύνης!

Περίεργος said...

ΑΠΟΡΙΑ

Στο πρόγραμμα του ο Χριστόφιας μας λέει να μην αλλάξει το 60 έτος για τις συντάξεις τους καλοπερασάκηδες Δημόσιους Υπάλληλους. Γιατί δεν το εφαρμόζει και για τους έμισθους του κόμματος και των εξαρτημένων από αυτό εταιρειών.

BRC said...

Από Τασσικός: pou to para3evo oti symfovouv o Xristofias kai o Kasuolidis ? afou yparxei pro-symfovia va bonthisei o evas tov allov gia va fav tov tasso.

Τασσικέ, ο Τάσσος εν τρώεται. Εν αχώνευτος.

Προοδευτικός said...

Ο Χριστόφιας ο 'ενωτικός' ο 'Δημοκρατικός' επικαρίστηκεν που η ΕΔΕΚ δεν το στήριξε.

Και τί έκανε?

Απλά ζήτησε να της αφαιρέσουν τον λόγο απο τη συζήτηση των προυπολογισμών στη Βουλή. Αυτό είναι φίμωση, αυτό είναι φασισμός.

Ευτυχώς που δεν θα εκλεγεί γιατί ζήτω που καήκαμε.

Άυτά είναι τα απομεινάρια της ΕΣΣΔ.

Bananistanos said...

Απορία: Στα cd του Ξυλούρη που προσφέρει η Χαραυγή υπάρχει και το "Πότε θα κάνει ξαστεριά"?

Anonymous said...

OMONOIA μου τι σε καταντίσανε?